ujomies jolla vain työt ja vanhempien omaishoitaja

ujomies1010

Olen 42v ujohko mies. ja suht kokematon suhteissa, pari lyhyttä suhdetta ollut.Ja kun kirjoittelin on vaan nuo omat paatuneet kuviot. Käyn töissä ja olen ns.omaishoitaja vanhemmille. Tuntuu että kuvioni on vain työt ja vanhempien jeesaus ja sitten kotiin illaksi. No tähän on vaan jäänyt eipä ole edes ajatellut muuta.. mutta kyllä naisen kaipuu on vaikka vanhemmat ovat minulle tärkein "tehtävä" minulle. En ole ikinä kokenut sitä taakaksi tai pakkopullaksi ikinä. Ehkä tuo kaikki välittäminen ja huolehtimenen on mennyt vanhempiin, Nyt kun vanhemmilla on ollut sairauksia niin ajatukset ovat pyörineet. Hei jonain päivänä olen yksin, mutta sitten se itseluottamuksen puute/ajatusmaailma.. kuka tälläistä mammanpoikaa jaksaa edes katsoa.. eihän kukaan voi kiinnostua "peräkammarin" pojasta. Ja tietty se että jos seurustelisi niin miten nainen suhtautuisi vielä ns.kiinteään suhteeseen vanhempiin. On vaan ollut helppo... ollaan näin...mitäs tässä ketään.. oon yksin aina.. helppo sillä "kuitata" ja piilottaa se naisen kaipuu.
Kysyn vaan arvon naiset mitä mieltä tälläisestä tapauksesta. Tiedän ne kommentit että yritä itsenäistyä... elä omaa elämään ym. mutta se olisi kiva kuulla voisitteko seurustella tälläisen miehen kanssa ja ymmärtää häntä omine vajavaisuuksineen parisuhteesta. Ja että on ns.omaishoitaja sairaille vanhemmille. Kiitos kommenteista, luen ne varmasta

8

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nnmmh

      Sehän on sun omasta jaksamisesta kiinni. Jaksatko vielä parisuhteen kaiken tuon päälle? Omaishoitajuus ei sinällään ole 'rikos' vaan merkki sitoutuneisuudesta ja rakkaudesta.

    • kiltinmiehenoikeudet

      Kokematon ja ujo mies on parisuhdemielessä täyttä pohjasakkaa nykymaailmassa - ainakin länsimaalaisten naisten keskuudessa. Voit jonkinmoisella yrittämisellä saada rinnallesi jonkin käytetyn, katkeroituneen ja mielenterveysongelmaisen yksinhuoltajan joka tyytyy sinuun elättäjänä.

      Säästä vähän rahaa, matkusta aasian suunnalle esimerkiksi Thaimaaseen tai Filippiineille. Siellä naiset vielä arvostavat miehiä.

    • Itekkinollutomaishoitaja

      Kuuleppas sinä ”peräkammarin poika” ensiksikkin on hienoa että hoidat vanhempiasi vielä työsi ohessa se jos mikä on rakkautta. Olet luotettava etkä hylkää toista vanhuuden tai sairauden vuoksi. Omalta kohdalta voin sanoa että minulle kyllä kelpaisit vaikka heti mutta kun olen sinua paljon vanhempi elikkä 59 vaikkakin nuorekas ja terveelliset elämäntavat omaava ihminen. Toivon sinulle kaikkea hyvää olet sen ansainnut.

    • Semmostase

      Ujosu lähtee kun menee huoriin.

    • suottahuolehdit

      Miten arvokas yksilö Sinä oletkaan!

      On paljon ihmisiä jotka eivät koskaan pariudu, syystä tai toisesta. Siinä ei ole mitään huonoa tai murehtimisen arvoista. Päinvastoin, ellei kunnon kumppania löydä, on niiiiiiiiin paljon parempi ollakkin yksin.
      Jatkuvasti kuulee, näkee ja saa lukea miten onnettomia ihmiset ovat kun pakko-ajatus näyttää olevan:

      "nainen/mies täytyy olla, oli se sitten millainen tahaansa (mitä huonompi , sitä parempi!!) kun vain se pakollinen nainen/mies on kuvioissa mukana"

      Joten suotta kannat huolta. Kyllä se kumppani jostain ilmestyy jos on ilmestyäkseen. Vain pidä itsestäsi hyvää huolta, Sinä olet sen arvoinen!

    • seujomies

      "suottahuolehdit" kiitos kivasta kommentistasi.. sai ajattelemaan. mietin mitä kirjoitit ja kyllähän se näin on miten sanoit. täytyy uskoa ja toivoa. ennenkaikkea tehdä niinkuin sydän sanoo

    • sanatjateot

      Mun mielestä sun toimintasi kuulostaa ihan kivalta ap. Vaikutat juttujesi perusteella fiksuilta huomioivalta ihmiseltä. Minä en usko, että ruommoinen on kellekään naiselle ongelma, olettaen että nainenkin sit kokee itsensä merkittäväksi sinulle ja hänellä on fiilis, että suhteenne on tärkeä ja panostat siihenkin.

    • Elliina62

      Hei,
      Ei todellakaan olisi este kuvaamasi tilanne, jos mieheltä liikenisi tarpeeksi aikaa ja huomiota myös kumppanille. Minusta vähemmän kokemusta naismaailmassa on vain plussaa. Itse en pidä ns naistenmiehistä yhtään. Kunnollinen mies, jolla sydän paikallaan, voittaa aina :).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe