Kävin tänään lääkärissä nukahtamisvaikeuksien vuoksi ja se lääkäri puhu kokoajan kaikesta muusta mikä ei liittynyt millään tavalla tuohon lääkärikäyntiin. Se esimerkiks kyseli minkä takia muutin eri paikkakuntaan, missä kävin amiksen ja yläasteet ja miks vaihdoin yläastetta kesken kaiken toiseen kouluun ja kyseli mun lapsesta onko hän pysynyt terveenä ja onko jo päiväkodissa tai käykö hän kerhoissa yms ja kuinka usein lapsi näkee isäänsä.
En ymmärrä miten noi liittyy mun nukahtamisvaikeuksiin? Jossai vaihees hän kysy oonks mitää lääkkeit aiemmi ottanu tähä nukahtamisee ja sanoin et yhden kerran kaverini antoi yhtä unilääkettä mulle ja siitä tuli mulle pyörryttävä olo mutta nukuin kuitenkin hyvi ja sit lääkäri sano et "no käyppä vaikka hakee sitä apteekista se on tosi halpaa"
Äsken kaveri sano et sitä lääkettä ei saa ilman reseptiä ja tää lääkäri oli nimenomaa sanonu että saa ilman reseptiä apteekista.. ja kävin apteekissa ja sielki sanottii et se on reseptillä vaan saatavissa.
Mitähän mun pitäis nyt tehä? Valitus siitä lääkäristä ja kärsiä vaan nukahtamisongelmista? En luota enää yhtää ton terveysaseman lääkäreihin, jokaikinen käynti on ollu tollasta et en oo kyl voinu uskoo sitä lääkärii yhtään
Valitus lääkäristä?
Grollroll
2
124
Vastaukset
- tfyuigtiugyyug
Etkö saanut suutasi auki ja sanonut lääkärille ettei nämä tutkimuksiin liittymättömät asiat kuulu vastaanottokäyntiin. Kyselyt kyllä viittaisi että vastaanottokäynnillä käsiteltiin enemmänkin psyykkistä puolta.
Ehkäpä lääkäri luuli että kaverisi oli antanut vaikkapa melatoniinia, sillä reseptilääkkeitähän ei saa antaa muille.
Jos haluat valittaa, niin valitus tehdään terveysaseman ylilääkärille. - Saudi-Arabia
Puoskari jottei sitten psykopaatti valetohtori?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755