Paastossa on järkeä

ItkeväMies

Olin syyskuun lopulla 72h soft dry fastilla ja todella paha ranteissa kutiseva voimakkaan punainen alue vaaleanpunaistui ja kutina on siedettävää.

Kuulemma immuunipuolustusjärjestelmä uusiutuu 72h :ssa kuivapaastolla. Kannattaa ajoittaa muuten 72h kuivapaasto loppumaan maanantaiaamuun jos opiskelet/töissä. Mutta jotkut kuulemma vetää kunnon duunipäivää silloinkin. Oletan kevyttä sihteerin hommaa.

Tänään aloitan hard dry fastin. Se on elämäni eka. Eikun toka yritys. Vesikontaktia on vaikea välttää.

Juon mehut loppuun, juon vettä paljon ja lopuksi cocktailin munuaisten suojaksi.Ilman sitä ei kuivapaastoa saa alkaa tekemään ainakaan kun kyse useasta päivästä. Tavoitteena on uusi ennätys. Viimeksi teki tiukkaa 72h. Oli kova jano mutta nälkää en tuntenut juurikaan.Itkin kyllä lohtua vaille jääneenä. Ruoka on iso onneni ja itkun poistaja.

Punnitsen itseni kun olen juonut itseni täyteen vettä.Kuivapaastolla helpompaa olla täynnä vettä kuin vähän juoneena. Ilmoittautuminen muutaman kerran prosessin aikana. Varmaankin huomenna.Olen ajatellut että jos 3,5 vrk onnistuu niin a vot.


Hyviä hakusanoja mm. " Dry fast cures everything"


" Benefits of dry fasting."

4

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ItkeväMies

      Paasto alkoi eilen klo 16.58. Paastoa takana kohta 15h. Tavoite on muuttunut.Se on ja ei ole uusi ennätys vaan katsoa minne pääsee.

      Painoa en muistanut punnita. Mulla on housut, joihin haluan laihtua , joihin haluan mahtua. Vielä en mahdu.10 kilon päässä se lienee.

      Tässä sitä olen.Hieman jännittyneenä. Pelko ei ole niin kovaa kuin aiemmin.Nyt ei itketäkään kun ei pelota liikaa. Mietnkin, pelkäänköhän mä enää yhtään?Mutta jännittynyt olen. Jännitän sitä tänään annanko periksi tänään vai kestänkö ajan tuole puolen huomiseen.Huominen näyttää oleva kaukana.Jaksanko niin kauas itkuun alkamatta? Sitähän en tiedä.

      Nukuin hyvin yön n.10h. Se onkin avaintekijä tässä hommassa mun mielestä.Väsyneeltä voi odottaa periksiantoa helpommin kuin itsensä vahvaksi nukjuneelta. Hyvin nukkunut pitää hanakasti kiinni motivaatiostaan.

      Ei tässä muuta. Mitä kauemmin olen ilman mitään, sitä leveempi hymy kun pääsen jälleen soppaa syömään.

    • ItkeväMies

      Moikka!

      Yli 17h meni. Sitten en voinut vastustaa jäätelöannosta kun näin jäätelöannoksen niin heräsi kovaa halua saada jäätelöä.En kadu asiaa. Mulla kun onnistunut suunnilleen vain joka 5 - 10:syrityskerroista suunnitellun mukaisesti. Tämä hard dry fast oli toinen yritys.Eka kesti 21h, nyt 17h.

      Ilman jäätelön näkemistä alle metrin päästä olisin luultavasti yhä paastolla. No, hieman kaduttaa.

      Jatketaan nestepaastolla el klo i 13.42 alkaa nestepaasto, jossa n.nollakaloriset juomat saa juoda. Eli sanotaan että nestepaastolla 8vrk nyt uusi tavoite.Tuskin onnistun mutta joskus mulla vaan alkaa svengaamaan ja onnistun itseni yllätykseksi. Ruoan näkemistä mun pitää välttää.

      Ilmoittautuminen sunnuntaina tai sitä ennen jos tyrin. Suunnitelma on juoda vettä paljon.

      • ItkeväMies

        En kyennyt.

        19h meni nestepaastolla ja sitten söin päärynää. Ja vähän muutakin.


    • veijoj8379837

      Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.= ylläpidon vajakki vauhdissa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe