Hullut miehet

Taksi_Ei_kiitos

Olen juuri muuttanut uudisalueelle ja väliaikaisesti käyttänyt paljon takseja. Tämä siksi että minulla ei ole VIELÄ omaa autoa. Kohta on.

Monen kuskin olen kuullut sanovan, että navigaattori ei osaa ohjeistaa oikeaan osoitteeseen (ja se on tullut huomattua, monen monta kertaa.)

Mutta mikä "huvittavinta", koska suurin osa taksikuskeista on miehiä, heillä on myötähävettävän suuri ego. Kun minä, nuori nainen yritän näitä ääliöitä neuvoa oikeaan paikkaan, niin ei millään voida kuunnella, vaan tiedetään aina paremmin.

Jo pari kuskia on kamalan väännön jälkeen LOPULTA ajaneet oikeaan osoitteeseen ja nähneet minut. Häpeä oikein huokui kuskeista kun he tajuavat, että kyllä se nuori nainen vain oli oikeassa ja olisi kannattanut kuunnella.

Sitten on asia erikseen nämä sekopäiset kuskit, jotka huutavat ja käyvät käsiksi. Siinähän maksaa sakot. Taksin kyytiin en enää halua.

Kauas on tultu niistä ajoista, kun taksi oli ihana kyyti jolla pääsi kotiovelle nopeasti ja vaivattomasti. Olen nähnyt niin paljon kuskeja ja aivan ala-arvoisen törkeää käytöstä heiltä, että 99 % kuskeista en arvosta tippaakaan.

Joukossa on pari hassua mukavaa ja asiallista, loput ovat aivan täyttä p*skaa suoraan sanottuna. En malta odottaa oman auton ostamista. Silloin saa jäädä taksit lopullisesti minun osaltani.

Hienoa Suomi.

3

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taksi_Ei_kiitos

      Luulisi muutenkin, että tällainen ihmeellinen kilpailu olisi joidenkin vajaaälyisten miesten välistä kukkoilua. Mutta että tällainen parikymppinen nainen saa aikuiset miehet aivan raivon partaalle huomauttamalla ihan asiasta. Sitä en tajua alkuunkaan.

    • yökkövakiasiakkaan

      Ajan pari kertaa viikossa taksilla yövuorosta kotiin, koska julkisia ei kulje enää siihen aikaan. Tätä taksilla ajelua on jatkunut yli 10 vuotta. Ennen tilasin taksin soittamalla, nykyään varaan sen sovelluksen kautta Helsingin suurimmalta toimijalta.
      Eipä ole tullut vastaan kertaakaan asiatonta käytöstä taksikuksin puolelta vaikka nuori nainen olenkin. Perille osaavat ajaa neuvomatta, joskus joku valitsee hieman eri reitin. Minulle on ollut sama mennäänkö Lahden motaria vai Tuusulan tietä, perille ne molemmat vievät. Kun olen kysynyt reittivalinnasta, on tietyömaita jollain kulmalla ollut tms. Eikä hinta ole ollut sen kalliimpi vaikka pari minuuttia pidempään on mennyt perille pääsyyn. Asun kävelykadulla, aika monta kertaa sanon loppupäässä hyvissä ajoin, että jos käännyt tuosta seuraavasta niin päästään suorempaan. Eivät ole pahalla ottaneet tätä, kaikki on sanoneet, että hyvä enpä olisi itse hoksannut.

      Matkan aikana jutellaan normaaleja asioita, työstäni sairaalassa, iäkkäämpien taksikuskien kanssa monesti heidän duuninsa raskaudesta, millä konsteilla vireystila on pysynyt yllä syksyöiden pimeydessä, kuntoilusta, ravinnosta, yleisestä maailmanmenosta, joskus politiikasta ja onpa tästä taksiuudistuksestakin juteltu monta kertaa.
      Kiitokset kaikille kuskeille. Kyydeissänne on ollut turvallista olla.

      Suosittelen tilaamaan taksin jatkossa näiltä ns. vanhoilta toimijoilta.

    • Et-sillee

      Tmäkin taksitarina tulee varmaan jonkun femakon mielikuvituksesta miesten pilkkaamiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe