Miehellä on keskimäärin 7 seksikumppania

KilttiMies89

Elämänsä aikana, näin siis jonkun tutkimuksen mukaan jonka joku oli linkittänyt Vauvapalstalle. Siellä monet naiset naureskeli ettei kenelläkään ole noin vähän seksikumppaneita elämän aikana. Tässä se taas nähdään kuinka epärealistinen kuva naisilla on useimpien miesten elämästä. Tuolla Vauvapalstalla naiset myös ihan avoimesti pilkkaavat alemmantason miehiä ja ns. peräkammarin poikia ja nimittävät näitä miesroskaksi, uli uleiksi sun muiksi.

Kyllähän tietysti tällä palstalla vastaavasti esiintyy paljon naisvihaa mutta mielestäni sille on sentään jotain oikeita perusteitakin toisin kuin naisten vihalla niitä jo muutenkin ihan tarpeeksi syrjittyjä miehiä kohtaan. Ei käy ainakaan minun järkeeni miksi naiset on noin julmia niitä miehiä kohtaan jotka eivät menesty naisten kanssa. Juuri tuollainen käytös synnyttää sitä naisvihaa kun naisten harrastamaan pilkkaan yhdistetään vielä se ettei koskaan saa parisuhdetta tai seksiä ensimmäisenkään naisen kanssa.

Johtuu varmasti siitä kun naiset on tottuneet pyörimään niiden kaikkein suosituimpien jännämiesten kanssa ja jakamaan niille pillua säännöllisesti jo ainakin jostain 15-vuotiaasta alkaen. Eivät sitten osaa kuvitellakkaan sellaista tilannetta että jotku miehet ei saa seksiä koskaan keneltäkään naiselta.

Esim itse en ole saanut seksiä elämäni aikana kuin kahdelta eri naiselta, toiselta näistä vain kerran ja molemmat näistä naisista on ollut mua paljon vanhempia. Olen lähes varma että jos olisin tavoitellut pelkästään jotain nuoria kaunottaria niin poikuus olis vieläkin tukevasti tallella eikä varmaan olisi juurikaan mitään toivoa päästä siitä eroon kuin rahalla.

96

1271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varissuolla

      Dark fearilla ei ole ollut yhtään naista vaikka dark on jo täyttänyt 40 vuotta.

      • Sä paska-aivo kun et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, sillä mullahan on ollut paljon naisia jo ihan heti parikymppisestä lähtien. Mutta sä varmaan itse oletkin joku aloittajan kaltainen naisvihasta kärsivä ätmiluuseri ja turhasta kitisevä nahjus ja varmasti myös persuja äänestävä juntti.


    • tiedättekylläkukalooseri

      Noista seksikumppaneista yksi on ollut nainen ja kuusi oli hupsistakeikkaa homomiehiä.

    • mazy

      No ei ole mullakaan 7 enempää, onko se muka vähän? Minusta se on aika paljon. Vähempi ois parempi, mutta elettyä ei peruttua saa, niinpä elettävä eteenpäin...

      Virheistä koittaa oppia.

      • Lähes neitsyt

        ;-)


      • mazy
        super-ytm kirjoitti:

        Lähes neitsyt

        ;-)

        Enpä nyt sanoisi noinkaan, seksiä se on kertakin. Tavalla tai toisella. 🙄

        Mä en tiiä miksi siitä pitäis kokea jotakin ylpeyttä, että on mahdollisimman monen kanssa sekstaillut? Just päinvastoin aattelen ite, mitä vähemmän sen parempi...epäonnisia suhdeyrityksiä vähemmän, niin sekin on parempi. En käsitä mikä tavoite on olla hövelisti monien kanssa...


    • ätmelsson

      Ei mene nallekarkit tasan. Mutta pilkkaamista en ymmärrä. Se naisettomuus usein johtuu ulkonäöstä eli synnynnäisistä tekijöistä, joihin on niin vaikea vaikuttaa. Vähän sama, kun menisi pilkkaamaan vammaisia

      • pitkätukka-68

        Ei se ulkonäöstä johdu, vaan tyylistä, käytöksestä jne.

        Ihan turha laittaa päätä perseeseen ja ruikuttaa ettei mitää saa ku on tän näköinen. Sieltä perseestä sua kukaan kuitenkaan eti.
        Jos sulaudut hienosti sohvaan tai betoniseinään, niin ei kannata ihmetellä ettei kukaan huomaa.


      • wanhaämmä

        Mä en tunnista tuota ulkonäköön liittyvää sinkkuutta miehissä. En tunne ainuttakaan mukavaa miestä, jolla ei olisi kumppania, olivat sitten ulkoisilta ominaisuuksiltaan ihan minkänäköisiä tahansa. Elämän asenne, arvot ja itsensä kanssa sujut oleminen näkyy olemuksessa ja käytöksessä muita ihmisiä kohtaan.


      • mklbgflrt
        wanhaämmä kirjoitti:

        Mä en tunnista tuota ulkonäköön liittyvää sinkkuutta miehissä. En tunne ainuttakaan mukavaa miestä, jolla ei olisi kumppania, olivat sitten ulkoisilta ominaisuuksiltaan ihan minkänäköisiä tahansa. Elämän asenne, arvot ja itsensä kanssa sujut oleminen näkyy olemuksessa ja käytöksessä muita ihmisiä kohtaan.

        Minäpä tunnen, useampiakin. Enkä edes puhu itsestäni.


      • Naisasialooser11

        Minä myös tunnen


      • KilttiMies89
        wanhaämmä kirjoitti:

        Mä en tunnista tuota ulkonäköön liittyvää sinkkuutta miehissä. En tunne ainuttakaan mukavaa miestä, jolla ei olisi kumppania, olivat sitten ulkoisilta ominaisuuksiltaan ihan minkänäköisiä tahansa. Elämän asenne, arvot ja itsensä kanssa sujut oleminen näkyy olemuksessa ja käytöksessä muita ihmisiä kohtaan.

        Suurin osa mukavista ja kilteistä miehistä joutuu elämään koko elämänsä ilman naista ja seksiä. Jos noin on niin et taida tuntea ylipäätään juuri ketään.


      • vaiko
        KilttiMies89 kirjoitti:

        Suurin osa mukavista ja kilteistä miehistä joutuu elämään koko elämänsä ilman naista ja seksiä. Jos noin on niin et taida tuntea ylipäätään juuri ketään.

        Suurin osa pariutuneista miehistä on jotain paskapäitä?


    • Viinamies

      Olen juonut paljon viinaa ja siksi minulla ollut 150 seksikumppania.

      • KilttiMies89

        Olen juonut viinaa lähes jatkuvasti 18-vuotiaasta alkaen enkä ole koskaan saanut baarista seksiseuraa. Netistä olen ne pari panoa saanut eikä siihen ole alkoholin käytöllä ollut osaa eikä arpaa. Ei kannata juoda viinaa jos ei saa naisia.


    • pitkätukka-68

      Ei mun mielestäkään kellään voi olla noin vähää. Ihan viimeistään kolmekymppisenä ton verran luulis olevan, mut useimmilla paaljon aikasemmin.

      • Naisasialooser11

        Tuo ei ole"vähän". Tavismieheltä vaatii todella kovan työmäärän päästä tuohon koko elämänsä aikana ainakaan jos pitää pienintäkään rimaa. Tietysti jos pubiruusuja panee niin tuohon pääsee helpommin.

        Elät selvästikkin jossain harhamaailmassa, Tunnen monta yli 30v miestä, jotka eivät ole edes naista kädestä pitäneet, eivätkä ole mitään peräkammarin poikia vaan maailmaa kiertäneestä dippainssistä lähtien löytyy noita miehiä


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Tuo ei ole"vähän". Tavismieheltä vaatii todella kovan työmäärän päästä tuohon koko elämänsä aikana ainakaan jos pitää pienintäkään rimaa. Tietysti jos pubiruusuja panee niin tuohon pääsee helpommin.

        Elät selvästikkin jossain harhamaailmassa, Tunnen monta yli 30v miestä, jotka eivät ole edes naista kädestä pitäneet, eivätkä ole mitään peräkammarin poikia vaan maailmaa kiertäneestä dippainssistä lähtien löytyy noita miehiä

        Varmaan sulla itselläsi ei vaan ole ollut naisia, kun sun sosiaaliset taidot ovat niin huonot, etkä ole koskaan osannut/uskaltanut naisia missään lähestyä. On varmaan nämä sun tuntemasi miehet myös jotain palstamiesten kaltaisia turhasta kitisijöitä ja surkeita sosiaalisilta taidoiltaan.

        Turha se on sun ja muidenkaan näiden palstan ätmien syyttää naisia niistä omista heikkouksistaan.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Tuo ei ole"vähän". Tavismieheltä vaatii todella kovan työmäärän päästä tuohon koko elämänsä aikana ainakaan jos pitää pienintäkään rimaa. Tietysti jos pubiruusuja panee niin tuohon pääsee helpommin.

        Elät selvästikkin jossain harhamaailmassa, Tunnen monta yli 30v miestä, jotka eivät ole edes naista kädestä pitäneet, eivätkä ole mitään peräkammarin poikia vaan maailmaa kiertäneestä dippainssistä lähtien löytyy noita miehiä

        Eiköhän kaikki tiedä kuka siellä harhamaailmassa elää..

        Sorry, sääliö.


      • DarkFear kirjoitti:

        Varmaan sulla itselläsi ei vaan ole ollut naisia, kun sun sosiaaliset taidot ovat niin huonot, etkä ole koskaan osannut/uskaltanut naisia missään lähestyä. On varmaan nämä sun tuntemasi miehet myös jotain palstamiesten kaltaisia turhasta kitisijöitä ja surkeita sosiaalisilta taidoiltaan.

        Turha se on sun ja muidenkaan näiden palstan ätmien syyttää naisia niistä omista heikkouksistaan.

        Sen kaverit on jostain lataamosta, facetuttuja ja loput mielikuvitusta..


      • Naisasialooser11

        Oletko jonkin sortin idiootti? Se, että sinä olet huippuvuosinasi jakanut riekääsi silloin kun se vielä miehille kelpasi kassien tyhjennykseen, ei tarkoita että tavismies saisi seksikumppaneita.


      • pitkätukka-68
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Oletko jonkin sortin idiootti? Se, että sinä olet huippuvuosinasi jakanut riekääsi silloin kun se vielä miehille kelpasi kassien tyhjennykseen, ei tarkoita että tavismies saisi seksikumppaneita.

        Myönnän että nykyisin on hiljaisempaa naisrintamalla, mutta onhan mulla tällä vuosikymmenelläkin ollut pari seurustelusuhdetta, toinen kolmisen vuotta ja toinen puolisen, ja paalle pari muuta juttua.

        Jos nuorena olisi ollut näin hiljaista, tuo seitsemän olisi silti tässä iässä ylittynyt jo kirkkaasti.


      • KilttiMies89
        DarkFear kirjoitti:

        Varmaan sulla itselläsi ei vaan ole ollut naisia, kun sun sosiaaliset taidot ovat niin huonot, etkä ole koskaan osannut/uskaltanut naisia missään lähestyä. On varmaan nämä sun tuntemasi miehet myös jotain palstamiesten kaltaisia turhasta kitisijöitä ja surkeita sosiaalisilta taidoiltaan.

        Turha se on sun ja muidenkaan näiden palstan ätmien syyttää naisia niistä omista heikkouksistaan.

        Paraskin puhuja kun itse olet 40-vuotias neitsytsetä.


      • arvioitkoitsesväärin
        KilttiMies89 kirjoitti:

        Paraskin puhuja kun itse olet 40-vuotias neitsytsetä.

        Tosi "kilttiä" tuollainen haukkuminen...


      • Mietin.vaan

        En ole koskaan saanut seksiä missään muussa kun seurustelusuhteessa, ja niitä oli 30 ikään mennessä minulle kertynyt kokonaista kolme. En ymmärrä ihmisiä jotka eivät voi ymmärtää sitä että kaikki eivät ole eläneet samanlaista elämää kuin he.


      • mklbgflrt
        arvioitkoitsesväärin kirjoitti:

        Tosi "kilttiä" tuollainen haukkuminen...

        Darkkis se oli joka aloitti haukkumisen. Turha moittia sitä joka vaan vastaa haukkumiseen. Vai sinunko mielestäsi ei saisi edes puolustautua?


      • KilttiMies89 kirjoitti:

        Paraskin puhuja kun itse olet 40-vuotias neitsytsetä.

        Saahan sitä naisasialuuserille vittuilla, kun hän täällä aina viattomia naisia haukkuu ja kirjoittaa muutenkin aivan sairasta tekstiä, joka ei kuuluisi tänne, eikä mihinkään nettipalstoille. Vai oletko sä mieluummin ton paskan puolella??

        Mulla kyllä on itselläni ollut naisia vaikka kuinka paljon, mutta sulla varmaan ei itselläsi ensimmäistäkään, kun pitää aina sitä omaa "kiltteyttä" täällä niin mainostaa, joka onin teille ätmeille aina erittäin tyypillistä.

        Etkä sä edes tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, kun et ole mua koskaan edes tavannut. Mä en ole ainakaan koskaan tällä palstalla naisia haukkunut tai valittanut jostain naisettomuudesta ja ätmien oikeuksista, kuten te todelliset ätmit aina just olette tehneet ja kitisseet turhasta jo vuosikauien ajan, niin kun naisasialuuseri on kitissyt nettipalstoilla turhasta jo peräti parinkymmenen vuoden ajan.


      • Naisasialooser11
        Mietin.vaan kirjoitti:

        En ole koskaan saanut seksiä missään muussa kun seurustelusuhteessa, ja niitä oli 30 ikään mennessä minulle kertynyt kokonaista kolme. En ymmärrä ihmisiä jotka eivät voi ymmärtää sitä että kaikki eivät ole eläneet samanlaista elämää kuin he.

        Olet ihan normaali tavallinen mies. Se, että joku väittää"tavis"miehellä olevan 50 seksikumppania on sama kuin väittäisi tavallisella duunarilla olevan tilillä rahaa 50 miljoonaa.

        Kuten sanoit niin tavismiehellä ei ole mitään mahdollisuutta seksiin muuten kuin seurustelun kautta ja sen seurustelukumppanin saaminen on erittäin työlästä, joten tuo 3 kumppania 30 ikävuoteen mennessä on tavismiehelle ihan normaali saldo.

        Tavallinen mies on naisen silmissä yhtä haluttava kuin pahvilaatikko niin miksi ihmeessä yksikään nuori ja kaunis nainen sellaisen irtoseksiin kelpuuttaisi kun vielä voi saada top10% miehenkin?

        Helppoon irtoseksiin ei tavallisella miehellä juuri mahdollisuuksia ole.


    • hienoahienoa

      Minulla on ollut 20 tai vähän alle tai päälle, eli helvetisti enemmän. Mutta jos naisia olisi kiinnostanut sitoutuminen, niin olisi paljon vähemmän. Mutta ei, naiset haluavat vain munaa...eli ätmi olen.

      • KilttiMies89

        Minä kun olen aina luullut että ätmi on sellainen joka ei saa ainuttakaan naista. Minun mielestä kuulostat tavalliselta mieheltä tai jopa ytmiltä.

        Kuinka kovan työn olet joutunut tekemään tuon naismäärän eteen? Eli oletko tehnyt jatkuvasti aloitteita naisille baarissa ja kerännyt satoja pakkeja ennen kuin olet saanut seksiä?


      • hienoahienoa
        KilttiMies89 kirjoitti:

        Minä kun olen aina luullut että ätmi on sellainen joka ei saa ainuttakaan naista. Minun mielestä kuulostat tavalliselta mieheltä tai jopa ytmiltä.

        Kuinka kovan työn olet joutunut tekemään tuon naismäärän eteen? Eli oletko tehnyt jatkuvasti aloitteita naisille baarissa ja kerännyt satoja pakkeja ennen kuin olet saanut seksiä?

        Selkeästi suurin osa naisista on antanut pakit. Mutta hommahan on siinä mielessä hullunkurista, että ensivaikutelma on tärkeintä. Ne hankalat eivät anna kuitenkaan, mutta ne jotka tykkäävät sinusta heti tai vaikka pienen hengailun jälkeen, ovat varmoja panoja. Elikä on ihan sama kuinka paljon tekee aloitteita, jos tekee aloitteet väärille naisille. Toki on hankala nähdä minkälainen nainen tykkää juuri sinusta, mutta pitää yrittää etsiä sellainen tai sitten sellainen nainen, jonka kaverit ovat jättäneet yksin baariin. Yksinäiset naiset baareissa ovat usein helpoimpia. Jos osaa aavistaa nämä asiat tilastollisesti "lennossa", niin mahikset paranevat, vaikkeivät paljoakaan parane, ätmillekin. Useimmiten joutuu kuitenkin lähteä tyhjin käsin kotiin.


    • vaikea.uskoa.tuota.lukua

      Minulla on ollut n. 50 seksikumppania ja olen ihan tavismies enkä mielestäni ole viettänyt mitenkään poikkeuksellisen "vilkasta poikamieselämää. ". Treffaillessa ehkä 1/3 kerroista on päätynyt seksiin.

      • ätmiö

        Mulle kukaan ei ole antanut treffien päätteksi - eikä muutenkaan


      • Naisasialooser11

        Olet kaukana taviksesta, noilla luvuilla olet päässyt treffeillekkin 150 kertaa jos 1/3 olet saanut pillua. Tavallinen mies ei pääse lähellekkään noita treffilukemiakaan koko elämänsä aikana.

        Edes YTM kavereillani ei ole läheskään tuota 50 seksikumppania vaikka naiset ovat heitä todella komeiksi kehuneet.


      • m37v_
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Olet kaukana taviksesta, noilla luvuilla olet päässyt treffeillekkin 150 kertaa jos 1/3 olet saanut pillua. Tavallinen mies ei pääse lähellekkään noita treffilukemiakaan koko elämänsä aikana.

        Edes YTM kavereillani ei ole läheskään tuota 50 seksikumppania vaikka naiset ovat heitä todella komeiksi kehuneet.

        Ei 50 ole luku eikä mikään jos vähänkin enemmän on irtosuhteita harrastanut.itsellä tuo lukema meni rikki 22 vuotiaana. Seksiä sain ensimmäisen kerran 15-vuotiaana, joten 7 vuodessa meni rikki.


      • Naisasialooser11

        Kyllä se on luku eikä mikään. Se on luku, josta suurin osa miehistä ei osaa edes unelmoida. Ei varmaan 50 miljoonaakaan ole summa eikä mikään oligarkin mielestä ja se menee rikki vuodessa.

        Olet top10%, ei vaan top5% mies jos noihin lukemiin olet päässyt vaikka olisit pannut pelkkiä pubiruusuja.


      • m37v_ kirjoitti:

        Ei 50 ole luku eikä mikään jos vähänkin enemmän on irtosuhteita harrastanut.itsellä tuo lukema meni rikki 22 vuotiaana. Seksiä sain ensimmäisen kerran 15-vuotiaana, joten 7 vuodessa meni rikki.

        Riippuu elääkö sinkkuna vai suhteessa...

        Sillä on vissiin maailmaakaatava merkitys, että nussutteleeko sitä saman henkilön pimperoa/ munaa vai vaihtuuko se henkilö siinä välillä..Siis kun kertoja lasketaan.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Riippuu elääkö sinkkuna vai suhteessa...

        Sillä on vissiin maailmaakaatava merkitys, että nussutteleeko sitä saman henkilön pimperoa/ munaa vai vaihtuuko se henkilö siinä välillä..Siis kun kertoja lasketaan.

        Nykyään harrastetaan paljon? näitä fuckbuddy-suhteita..


      • Naisasialooser11

        Vain pillua nussitaa, muna on se millä nussitaan. Nuo fuckbuddy kuten kaikki muutkin vapaan seksin muodot ovat vain top10% miesten saatavilla


      • KilttiMies89

        Ytm sä olet jos oot puolta sataa naista päässyt panemaan ellei ne kaikki ole ollut jotain vanhoja ja rumia pubiruusuja.


    • Eiköhän useimmilla miehillä ole kuitenkin ollut enemmän kuin tuo 7? Sitten on keskiarvoa vääristämässä pieni joukko niitä, joilla ei ole ollut ensimmäistäkään.

      Mediaani antaisi tässä asiassa mielekkäämmän vertailukohdan kuin keskiarvo.

      • Naisasialooser11

        Ei ole ja miesten mediaanikumppanien määrä on vielä pienempi, se on noin 5. Se menee juuri toisinpäin eli pieni joukko kymmenien tai satojen naisten miehiä vääristää keskiarvoa ylöspäin.


      • Naisasialooser11

        P.S. Tunnen useampia miehiä, jotka ovat sinkkuaikoinaan vuosia ilman pillua eivätkä ole edes rumia. Yksikin on 185cm sikspäkillä varustettu entinen koripalloilija, joka on myös kova bilettäjä vaikka insinööri koulutukseltaan onkin.


      • "Mediaani antaisi tässä asiassa mielekkäämmän vertailukohdan kuin keskiarvo. "

        Ai että mediaani olisi keskiarvoa isompi? No ei varmasti ole.


      • scrg kirjoitti:

        "Mediaani antaisi tässä asiassa mielekkäämmän vertailukohdan kuin keskiarvo. "

        Ai että mediaani olisi keskiarvoa isompi? No ei varmasti ole.

        Tuollaisia luonnonilmiöitä ei juurikaan ole, jossa mediaani olisi keskiarvoa isompi. Se edellyttäisi että olisi jokin este, mikä toimisi ylärajana.

        Käytännössä tiukan monogaamisessa yhteiskunnassa, jossa ei olisi esiavioliisia suhteita, näin olisi. Mediaani olisi 1 ja keskiarvo vähän sen alle.


    • Aikuinenmies-

      Minulla oli jo 16 vuotiaana 7 seksikumppania. En ole laskenut paljonko niitä on tullut 20 vuodessa. Eikös kissin gene simmonsilla ole ollut 5000 seksikumppania joten kyllä meikälläkin siihen on matkaa vielä noin 4800 naisen verran

      • Naisasialooser11

        Olet siis top5% mies sinäkin. Tavallinen mies voi vain nähdä unta tuollaisista lukemista, ihan samalla tavalla kuin tavallinen työläinen voi vain unelmoida 20 miljoonasta eurosta.

        En tunne ainuttakaan miestä, joka olisi noita lukemia lähelläkään ja tunnen monia panomiehinä pidettyjä YT-miehiä ja tunnen myös monta 30 miestä, jotka eivät ole naista edes kädestä pitäneet.


      • Gene Simmons raiskattiin teini-iässä.


    • Lähempänä 300 naista kuin 100 naista

      • HYI!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        HYI!

        Pienen pojan haaveita


        ;-)


      • enkerrokuka
        super-ytm kirjoitti:

        Pienen pojan haaveita


        ;-)

        Mikä on todellinen luku?


      • enkerrokuka kirjoitti:

        Mikä on todellinen luku?

        'Mikä on todellinen luku? ' Lähempänä 100 naisia on riittänyt


      • mazy
        super-ytm kirjoitti:

        'Mikä on todellinen luku? ' Lähempänä 100 naisia on riittänyt

        Miks niitä niin paljon on tarttenu olla? Toihan on ihan järjetön määrä naisia, jos alat miettimään niitä jonoksi eteesi!😲


      • mazy kirjoitti:

        Miks niitä niin paljon on tarttenu olla? Toihan on ihan järjetön määrä naisia, jos alat miettimään niitä jonoksi eteesi!😲

        Halut, himot ja tilaisuus


        :-)


      • pitkätukka-68

        Riippuu tietenkin miten ajattelee. Tavallaanhan yksikin on lähempänä kolmeasataa kuin 0.
        Siinähän on silti päästy poikuudesta.


      • mazy
        super-ytm kirjoitti:

        Halut, himot ja tilaisuus


        :-)

        Jaaha, no mistä tommoset halut ja himot saa aikaiseksi noin monia kohtaan?!😳

        Eikö ole mitään rajoitinta, pelkkää himoa vaan ties mitä kohtaan? Ja miten voi himoita jotain tosta vaan ensinäkemältä? Uskomatonta..

        Eihän ihastuminenkaan tapahdu hetkessä. 🤣


      • miehet.yksinkertaisempia
        mazy kirjoitti:

        Jaaha, no mistä tommoset halut ja himot saa aikaiseksi noin monia kohtaan?!😳

        Eikö ole mitään rajoitinta, pelkkää himoa vaan ties mitä kohtaan? Ja miten voi himoita jotain tosta vaan ensinäkemältä? Uskomatonta..

        Eihän ihastuminenkaan tapahdu hetkessä. 🤣

        Miesten seksuaalisuus on ihan eri asia kuin naisten, himoon voi riittää että näkee tissin pullistelevan paidan alta ja nätin naaman.


      • totuusss
        miehet.yksinkertaisempia kirjoitti:

        Miesten seksuaalisuus on ihan eri asia kuin naisten, himoon voi riittää että näkee tissin pullistelevan paidan alta ja nätin naaman.

        Naiset on keskimäärin ihan vastaavia, jos ei jopa pahempia.


      • eitod
        totuusss kirjoitti:

        Naiset on keskimäärin ihan vastaavia, jos ei jopa pahempia.

        Siis väität että naisten seksuaalisuus on samanlainen? Ei todellakaan ole.


      • mazy
        miehet.yksinkertaisempia kirjoitti:

        Miesten seksuaalisuus on ihan eri asia kuin naisten, himoon voi riittää että näkee tissin pullistelevan paidan alta ja nätin naaman.

        Kuulostaa absurdilta, onneksi en ole mies. Olis kamalaa olla noin herkkä viehättymään. 😌


      • pitkätukka-68
        mazy kirjoitti:

        Kuulostaa absurdilta, onneksi en ole mies. Olis kamalaa olla noin herkkä viehättymään. 😌

        Ne on, jotka ei ole ennen juuri tissejä nähneet eikä ainakaan päässeet lähietäisyydelle. Paitsi vauvana.


      • askedyouaquestion
        eitod kirjoitti:

        Siis väität että naisten seksuaalisuus on samanlainen? Ei todellakaan ole.

        Kerro miten miehen seksuaalisuus poikkeaa naisen vastaavasta. Katsotaan onko se erilaista, kuin minun seksuaalisuuteni.


      • mazy
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ne on, jotka ei ole ennen juuri tissejä nähneet eikä ainakaan päässeet lähietäisyydelle. Paitsi vauvana.

        No mikä muut ajaa sylistä toiseen tuosta vaan?☺️


      • todella.paljon.sellaisia
        mazy kirjoitti:

        No mikä muut ajaa sylistä toiseen tuosta vaan?☺️

        No mikä ajaa monet naiset moniin syleihin? Monet niistäkin ihan tuosta vaan.


      • mazy
        todella.paljon.sellaisia kirjoitti:

        No mikä ajaa monet naiset moniin syleihin? Monet niistäkin ihan tuosta vaan.

        En minä vaan tiedä. Sitähän minä tässä ihmettelen. Sivistyksessäni on sinkkuseksin mentävä aukko...ei jymmärrä pikaviehättymistä, eikä vissiin paljon muutakaan.... :)


    • Kerran tai kaksi olen siellä käynyt ja silloinkin jonkun linkin kautta, siis vauvapalstalla..eikä siellä kukaan kirjoita mun nähdäkseni millään tunnistettavalla nikillä, joten miten sä tiedät että ne pilkkaajat on naisia?

    • KilttiMies89

      Heti kaikki ytmit täällä pätemässä kuinka paljon ovat saaneet nussia monia naisia elämänsä aikana. Kokevat varmasti suurta ylemmyyden tuntoa siitä kun saavat ätmeille leuhkia panoillaan. Taas hyvä syy tehdä itsemurha ja siitäkös useimmat naiset ja ytmit nauttisivat kun saavat ajettua jonkun ätmin epätoivoiseen ja lopulliseen ratkaisuun.

      • mazy

        Mä luulen, että ne ei paljon mieti panojaan. Sen enempää kun sinä eilistä leipääsi, jotka ahkerasti petikumppanista toiseen hyppää...

        Joten en tiedä kehuuko ne vai eikö se vaan hetkauta, on kuin joku kysys montako leipää eilen säit...yhtä arkinen asia...mutu.


      • mazy

        Yllytät rikokseen.....mayday.


      • mazy kirjoitti:

        Mä luulen, että ne ei paljon mieti panojaan. Sen enempää kun sinä eilistä leipääsi, jotka ahkerasti petikumppanista toiseen hyppää...

        Joten en tiedä kehuuko ne vai eikö se vaan hetkauta, on kuin joku kysys montako leipää eilen säit...yhtä arkinen asia...mutu.

        No niillä ätmeillä se mielenterveys on vaan järkkynyt niin pahasti sen heidän naisettomuuden takia, että sen vuoksi he eivät kestä koskaan minkäänlaisia vastoinkäymisiä.


      • mazy
        DarkFear kirjoitti:

        No niillä ätmeillä se mielenterveys on vaan järkkynyt niin pahasti sen heidän naisettomuuden takia, että sen vuoksi he eivät kestä koskaan minkäänlaisia vastoinkäymisiä.

        Järkkynyt naisettomuutta vai jo ennen sitä osalla? Syy ja seuraussuhde on epäselvä. Kumpi oli ensin, mielenterveyden ongelmat vai naisettomuus. Epäilemättä naisettomuuskin vi mieltä järkyttää...läheisyyden ja hellyyden puute.


    • KilttiMies89

      Piti kysyä että lasketaan huorat mukaan tuohon seksikumppanien määrään. Jos lasketaan niin silloinhan ätmikin saisi helposti monia seksikumppaneita jos vain rohkenee mennä maksullisiin naisiin.

      • KilttiMies89

        *Lasketaanko?


      • mklbgflrt

        Ei maksullisetkaan kaikille naisille anna. Varsinkin jos miehestä tulee huonot vibat, niin maksullinenkin nainen kieltäytyy.


      • KilttiMies89 kirjoitti:

        *Lasketaanko?

        Ei sun kannata turhaan sen takia masentua, jos sä et ole vielä tohon ikään mennessä naisia saanut. Sähän oot vielä nuori mies, niin ehdit kyllä oikei hyvin sitten joskus vanhempana oikein hyvin.

        Eikä kannata missään tapauksessa mitään itsemurhaa miettimään, kun tossa sellaisia ihan sekavia juttuja puhelit. Ehdit kyllä vielä sen naisen joskus löytämään ja vaikket löytäisikään, niin ainahan sitä voi elää myös oikein onnellista ja hyvää elämää sinkkunakin. Aina voi myös keskittyä kaikkiin muihin asioihin elämässään, jotka voivat tehdä sut onnelliseksi.


    • Vanhanajan.riippumuna

      Missä ja kenen nussittavana ne minun keskimääräiset naiseni ovat?
      Vaikka, välikö tuolla. Ei minulla enää seisokaan. Vaikka ikää on vasta 75 vuotta.

    • Pitäisikö tuossa lukea "miehellä on keskimäärin 7 seksikumppania - yläasteella"...

      • pitkätukka-68

        Se on jo kohtalaisen paljon, mutta johonkin parikymppiseen mennessä 7 jo aivan normaalia ja tavallista.


      • mazy
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Se on jo kohtalaisen paljon, mutta johonkin parikymppiseen mennessä 7 jo aivan normaalia ja tavallista.

        Nyt pisti silmiin sana normaalia? Onkin pakko kysyä onko jotenkin epänormaalia sitten, jos seksikumppaneita ei ole tuota 7 enempää ikinä?


        Mä olen 42-vuotias ja en ole ajatellut nostaa mieslukua tuosta 7 enemmäksi ( nykyinen mieheni saa olla mys viimeinen mieheni). Minusta siinäkin 7 on liikaa...toki vika voi olla mun päässänikin. Kun ajattelen, että pysyvä parisuhde on se mitä tavoitella. Ja seksi on sitten osa sitä parisuhdetta, enkä ole uskovainen.

        Jos nyt mietin, että olen ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä 7 miehen kanssa elämäni aikana, niin se tuntuu määrältä jollaista en olisi koskaan halunnut olevan. Mutta olen tuon sietänyt, koska olen halunnut sen suhteen johon todella voin jäädä. Ja huonot suhteet on silloin pakko pistää poikki, missä yhdessä ei ole hyvä kummankaan olla. Niitä sitten voi kertyä, kun ei osu kohdilleen kuin Strömsössä...


      • pitkätukka-68
        mazy kirjoitti:

        Nyt pisti silmiin sana normaalia? Onkin pakko kysyä onko jotenkin epänormaalia sitten, jos seksikumppaneita ei ole tuota 7 enempää ikinä?


        Mä olen 42-vuotias ja en ole ajatellut nostaa mieslukua tuosta 7 enemmäksi ( nykyinen mieheni saa olla mys viimeinen mieheni). Minusta siinäkin 7 on liikaa...toki vika voi olla mun päässänikin. Kun ajattelen, että pysyvä parisuhde on se mitä tavoitella. Ja seksi on sitten osa sitä parisuhdetta, enkä ole uskovainen.

        Jos nyt mietin, että olen ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä 7 miehen kanssa elämäni aikana, niin se tuntuu määrältä jollaista en olisi koskaan halunnut olevan. Mutta olen tuon sietänyt, koska olen halunnut sen suhteen johon todella voin jäädä. Ja huonot suhteet on silloin pakko pistää poikki, missä yhdessä ei ole hyvä kummankaan olla. Niitä sitten voi kertyä, kun ei osu kohdilleen kuin Strömsössä...

        Enhän mä my niin väittänyt, että jos joku on normaalia niin muu ei olis.


    • sesiitä

      Länsimaisen kulttuurin rappio alkoi vapaasta seksuaalisuudesta ja on sen tulevan tuhon todellinen syy. Pelimiesten saastuttamat naiset ovat parisuhdekelvottomia ja sellaisen ottava mies on häpeällinen aisuri. Mutta ei ole enää syytä välittää, kun vuonna 2050 äärimuslimit ovat jo valloittaneet koko moraalisesti heikentyneen Euroopan, ja kulttuurimme on lakannut olemasta.

      • Ei ole mitään saastutettuja naisia, paitsi ainoastaan teidän luuseriätmien omassa mielikuvituksessa.

        Ei ole ollenkaan kohteliasta puhua tolla tavalla toisista ihmisistä, että saisit siistiä kielenkäyttöäsi. Ei sun sen vuoksi pidä viattomia naisia tolla tavalla epäasiallisesti solvata, jos sä itse oot jäänyt seksin suhteen vähemmälle tai kokonaan sitä ilman.


      • pitkätukka-68

        Tukahdutetussa seksuaalisuudessa ei ole kerrassaan mitään hyvää.


      • mazy
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Tukahdutetussa seksuaalisuudessa ei ole kerrassaan mitään hyvää.

        Entäs rakkausseksuaalisuudessa? :D

        Kun ei ole mitään tukahdutettavaa, jos ei ole tunteitakaan. Ne saattaa elää niin tiiviisti yhdessä, seksuaalisuus ja tunteet. Ettei seksuaalista halua edes synny toista ihmistä kohtaan, ennen kun on se tunne. Se seksuaalinen halun tunne on silloin vain kihinä, joka helpottuu omin avuin. Mutta sitä halua ei kohdista kehenkään, koska kukaan ei sitä myöskään sytytä.


        Se kihinä voi syntyä tyhjästä...ilman kohdetta. Kuten vaikka jano.


    • Suomessa sentään vielä harrastetaan seksiä. Japanissa toisin. Siellä paljon sinkkuja jotka eivät ole koskaan harrastaneet seksiä. Täytyy muistaa, että on myös paljon ihmisiä jotka eivät välitä seksistä. Kaikki suomalaiset eivät sentään käy baarissa humaltumassa ja etsimässä seksiseuraa. Itsellä alkoholi ja baari yli yhdistelmä jos seksiä halusi. Kun kyllästyin baareihin ja juomiseen on seksin saralla ollut hiljaista. Naiset ei tykkää miehistä jotka eivät juo. Naisten humalahakuista juomista olen kyllä ihmetellyt. Yhdelläkin festarilla oli humalaisia naisia riesaksi asti. Teinit ymmärtää, mutta kun keski-ikäiset käyttäytyy usein samoin. Musta naurettavaa kun liki 50 nainen tulee lähentelemään rikkinäisissä farkuissa tai leggareissa kuin joku teinityttö.

      7 seurustelusuhdetta paljon, mutta niitäkin on. Vain 7 kumppania vähän jos ajattelee nykyistä märkää ikäluokkaa.. Jos menee joka vkl baariin niin aika heikkoa on jos ei useammin naisen kanssa tule ulos.

      • Naisasialooser11

        7 irtopanoa baarista on tavalliselle miehelle huikea tulos. Top10% miehelle se on toki vähän.

        Aina kun tavallinen mies saa baarista naiset hän on onnistunut huijaamaan biologiaa koska naisen silmissä tavallinen mies on yhtä haluttava kuin pahvilaatikko, joten kerro ihmeessä miksi nainen ottaisi sellaisen irtoseksiin kun voi siihen saada top10% miehenkin. Parisuhteeseen aisuriksi asia on tietty aivan eri.

        Ja jos sanot, että nainen ottaa tavismiehen koska top10% miehiä ei riitä niin väärin koska nainen on mielummin ilman kuin lähtisi tavismiehen panoksi.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        7 irtopanoa baarista on tavalliselle miehelle huikea tulos. Top10% miehelle se on toki vähän.

        Aina kun tavallinen mies saa baarista naiset hän on onnistunut huijaamaan biologiaa koska naisen silmissä tavallinen mies on yhtä haluttava kuin pahvilaatikko, joten kerro ihmeessä miksi nainen ottaisi sellaisen irtoseksiin kun voi siihen saada top10% miehenkin. Parisuhteeseen aisuriksi asia on tietty aivan eri.

        Ja jos sanot, että nainen ottaa tavismiehen koska top10% miehiä ei riitä niin väärin koska nainen on mielummin ilman kuin lähtisi tavismiehen panoksi.

        Pahvilaatikkokin kelpaa. Ei ne naiset niin hankalia ole. Pitää osata puhua. Olen joskus iskenyt naisen ihan kadultakin kun ei ole huvittanut kävellä kotiin asti.


      • Naisasialooser11

        Et siis ole tavismies vaan top10% mies.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Et siis ole tavismies vaan top10% mies.

        Humalaiset naiset ei aina ajattele järkevästi. Jos sattuu oikeaan paikkaan sovivalla hetkellä voi onnistua. Naiset voivat olla seikkailumielellä liikkeellä. Festareille lähdetään ilman tietoa yöpaikasta - kyllä sitä aina jonkun miehen luo pääsee. Pieni telttakin houkuttelavampi kuin ulkona oleminen. Tiedän suomalaisia jotka ovat olleet kuukausia ulkomailla. Majoittuu jonkun nurkissa ja ilmaista ruokaa saa. Suomalaistyttö pärjää noin hyvin Nykissä. Tukholman leirintäalue oli aikoinaan täynnä suomalaisteinejä.


    • EiEnääNiinKilttiMies89

      Mulla on aika paljon erilaisia hullun lääkkeitä joten pitäiskö murskata ne vasaralla jauheeksi ja liottaa baarissa naisten juomien sekaan ja sitten viedä nainen kotiin puoli tajuttomana ja harrastaa seksiä.

    • surullinenmies

      Minulla ei ole ollut yhtään. Eli joku saa 8... Ompa reilua :(

      • surullinenmies

        Korjaan 14


    • Hiukan jää sitten mulla vajaaksi. Sitä kun puolet elämästä on lasketellut pitkissä parisuhteissa niin ei oikein ole aika riittänyt noihin riiureissuihin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1638
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      102
      1208
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1192
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      85
      1083
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      902
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      82
      812
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      798
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      724
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe