Itse olen käynyt treffeillä, mm suomi24-sta löytänyt treffikumppanin. Miettinyt, kun ymmärrän sen ,että naiset ei yleensä toisen kotiin lähde. Joskus olen käynyt toisen kotonakj a mun luona, ne kyllä vääjämättä johtaa seksiin aina. Kuten sanonta kuuluu, kun toisen kotiin treffit, siis ekat, tarkoittaa se käytännössä seksiä.
Joskus olen käynyt abc-llä kahvitreffit, ne on aina molemmilla vaivalloisia, miten muilla?Omala osallani parhaat treffit, kun vaikka käykävelyllä ja juttelee asioita, on paremmat kuin istua abc-llä. Kellään kokeuksia lotitreffeistä,johtaako ne aina sänkyhommiin kuten itelläni?
Hyvä paikka eka treffeille?
Olivia76
2
253
Vastaukset 2
- oeororoto
ABC ja koti eivät ole ainoat paikat maailmassa missä voi oleskella.
- ffegpofjgopfg
jyväskylässä tuppaan käveleen jyväsjärven ympäri ja samalla katselen urheilullista naista joka puuskuttaa mukana riippuu runkorakenteesta pääseekö jatkoille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 50896
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11863- 62778
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45778- 60750
- 57667
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 121550
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20517- 47495
- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33435- 17430
- 24429