Mylmyrile kysymys

ParempaaEtSaaEnää

Miksi jätit lastesi isän? Ja kaduttaako nyt kun totuus valkeni? Eli odottaa sua yksinäinen loppuelämä .

4

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tuota... syy ei kuulu sinulle. Mut kyl kieltämättä ku tajusin ja koin mitä "materiaalia" sinkkumaailma sisältää... niin muutaman kerran oon itseltäni kysynyt : oliko ihan välttämätön pakko...

• Tuosta yksinäisestä loppuelämästä olen kyl eri mieltä. Olen niin kauan yksin kuin haluan olla ja sit en ole :). Nytkään oo ku en halua. Mut ensiviikolla haluan ja olen 😁 miten sä?

• winkkivinkki
        nnainenn kirjoitti:

Tuosta yksinäisestä loppuelämästä olen kyl eri mieltä. Olen niin kauan yksin kuin haluan olla ja sit en ole :). Nytkään oo ku en halua. Mut ensiviikolla haluan ja olen 😁 miten sä?

Ei ehkä kannata joka trollille vastata... ne lopettaa kun ei saa kommentteja.

• Normitjättäätrollit
        winkkivinkki kirjoitti:

Ei ehkä kannata joka trollille vastata... ne lopettaa kun ei saa kommentteja.

Paitsi jos haluaa nostattaa itseään jatkuvasti julkisuuteen, niin kannattaa kaivella sivujen takaa omia nimimerkkejään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6183
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3416
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3308
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2525
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2091
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1656
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1443
    Aihe