Voi sitten ärsyttää

kylnäinon

Aina joku "asiantuntija" on luettelemassa ohjeita miten parisuhteen saa kestäväksi ja seksi elämän toimimaan. Täyttä roskaa, kaikilla on erilaiset halut ja mieliteot, mikä toimii toisella ei toimi taas toisella. Noi asiantuntijat sais painuu hiit kuuseen "neuvoineen". Jos joku nainen kaipaa pitkiä esileikkejä niin ihan on, mun puolisoni haluaa pikpanoja ja se tyyli on ollut jo useita vuosia. Naisen mielestä turha enää rehkiä tai yrittää paneskella tuntia kun sen tyydytyksen voi saada vartissa. Eli ei kannata jakaa neuvoja jotka pätee ani harvaan. Itse olen joskus huvittuneena lukenut niitä vinkkejä ja nainen sanonut että ei hänen halut ole tuolla asiantuntijan mielessä joten anna olla ja tee niinkuin olet ennenkin tehnyt.

5

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ykbc

      No mikset itse tajua että on erilaisia ihmisiä?
      On vastarakastuneita ja silloin nainen haluaa nimenomaan nauttia pitkästä esileikistä koska on ihanaa rakastettunsa kanssa nauttia ja leikitellä ja peuhata. Silloin ei ole paikallaan se että mies vain käy kiinni kuin lihakimpaleeseen ja nopeasti panee.
      Pidemmässä suhteessa, kun on vakiintunut suhde ja toiseen voi luottaa ja toisen on oppinut tuntemaan hyvin, voi jo harrastaa pikapanoja eikä esileikkejä tarvita.

      Ja jos ei "asiantuntijoiden" neuvoja kaipaa, miksi kysyäkään mitään? Ja jos päättää kysyä, on varmaan kivakin kun joku sanoo mielipiteensä.

    • hyväjosonhyvin

      Olet kai joskus kuullut sanottavan: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat"

      Miksi siis ärsyyntyä neuvoista ja ohjeista, jotka tarkoitettu heille, jotka oikeasti niitä tarvitsevat.

    • 7470

      Seksuaaliset mieltymykset ja toteutus muuttuvat vuosikymmenten myötä. Onneksi!

    • tgewgewgew

      Just siistii vetää muijaa perärööriin.

    • vera_

      Yritäpä nyt itse ymmärtää, että se mikä toimii teidän parisuhteessanne ei välttämättä ollenkaan toimi muilla. Antaa asiantuntijoiden puhua mitä puhuvat. Itse luen etenkin parisuhdeasiantuntijoita ihan viihteen vuoksi.

      "Naisen mielestä turha enää rehkiä tai yrittää paneskella tuntia kun sen tyydytyksen voi saada vartissa."

      Vaikka olen asiantuntijaneuvoja paljon selaillut, niin ikinä, en ikinä ole törmännyt asiantuntijaan, joka kehottaa tiivistämään tai lisäämään seksielämän 15 minuuttiin. Tai ylipäänsä antanut mitään vinkkiä seksiin käytetystä ajasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe