Rintavarustus

Ihankiva743

Itse erittäin pienirintaisena olen saanut kuulla paljon vähättelyä ongelmastani. Että kuulemma olen hienostuneemman näköinen, ryhti on hyvä tms. Ja ettei ne miehet tisseihin rakastu vaan ihmiseen. Että oon kuulemma oikein jopa onnekas kun kukaan ei voi rakastua muhun ulkonäön perusteella...
Mutta haluaisin olla rakastettu kaikella tapaa, myös ulkoisten ominaisuuksien takia Mua häiritsee se, että puhutaan aina tuosta rakkaudesta että rakastaa voi ulkonäöstä riippumatta, mutta entäpä eroottisuus? Voiko rinnaton nainen olla ikinä yhtä eroottinen ja haluttava kuin rintavempi vaihtoehto?
Tuntuu etten tätä nykyä tunne oloani enää juuri yhtään eroottiseksi. Olo on todella epänaisellinen ja vajaa.
Monet naiset valittaa seksuaalisena objektina olosta, ja itse taas niin toivoisin että mut nähtäisiin sellaisena, eikä vain "ihan kivana ja mukavana".
Saa ihan raakasti pistää mielipiteitään julki.

40

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suzie85

      erittäin pienirintaiset ovat monesti myös hoikkia ja moni mies valitsisi mieluummin hoikan ja pienirintaisen kuin pyylevän ja isorintaisen, makuja on monia. jos asia häiritsee voit turvautua plastiikkakirurgiaan. jos asia ei häiritse niin paljoa, voit opetella hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet.

      • Ihankiva743

        Kiitos mielipiteestä. Itsekin kyllä olen hoikka, bmi noin 20. Ja kai muuten niin sanotusti perusnätti. Kasvoja on kehuttu, mutta sen paikkansa pitävyyttä toki vähän epäilen johtuuko vain siitä että katse kiinnittyy kasvoihin kun ei ole sitä tavallista katseltavan kohdetta.
        Itse taidan joutua tyytymään kohtalooni olemaan lauta, koska useista terveydellisistä syistä en voi suurennuttaa rintojani. Toivoisin kyllä kovasti että voisin.


      • MiesAlalta

        Kokemukseni mukaan pienet rinnat ovat yleensä enemmän tuntoherkkiä eli käsittely tarvittaessa pelittää paljon herkemmin!


    • Tykkään pienistä rinnoista.. Haluisin koskea.

    • mies55täyttänyt

      Satuitpa oikealle palstalle asiasi kanssa. Minusta pienet rinnat on juuri ne kaikista eroottisimmat, enintään AA-kuppikokoiset miellyttävät minua eniten. Mikä sen mukavampaa kuin hyväillä sellaisia.
      Pääsee mahdollisimman lähelle sydäntäkin.

    • Sanot ettet tunne oloasi yhtään eroottiseksi, ei kai se nyt rinnoista ainakaan yksin voi johtua. Kyllä itse koen pienirintaisen yhtä eroottiseksi kuin rehevänkin. Oikein rehevä, no en koske. Älä masennu. 60v ikinuori äijä

    • oppia_ikä_kaikki

      Jos ei ne rinnat, niin mites sun peppu? Onhan naisessa erottisia paikkoja muitakin kuin vain ne yhdet.

      Ja pukeutumisellakin voi korostaa naisellisuuttaan, jos haluaa. Ajattelen siis tässä naista, jolla olisi kesällä jokin napapaita, jolta upea kapea vyötärö pääsisi esiin. Tuskin edes huomaisin, millaiset rinnat naisella olisi. Rohkeuttahan tuo toki vaatii!

      • Ihankiva743

        Peppu on kai semmoinen ihan ookoo, lantio about 90cm, ja vyötärö 65cm, eli näillä raameilla näytän hoikalta tiimalasilta, kun hartiat on normaalin levyiset eivätkä suhteettoman leveät tai kapeat. Rintamus on vaan kovin vaatimaton, hyvä että edes a-kuppiin sopii ... :) Pukeutumistyyliltäni olen kai rohkea, etten pelkää erottua joukosta, vaan puen tätä nykyä mikä on itsestäni kaunista.


    • Koko pakettihan se aina ratkaisee eikä jokin yksittäinen asia 🙂

      Aattele että sekin hyvä puoli on ettei sinulla ole kovin paljon niska tai hartiakipuja 🙃

      • Itsetuntokysymys

        Oleellinen osa seksikkyyttä on olla rohkeasti oma itsensä.

        Jos on pienet rinnat, sitten on pienet rinnat. Todella, mitä väliä? Muuten mukava, nätti, herkkä ja älykäs nainen menee ihan hukkaan surkutellessaan jotain noin pientä yksiyityiskohtaa. Miehenä kiinnitän huomiota ensin puheiden sisätöön. Sen jälkeen käytökseen toisia kohtaan. Seuraavana tulee sitten pidempää suhdetta ajatellen lähellä olemisen tapa. Ulkonäkö tulee jossain kaukana näiden oikeasti tärkeiden asioiden jälkeen.


      • Ihankiva743

        No niitä kipuja ei kyllä ole, vaikka joskus tuntuu että olisi kiva niitä kokea. Sikäli hauska että joskus huomaa miettivänsä varmaan kuten miehet naisten tisseistä, että miltä ne mahtaa tuntua, tai miltä ne näyttää liikkuessaan. Kyllä hyvin ymmärrän miksi ne rinnat miehiä kiinnostaa. Sitä mitä ei ole itsellä on kiehtovaa 😄


      • Ihankiva743
        Itsetuntokysymys kirjoitti:

        Oleellinen osa seksikkyyttä on olla rohkeasti oma itsensä.

        Jos on pienet rinnat, sitten on pienet rinnat. Todella, mitä väliä? Muuten mukava, nätti, herkkä ja älykäs nainen menee ihan hukkaan surkutellessaan jotain noin pientä yksiyityiskohtaa. Miehenä kiinnitän huomiota ensin puheiden sisätöön. Sen jälkeen käytökseen toisia kohtaan. Seuraavana tulee sitten pidempää suhdetta ajatellen lähellä olemisen tapa. Ulkonäkö tulee jossain kaukana näiden oikeasti tärkeiden asioiden jälkeen.

        Onhan ne rinnat itsetunto kysymys. Joskus vain toivoisi että olisi isommat, vaikkakin se onkin hiekan turhamaista. Kovin tärkeiltä ne rinnat tuntuu olevan, siis monelle, ehkä ei kaikille, etenkin jos on pidemmässä suhteessa. Se kyllästyminen tuntuu tulevan aina jossakin vaiheessa, vaikka kuinka koettaisi muuten kompensoida puutteitaan. Mutta ehkä vaan en ole tähänkään päivään mennessä löytänyt ketään oikeaa.


    • enoenoo

      Ei rintojen koko vaikuta onko nainen haluttava. Esimerkkinä voin mainita tvstä tutun naismeteorologin, tummat hiukset, pienet rinnat. Hän on mielestäni todella sexy ja haluttava.

    • Itse pidän enemmän pienirintaisista naisista. Kuitenkin enemmän merkitsee naisen iloisuus ja avoimuus. Silikoni täytteistä en pidä ollenkaan.

    • hothothot-

      Pienet rinnat on paremmat kuin isot kintaat. Sexy takapuoli ja hoikka vyötärö on tärkeämpi seikka naisessa kuin rinnat. Ainakin mulle.

    • "Pienet" rinnat ja kapea lantio yhdistelmä on kiihoittava - PIDÄN !!!!!!

    • Kohufrdgojl

      Kamala ikä tuo teini ikä. Itsekin muistan murentuneen joskus silloin rintojani kokoa. Täysin yhdentekevänä se loppujen lopuksi on ellet aio ryhtyä miehen panopuuksi. Itse miellän pienet rinnat söpömpinä ja antavat nuorekkaan vaikutelman joten älä huoli. Elämä on liian lyhyt rintojen murehtimiseen.

      • Ihankiva743

        Se oli kamalaa aikaa, etenkin kun odotti että milloin saan rinnat. No, en näemmä koskaan. Ja itse olen tätä nykyä lähemmäs 30v. Eipä nuo miehet oikein ole kovasti jaksaneet innostua, ja en itsekään enää tätä nykyä jaksa panostaa miehiin. Olen ehkä oppinut vähän paremmin hyväksymään kokoani kauniilla vaatteilla ja asusteilla.


    • Lady52v

      Olen päälle viisikymppinen nainen. Olen koko ikäni surkutellut pieniä rintojani. B-kuppi. Olen saanut niistä kehuja, koska eivät roiku ja ovat kiinteät. Parasta minussa on , myös omasta mielestäni, hoikat jalat ja pieni takamus.

      Olisihan se ollut mukavaa, jos rintavarustus olisi ollut isompi ja onhan sitä tullut mieleeni, että silikoonitissit toisi sitä naisellisuutta. Valitettavasti, en ole koskaan ollut rikkaan miehen kanssa, joka ne minulle olisi maksanut :)

      Älä tyttö huoli, kyllä sinuakin pidetään seksikkäänä. Lue näiden miesten kirjoituksia ja näytä ihana itsesi.

      • Ihankiva743

        Jos yhtään lohduttaa, jos vielä rintojesi kokoa mietit, niin mielestäni ne olisivat isot ja sopivat omiini verrattuna :) Joudun etsimään liivini lasten osastolta tai ompelemaan itse kun koot loppuu usein a-kuppiin. Mikä sinällään on välillä melkein vain huvittavaa.
        Olen ehkä ajan kanssa muuttanut tyyliäni, etten niin peitä ongelma aluettani, etten jaksa laittaa hirveästi toppauksia ynnä muuta peittävää, miesten huomio on käytännössä nollassa, mutta toisaalta ehkä hyvä niin, voihan sitä elämää rakentaa muunkin kuin parisuhteen tai seksin ympärille. Nykyään melkein jopa nautin enemmän yksin olosta.


      • "Miesten huomio on käytännössä nollassa" ei taatusti pidä paikkaansa! Jokaiselle vartalon muodolle löytyy ihailijansa! Vaikkakin naisessa on myös paljon muuta miellyttävää.


    • lurpsisluu

      Älä pidä pieniä rintojasi ongelmana. Kulje ryhdikkäänä ja itsestäsi nauttien. Sillä on suurempi merkitys. Itsensä kanssa sovussa olevat positiiviset ihmiset vetävät puoleensa. Minun kuppikokoni oli 60 kiloisena AA, nyt 83 kg B. Ennen oli juuri tuollaiset mittasuhteet kuin sinulla. Nyt ikää 58 v ja rasvamakkarat ampiaisvyötärön paikalla. Eivät riipu rinnat nolosti vielä, ei pysy kynä rintojen alla. Pari miestä (toinen exä) tuntui olevan kuin minua olisi kohdannut suurikin onnettomuus mutta lopuille olen hyvin välttänyt. Kokeilepa olla ilman rintsikoita, anna näkyä, että sinulla on pienet. Huomaat vetäväsi puoleesi miehiä.

      Muuten, jos poiketaan aiheesta ja puhutaan siitä, miksi naisella on rinnat. Imettäminen voi onnistua helpommin, koska rasva ei purista maitotiehyeitä umpeen. Tuttavapiirissäni naiset, joilta imettäminen ei ole kunnolla onnistunut, ovat olleet isorintaisia.

      • Jklllll

        Se, että ”välttää” jollekulle on kenenkään naisen mielestä tuskin mikään hyvä tilanne.


    • EiHuolta

      Olen seurustellut vaimon kuoleman jälkeen kolmen naisen kanssa. Ei kenenkään kanssa ole tullut eikä näkynyt mitään ongelmaa rintojen koosta, oli pienempää, isompaa ja isoa. Kaikkia olen rakastanut ja rakastellut.

    • olet.kultaa

      On minulle miehelle aivan käsittämätöntä. että nainen voi kärsiä pienirintaisuudesta, joka taas on minusta todellinen kaunistus. Pienirintainen tyttö voi vielä korostaa kauneuttaan olemalla pelkässä t-paidassa ilman rintaliivejä. Prinsessamaista kauneutta.

      Ujoussyistä ja pyrkimyksestä olemaan loukaamatta toista, miehet eivät rohkene varmuuden vuoksi useinkaan mainita mielenkiintonsa todellista kohdetta, naisen suloisia sukupuolielimiä. Niiden kohdalla miehet ovat todellakin moniruokaiset.

      Naisen elimet, joista seisoma-asennossa näkyy vain pystyviiva, ovat kauniit. Runsaat esiin pursuavat sisemmät häpyhuulet ovat kauniit. Sievä pieni pillu on kaunis, rehevä suuri vittu on kaunis. Ei ole kauniimpaa olemassakaan kuin naisen elimet. Kauneinkin kukka jää toiseksi.

      Tärkein on kuitenkin lämmin ja hymyilevä olemus. Suutelen suloisia pieniä rintojasi, herttaisia häpyhuuliasi ja ihanaa klitoristasi. Hyvää Joulua Sinulle! 🌹

    • 123d123123f123f

      Itse miehenä katsoin yleensä aiemmin vain naisen naamallista ole olemuksellista kauneutta. En tosin niinkään eroottisessa ja himoittavassa mielessä vaan rakkaudellisessa.

      Yleensä pienirintaiset ovat naamaltaan söpömpiä ja siksi haluttavimpia kumppaneiksi.

      Minua ehkä kiihottaa rintoja enemmän pakarat,reidet ja lantio. Jos treenaat itsesi liikunnalla niin varmasti moni mies tykkää jos naamasi on myös naisellinen.

      Kannattaa vaan olla se mikä on. :p

    • itsekin pienirintaisena voin hyvin kuvitella miltä asiasta vähättely tuntuu =/. onnekseni minua ei rinnoistani pienistä, koskaan ole varsinaisesti kiusattu tai kommentoitu! Mutta olen elämässäni harkinnut implanttien ottamista muutamaan kertaankin, tosin nuorempana.

      Miehillä, niin kuin naisillakin makuja on monia, toiset tykkää hoikista, toiset pyöreämmistä, toki tietyt stereotypiat mitä ns. pidetään kauniina naisen kehossa,vallitsee. ( esim. naisissa tällä hetkellä isohko, mutta lihaksikas takapuoli, pyöreine pakaroineen, ja ne isot rinnat.)

      Toisilla saattaa mennän itsensä hyväksymiseen ja tyylinkin löytämiseen enemmän aikaa, kuin toisilla. myös omanlaisen tyylin löytäminen tärkeää, persoonallisuuden löytäminen.

      ehkä vinkkinä omiin kivoihin, hyviin puoliin ( jokaisessa niitä kuitenkin on) keskittyminen, liiallisen itsekriittisyyden vähentäminen, tärkeää myös mikä nykyään on yleistä se toisiin vertaaminen, jokainen yksilö, persoona, ihana oma itsensä!

      Tottahan toki jokainen haluaa olla rakastettu, haluttu omana itsenään.
      jos usein tunnet että olet epänaisellinen, vajaa, epäeroottinen esim. jostain itsetunto/ esiintymiskurssista voisi olla hyötyä, tai vaikkapa burleski harrastuksen aloittamisesta, jossa voi tutustua itseensä ( en ole kokeillut) tai kallonkutistajalla käyminen tai kyllähän plastiikkakirurgin paikeilla saa käydä suunnittelemassa implanttien ottamista, hintaa jne jne. mikäli tosiaan siltä tuntuu, ettei muu auttaisi.

    • lautapojalle

      Jos sinulla ei ole rintoja niin et ole nainen vaan olet ainoastaan mies ilman siitintä.

      • Höyhenaivolle

        Oletpas harvinaisen tyhmä ihminen.


    • Kauniiton

      Ompas se sulle, miehelle, ongelma. Sellaset lättänäthän pienet on tulevaisuudessa. Naulareput. Hyväile nyt niitä sitten.

    • Jackal_5on

      Rinnoista kokonaisvaltaisesti välinpitämättömänä miehenä olen sitä mieltä, että aloittaja stressaat tuosta yksittäisestä negatiiviseksi kokemastastasi yksityiskohdasta ulkonäössäsi aivan liikaa. Suosittelisin keskittymään enemmän niihin aspekteihin jotka koet positiivisemmiksi ja joista omassa olemuksessasi pidät.
      Ihmisfysiikassa on lukuisia ulkoisia yksityiskohtia, jotka saattavat herättää toisissa seksuaalista mielenkiintoa; maitorauhaset ovat vain yksittäinen pieni osatekijä siinä kokonaisuudessa, eikä sillä kaikkille meistä ole itsessään edes mitään merkitystä.

    • hitto.joo

      Huvittavia vastauksia, mietin kuinkahan paljon noistakin vastauksista saa varmuutta vaikka tulisi kehujakin.

      Vian ei tarvitse olla isokaan, mutta jos se on päässä, niin silloin on ongelma. En tarkoita että aapeellä heittäisi päästä, mutta itseluottamus on korvien välissä. Se itseluottamus ei hevillä kohene jos oma rintavarustus arveluttaa.

      Ehkä ei kannattaisi haaveilla imettävänsä kaikkia maailman miehiä, pitäisi löytää se yksi mies joka rakastaa sinua sellaisena kun olet. Kun se mies löytyy, niin muiden miesten mielipiteet menettävät merkityksensä.

      Ihmisillä on jotenkin erikoinen tapa rakastua toisiin ihmisiin vaikka ulkoisesti arvioiden tuota rakastumista voitaisiin joskus pitää sulana hulluutena. Minäkin olen aina pitänyt hoikista naisista, mutta jostakin syystä olen ihastunut tällä kertaa naiseen jolla on mahaa. Pahinta asiassa on se, että se maha on mielestäni söpö.

      Maailma on mieletön, ja se pätee meihinkin. Toivottavasti tulen järkiini ennenkuin teen mitään peruuttamatonta tuon mainitsemani mahakkaan naisen suhteen.

      • Toivous

        Joo, se pieni pömppövatsakin on söpö ja kiva silitellen hyväillä.
        Itse en isoista rinnoista perusta, ei ne oikasti kauniit ole.
        Mistä ihmeestä sellainen käsitys on alkunsa saanut että rinnat pitää olla valtavan kokoiset, joku vielä sortuu silikonit laittamaan, ei voi kun ihmetellä!
        Omalla kullalla on pienehköt ja söpöt rinnat, muuten sitten muotoja löytyy, vyötäröä, leveähkö lantio ja hyvät reidet, kaunista .....


    • m82mies

      vika on päässä, eipä ne isotissisetkään ole tyytyväisiä. miksei kukaan osaa olla itseensä tyytyväinen.
      tai no itse olen itseeni tyytyväinen, ilmeisen poikkeus :D
      Kukaan ei voi ketään toista täysin miellyttää, turha edes yrittää. Ja miksi pitää puhua aina monikossa, eikös riitä et se yksi pitää sinusta. miksi oletettavasti yksiavioisen pitäisi kelvata kaikille?!

    • puhujanpönttö

      On minullakin erittäin pienet rinnat, mutta ei se ole koskaan ollut mikään ongelma. Paitsi tietysti silloin kun pitäisi ostaa rintaliivit eikä kaupasta löydy sopivia. En ole ulkonäkööni tyytyväinen, mutta se johtuu naamasta, ei rinnoista. Ja jos joku mies ei ole minusta kiinnostunut, ei tulisi mieleenkään ajatella että sillä on jotain tekemistä rintojeni kanssa. No meillä on kaikilla omat ongelmat....

      • ee.mikkään.ongelma

        Akat nyt vaan tekee asiasta kuin asiasta ongelman mikä ei ole todellisuudessa ongelma ollenkaan.


    • vähättelyä

      Heikosta itsetunnosta ja tyhmästä asenteesta on pelkästään typerää syyttää rintojen kokoa. Ongelmasi on todella vähättely arvoinen.
      Pienet rinnat on yleensä aina kauniimmat kuin isot.
      Eroottisin nainen jonka ole koskaan tavannut oli kovin pienirintainen. Ensimmäisen kerran tavatessamme hänellä oli ”implanttina” kahdet liivit päällekkäin ja hän tunsi tarvetta selittää minulle sitä sillä, että menovaatteet istuvat kauniimmin kun on vähän ”täytettä”.
      Itsetunto oli kuitenkin kunnossa kun hän sanoi tykkäävänsä rinnoistaan ja näyttävänsä niitä ”hyttysenpuremia” mielellään kun ne on ihan kivan näköiset. Melkein samaan hengenvetoon hän sanoi olevansa kauniisti karvainen – oli oikeassa.
      Tuon ensimmäisen kerran jälkeen tavatessamme hänellä ei koskaan ollut rintaliivejä ja minusta näytti, että hän tiesi sen vaikutuksen miehiin.

    • apeaN03

      Ole vaan oma itsesi. Itselläni dkuppi ja valitettavasti kukaan miehistä ei ole osoittautunut "tissimieheksi" eli ei näistä lolloista iloa sen enempää ole ollut. tottakai olisin iloinen jos näilläkin joku virka ois vielä mut..

    • lautamikälauta

      Joku viisas mies sanoi joskus, että nainen ilman rintoja - sellaisesta jää tikkuja käsiin.

    • nännimuoti

      Isot rinnat on out. Uusin trendi on isot ”nöpöttävät” nännit. Kendal Jennerin nännit lienee alkuperäinen syy uuteen tissimuotiin.
      ”Women Are Getting Plastic Surgery to Have Nipples Like Kendall Jenner’s”
      ”Kendall Jenner’s nipples have started a revolution.”
      ”Designer nipples are now a thing.”
      ”women ALL OVER THE UNITED STATES are attending plastic surgeons begging to get Kendall-like nip nips.”
      “I think it would be really cool to have protruding nipples all the time…”
      “designer nipple”, which involves a 10 minute procedure that costs around USD700
      Rintoja pienennentään ja nännejä suurennetaan.
      “designer nipple”, which involves a 10 minute procedure that costs around USD700
      ”Kauppoihin” on tullut uusia nänninvenyttimiä (Nipple Sucker), niplettejä ( Avent Niplette yms) joita voi käyttää ”myös näön vuoksi”, puseroiden läpi näkyvä "nöpötys".
      Jotkut tytöt rakentavat diy-venyttimiä pienistä lääkeruiskuista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe