Oon vitun iso äijä

ALFAÄIJJÄ

200 senttiä, 2 metriä siis. Tajuatteko KAKSI VITUN METRIÄ. Painoa on kertynyt VITTU 120 KILOA PELKKÄÄ LIHAA.
Mulle ei mikään vitun hobitti auo päätään vittu se on varmaa. Jos aukoo niin lyön vittu ylhäältä alas ja heitän saatana tien poikki.
Penkkasin tänään 130 kiloa ja SE ON PALJON SE.

9

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kollinkuvaus

Niin niin, mutta kuinka iso sun pippeli on ja toimiiko hyvin tilanteessa? Se on kuitenkin tärkeintä, häh?

• Silminäkijä

Noita pullistejoita nyt on jokainen punttisali täynnä.Paljon enemmän kuin sun pituutes ja painos kiinnostaa se.että kuinka naispainijoille valmentaja näyttää mattopainin otteita käytännössä? Esimerkiksi Petra Olli? Laitetaan Petra vaan siihen molskin keskelle ympyrään kontilleen ja miesvalmentaja tulee siihen taakse niin ikään kontalleen ja sitten vaan tarraa kiinni...Miten sä muuten sen näytät,häh? Parter.asentoja ja alle panoja vaan..

• vallikuha

Samapa tuo onko alla Olli P vai ihan tavallinen Olli vaan, niin jos valmentaja on horny, niin panohommiksi se menee kuitenkin. Siis mikäli tosiaan se pippeli on tarpeeksi kookas noihin painijuttuihin. Alfaäijältä vielä kysyisin, että mites on pakarat treenattu? Onko hyppyripyllyä?

• Miksiihmeessä

Miksi mainitset ulkosynnyttimet tekstissäsi noin monta kertaa?

• Silminäkijä

Oot sitten se kaveri,josta kertoo Eppu Normaalin kappale Urheiluhullu. Hyvää päivää on tosi hauska tutustua :)

• 5e4647y5hyr67

Petra Olli on niin saatanan ruma ettei sitä kukaan halua panna paitsi joku hc-ätmi joka ei ole pillua eläessään nähnytkään.

• powe

130kg se on vähän se.

• uteliasvaan

Pelkkää lihaa... Missä luut? Missä elimet??
      Onko kyseessä siis joku selkärangaton ja aivoton ameeba?
      Ei enään ymmärrä näitä ihmisten ihanteita.

• REALAPHA

@ALFAÄIJJÄ
      More like β-manlet

T. 250 cm, 170 kg, Penkistä kevyet 230 kg (perna ei räjähtänyt)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6298
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      69
      4295
    3. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      48
      3775
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      21
      3246
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      197
      2970
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2672
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2529
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2526
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      153
      1536
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      325
      1508
    Aihe