Tehtaan sankarit ohjelmassa tänään

Oli juttua kun mies osti uuden (käytetyn) Mitsubishin ja siitä laukesi
joku pumppu?
Ilmeisesti bensapumppu mikäli oikein ymmärsin, mutta
voiko se olla niin kallis 4193€ +työt 780€ ? ! niinkuin korjaamolla
sanottiin?

https://areena.yle.fi/1-4214800?autoplay=true

19,00 minuutin kohdalla.
Ilmoita

Japseihin on kalliit osat jos ylipäätään saa Japsithan ei hajoo on vain ominaisuuksia
Ilmoita
Ei se ainakaan bensapumppu voi olla, kun auto toimii kunnolla. Ja bensapumppu ei olisi touosta edes kymmenesosaa. Ei kyllä Galantissa tuossa mitään nelivedon pumppuakaan ole, ja ei taida tuo edes olla neliveto, ja hintakaan ei ole noin korkea edes neliveto Lancereissa, joissa tosiaan nelivedon pumpun ruostuminen on kohtuu yleistä.

Eli paskaa puhuvat. Tosin suomalaiset TV sarjat nyt on muutenkin todella huonosti tehty.
2 VASTAUSTA:
Tuohan ei ole mikään perusgalantti vaan jdm-versio, ohjaus oikealla joten neliveto saattaa jopa ollakin tuossa, lie joku vr-4 malli. Tuommoisen erikoismallin jos menee hankkimaan niin ei ihme jos osat maksaa, harvinaisia ja kalliita ja tilattava japanista.
Tuonikäistä tavallista galanttia tuskin kukaan vie kuitenkaan merkkiliikkeeseen korjattavaksi ja tuokin heppu voisi säästää ainakin työn hinnassa jos veisi muualle korjattavaksi.

Tuulilasikin näytti olevan laidasta laitaan halki, ei läpäise katsastusta tuolla lasilla.
Joo kyseessä on vissiin Mitsubishi Legnum VR-4.

Pumppu on nelivedon pumppu, eli AYC-pumppu.

Käytettyjä löytää ulkomailta noin 200e hintaan. Pumpun voi hyvin ostaa käytettynä, kun ne eivät hajoa kuin ruostumalla, joten maissa, joissa teitä ei suolata on pumppu edelleen hyväkuntoinen. Vaihto ei ole kovin vaikeaa itsekkään, eli ihan turhaan tuo hahmo tuossa itkee.
+Lisää kommentti
Kuinkas sattuikaan, minun kaverin, samaa merkkiä Mitsubishi Galant kaasari kului 200 000 km loppuun.
Tuossa Mitsubishi Galant mallissa oli kokeilu eri kaasareita ja tuota kaasaria oli vain yksi auto suomessa. Kaasari maksoi paljon, hyvin paljon ja tilausaika 6 kk.

Kaverini oli metallimies, mutta tuossa kaasarissa oli joku tankkiin takaisinvirtaus systeemi, sitä hän ei orannut ratkaista.
2 VASTAUSTA:
Niin, taisi mun karerillakin olla bensapumppu niin erikoinen, että sitä ei voinut korvata.
eikä siis kaasari jonka ekaksi mainitsin.
Taas_Mitsubishi kirjoitti:
Niin, taisi mun karerillakin olla bensapumppu niin erikoinen, että sitä ei voinut korvata.
eikä siis kaasari jonka ekaksi mainitsin.
Kaasarimazdoissa oli käsittääkseni paluuvirtaus takaisin tankkiin polttoainepumpusta tai kaasarista ja ihan vakiotavaraa. Mazdoissahan sytytysosat oli Mitsubishin logoilla varustettu joten ehkä joku Mazdan osa olisi saattanut käydä Mitsuunkin?
+Lisää kommentti
Hohhoijaa... ja samainen urpo valmistaa autoja tehtaalla. Penaalin kynä vertauksena ei tylsyysasteikko riitä...
Onneksi olkoon myös myyjäliikkeelle, kun sai ilmaista mainosta KAMUX!

Oikealta ajettava POSTIAUTO ja omistajansakin ÄO postinjakoon ehkä riittävällä tasolla.
Ilmoita
Pariskunnan kannattaa harrastaa persepanoja, ettei omena putoa puusta!
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Tehtaan sankarit ohjelmassa tänään

Oli juttua kun mies osti uuden (käytetyn) Mitsubishin ja siitä laukesi
joku pumppu?
Ilmeisesti bensapumppu mikäli oikein ymmärsin, mutta
voiko se olla niin kallis 4193€ +työt 780€ ? ! niinkuin korjaamolla
sanottiin?

https://areena.yle.fi/1-4214800?autoplay=true

19,00 minuutin kohdalla.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta