Mylmyrile kysymys

Miksi jätit lastesi isän? Ja kaduttaako nyt kun totuus valkeni? Eli odottaa sua yksinäinen loppuelämä .
4173
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

No tuota... syy ei kuulu sinulle. Mut kyl kieltämättä ku tajusin ja koin mitä "materiaalia" sinkkumaailma sisältää... niin muutaman kerran oon itseltäni kysynyt : oliko ihan välttämätön pakko...

Äänestä
  • Tuosta yksinäisestä loppuelämästä olen kyl eri mieltä. Olen niin kauan yksin kuin haluan olla ja sit en ole :). Nytkään oo ku en halua. Mut ensiviikolla haluan ja olen 😁 miten sä?

Äänestä

• nnainenn kirjoitti:

Tuosta yksinäisestä loppuelämästä olen kyl eri mieltä. Olen niin kauan yksin kuin haluan olla ja sit en ole :). Nytkään oo ku en halua. Mut ensiviikolla haluan ja olen 😁 miten sä?

Ei ehkä kannata joka trollille vastata... ne lopettaa kun ei saa kommentteja.

Äänestä

• winkkivinkki kirjoitti:

Ei ehkä kannata joka trollille vastata... ne lopettaa kun ei saa kommentteja.

Paitsi jos haluaa nostattaa itseään jatkuvasti julkisuuteen, niin kannattaa kaivella sivujen takaa omia nimimerkkejään.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

ParempaaEtSaaEnää kirjoitti:

Miksi jätit lastesi isän? Ja kaduttaako nyt kun totuus valkeni? Eli odottaa sua yksinäinen loppuelämä .

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu