Osaisiko joku kertoa mikä voisi olla vikana Pajeron nelivedossa (Pajero vm 98, 2,8 TD).
Nopea neliveto kytkettynä eturenkaat jumittaa kun renkaat linkussa. Sama sekä oikealle, että vasemmalle käännyttäessä. Tuntuu kun jarrut laahaisi ja ottaisi kiinni. Suoraan mentäessä pelaa hyvin.
2-vedolle (takaveto) kytkettäessä ei mitään ongelmaa. Kaikki pelaa vaikka renkaat linkussa eikä mikään ota kiinni.
Missä vika?
Pajero neliveto junnaa
jkarik
4
196
Vastaukset
- rjrtjrtjtgr
jos siinä ei ole super selectiä ja ajat asfaltilla neliveto päällä niin varmasti ahistaa
- BmwX6
Niin ne on vähä pökkelöt etuveto on kankeasti toteutettu!
- Täyttä_kuormaa3500kg
Nii siis aivan normaali efekti kytkettävälle nelivedolle, ei ole pitkittäistä tasauspyörästöä niin voimanjako eteen ja taakse on 50/50. Nelivedolla saa ajaa vaan pehmeällä liejulla että kääntyy
Eri asia sitten on jos sinulla on siinä tasauspyörästö jonka lukkoa et saa auki. - mitsujapero
vika on joko etutasauspyörästössä tai sitten käyttäjässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222