Anabolinen hiilarilasti

Hei.
Olen kokeillut tässä jo pidemmän aikaa eri laisia ruokia, joilla voisi olla anabolinen vaikutus. Koska olen melko possu, niin olen vetänyt ruokia ihan reilusti. Aikanaan tuli kokeiltua sellaista kombinaatiota että tein kaurapuuroa täysmaitoon, niin että laitoin kattilaan lirtan täysmaitoa ja litran vettä ja 400 g kaurahiutaleita. Siitä tulee sellainen kaksi litraa puuroa ja kun sen vedin huiviin reenejä ennen, niin tulokset nousi rytinällä joka kerta, jopa liikkeissä joissa kehitys oli pysähtynyt jo kauan aikaa sitten.

Koska tuollaisen puuromäärän nieleminen ei ole ihan helppoa, niin aloin kokeilla lopulta muita vaihtoehtoja ja päädyin kokeilemaan näitä s-ryhmän kaupoissa myytäviä pakaste valkosipulipatonkeja. Yksi taketti painaa sellaisen 350 g ja vedin ennen reenejä aina 3 pakettia, eli 6 patonkia yhteensä, joille tuli painoa pikkasen päälle kilo. Tällä oli sama vaikutus, eli rauta liikkui ja tulokset kehittyi, mutta tälläkin oli sitten haittansa nimittäin aloin saamaan jotain ihmeellisiä finnejä kummallisiin paikkoihin kropassa. Ensin tuli kaksi finniä ihan symmetrisesti alavatsaan noin lonkankoukistajien kohdalle ja sitten tuli finni käsivarren selkäpuolelle. Kerron, koska finnit oli siis aika humalattoman kokosia ja ilmesty aina yhden yön aikana, mutta eivät samaan aikaan. Lopulta piti lopettaa tämä valkosipulipatonki hommakin, koska ilmeisesti gluteiinista johtuen sain todella ikävän ruuansulatusvaivan, joka ilmeni närästävinä röyhtäyksinä ja poltteena kurkussa.

Nyt olen vähän sitten että mitäs sitä seuraavaksi kokeilisi. Jos ei muuta, niin ehkä kokeilen vetää 700 g näitä riisikakkuja ja katsoa kuinka ne toimii. Olen sellaisen asian huomannut, että jotenkin noilla hiilareilla ei pieni tai maltillinen määrä saa juuri mitään aikaan, mutta sitten kun mennään tietyn määrän yli, niin vaikutus on aivan tuntuva.

Jos jollain on omia kokemuksia hiilareiden anabolisista vaikutuksista, ja jos on ideoita tai suosituksia, niin kuulisin mielelläni. Onko muut huomanneet, että hiilareilla olisi jotenkin porrasmainen anabolinen vaikutus (eli ei lineaarinen tarkoittaen sitä, että 200 g ja 250 g saattaa saada aikaan saman vaikutuksen, mutta kun otetaan 300 g niin vaikutus pomppaa kaksinkertaiseksi)? Onko joku muuten jo kokeillut noilla riisikakuilla tuollaisia överi määriä ja jos on, niin millaiset oli tulokset?

Tarkennukseksi vielä, että en itse käytä mitään hormooneja enkä lisäravinteita, tai muitakaan kreatiineja yms. Ainoa mitä teen on, että syklitän hiilareiden käyttöä, niin että ei tule koskaan kahta hiilaripäivää peräkkäin ja näinä hiilarittomina päivinä sitten hiilarit on alle 10 g.

4

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • holololo

      Hiilari on se jolla ihminen elää ja josta voimailija saa voimansa.
      Proteiini on yliarvostettua ja vähemmän tärkeää joskin silti tärkeää.

    • Pikkupökkis

      Kun söin keskimäärin noin 100..150 g hiilareita päivässä ja treenasin usein, niin silloin ylimääräisillä hiilareilla sai buustia.

      100 g suklaata ylimääräistä riiitti saamaan anabolisen vaikutuksen.

    • pallilääkäri

      Nyt ymmärrät miksi pro kaverit käyttää insua. Kovempi vaikutus kun ruuasta ja voi tykittää hirmu määriä. Voi sitten tietty sisuskalut turvota ja ei sieltä oikein rasvakaan pala. Ns.pallomaha.

    • rippeli

      Otan vähän muita lasteja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe