Kaljuudesta itsemurhaan

Rumakalju

Olisiko parempi päättää päivänsä kun on kalju? Itseji mielestä olen todella ruma ilman lätsää. Lätsän kanssa olen ihan komea ja monet tytöt tykkäävät mutta ilman lakkia näytän todella rumalta niinku kalju aina näyttää. Ei ole varaa eikä mahdollisuutta tehdä mitään hiusoperaatiota. Vedän siis höylällä kaikki pois joka päivä. Nostan myös punttia että kaljuus vähänkään sopisi. Myös muuten yritän panostaa ulkoiseen olemukseen ja myäs sisäiseen. Mutta silti ei naista löydy. Olen yli 30 vuotias ja aloin kaljuuntumaan 20 vuotiaana. Ei kiinnosta elää tälläisenä kaljupäänä kun kaikilla muilla on hiukset. Olen myös rukoillut Jumalaa auttamaan mutta ei ole apua tullut. Olisiko siis parempi vain päättää päivänsä?

44

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämääsekin

Ei, kaljuus ei ole mikään syy ajatella noin. Ajattele kuinka paljon on miehiä vähillä hiuksilla tai täysin kaljuja.

• Rudel

Sinullahan on testosteronia jos jo nuorena kaljuunnut, ei muuta kuin treeniä kehiin niin erotut eduksesi.

• .. Toi on UrbaaniHuhu.. Johon Yllättävän monet vielä(kin) Uskovat.. ;P

.. Yleisin Syy kyllä liittyy Testoon, mutta ei tuolla tavalla, vaan sillä että on Perinyt DHT:lle geneettisesti yliherkät hiustupet.. ;P

• NainenRuudunTakaa

Tää että miehet kuvitelee olevansa poikkeuksellisen rumia on sama ilmiö kuin anorektikot kuvittelee olevansa liian läskejä, vaikka vaaka näyttäis millaista alipainoa. Ulkonäköneuroosi. Ja se että on ahdistunut itsestään estää ihmissuhteet, ei se asia mistä on ahdistunut.

• hienoahienoa

Sinun olisi syytä lopettaa nuo miehiin kohdistuvat valheelliset vihapuheet tai sitten häipyä palstalta. Naisena et tiedä mitään miesten ahdingoista, joihin he ovat itse täysin syyttömiä.

• UIIa-Stiina
        hienoahienoa kirjoitti:

Sinun olisi syytä lopettaa nuo miehiin kohdistuvat valheelliset vihapuheet tai sitten häipyä palstalta. Naisena et tiedä mitään miesten ahdingoista, joihin he ovat itse täysin syyttömiä.

Tämän palstan miehet ovat narisijoita, pelkkää valitusta.

• hienoahienoa
        UIIa-Stiina kirjoitti:

Tämän palstan miehet ovat narisijoita, pelkkää valitusta.

Eivät kaikki. Minäkin valitan työttömistä laiskureista ja teen töitä ja sijoitan osan varoistani yms. ja mielestäni jokaisen ihmisen tulisi omalla työpanoksellaan vaikuttaa myönteisesti yhteiskuntaan. Passiiviset valittajat ovat toki turhia, koska ei maailma ja varsinkaan oma elämä parane passiivisuudella ainakaan.

• NainenRuudunTakaa
        hienoahienoa kirjoitti:

Miehet puhuu naisista kaiket päivät palstalla, joten yhtä hyvin mä voin täällä puhua miehistä. Eikä mun tarvii aina olla edes itse paikalla, kun joku muukin (tai useampi) käyttää tätä samaa nimimerkkiä. Vihan sijaan osoitan suurta ymmärrystä miesten vaikeuksille ja neuvon mistä sitä apua kannattaisi hakea kun miehet eivät itse tiedä tai osaa.

Jos haluaa tehdä itsemurhan, niin silloin psykopolilta tai sitten pistää itse ruokavalio, uni jne kuntoon jotta aivokemiat paranee. Itsemurhahalu ei johdu vaikeasta elämäntilanteesta, vaan siitä että aivot tuottaa huonosti mielihyvää aiheuttavia kemikaaleja. Jos on vaikeassa elämäntilanteessa ja aivot kunnossa, ihminen pystyy tekemään sille tilanteelle jotain. Jos aivot eivät ole kunnossa, mikä tahansa tilanne hajottaa sietämättömästi.

• grthrt
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Miehet puhuu naisista kaiket päivät palstalla, joten yhtä hyvin mä voin täällä puhua miehistä. Eikä mun tarvii aina olla edes itse paikalla, kun joku muukin (tai useampi) käyttää tätä samaa nimimerkkiä. Vihan sijaan osoitan suurta ymmärrystä miesten vaikeuksille ja neuvon mistä sitä apua kannattaisi hakea kun miehet eivät itse tiedä tai osaa.

Jos haluaa tehdä itsemurhan, niin silloin psykopolilta tai sitten pistää itse ruokavalio, uni jne kuntoon jotta aivokemiat paranee. Itsemurhahalu ei johdu vaikeasta elämäntilanteesta, vaan siitä että aivot tuottaa huonosti mielihyvää aiheuttavia kemikaaleja. Jos on vaikeassa elämäntilanteessa ja aivot kunnossa, ihminen pystyy tekemään sille tilanteelle jotain. Jos aivot eivät ole kunnossa, mikä tahansa tilanne hajottaa sietämättömästi.

Itsemurhahalu johtuu vain ja ainoastaan vaikeasta ja pysyvästi parantumattomasta elämäntilanteesta eikä mistään aivokemiahömpästä. Aivokemian muutokset ovat korkeintaan oire. Psykopolilta ei taida vielä saada sitä monen toivomaa eutanasiaa. Tunnettu fakta on kuitenkin se, ettei alemman tason miehellä ole yhteiskunnassa kuin sylkykupin virka. Jos siihen ei ole halua alistua, niin ainoat vaihtoehdot ovat rekan nokka tai päiväunet rautatiekiskoilla.

• Kaunis.nainen

Ei ole mitään syytä tehdä. Kalju on seksikkään näköinen ja aina voi harkita hius-siirrännäistä, jos kalju ei miellyrä.

• 4858682

Ei voi tehdä mitään hiussiirrännäis operaatioita sillä ne maksavat 10 000- 20 000 euroa minuj tapauksessani sillä koko päälakeni on kalju. Vedän siis kaikki pois.

• hienoahienoa

Oletko Darkfear-sasikalju? Jos olet, niin kysy darkkikselta apua siihen. :D :D :D
      Hän voi varmaan kaupata sinulle finasteridi-pillereitä.

• m.wurst

Kaljuudesta sanottua:
      "Jumala loi vain muutamia täydellisiä päitä,
      ne loput Hänen täytyi peittää hiuksilla."

• 1233

Jos kerran kalju on niin komea ja seksikäs niin miksi aina netissä kaljuja haukutaan?

• Et taida olla vaivasi kanssa yksin....Aika paljon näkee nykyään aikuisia miehiä lippalakki päässään ja siitä ei luovuta edes ruokapöydässä..

Eikö nuo peruukit ala olla nykyään jo aikasta laadukkaita?
      Meillä on ainakin yksi poliitikko , joka käyttää, mutta sitten jos laadukkaista puhutaan, niin ainakin Travoltalla taisi olla jossain elokuvassa...Sitä ei kyllä paljon aidosta erottanut.

Turkissa kaiketi jotkut käyvät hiussiirännäisiä ottamassa halvempien hintojen perässä.

• wanhaämmä

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi kaljuuntuminen on miehille niin kova paikka. Moni on jopa paremman näköinen ilman tukkaa. Ihan sama mulle, onko karvoja päässä vai ei, jos siellä on oikeanlaista järkeä. Makuja on tietysti monenmoisia, eikä kaikkia voi koskaan miellyttää. Kasvata vaikka kivan mallinen parta, jos karvoja kaipaat, nam.. ;)

• Ei se kalju vaan kaikille sovi....Se on aivan täysin pään muodosta kiinni, korvat jne...
        On ihmisiä joille se on täysi el katastrooffe.
        Tietenkin helppo sivusta heittellä hyväksyviä ja puoltavia kommentteja, mutta voi se jollekkin ihmiselle itselleen olla iso juttu...Kaikille ei myöskään tuo sun mainitsema tuuhea partakaan kasva...On paljon miehiä joille kasvaa vain harvaa risupartaa.

• suuri-harmi-

Ei sitä voikaan toiset ymmärtää. Mutta kun naiselta lähtee hiukset, niin se onkin sitten jo maailmanloppu kerralla. Naiset ajattelevat aina tuolla tavoin, ettei miehillä voi olla mitään ulkonäköpaineita. On vähän kuin tuntemattomassa, että kun herrat on laskeneet ruoan kalorit, niin sinulla ei yksinkertaisesti voi olla nälkä. Tosiasia on kuitenkin se, että melkein kaikki kaljuuntuvat kärsivät jossakin muodossa hiuksettomuudessa, vaikka jotkut osaavat olla siitä tekemättä numeroa.

• wanhaämmä
        CamelBoots kirjoitti:

Ei se kalju vaan kaikille sovi....Se on aivan täysin pään muodosta kiinni, korvat jne...
        Tietenkin helppo sivusta heittellä hyväksyviä ja puoltavia kommentteja, mutta voi se jollekkin ihmiselle itselleen olla iso juttu...Kaikille ei myöskään tuo sun mainitsema tuuhea partakaan kasva...On paljon miehiä joille kasvaa vain harvaa risupartaa.

Jos joku leidi jättää kaljun vuoksi tutustumatta tai seurustelematta jonkun kanssa, se ei ole koko touhun arvoinenkaan. Jatkossa sellainen kumppani voi jättää toisen vaikka väärän värisen t-paidan vuoksi, tai parin lisäkilon. Te miehet olette hemmetin ulkonäkökeskeisiä, naiset ovat keskimäärin vähemmän. Ihan muut asiat ratkaisee kuin kalju, onko joku seksuaalisesti tai parisuhteellisesti lopulta kiinnostava. Onko pakko metsästää juuri niitä naisia, jotka eivät ole pätkän vertaa teistä kiinnostuneita?

• wanhaämmä
        suuri-harmi- kirjoitti:

Ei sitä voikaan toiset ymmärtää. Mutta kun naiselta lähtee hiukset, niin se onkin sitten jo maailmanloppu kerralla. Naiset ajattelevat aina tuolla tavoin, ettei miehillä voi olla mitään ulkonäköpaineita. On vähän kuin tuntemattomassa, että kun herrat on laskeneet ruoan kalorit, niin sinulla ei yksinkertaisesti voi olla nälkä. Tosiasia on kuitenkin se, että melkein kaikki kaljuuntuvat kärsivät jossakin muodossa hiuksettomuudessa, vaikka jotkut osaavat olla siitä tekemättä numeroa.

Onhan noita murheita ihmisillä.. hauraat kynnet, silmäpussit, huonosti kasvavat hiukset, epätasainen iho, väärä pituus, väärä paino, väärä ruumiinrakenne, sokea silmä, syövässä menetetty rinta, amputoitu jalka... jokaisella on jotain. Se oma ongelma on aina maailman suurin, jos itsetunto ei ole terveellä tolalla.

• wanhaämmä kirjoitti:

Jos joku leidi jättää kaljun vuoksi tutustumatta tai seurustelematta jonkun kanssa, se ei ole koko touhun arvoinenkaan. Jatkossa sellainen kumppani voi jättää toisen vaikka väärän värisen t-paidan vuoksi, tai parin lisäkilon. Te miehet olette hemmetin ulkonäkökeskeisiä, naiset ovat keskimäärin vähemmän. Ihan muut asiat ratkaisee kuin kalju, onko joku seksuaalisesti tai parisuhteellisesti lopulta kiinnostava. Onko pakko metsästää juuri niitä naisia, jotka eivät ole pätkän vertaa teistä kiinnostuneita?

Ai että kun osasit olla huvittava...Ai, että naisetko ei ole ulkonäkökeskeisiä...Esim. Deittipalstoilla naiset tekevät valinnat siitä kenelle vastaavat 100%:esti miehen ulkonäön perusteella. 100%:sti.

• wanhaämmä
        CamelBoots kirjoitti:

Ai että kun osasit olla huvittava...Ai, että naisetko ei ole ulkonäkökeskeisiä...Esim. Deittipalstoilla naiset tekevät valinnat siitä kenelle vastaavat 100%:esti miehen ulkonäön perusteella. 100%:sti.

No varmasti, noihan on vain naama-ja kroppamarkkinat. Tuliko yllätyksenä? Ihmisiin kannattaa tutustua oikean elämän tapahtumissa, ei netissä, jos muukin on tärkeää kuin ulkonäkö.

• varmasti-kaihertaa
        wanhaämmä kirjoitti:

Onhan noita murheita ihmisillä.. hauraat kynnet, silmäpussit, huonosti kasvavat hiukset, epätasainen iho, väärä pituus, väärä paino, väärä ruumiinrakenne, sokea silmä, syövässä menetetty rinta, amputoitu jalka... jokaisella on jotain. Se oma ongelma on aina maailman suurin, jos itsetunto ei ole terveellä tolalla.

Minne se naisen itsetunto häviää, kun jokin mainituista asioista ei olekaan kohdallaan. Mielestäni jokaisella on sellainen itsetunto, että omat ns. viat huomataan, ja niistä revitään ressiä. Voihan niitä vikojaan puolustella hyvällä itsetunnolla, mutta ei se omaa mieltä lopullisesti muuta.

• wanhaämmä
        varmasti-kaihertaa kirjoitti:

Minne se naisen itsetunto häviää, kun jokin mainituista asioista ei olekaan kohdallaan. Mielestäni jokaisella on sellainen itsetunto, että omat ns. viat huomataan, ja niistä revitään ressiä. Voihan niitä vikojaan puolustella hyvällä itsetunnolla, mutta ei se omaa mieltä lopullisesti muuta.

No ei mua kaiherra, vaikka vikoja onkin. Näin on ihan hyvä.

• wanhaämmä kirjoitti:

No varmasti, noihan on vain naama-ja kroppamarkkinat. Tuliko yllätyksenä? Ihmisiin kannattaa tutustua oikean elämän tapahtumissa, ei netissä, jos muukin on tärkeää kuin ulkonäkö.

Pelkästään naama markkinat...Kropalla ei ole naisille merkitystä deittipalstalla.
        Kun naisille ei deittipasltoilla kelpaa edes se oman tasoinen, vaan siellä kukkii tämä helvetin hypergamia.....Sehän on itsestään selvää, että jos sä saat parisataa viestiä viikkoon...ehkä jopa päivään, niin siinä kuka tahansa menettää kosketuksen todellisuuteen. Lopputuloksena kullikaruselli, jossa nämä bimpot kiertää kuukaudesta toiseen. Eli valitaan sieltä omaa tasoaan ylempää niitä miehiä, jotka käyvät vain panemassa sinua ilman aikomustakaan sitoutumiseen.
        Sitten mennään suomi24:een nettideitti palstalle kyselemään Pirkanmaan pelimiehistä listaa.....Kun nää on oikeasti niin jauhopää kyrpiä nämä ihmiset deittipalstoilla, et mä en nää, et tosta hommasta voi tulla piip piip ....its horse shit all the way.

• roosa-
        CamelBoots kirjoitti:

Ei se kalju vaan kaikille sovi....Se on aivan täysin pään muodosta kiinni, korvat jne...

Et taida ymmärtää miten naivilta kommenttisi kaljuuden sopimattomuudesta kuulostaa. Itse olen kalju nainen ja kyllä se itseänikin on mietityttänyt: elämän mielekkyys ilman hiuksia. Ymmärrän täysin mitä Ap tarkoittaa. Ei ollut varaa miettiä sopiiko kalju vai eikö kalju sovi.

• roosa- kirjoitti:

Et taida ymmärtää miten naivilta kommenttisi kaljuuden sopimattomuudesta kuulostaa. Itse olen kalju nainen ja kyllä se itseänikin on mietityttänyt: elämän mielekkyys ilman hiuksia. Ymmärrän täysin mitä Ap tarkoittaa. Ei ollut varaa miettiä sopiiko kalju vai eikö kalju sovi.

Miten niin naiivilta?....Asia on kuten sanoin: Kalju ei sovi kaikille ja sillä siisti.
        Kyllä minäkin ymmärrän mitä ap tarkoittaa, mutta ainoa joka ei ymmärtänyt oli nimimerkki: Wanhaämmä.
        - Eihän se kalju sinullekkaan sovi ja olet varmasti hirveän näköinen kaljuna, mutta minkäs sille teet, jos syöpään sairastuu tai miehillä dht kaljuuntuminen..Shit happens.
        Naisille sentään nuo peruukit sopii hieman paremmin kuin miehille.

• wanhaämmä
        CamelBoots kirjoitti:

Miten niin naiivilta?....Asia on kuten sanoin: Kalju ei sovi kaikille ja sillä siisti.
        Kyllä minäkin ymmärrän mitä ap tarkoittaa, mutta ainoa joka ei ymmärtänyt oli nimimerkki: Wanhaämmä.
        - Eihän se kalju sinullekkaan sovi ja olet varmasti hirveän näköinen kaljuna, mutta minkäs sille teet, jos syöpään sairastuu tai miehillä dht kaljuuntuminen..Shit happens.

Mikä sopii kellekin ja mikä ei, sattuu olemaan ihan mielipidejuttuja. Jos sun mielestä ei sovi, jonkun toisen mielestä sopii. Väännän rautalankaa, koska sulle on ollut aina vaikea ymmärtää että on toisenlaisiakin makuja kuin sun makusi. Mitä edes jonkun tuntemattoman mielipide painaa yhtään missään? Jos kelpaa itsenään tärkeille ihmisilleen, niin se on siinä.

Nettitreffit on päässy pahasti sun ihon alle. Ymmärsit varmasti lopettaa nettideittailut kun tuon tajusit?

• h567jh67
        wanhaämmä kirjoitti:

Ette te naiset ole sen vähempää ulkonäkökeskeisiä, olette vain tekopyhiä asian suhteen.

Jokaisella naisella on jonkinlaisia turn-offeja, sellaisia puutteita miehessä mitkä absoluutisesti sulkevat romanttisen kiinnostuksen pois. Jollekulle se turn-off on kaljuus, jollekulle toiselle sitten jotain muuta. Joten siinä tapauksessa kukaan nainen ei ole koko touhun arvoisia.

Nainen, joka väittää ettei miehen ulkonäöllä ole hänelle mitään väliä, on yksiselitteisesti valehtelija.

• wanhaämmä
        h567jh67 kirjoitti:

Ette te naiset ole sen vähempää ulkonäkökeskeisiä, olette vain tekopyhiä asian suhteen.

Jokaisella naisella on jonkinlaisia turn-offeja, sellaisia puutteita miehessä mitkä absoluutisesti sulkevat romanttisen kiinnostuksen pois. Jollekulle se turn-off on kaljuus, jollekulle toiselle sitten jotain muuta. Joten siinä tapauksessa kukaan nainen ei ole koko touhun arvoisia.

Nainen, joka väittää ettei miehen ulkonäöllä ole hänelle mitään väliä, on yksiselitteisesti valehtelija.

Jaaha... Koska koko maailman miesten kanssa ei voi kerralla seurustella, eteen osuu yksi tai kaksi tai muutama kerrallaan elämänkumppaniksi. Niillä on kaikenlaisia vikoja... mutta pitää juuri löytää kumppani, jolla on sellaiset viat joita itse voi sietää. Joillekin ne tärkeät asiat on ulkonäöllisiä, toisille persoonaan liittyviä..

Varmasti joillekin tulee inhoja tietyn näköisistä ihmisistä, usein aikaisempien huonojen kokemusten myötä. Eikä täällä tarvitse kenenkään kanssa väkisin yrittää olla, jos ei tykkää.

"Jollekulle se turn-off on kaljuus, jollekulle toiselle sitten jotain muuta. Joten siinä tapauksessa kukaan nainen ei ole koko touhun arvoisia."

Jos pelkää niin kovasti pakkeja tai hylätyksi tulemista ettei uskalla edes yrittää, niin pidä tuo. Sillä suhteet voi päättyä silloinkin, kun sinä et sitä haluaisi. Tai vaikkapa sinun toimestasi.

• roosa-
        CamelBoots kirjoitti:

Kun tai jos joskus kasvat henkisesti, ymmärrät asiat paremmin. Sitten, kun istut kiikkustuolissa 70-vuotiaana, voit miettiä miten naivi olit vielä jokin vuosi aiemmin. Älä vastaa tähän turhaan, koska sä et ymmärrä vielä.

• wanhaämmä kirjoitti:

Mikä sopii kellekin ja mikä ei, sattuu olemaan ihan mielipidejuttuja. Jos sun mielestä ei sovi, jonkun toisen mielestä sopii. Väännän rautalankaa, koska sulle on ollut aina vaikea ymmärtää että on toisenlaisiakin makuja kuin sun makusi. Mitä edes jonkun tuntemattoman mielipide painaa yhtään missään? Jos kelpaa itsenään tärkeille ihmisilleen, niin se on siinä.

Nettitreffit on päässy pahasti sun ihon alle. Ymmärsit varmasti lopettaa nettideittailut kun tuon tajusit?

Totta, jokaisella on mielipiteensä ja sinullakin on oikeus omaasi, enkä pyri sitä muuttamaan millään tavalla...
        Olen aina ymmärtänyt, että makuja on monenlaisia, mutta se ei varsinaisesti päde tähän kaljuusasiaan....Vaikka kalju ei varsinaisesti jollekkin miehelle sopisikaan, niin tottakai joku nainen voi hänet hyväksyä sellaisenaan, koska hänessä on sitten jotain muuta mielenkiintoista ja merkityksellisempää, mutta tästähän ei varsinaisesti kyse ollutkaan.

Karkeasti linjaten voidaan todeta, että toisille kalju sopii paremmin..esim Bruce Willis..Jason statham vs Joku Juice leskinen tai Kimmo Sasi, joille kalju ei sovi sitten yhtään.
        Yleisesti ottaen kalju sopii paremmin muutenkin hyvin maskuliiniset piirteet omaaville miehille, joilla on lisäks hyvä pään muoto ja pienet päänmyötäiset korvat, kun taas toiset näyttävät kaljuna lähinnä pellehermannilta.... Itselleni kalju tuskin sopisi, joten täytyy koputtaa puuta niin pitkään kun sitä karvaa päässä riittääpi...

ps. Nettitreffit eivät ole päässeet ihoni alle...Ymmärrän täysin mistä ne ongelmat deittipalstoilla johtuvat ja sen mikä sen on aiheuttanut jne... Siitähän ei voi täysin syyttää naisiakaan, vaan tavallaan naisetkin ovat olosuhteiden ohjaimia siellä..
        Tämän päivän nettitreffi markkinoita voi helposti verrata ylikuumentuneisiin osake markkinoihin, eli tavallaan kun ollaan kuplassa nousukauden lopulla, niin osakkeen hinta saattaa olla monikertainen sen todelliseen arvoonsa nähden ja tämä tilanne on naisilla tällä hetkellä deittimarkkinoilla.......Se johtaa siihen, että miehet saavat seuransa käytännössä lähinnä oman tasonsa alapuolelta, joka taas johtaa siihen, että useimmille miehille nämä markkinat tarjoavat lähinnä illanvietto/seksiseuraa oman tasonsa alapuolella olevien naisten kanssa, ellei sitten ole valmis myöskin sitoutumaan sellaiseen..

• IHMISELLÄ

oN HIUKSET JA JOS EI OLE NIIN HÄN EI OLE IHMINEN

• ytuytu65

Olet homokalju.

• Miehekäskalju

Kaljut eivät ole homoja toisinkin te tukalliset neitipojat jotka kampailette peilin edessä kuin neidit. Me kaljut vedämme miehekkäästi kaikki pois ja sillä selvä. Naisetkin tykkäävät enemmän kaljuista kuin mistään geelipäistä.

• Ryhdy resitenttiehokkaaksi. Saahaan uus Kekkonen.

• peruSitsariko

Jos et ole perSu ja haise pahalta niin ei ole syytä vielä edes harkita itsaria. Mutta jos perSuajatuksia, niin sitten kyllä itsari on ainut mahdollisuus.

• Aloittajaaloittaja

Minä aloitin tämän aiheen ja luin läpi kommentit..suurin osa kommenteista oli pelkkää soopaa. Miksi pitää vastata jos ei ole mitää oikeasti sanottavaa? Mutta kyllähän sen ymmärtäää ettei ateisteilla ja vapaa-ajattelijoilla voikkaan olla järkeviä neuvoja. Ja te halveksutte kristittyjä. Kristityille sentäs on arvot kohdallaan ja moraali ja osaavat antaa hyviä neuvoja. Täytyy palata takaisin kristittyjen foorumille täällä on vain ateistien ja vapaa-ajattelijoiden turhaa löpinää suurimmaksi osaksi. Mutta kiitos teille jotka vastasitte oikeasti auttaaksenne.

• Kummanvaa

Katselen vaan kaljuja miehiä. Se on superseksikästä. Ei pälvikaljuja tai sasikaljuja. Kokokaljuja. Nami.

• Dkfkhkhlh

Voisiko joku kertoa mikä ihme on sasikalju? Ja tottakai lähes kaikilla kaljuilla on hiuksia sivuilla mutta ajavat kaikki pois.

• pitkätukka-68

Sasikalju on juuri sellainen joka on Kimmo Sasilla.

• lomono

Itsari vaan turhia miettimättä.

• Anonyymi

Ikivanha ketju! Tuossa ajassa on ehtinyt jo tukka kasvaa jokaiselle..

• Anonyymi

Mulla on kaljuuntunut tukka sairauden takia oon 34 v ja sain ennen naisia,lisäks vähä lihonut ja oon pitkä. En saa silti mitään naisia. Mussa on niin paljo kaikkee vikoja, en itsestäni ajattele että olisin ruma, mutta kai naiset ajattelee. Lisäks en käytä huumeita,juon kyllä, mutta en kelpaa jostain syystä edes lihavalle naiselle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3435
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2809
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1877
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1116
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1050
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      879
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      869
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      864
    Aihe