LeenaFearin kuuma kesä 1978

virallinen.syntytarina

Kesä 1978 oli kuuma. Leena oli juuri täyttänyt 18-vuotta ja mieli teki rock-keikalle. Paikkakunnalla vierailikin maineikas Juice Leskinen Slam-yhtye, jota Leena ihaili. Isänsä kielloista huolimatta Leena lähti kaikalle, jossa pyrki eturiviin. Taiteilija Leskinen huomasi kauniitytön eturivissä ja pyysi häntä keikan jälkeen takahuoneeseen. Yksi asia johti toiseen ja pian taiteilija Leskinen ja Leena rakastelivat kiihkeästi. 9 kuukauden kuluttua Leena synnytti potran pojan, jossa oli kovasti isänsä näköä.

15

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nihhhhhhhhhhhhh

      Onko poika perinyt mahdollisesti myös isänsä Aspergerin oireyhtymän, itsekeskeisen ja tempperamenttisen luonteen ja verbaalisen lahjakkuuden? Juice ei muuten käynyt koskaan armeijaa, mitenhän on poikansa laita?

      • Eipä ainakaan mitkään vitun aspergrenin oireet viittaa muhun millään tavalla, sillä mun sosiaaliset taitoni ovat olleet aina erinomaisen hyvät ja mä oon aina osannut keskustella ihmisten kanssa missä tahansa.

        Toista se onkin jollain sun kaltaisilla luuseriätmeillä, joilla ne sosiaaliset taidot ovatkin aina olleet oikein umpisurkeat. Sen vuoksihan te ätmipaskat ette pysty naista koskaan löytämään, kun te ette just osaa ja uskalla naisia missään lähestyä, ettekä muutenkaan osaa naisten tai kenenkän kanssa missään mitään keskustella.


      • kappasvain
        DarkFear kirjoitti:

        Eipä ainakaan mitkään vitun aspergrenin oireet viittaa muhun millään tavalla, sillä mun sosiaaliset taitoni ovat olleet aina erinomaisen hyvät ja mä oon aina osannut keskustella ihmisten kanssa missä tahansa.

        Toista se onkin jollain sun kaltaisilla luuseriätmeillä, joilla ne sosiaaliset taidot ovatkin aina olleet oikein umpisurkeat. Sen vuoksihan te ätmipaskat ette pysty naista koskaan löytämään, kun te ette just osaa ja uskalla naisia missään lähestyä, ettekä muutenkaan osaa naisten tai kenenkän kanssa missään mitään keskustella.

        Onko siis LeenaFear äitisi?


      • mazy
        DarkFear kirjoitti:

        Eipä ainakaan mitkään vitun aspergrenin oireet viittaa muhun millään tavalla, sillä mun sosiaaliset taitoni ovat olleet aina erinomaisen hyvät ja mä oon aina osannut keskustella ihmisten kanssa missä tahansa.

        Toista se onkin jollain sun kaltaisilla luuseriätmeillä, joilla ne sosiaaliset taidot ovatkin aina olleet oikein umpisurkeat. Sen vuoksihan te ätmipaskat ette pysty naista koskaan löytämään, kun te ette just osaa ja uskalla naisia missään lähestyä, ettekä muutenkaan osaa naisten tai kenenkän kanssa missään mitään keskustella.

        Leena-äidilläsi oli kuulemma kiihkeä yhden yön juttu myös Kimmo Sasin kanssa pian Juicen jälkeen. Kumpikin sopisi isäksesi, on täyttä varmuutta kumpi se on?


      • mazy kirjoitti:

        Leena-äidilläsi oli kuulemma kiihkeä yhden yön juttu myös Kimmo Sasin kanssa pian Juicen jälkeen. Kumpikin sopisi isäksesi, on täyttä varmuutta kumpi se on?

        Mun äitini kun pitää vain tummista, hyvätukkaissta ja komeista miehistä, eli sellaisista kun mun OIKEA isäni just on.

        Ulkonäöllisesti mun isäksi kyllä sopisi täydellisesti Andrea Pirlo tai Fernando Alonso, kun he ovat just tummia hyvätukkaisia miehiä, kuten mä itsekin olen.

        Sä et selvästi edes ole OIKEA Mazy, sillä hän on nainen ja hän ei tule mulle tällä koskaan mitään vittuilemaan, kun mä oon palstan naisten kanssa oikein hyvissä väleissä. Oot selvästi joku naisettomuudesta kärsivä ätmiluuseri.


    • mielenkiintoista_

      Noin sai siis Turun maineikkainn"kirvesmmies" alkunsa

      • Olipa typerä aloitus, sillä mä en todellakaan ole syntynyt Turussa, enkä vuonna 1979. Lisäksi mulla on myös hyvälaatuinen ja tuuhea tukka ja mun isäni on myös mun OIKEA isä, se on ainakin aivan varma asia.


      • Kaikysyäsaa
        DarkFear kirjoitti:

        Olipa typerä aloitus, sillä mä en todellakaan ole syntynyt Turussa, enkä vuonna 1979. Lisäksi mulla on myös hyvälaatuinen ja tuuhea tukka ja mun isäni on myös mun OIKEA isä, se on ainakin aivan varma asia.

        Mistä päättelit että tämä aloitus koskee nimenomaan sinua?


      • Kaikysyäsaa kirjoitti:

        Mistä päättelit että tämä aloitus koskee nimenomaan sinua?

        No ihan tosta Fearin nimestä, joka viittaa mun nimimerkkiini.


    • D-kehari.mulkku.Fucker

      DarkFucker :in historiikki kirjaksi ja akateemiseen myyntiin !

      Hyllyt tyhjenee kuin Töölö kupasta. Parturit kyllä ovat kauhuissaan kun kaikki haluavat olla trendikkäästi yhtäaikaa partureille SASEJA ! Kuin esimerkkinsä johon saavat inspiraation siitä kirjasta.

    • Sukututkija

      Mistä Leenan sukunimi Fear on peräisin? Onko tästä tietoa?

    • Suuhygienisti

      Sormet poikki loppuu näpyttely.

    • Kurpsukka

      Hyvä, että tämä tasokas aloitus on todellisesta henkilöstä eikä mistään periksen satuolennosta.

      • Jo.vain

        Kerrankin asiallinen ja tasokas aloitus.


      • Markku_Näätä
        Jo.vain kirjoitti:

        Kerrankin asiallinen ja tasokas aloitus.

        Samaa mieltä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe