Paastossa on järkeä

ItkeväMies

Olin syyskuun lopulla 72h soft dry fastilla ja todella paha ranteissa kutiseva voimakkaan punainen alue vaaleanpunaistui ja kutina on siedettävää.

Kuulemma immuunipuolustusjärjestelmä uusiutuu 72h :ssa kuivapaastolla. Kannattaa ajoittaa muuten 72h kuivapaasto loppumaan maanantaiaamuun jos opiskelet/töissä. Mutta jotkut kuulemma vetää kunnon duunipäivää silloinkin. Oletan kevyttä sihteerin hommaa.

Tänään aloitan hard dry fastin. Se on elämäni eka. Eikun toka yritys. Vesikontaktia on vaikea välttää.

Juon mehut loppuun, juon vettä paljon ja lopuksi cocktailin munuaisten suojaksi.Ilman sitä ei kuivapaastoa saa alkaa tekemään ainakaan kun kyse useasta päivästä. Tavoitteena on uusi ennätys. Viimeksi teki tiukkaa 72h. Oli kova jano mutta nälkää en tuntenut juurikaan.Itkin kyllä lohtua vaille jääneenä. Ruoka on iso onneni ja itkun poistaja.

Punnitsen itseni kun olen juonut itseni täyteen vettä.Kuivapaastolla helpompaa olla täynnä vettä kuin vähän juoneena. Ilmoittautuminen muutaman kerran prosessin aikana. Varmaankin huomenna.Olen ajatellut että jos 3,5 vrk onnistuu niin a vot.

Hyviä hakusanoja mm. " Dry fast cures everything"

" Benefits of dry fasting."

4

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ItkeväMies

Paasto alkoi eilen klo 16.58. Paastoa takana kohta 15h. Tavoite on muuttunut.Se on ja ei ole uusi ennätys vaan katsoa minne pääsee.

Painoa en muistanut punnita. Mulla on housut, joihin haluan laihtua , joihin haluan mahtua. Vielä en mahdu.10 kilon päässä se lienee.

Tässä sitä olen.Hieman jännittyneenä. Pelko ei ole niin kovaa kuin aiemmin.Nyt ei itketäkään kun ei pelota liikaa. Mietnkin, pelkäänköhän mä enää yhtään?Mutta jännittynyt olen. Jännitän sitä tänään annanko periksi tänään vai kestänkö ajan tuole puolen huomiseen.Huominen näyttää oleva kaukana.Jaksanko niin kauas itkuun alkamatta? Sitähän en tiedä.

Nukuin hyvin yön n.10h. Se onkin avaintekijä tässä hommassa mun mielestä.Väsyneeltä voi odottaa periksiantoa helpommin kuin itsensä vahvaksi nukjuneelta. Hyvin nukkunut pitää hanakasti kiinni motivaatiostaan.

Ei tässä muuta. Mitä kauemmin olen ilman mitään, sitä leveempi hymy kun pääsen jälleen soppaa syömään.

• ItkeväMies

Moikka!

Yli 17h meni. Sitten en voinut vastustaa jäätelöannosta kun näin jäätelöannoksen niin heräsi kovaa halua saada jäätelöä.En kadu asiaa. Mulla kun onnistunut suunnilleen vain joka 5 - 10:syrityskerroista suunnitellun mukaisesti. Tämä hard dry fast oli toinen yritys.Eka kesti 21h, nyt 17h.

Ilman jäätelön näkemistä alle metrin päästä olisin luultavasti yhä paastolla. No, hieman kaduttaa.

Jatketaan nestepaastolla el klo i 13.42 alkaa nestepaasto, jossa n.nollakaloriset juomat saa juoda. Eli sanotaan että nestepaastolla 8vrk nyt uusi tavoite.Tuskin onnistun mutta joskus mulla vaan alkaa svengaamaan ja onnistun itseni yllätykseksi. Ruoan näkemistä mun pitää välttää.

Ilmoittautuminen sunnuntaina tai sitä ennen jos tyrin. Suunnitelma on juoda vettä paljon.

• ItkeväMies

En kyennyt.

19h meni nestepaastolla ja sitten söin päärynää. Ja vähän muutakin.

• veijoj8379837

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.= ylläpidon vajakki vauhdissa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      59
      5603
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      96
      3493
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      47
      3372
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      80
      2588
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      62
      2451
    6. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      76
      1928
    7. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      333
      1823
    8. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      16
      1413
    9. Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja

Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal
      Maailman menoa
      28
      1218
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      140
      1135
    Aihe