Nimeä palstan naisoletetuista suosikkisi? Perusteluja saa laittaa.
Palstan miehet
33
535
Vastaukset
- pate222
kaik samalaisii huorii,
Mie se rakastan kaikkija naisia nii ei sitä yhtä suosikkija ossoo valita.
Ei kaikkia voi rakastaa eikä varsinkaan tuntemattomia. Ei ole ketään suosikkia tai mazyn voisi laskea suosikiksi koska meillä on paljon samoja mielenkiinnon kohteita. Viimeisin oli se että voisi muuttaa ulkomaille ykskaks kuten minäkin tein joskus ja asuinkin sitten Ruotsissa muutaman vuoden, nu förstår jag svenska, tack för det.
Muuten palstakirjoittelu ei riitä perusteeksi mihinkään, osa esittää osa ei, ei voi tietää.Mazy OLI suosikki ei ole enää
- pitkätukka-68
Niinku se on varattu ja kuuntelee kakkaa musaa. Onkohan vähän turhan nuorikin.
- mazy
Taisit suuttua siitä biisistä? No tiiät kyllä varsin hyvin että se oli aivan naulan kantaan...eikä siittä sen enempää.
Turha vouhottaa vouhottamistaan...ei tarvitte mun ympärillä pyöriä...pyöri muitten jos pyörityttää.☺️ mazy kirjoitti:
Taisit suuttua siitä biisistä? No tiiät kyllä varsin hyvin että se oli aivan naulan kantaan...eikä siittä sen enempää.
Turha vouhottaa vouhottamistaan...ei tarvitte mun ympärillä pyöriä...pyöri muitten jos pyörityttää.☺️Olet = kuollut minulle = voit häipyä
- mazy
super-ytm kirjoitti:
Olet = kuollut minulle = voit häipyä
Heittäydyn levyksi lattialle..😝
- hupiukkoko_olet
super-ytm kirjoitti:
Olet = kuollut minulle = voit häipyä
Huumorinsa kullakin... :oD
- niinkuinpiirretyissä
mazy kirjoitti:
Heittäydyn levyksi lattialle..😝
Kieli pihalle ja silmät äksäks! :oD
mazy kirjoitti:
Turha vouhottaa vouhottamistaan...ei tarvitte mun ympärillä pyöriä...pyöri muitten jos pyörityttää.☺️Emmä ees tiedä mistä biisistä puhut. Oon silti kattonut parit sun linkit, eikä ollenkaan nappaa.
Mut kyllä mä sun kirjoituksias luen.- mazy
hupiukkoko_olet kirjoitti:
Huumorinsa kullakin... :oD
Sillä on selkeesti tänään huono päivä tai liikaa alkoholia veressä, alkaa kiukkuamaan kun ei olla mieliksi..😌
- mazy
niinkuinpiirretyissä kirjoitti:
Kieli pihalle ja silmät äksäks! :oD
Haha ja sätkyttelyä ehkä pari korahdustakin lopuksi..🤣
- mazy
JustJust kirjoitti:
Emmä ees tiedä mistä biisistä puhut. Oon silti kattonut parit sun linkit, eikä ollenkaan nappaa.
Mut kyllä mä sun kirjoituksias luen.Lorelai toisessa ketjussa löi naulan mun arkkuun!😅
- pitkätukka-68
mazy kirjoitti:
Lorelai toisessa ketjussa löi naulan mun arkkuun!😅
Toivottavasti et ite ollu arkun sisällä.
- oskacpystinarvoisesti
mazy kirjoitti:
Haha ja sätkyttelyä ehkä pari korahdustakin lopuksi..🤣
Kiemurtelua rintaa pitäen ja teatraalista ihmetystä silmissä. :oD
- mazy
oskacpystinarvoisesti kirjoitti:
Kiemurtelua rintaa pitäen ja teatraalista ihmetystä silmissä. :oD
Heh, joooo soitatko ambulanssin tolle superille sillä välin, kun mä heitän veivini. 🤣
Se on ihan rikki nyt...😕 - mazy
super-ytm kirjoitti:
Suksi vittuun siitä naurmasta
Nyt jäi a välistä poies.☺️
No minäpä suksin, loppuu kapulasta virtakin sopivasti...kiitos nauruista!😉 mazy kirjoitti:
No minäpä suksin, loppuu kapulasta virtakin sopivasti...kiitos nauruista!😉Ime parsaa
;-D- lampisettökkii
mazy kirjoitti:
No minäpä suksin, loppuu kapulasta virtakin sopivasti...kiitos nauruista!😉Entäs jos?....
https://youtu.be/bdSryFEHJAU
Tähän aikaan voi mahdollista.... :oD - viestipuussa
JustJust kirjoitti:
Emmä ees tiedä mistä biisistä puhut. Oon silti kattonut parit sun linkit, eikä ollenkaan nappaa.
Mut kyllä mä sun kirjoituksias luen.super-ytmlle biisi viesti
- mazy
mazy kirjoitti:
Hyvää musaa
https://www.youtube.com/watch?v=XpQQpIOCp_APieru musaa?? Ei kiitos kaimaseni. :(
- Pitäydynlinjassayhä
Höh...täähän oli vasta.... No uudestaan sit, niinkuin teletapit....
Ellu kettunen, Mazy, Wuppis ja Wanhaämmä on selkeät ykköset. Perustelut, että ovat samoilla aalloilla mun kanssa.
Mutta ei ole tullut vastaan yhtään epämiellyttävääkään. On monta omalla tavallaan huippua kirjoittajaa, mitä en edes lähde erottelemaan.... kun en vaan halua...hittolainen... :oD
Noi neljä saa olla tässä nyt se top 4 tasapisteissä ja sillä siisti. :o) Olin jo nimetä yhden, kunnes tajusin olleeni väärällä osastolla :(
(Läheltä piti, huh!.)- mazy
Tällä osastolla on parantumattomat, toisella osastolla on ne joihin hoidot tepsii. 😊
Ei saa suosia tiettyjä naisia enemmän kuin muita. :D
Täällä kun on myös niitä jotka ei s.u.o.s.t.u juttelemaan muiden palsta naisten kanssa kuin vain niiden muutamien valittujen joten aika ruskeeta sitten julistaa ketkä on ihq ja ketkä ei:)
Minusta tähän kohtaan kaikki naiset on hyvä termi, ei kukaan siten tunne itseään syrjityksi.
- spesiaali-ätmi
Ja miessuosikeiksi kaikki palstan miehet, ei kukaan sitten tunne itseään syrjityksi.
- kritiikkiä
Suomi24-palsta on alkanut viedä sananvapuden ja mielipidevapauden. esimerkiksi sipilä toimia ei saa kritisoida ollenkaan.
- nimiesiin
Ottakaa Suomi24 keskustelupalsta pois ilmaisu (keskustele vapaasti), kun olette vieneet sananvapauden ja mielipidevapauden ilmaisun. Esimerkiksi hallituksen toimia ei näköjään saa ollenkaan kritisoida. Jos joku kuvittelee olevansa lain yläpuolella rajoittamassa mielipidevapautta, niin ilmoittakoon siitä oikealla nimellänsä meille osallistujille tällä palstalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1483299
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau592638Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.302080- 1301667
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831514- 771498
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651445- 911150
- 891115
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951086