lempeä_herätys uusilla markkinoilla

lempeä_uni

Minulla on uusi skype-ystävä.

Henkilö kertoo minulle jatkuvasti, miten ihana olen, sekä fyysisesti että henkisesti. Olen tietoinen, että osa ihanuudestani saattaa johtua vain elintasostani... ;-)

Henkilö on minua kuusi vuotta nuorempi ja asuu toisella puolella maapalloa. Too bad!

Ilmoitin henkilölle, että olemme ystäviä. Silti hän lähettelee minulle runsaasti kuvia ylävartalostaan. Kysyin häneltä, lähettääkö hän kaikille ystävilleen tuollaisia ylävartalokuvia... ;-)

Pitäisikö lähteä toiselle puolelle maapalloa, jos minulla siellä olisi näin huima markkina-arvo?!

Ehkä tyydyn toistaiseksi skype-puheluihin. :D

31

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhaämmä

      Eikä.. ;DD

    • Voi hyvinkin olla että asut nyt varsin epäedullisella alueella pariutumista silmälläpitäen.

      • lempeä_uni

        En aio edelleenkään enää satsata pariutumiseeni. Tuo heitto muille markkinoille siirtymisestä oli huumoria.


      • lempeä_uni kirjoitti:

        En aio edelleenkään enää satsata pariutumiseeni. Tuo heitto muille markkinoille siirtymisestä oli huumoria.

        Huumoria tai ei, tässä aluekysymyksessä on silti merkittävä totuuspohja.


      • lempeä_uni
        MJTMH kirjoitti:

        Huumoria tai ei, tässä aluekysymyksessä on silti merkittävä totuuspohja.

        Tämänhetkisen alueen valinnassa on otettu huomioon muita perusteita, jotka ovat tällä hetkellä relevantteja.


      • lempeä_uni kirjoitti:

        Tämänhetkisen alueen valinnassa on otettu huomioon muita perusteita, jotka ovat tällä hetkellä relevantteja.

        Kullakin on omat tärkeysjärjestyksensä eri asioita kohtaan. Henkilökohtaiset painoarvot.


      • lempeä_uni
        MJTMH kirjoitti:

        Kullakin on omat tärkeysjärjestyksensä eri asioita kohtaan. Henkilökohtaiset painoarvot.

        Juuri näin. :)


    • "Pitäisikö lähteä toiselle puolelle maapalloa, jos minulla siellä olisi näin huima markkina-arvo?! "

      Mieluummin niin päin, kuin että toisit osan siitä toisesta puolesta maapalloa tänne notkumaan nurkkiin.

      • Entä jos hän toisi tuliaisina vain yhden miehen? Olisiko sekin sinusta paha juttu?


      • lempeä_uni

        Jo pelkän vierailuviisumin hankkimisessa on minulle liikaa tekemistä. :D


      • MJTMH kirjoitti:

        Entä jos hän toisi tuliaisina vain yhden miehen? Olisiko sekin sinusta paha juttu?

        Kyllä mä riskinä näen, että joku sen seurauksena on taas käsi vähän syvemmällä mun taskussa. Käytännössä vaikutus on niin pieni, että ihan sama, mutta jos johonkin idealismiin uskoisi, niin paha juttu.


      • lempeä_uni
        scrg kirjoitti:

        Kyllä mä riskinä näen, että joku sen seurauksena on taas käsi vähän syvemmällä mun taskussa. Käytännössä vaikutus on niin pieni, että ihan sama, mutta jos johonkin idealismiin uskoisi, niin paha juttu.

        Miksi minun pitäisi olla huolissani sinun taskustasi? ;)


      • lempeä_uni kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi olla huolissani sinun taskustasi? ;)

        Ei tarvitsekaan, koska taskuni pärjää kyllä. Esität kysymyksen muodossa "Pitäisikö lähteä?", mutta käytännössä kovin moni meikäläiseen infraan tottunut nainen huomaa, että elintaso ja jopa markkina-arvo onkin riippuvainen asuinpaikasta ja ennen pitkää korvaa alkuperäisen kysymyksellä "Pitäisikö tuoda?" Mutta sä teet mitä teet, asia ei minulle kuulu.


      • lempeä_uni
        scrg kirjoitti:

        Ei tarvitsekaan, koska taskuni pärjää kyllä. Esität kysymyksen muodossa "Pitäisikö lähteä?", mutta käytännössä kovin moni meikäläiseen infraan tottunut nainen huomaa, että elintaso ja jopa markkina-arvo onkin riippuvainen asuinpaikasta ja ennen pitkää korvaa alkuperäisen kysymyksellä "Pitäisikö tuoda?" Mutta sä teet mitä teet, asia ei minulle kuulu.

        Juuri näin.


    • flowersreally

      Onkohan kukaan tutkinut trollaamisen vaikutusta markkina-arvoon.

      • lempeä_uni

        Minä en tässä ketjussa trollaa. Toki et sinä välttämättä sellaista halunnut vihjata.


      • flowersreally
        lempeä_uni kirjoitti:

        Minä en tässä ketjussa trollaa. Toki et sinä välttämättä sellaista halunnut vihjata.

        Tuli vaan mieleen.

        Et sinäkään välttämättä halunnut vihjata että olisin vihjannut jotain.


      • Arvaan, että ei ole tutkinut ja parantaa markkina-arvoa.

        Ajatellaan että on kuralätäkkö. Otetaan vauhtia ja hypätään siihen niin että roiskuu kunnolla ympärilläolijoiden päälle. Sitten pyydellään anteeksi ja vähän nenäliinalla siivotaan pahimpia roiskeita. Tai ehkä vielä parempi, jos pystyy uskottelemaan että siihen hyppäsikin joku muu. Joka tapauksessa annetaan vähän värähtelyä tunteisiin. Ihan eri juttu kun astelle paikalle "Hyvää päivää. Onpas siinä iso lätäkkö. Minäpä kierrän sen, niin ei sotkeennu omat kengät eikä teidän vaatteet."


      • lempeä_uni
        scrg kirjoitti:

        Arvaan, että ei ole tutkinut ja parantaa markkina-arvoa.

        Ajatellaan että on kuralätäkkö. Otetaan vauhtia ja hypätään siihen niin että roiskuu kunnolla ympärilläolijoiden päälle. Sitten pyydellään anteeksi ja vähän nenäliinalla siivotaan pahimpia roiskeita. Tai ehkä vielä parempi, jos pystyy uskottelemaan että siihen hyppäsikin joku muu. Joka tapauksessa annetaan vähän värähtelyä tunteisiin. Ihan eri juttu kun astelle paikalle "Hyvää päivää. Onpas siinä iso lätäkkö. Minäpä kierrän sen, niin ei sotkeennu omat kengät eikä teidän vaatteet."

        Pitäisikö kokeilla? :D Jos olisin nyt kiinnostuneempi markkina-arvoni parantamisesta suomalaisten keskuudessa, kokeilisin ehdottomasti.


      • katso.itees

        Entäs sen vaikutusta, kun pitää itseään muita parempana ja paheksuu kaikkea? ;) Montas vuotta olet jo sinkkuillut?


      • lempeä_uni
        katso.itees kirjoitti:

        Entäs sen vaikutusta, kun pitää itseään muita parempana ja paheksuu kaikkea? ;) Montas vuotta olet jo sinkkuillut?

        En tiedä, kenestä puhut. Enkä halua omasta puolestani kertoa, miten kauan olen ollut sinkkuna.


      • Lempeä_nukkuja

        Oletko lempeän herätyksen sisar tai veli tai sisarpuoli tms?


      • lempeä_uni
        Lempeä_nukkuja kirjoitti:

        Oletko lempeän herätyksen sisar tai veli tai sisarpuoli tms?

        Olen sama henkilö kuin lempeä_herätys.


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        Arvaan, että ei ole tutkinut ja parantaa markkina-arvoa.

        Ajatellaan että on kuralätäkkö. Otetaan vauhtia ja hypätään siihen niin että roiskuu kunnolla ympärilläolijoiden päälle. Sitten pyydellään anteeksi ja vähän nenäliinalla siivotaan pahimpia roiskeita. Tai ehkä vielä parempi, jos pystyy uskottelemaan että siihen hyppäsikin joku muu. Joka tapauksessa annetaan vähän värähtelyä tunteisiin. Ihan eri juttu kun astelle paikalle "Hyvää päivää. Onpas siinä iso lätäkkö. Minäpä kierrän sen, niin ei sotkeennu omat kengät eikä teidän vaatteet."

        Simo taas ihan kyynisenä.


      • flowersreally

        Trollit heräs uniltaan. Hihi.


      • sille.osoitin
        lempeä_uni kirjoitti:

        En tiedä, kenestä puhut. Enkä halua omasta puolestani kertoa, miten kauan olen ollut sinkkuna.

        Kysymys oli sille jolle sen osoitin.


      • jjjjjj
        lempeä_uni kirjoitti:

        Olen sama henkilö kuin lempeä_herätys.

        Aivan, tämä on sitten se sun toinen persoona. Tämä lempeä_uni persoona uskaltaakin sitten antaa puh.numeronsa mutta lempeä_herätys ei. :)

        https://www.google.com/search?client=firefox-b-ab&sa=X&biw=1352&bih=625&q=Me kaksi ja Irene&stick=H4sIAAAAAAAAAONgFuLQz9U3yKkwylHiBLFMkswzsrQkspOt9AtS8wtyUoFUUXF-nlVufllmavEjRn9ugZc_7glLuU1ac_IaowMXTqVCKlxsrnklmSWVQlJcPFJwezQYpLi44DweACNN6VqDAAAA&npsic=-1152&ved=0ahUKEwie-vXr3ZLeAhWFWywKHSDHBooQ-BYISg&tbs=kac:1,kac_so:0


      • lempeä_uni
        jjjjjj kirjoitti:

        Aivan, tämä on sitten se sun toinen persoona. Tämä lempeä_uni persoona uskaltaakin sitten antaa puh.numeronsa mutta lempeä_herätys ei. :)

        https://www.google.com/search?client=firefox-b-ab&sa=X&biw=1352&bih=625&q=Me kaksi ja Irene&stick=H4sIAAAAAAAAAONgFuLQz9U3yKkwylHiBLFMkswzsrQkspOt9AtS8wtyUoFUUXF-nlVufllmavEjRn9ugZc_7glLuU1ac_IaowMXTqVCKlxsrnklmSWVQlJcPFJwezQYpLi44DweACNN6VqDAAAA&npsic=-1152&ved=0ahUKEwie-vXr3ZLeAhWFWywKHSDHBooQ-BYISg&tbs=kac:1,kac_so:0

        Nimimerkin vaihtaminen symbolisoi silmien avautumista. Vaihdoin nimimerkin edellisessä ketjussani.

        Ymmärsin tasoteorian kautta lopullisesti, etten ikinä kelpaa parisuhteisiin omana itsenäni. On keskityttävä muihin asioihin elämässä.


    • Miljooniaodotellessa

      Näitähän piisaa. Joskus aikoinaan kun olin vielä treffisivuilka, oli tosi nuoria venäläisnaisia kovasti tarjolla. Huumorimielellä turisin yhden kanssa ja oli kaunis likka. Kumma homma vaan, että pahuksen köyhä. Mutta hyväsydämminen. Olisi mielellään tullut käymään, mutta ei halunnut minun väsyä matkanteosta, että vaivaisella 400 eurolla olisi päässyt piipahtamaan Suomessa. 😀

      Ystävyys kylläkin lopahti, kun sanoin, etten lähetä rahaa, mutta voimmehan odottaa, kun voitan lotossa, niin käyn hänet suihkukoneella hakemassa. 😂

    • h567jh67

      Näin se vaan on: ätni voi parantaa kysyntäänsä muilla markkinoilla, mutta ätmi on ätmi missä tahansa.

    • Aitoarakkautta

      Oot tuikannu sille sit pippelis kuvan vaiko oikeen tehny helikopterit 😂🤣

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1864
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      230
      1517
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      242
      1486
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      51
      1364
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1308
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1169
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      283
      1139
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1121
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1113
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      899
    Aihe