Kysely kauniille naisille?

Sandeigalluppi

Huom (Ei läskeille eikä yli 40v.lle)
Voisitko koskaan rakastua aidosti rumaan mieheen? Jos niin millaisessa elämäntilanteessa?
Helpotetaan vastauksia muutamilla vaihtoehdoilla.
A. Vain jos lihoat normaali painosta reilusti ylipainoiseksi.
B. Kohtaat rikkaan ruman.
C. Ainoastaan sairastuttuasi vakavaan masennukseen ja huomaat että muut naiset vie kaikki komeammat miehet.
D. Et koskaan.
E. Kyllä. Miksi? (E.n vastanneet ovat kyllä joltain osin jo masentuneita, mutta ehkä poikkeuksiakin löytyy)

50

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terveisinyli40v

      Lihoat ei ole suomen kieltä.
      Oikea sijamuoto on lihot.

      • envastaamutta

        Tyypillinen keskustelupalsta vastaus, kun kysymys ei miellytä itseään, niin sitten haetaan sanamuoto ja pilkkuvirheitä. Toinen tapahan on kysymyksen esittäjän häpäisy. Esimerkiksi jos joku kirjoittaa negatiiviseen sävyyn homoista, niin homomyönteinen ei osallistu asialliseen dialogiin, vaan pyrkii häpäisemällä saattamaan itsensä paremmalle asteelle vastaamalla vaikka "olet itse kaappihomo kun..."Herää kysymys miksi vastata kysymyksiin, jotka eivät miellytä?


      • kommentointähän

        Keskustelupalstavastaus on yhdyssana.


      • Naisasialooser11

        Oletko idiootti?


      • venäläinenklassikko

        Sinun kirjoittamillasi palstateksteillä en kyselisi keneltäkään onko HÄN idiootti.


      • kunaikaajoiohi
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Oletko idiootti?

        Yksi ja sama katkera vain vastailee eri nimimerkeillä ap.lle kuin antaen kuvitelman, että kaikki olisivat yhtä vastaan. Vai miksi raivota muuten smalla tavalla keskustelupalstan kysymyksistä, ellei henkisessä kantissa ole pahasti jotain pielessä.
        Sohaise vaan lisää ampiaispesää, kun itsetunto on maassa xD


    • VastaKysymys

      Miksi pitää olla kaunis nainen Rumalle miehelle?

      • Naisasialooser11

        Koska silmänräpäyksen päästä nainen on itsekin ruma. Ja määrittele"ruma"ja"hyvännäköinen"mies.


      • ulosanniltaan
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Koska silmänräpäyksen päästä nainen on itsekin ruma. Ja määrittele"ruma"ja"hyvännäköinen"mies.

        Nal on ruma.


      • sdfdsfsdf
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Koska silmänräpäyksen päästä nainen on itsekin ruma. Ja määrittele"ruma"ja"hyvännäköinen"mies.

        No eikö se ole sama sitten ottaa suoraan se ruma, eikä kaunista joka on silmänräpäyksen päästä ruma.


      • Pusutmolemmille
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Koska silmänräpäyksen päästä nainen on itsekin ruma. Ja määrittele"ruma"ja"hyvännäköinen"mies.

        Hyvännäköinen on Palstamäen kuvassa, ei tosin itse kuvassa, mistä lie repäisty 😘😍 mies mun makuun. Tosin itseään rumaksi nimittävällä on myös pussattava niska takaapäin katsottuna 🤣


    • mazy

      Höh, miksei voi olla kaunis vaiks on yli 40 tai vähän muhevampi?

      • OletMuhkeinMuhku

        Noj tää nyt on takuulla se PRM autisti kirjoitusasusta ja ajatuksesta päätellen..


      • rakkauttasevainon
        OletMuhkeinMuhku kirjoitti:

        Noj tää nyt on takuulla se PRM autisti kirjoitusasusta ja ajatuksesta päätellen..

        Miksi et soita hänelle jos on jotain ex palstailijaa noin kova ikävä että lähes joka päivä on jossain prm kaipuutasi esillä? Tai laita hänelle vaikka facessa mailia?


      • mazy
        OletMuhkeinMuhku kirjoitti:

        Noj tää nyt on takuulla se PRM autisti kirjoitusasusta ja ajatuksesta päätellen..

        Emmä usko, että olen palstan muhkuin muhku, vaikka muhkumpi olen. Emminä tiiä kuka purnaa,mutta aattelin kysyä....


      • Nauranvaan

        Aloittaja on ruma läski vanha mies,joka provoaa.


      • Kauneustuleesisältä
        Nauranvaan kirjoitti:

        Aloittaja on ruma läski vanha mies,joka provoaa.

        No voivoi ja mazy on ainoa hyvän itsetunnon omaava, joka ei ole vetänyt hernettä nessuun koko avauksesta;) Tästä voikin vetää päätelmän, että mazy on aidosti kaunis nainen, niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Vau mikä muija! ;)


      • JuhlaMokkaa
        rakkauttasevainon kirjoitti:

        Miksi et soita hänelle jos on jotain ex palstailijaa noin kova ikävä että lähes joka päivä on jossain prm kaipuutasi esillä? Tai laita hänelle vaikka facessa mailia?

        Eksä on voinut estää:D


    • Itsestäänselvyyksiä

      Lihavat ja yli 40 ei ole Naisia eli heitä ei olisi tarvinnut rajata pois jollei ole joku autisti.

      • rakkauttasevainon

        No vastaa nyt missä se tämä sinun peeärämmäsi seikkailee kun olet niin tietoinen hänen liikkeistään ja elämästään että näet häntä kaikkialla? Me haluamme tietää.
        Eikö hän vastaa sinun kaipaileviin viesteihisi ja olet sitten jämähtänyt suruissasi miehen kaipuuseen? Vai onko hänellä peräti joku toinen??
        Rakkaudestahan se hevonenkin potkii ja kaipailee.


      • Luuraatäälläse
        rakkauttasevainon kirjoitti:

        No vastaa nyt missä se tämä sinun peeärämmäsi seikkailee kun olet niin tietoinen hänen liikkeistään ja elämästään että näet häntä kaikkialla? Me haluamme tietää.
        Eikö hän vastaa sinun kaipaileviin viesteihisi ja olet sitten jämähtänyt suruissasi miehen kaipuuseen? Vai onko hänellä peräti joku toinen??
        Rakkaudestahan se hevonenkin potkii ja kaipailee.

        Tuo on kyl peeärrämmän kommentti. Ihan satavarma.


      • Ihanaa
        Luuraatäälläse kirjoitti:

        Tuo on kyl peeärrämmän kommentti. Ihan satavarma.

        Ja edellinen Takuu Mylmyriä! Saa nähdä leimahtaakio kiihkeä suhde uudelleen<3 uuuuuuuuh


    • NainenRuudunTakaa

      Paha sanoo mikä on ruma, kun kauneus on katsojan silmässä. Mutta mieheen jolla on noin kyyninen ihmissuhdemaailmankuva kuin aloittajalla, en voisi rakastua.

      • NainenRuudunTakaa

        Tai mieheen, jonka käsitys naisista on tuollainen en voisi rakastua.


      • rakkauttasevainon
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Tai mieheen, jonka käsitys naisista on tuollainen en voisi rakastua.

        Ai sinäkö se täällä exääsi kaipailetkin. Ensin kävit vastailemassa rekisteröidyn nimimerkkisi takaa sinulle esitettyyn avaukseen ja sitten tulit rekisteröimättömänä tänne "autisti exän" perään haikailemaan. Mutta eikös prm ollut ihastunut muhkuun joten eihän avaus voi sitten hänen näppäimistöltään olla...?


      • mazy
        rakkauttasevainon kirjoitti:

        Ai sinäkö se täällä exääsi kaipailetkin. Ensin kävit vastailemassa rekisteröidyn nimimerkkisi takaa sinulle esitettyyn avaukseen ja sitten tulit rekisteröimättömänä tänne "autisti exän" perään haikailemaan. Mutta eikös prm ollut ihastunut muhkuun joten eihän avaus voi sitten hänen näppäimistöltään olla...?

        Mitä!? Minuunko ihastunut??? Mitä sinä kirjoitat? Emminä ole kenenkään ihastuksen kihde, kyllähän se ihastuksen kohde oli Mylmyri enkä minä.

        Mä olen vaan taustakohinaa täällä. ☺️


      • rakkauttasevainon
        mazy kirjoitti:

        Mitä!? Minuunko ihastunut??? Mitä sinä kirjoitat? Emminä ole kenenkään ihastuksen kihde, kyllähän se ihastuksen kohde oli Mylmyri enkä minä.

        Mä olen vaan taustakohinaa täällä. ☺️

        Ymmärsin näin aikoinaan että prm olisi ollut ihastunut kovasti sinuun. Saatan olla väärässäkin mutta tällainen kuva jäi.


      • mazy
        rakkauttasevainon kirjoitti:

        Ymmärsin näin aikoinaan että prm olisi ollut ihastunut kovasti sinuun. Saatan olla väärässäkin mutta tällainen kuva jäi.

        Ymmärsit varmasti väärin. ☺️

        Täällä helposti niinkin voi käydä.


    • Sandeigalluppi

      Ja ne vastaukset kysymykseen on? Vai eikö täällä ole kohderyhmää?

      • tanssiitähtienkanssa

        Kukaan viitsi vastata hölmöön galluppiin.


      • hölömöjäriittää
        tanssiitähtienkanssa kirjoitti:

        Kukaan viitsi vastata hölmöön galluppiin.

        Etkös juuri vastannut siihen? Oletko hölmö?


      • hölmöon

        Jos pidät mielipidettä vastauksena niin kukahan se


    • kuneiole

      Aika väärä paikka kysellä tuollaista, ei meinaan tulisi yhtäkään oikeaa vastausta.

      • siellä.totuus

        Kannattaa vain seurata miten naiset toimii.


    • Loukkaavastisanoit

      Kaikki kauniit rupsahtaa miks se kauneus sit on tärkeää?

    • Khjkhnjhbjh

      Jos tienaa yli 80 000€/vuosi, niin ulkonäöllä ei juuri ole väliä... tälläisen asian olen joskus lukenut ja olen myös nähnyt näin tapahtuvat, että voi pitää paikkansa.

      Sitä tosin ihmettelin miksi lihava tai yli 40 vuotias ei voisi olla kaunis???

    • rikass

      Läskinä ja rumana vastaan vittuillakseni että en jumalauta ikuna ottas rumaa miestä. Piste. Halut menee ja yököttää.

    • Ak taitaa olla jäljeenjäänyt. Tiedän monia 40 v jotka ovat timmejä ja kauniita. Itsellä 10v nuorenpi mies, enkä rumaa miestä ottais. Taidat olla epätoivoinen ylijäämä koko mies eli miks sua edes nuoremmatkaan ottais.

      • mitäsanoopeili

        Kovin ottaa tunteisiin. Miksi vastata kysymyksiin, jotka eivät ole itselle suunnattujakaan?
        Jos joku esittää esim parikymppisille kysymyksen, pitääkö sinun mennä sellaiseen pätemään muutoin ellet itse kärsi huonosta itsetunnosta?
        Puuma sarjallehan tätä ei ollut suunnattukaan, joten suuntaa mummo avauksiin.


      • Pelargonia32v

        Luuletko muumio, että sulle nuoret naiset vastaa? On niillä parempaakin tekmistä. Nuorena 32v naisena vastaan, että et kiinnosta pappa, kun nuorenpiakin tarjolla vaikka olisit, kuinka rikas. Tommoset itsestään liikojat luulevat papat ärsyttää ja kysymyksesi ihan ufoja. Tuliko nyt muumiolle asia selväks??


      • mitäsanoopeili kirjoitti:

        Kovin ottaa tunteisiin. Miksi vastata kysymyksiin, jotka eivät ole itselle suunnattujakaan?
        Jos joku esittää esim parikymppisille kysymyksen, pitääkö sinun mennä sellaiseen pätemään muutoin ellet itse kärsi huonosta itsetunnosta?
        Puuma sarjallehan tätä ei ollut suunnattukaan, joten suuntaa mummo avauksiin.

        En kärsi huonosta itsetunnosta, kun 40 v ja vienti vetää edelleen.. Toisin kuin sinulla vanha kääpä. Tuskinpa sinua 20v naiset rumaa ja vanhaa ukkoa huolii.. Ps. En ole vielä mummo


      • kiinnostaisitietää
        Pelargonia32v kirjoitti:

        Luuletko muumio, että sulle nuoret naiset vastaa? On niillä parempaakin tekmistä. Nuorena 32v naisena vastaan, että et kiinnosta pappa, kun nuorenpiakin tarjolla vaikka olisit, kuinka rikas. Tommoset itsestään liikojat luulevat papat ärsyttää ja kysymyksesi ihan ufoja. Tuliko nyt muumiolle asia selväks??

        Missähän ap.n ikä on mainittu??


      • Lällälläääbyyslä
        Puma kirjoitti:

        En kärsi huonosta itsetunnosta, kun 40 v ja vienti vetää edelleen.. Toisin kuin sinulla vanha kääpä. Tuskinpa sinua 20v naiset rumaa ja vanhaa ukkoa huolii.. Ps. En ole vielä mummo

        Entä,kun olen yli 40 , nuorekas, mummo,siis lapsen lapsia on,mutta en oo mummon näkönen. Nuoremmaks luullaan jne. Pari kertaa olen puumaillut;) Nam.


    • Sex22

      Jotkut kaipaa eksää,mutta ootteko miettinyt kaipaako se eksä teitä ... Ehkä ei maybe i wonder? Ja turha yleistää,että yli 40 ei oo naisia. Yli 40 ei oo sitnaisia miehiäkään.

    • Koitamiettiämiltänäytä

      Kattavia tekstejä rumalle narsistille. Jatka elämääsi yksin ja katkerana ja haukkuen naisia,joille et kelpaa. Mikään ei ole oksettavampaa kuin päälle 50 ukko kaljamahoineen flirttaamassa prisman myyjille,jotka vain joutuu kohteliaasti hymyilemään. Alussa ei minuakaan kalsarit lattialla häirinneet. Kuuden vuoden jälkeen on alkanut ärsyttää, koska se olen minä = pyykkikone, joka kalsarit lattialta nostaa. Ei auta, vaikka pyytäisi nätisti, että olisiko mahdollista laittaa pyykkikoppaan, josta ne olisi miellyttävämpi ottaa. Se ei ole marttyyriyttä, että toivot toiselta huomaavaisuutta itseäsi kohtaan.

      Vai pitäisikö tässä naisena jättää kerran kuussa veriset siteet lattialle, koska kalsarit? Itse en näe tässä asiassa eroa. Kummankin velvollisuus on huolehtia sotkuistaan sekä toimia huomaavaisesti toista kohtaan.

    • Alle40jahoikka

      Sinunkaltaiseen en koskaan voisi ihastua. Rumuus kun tulee enimmäkseen sisältä ja näkyy käytöksessä, ilmeissä, äänessä, sanoissa...
      Voisin rakastua fyysisesti "rumaan" mieheen, jos hän olisi fiksu, itseään kehittävä (henkisesti ja fyysisesti), aktiivisen elämäntyylin omaava, hauska ja huumorintajuinen. Myös keskustelutaito ja toisten huomioonottaminen ovat tärkeitä.
      Siisteys, puhtaus, yleinen elämänhallinta ja mielenterveys on oltava kunnossa, jotta haluaisin tutustua ylipäätään ihmiseen.

    • Kaunisjanuorivielä

      Säkin varmaan esität baarissa mukavaa tyyppiä? Ei kyllä enää innosta miehet kun tän palstan löytänyt. Ei ainakaan rumat kun miettii että ne on just tän palstan oksetuksia luonteeltaan!

    • Kutenpinnalliseteroaa

      JOS olet ruma miksi vaadit toiselta kauneutta? Eikö rumien kuuluisi olla yhdessä pinnallisuutta vastaan? Tunnen paljon rumia pareja siis lihavia/huono ihoisia-hampaisia jne. Olleet kauan yhdessä ja tuskin eroaakaan.

      • josmiksikunkoska

        Missä kohtaa avauksessa mainittiin ap.n olevan ruma?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe