Neliraituri

hamme

Myydäänkös noita vanhan aikasia neliraitureita enää missään ja paljonkohan mahtavat maksaa? Eikö siihen tarvitse jotain erikoisia kasetteja, joita on nykyään aika vaikea löytää mistään?

Entä miten saisin sitten neliraiturituotokset siirrettyä tietokoneelle mp3-muotoon?

7

5240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Demooni

      >>>Myydäänkös noita vanhan aikasia neliraitureita enää missään ja paljonkohan mahtavat maksaa?>>>
      KYLLÄ NIITÄ VOI LÖYTÄÄ HUUTO.NETISTÄ, JA ILMOITTELEMALLA ESIM SOUNDIN JA MUUSIKOIDEN.NET.in SIVULLA.ERÄÄSS OLI KYLLÄ AIKA KOVA HINTA.

      >>>Eikö siihen tarvitse jotain erikoisia kasetteja, joita on nykyään aika vaikea löytää mistään?>>>
      C-KASETTI (keräilyharvinaisuuksia) :-)

      >>>Entä miten saisin sitten neliraiturituotokset siirrettyä tietokoneelle mp3-muotoon?>>>
      NELIRAITURISTA RCA-KAAPELI --->MINISTEREOPLUGI äänikortin AUDIO IN ja esim:Creative PlayCenterillä mp3-muotoon. Tosin... jos et käsittele ääntä millään, niin aika kauheen kuuloinen on kasettitaso verrattuna Digitasoon.

      • hihhuli

        miksi haluet tollasen 4 raiturin.?
        tuommonen perus 4 raituri on kumminkin aika surkee jos demoa meinaat äänittä paitsi tietenkin on kokoonpano on mies ja kitara.. hommaa ennemmin tietokoneeseen jokiin raituri ohjelma.! esim n-track, kristal yms.! kristal on ainakin ilmainen ja imuroitavissa ( http://www.simtel.net/product.download.mirrors.php?id=75869 )
        n-trackista saa myös ilmaisen demon imuroitua ( http://www.fasoft.com/download.shtm ) ja on ihan pätevä ohjelma, eikä eroa täysversiosta muuten kuin että efektit puuttuu.. noilla saa kumminkin paremmin ja vaivattomammin kuin 4 raiturilla.!!


      • hihiihihi
        hihhuli kirjoitti:

        miksi haluet tollasen 4 raiturin.?
        tuommonen perus 4 raituri on kumminkin aika surkee jos demoa meinaat äänittä paitsi tietenkin on kokoonpano on mies ja kitara.. hommaa ennemmin tietokoneeseen jokiin raituri ohjelma.! esim n-track, kristal yms.! kristal on ainakin ilmainen ja imuroitavissa ( http://www.simtel.net/product.download.mirrors.php?id=75869 )
        n-trackista saa myös ilmaisen demon imuroitua ( http://www.fasoft.com/download.shtm ) ja on ihan pätevä ohjelma, eikä eroa täysversiosta muuten kuin että efektit puuttuu.. noilla saa kumminkin paremmin ja vaivattomammin kuin 4 raiturilla.!!

        Siis digiraiturihan se kannattaa hommata eikä nekään nyt niin kalliita ole. Ntrack kaatuilee kun pistää raitoja riittävästi (voi johtua tosin siitä että mulla on paska kone?), kristalli se vasta pätkii, ajoitukset ei pidä paikkansa ja sen semmosta. Kasettiraituria en suosittele heikon äänenlaadun takia. Ja vielä se että jos koneelle haluaa järkevän kuulosta pitää olla kamaa välissä. Bossin digi 8 raituri on n.500e uutena. Fostexilla (ei kaiketi efektejä eikä rumpu sälää?) mr-8 on joku 350e.


      • hihhuli
        hihiihihi kirjoitti:

        Siis digiraiturihan se kannattaa hommata eikä nekään nyt niin kalliita ole. Ntrack kaatuilee kun pistää raitoja riittävästi (voi johtua tosin siitä että mulla on paska kone?), kristalli se vasta pätkii, ajoitukset ei pidä paikkansa ja sen semmosta. Kasettiraituria en suosittele heikon äänenlaadun takia. Ja vielä se että jos koneelle haluaa järkevän kuulosta pitää olla kamaa välissä. Bossin digi 8 raituri on n.500e uutena. Fostexilla (ei kaiketi efektejä eikä rumpu sälää?) mr-8 on joku 350e.

        n-trackissa pyörii 10 raitaa helposti jos kone on esim 500mhz ja 256RAM ja kymmenen raidat digiraituri maksaa sitten jo aika paljon. nykypäivän koneella raitoja saa jo enemmän ku tarpeeksi.. mun kokemuksella jos n-track pyörii windowssin päällä niin ei kaatuilusta n-trackia voi syyttää, niin harvoin se ainakin mulla on kaatunu..
        kristallissa latenssin voi säätää jotta ajastukset on kunnossa. ja ajastuksen saa kohdalleen myös "raahaamalla" raidat "paikoilleen" helppo jos klikkiä käyttää..


      • enosaakirjottaa
        hihhuli kirjoitti:

        n-trackissa pyörii 10 raitaa helposti jos kone on esim 500mhz ja 256RAM ja kymmenen raidat digiraituri maksaa sitten jo aika paljon. nykypäivän koneella raitoja saa jo enemmän ku tarpeeksi.. mun kokemuksella jos n-track pyörii windowssin päällä niin ei kaatuilusta n-trackia voi syyttää, niin harvoin se ainakin mulla on kaatunu..
        kristallissa latenssin voi säätää jotta ajastukset on kunnossa. ja ajastuksen saa kohdalleen myös "raahaamalla" raidat "paikoilleen" helppo jos klikkiä käyttää..

        Tokihan sitä klikkiä nauhottaessa mutta ärsyttävää raahailla raitoja...Ehkäpä tohon ntrackin kaatuiluun vaikutti se että se oli demoversio hm. Kuitenkin jos suoraan koneeseen vetää piuhan kitarasta saundit on hirveät, eikä paljoa parane jos efektin läpi vetää eli pöydän kautta se pitäisi kuitenkin hoitaa. Digiraitureissa on huomattavasti paremmat soundit ja monissa varsin hyvät efektitkin, lisäksi voi jonkun tasoiset rummutkin taustalle vääntää aika helpostikkin. 8 raituri on riittänyt hyvin omiin tarkotuksiini, ja studiossa hoidan isommat projektit.


      • hihhuli
        enosaakirjottaa kirjoitti:

        Tokihan sitä klikkiä nauhottaessa mutta ärsyttävää raahailla raitoja...Ehkäpä tohon ntrackin kaatuiluun vaikutti se että se oli demoversio hm. Kuitenkin jos suoraan koneeseen vetää piuhan kitarasta saundit on hirveät, eikä paljoa parane jos efektin läpi vetää eli pöydän kautta se pitäisi kuitenkin hoitaa. Digiraitureissa on huomattavasti paremmat soundit ja monissa varsin hyvät efektitkin, lisäksi voi jonkun tasoiset rummutkin taustalle vääntää aika helpostikkin. 8 raituri on riittänyt hyvin omiin tarkotuksiini, ja studiossa hoidan isommat projektit.

        just tuossa demoa ollaan äänittämässä ja yks biisi kokonaan nauhoitettiin kritalliin.. eikä mitään ongelmia latenssin/viiveiden kans.. kaikki synkkas heti kerralla.. ja helppoa kuin mikä.
        kaikki ASIO ajureiden yms. sälän asetukset on kristallissa suorastaan lapsellisen helppo laittaa kohdilleen 10-raita nauhoitusta varten... kristal on just se ohjelma jota suosittelen aloittelijalle, ohjelmaan on helppo "päästä sisään".!
        äänikorttina on edirol UA-1000 Hi-Speed USB 2.0..


      • Minä Ite!
        hihhuli kirjoitti:

        just tuossa demoa ollaan äänittämässä ja yks biisi kokonaan nauhoitettiin kritalliin.. eikä mitään ongelmia latenssin/viiveiden kans.. kaikki synkkas heti kerralla.. ja helppoa kuin mikä.
        kaikki ASIO ajureiden yms. sälän asetukset on kristallissa suorastaan lapsellisen helppo laittaa kohdilleen 10-raita nauhoitusta varten... kristal on just se ohjelma jota suosittelen aloittelijalle, ohjelmaan on helppo "päästä sisään".!
        äänikorttina on edirol UA-1000 Hi-Speed USB 2.0..

        Ja tuosa linkkisi kautta ladattavasta löytyy troijalainen, kiitti vaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10255
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1576
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe