Ei tainnut mennä ihan putkeen tuokaan valinta:
https://www.lansivayla.fi/artikkeli/715041-espoolainen-isa-pahoinpiteli-ja-uhkasi-tappaa-lapsensa-mtv-ehdollista-vankeutta
"Nelikymppinen espoolaismies pahoinpiteli alle kouluikäistä tytärtään heittämällä hänet lattialle, menemällä tytön päälle hajareisin ja tarttumalla molemmin käsin kiinni lapsen kurkusta keväällä 2015. MTV:n uutisen mukaan päihtynyt mies oli myös uhannut tappaa lapsen, kertoi tämän äiti Espoon käräjäoikeudessa."
Tuollaisia sankarimiehiä ne naiset valitsee. Oikeuskin oli ymmärtäväinen p..kaa kohtaan, sai vain 3kk ehdollista:
"Espoon käräjäoikeus tuomitsi miehen kolme kuukauden ehdolliseen vankeuteen tyttärensä pahoinpitelystä ja tapaukseen liittymättömistä muista rikoksista, kuten huumerikoksista, lievästä ampuma-aserikoksesta ja vaarallisen esineen hallussapidosta."
Onkohan äippä ylpeä valinnoistaan?
Nainen valitsee kelle tekee lapsen
7
187
Vastaukset 7
- pitkätukka-68
Eikös noista muista rikoksista jo olis se 3 kk ehdollista (huumausainerikoksetkin monikossa) , joten pahoinpitelystä ei oikeastaan tullut kuin kärsimyskorvauksia.
Eikös se mene niin että mitä enemmän tekee rikoksia sen enemmän saa alennusta tuomioon? Muistaakseni menee, tuonkaan pa..an ei ois tarvinnut varmaan enää kuin lapsen äiti pahoinpidellä niin ois selvinnyt kokonaan ilman tuomiota.
- Kaisanoasaa
Jännämiehet saa ehdollista koska naiset tuomareina. Naisia kiihottaa kun jännämies hakkaa lapsia.
- wanhaämmä
"Tasot" kohtaa kyllä:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/b9702036-5bf3-4f27-96b7-7d8a81611ecd_u0.shtml
"Miehellä oli kaksi lasta, jotka joutuivat sijaiskotiin vanhempien ongelmien takia." ---
"Kummallakin vanhemmalla oli päihdeongelmia, ja pariskunta uhkaili lapsia väkivallalla." Tuollaisia sankari-isejä ne miehet sitten on.
- hienoahienoa
Ei mikään ihme, että monessa yhteiskunnassa isä valitsee tyttärelleen puolison. Nainen kun ei osaa valita kunnollista miestä itselleen, vaan valitsee samalla kuin jokin eläin konsanaan. Liberalismi onkin regressiivistä eikä progressiivistä.
- 7879787
Outo sanavalinta: "nainen valitsee kelle tekee lapsen." Eiköhän se lapsi tehdä ihan yhteistuumin, eli nainen valitsee kenen kanssa tekee lapsen. No, tottakai valitsee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41588
- 49580
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459