Vaikeaa löytää saman henkistä miestä kuin ite.

Miestä_etsimässä_

Olen täällä jo tovin huhuillut suomi24:n treffit palstalla liikunnallista, absolutistia joka olisi vieläpä savutonkin ja iältään alle 30. Töissäkin olisi hyvä olla, koska en haluaa elättää ketään.

Mahtaako olla mahdoton tehtävä löytää moista miestä täältä suomesta? :/ Kannattaisiko vaan ihan suosiolla luovuttaa ja tyytyä yksin elämiseen, koska en halua olla kenenkään kanssa vain siksi että tyytyisin johonkuhun.

27

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perfect_match

      Yksi jo jonkin aikaa sivustolla viihtynyt kuvaukseen sopiva mieshenkilö ilmoittautuu. Täytätkö itse nuo kriteerit? Ja näin nykyaikana täytyy varmistaa, että olethan nainen? Siinä tapauksessa kerropa vaikka nimimerkkisi tuolla treffeillä, niin jutellaan lisää.

      • Miestä_etsimässä_

        Mitä sinä et ymmärrä tuossa minun aloituksessa? Minä etsin itseni kaltaista seuraa eli töissäkäyvää ihmistä joka ei juo tai polta ja on alle 30v. Niin eikö se jo riitä kertomaan että minäkin olen alle 30v absolutisti, joka on kokopäivä töissä. Ja kyllä minä olen nainen.

        En ala levittelemään minun nimimerkkiä täällä, koska se voisi johtaa ei toivottuihin yhteydenottoihin miehiltä jotka luulevat olevansa jumalan lahja naisille vaikka eivät vastaa minun hakukriteereitä.

        Kerro itse oma nimimerkkisi niin katsotaan onko se että olisit etsimäni kaltainen mies pelkkää puhetta vain kuten teillä miehillä on tapana tehdä vai oletko tosissaan se mitä sanot olevasi.


      • Miestä_etsimässä_

        Mjuu. Tässä se taas nähtiin, että miehillä on suuret puheet mutta pienet teot kun et voi sinun nimimerkkiä kertoa niin et varmaan ole se mitä väitit olevasi.

        No olen onneksi oppinu sen, ettei teihin miehiin voi luottaa niin jatkan jatkossakin samalla linjalla ja se oikea kyllä osuu vielä joskus kohdalle joka ei valehtele olevansa jotakin mitä ei ole.


      • Ihan vaan tästä sivusta huomautan että turhaa tuota 2-kommentoijaa tölvit :) Ei tuosta sinun aloituksesta käy oikein mitään ilmi joten ihan asiallinen oli kommentti, myöskin sukupuolesta kun tää on tätä nettiaikaa.

        Niin ja joo ei, en täytä kriteereitäsi, iästä pomppaa :D


      • Miestä_etsimässä_

        Kyllä siitä sen verran käy ilmi, että etsin saman henkistä seuraa kuin mitä itse olen eli alle 30v savuton töissäkäyvä absolutisti.

        Sukupuolta en huomannu laittaa, mutta en silti liiemmin lämmenny sille että sitä alettiin erikseen kysymään.


      • RakkaudenKampela

        Pakko nyt tähän väliin sanoa että sä miestä etsivä olet kyllä aika vittumainen. Läpi paistaa se kaikki mitä tuossa tölvit tuota asiallisesti esittäytynyttä miestäkin, eli kuvittelet itse olevasi taivaan lahja miehille. Lisäksi yleistät miehiä valehtelijoiksi. Kokemus on osoittanut että noi itseään täynnä olevilla naisilla on itseoikeutus valehdella silloin kun heille sopii, koska status nyt vaan sattuu olemaan sen verran muiden ihmisarvon yläpuolella. Oikein rupesi vituttamaan koko helvetin vastaukset. Sanonpahan vaan että tolla asenteella on parempi varautua pettymyksiin haussa.


      • Tiukkaa_tekstiä

        Kun nainen uskaltaa puhua suoraan niin se on heti vittumainen ja vaikea.
        Ja kun mies puhuu suoraan niin sitä ylistetään rehellisyydestä maasta taivaaseen.


      • Miestä_etsimässä_
        RakkaudenKampela kirjoitti:

        Pakko nyt tähän väliin sanoa että sä miestä etsivä olet kyllä aika vittumainen. Läpi paistaa se kaikki mitä tuossa tölvit tuota asiallisesti esittäytynyttä miestäkin, eli kuvittelet itse olevasi taivaan lahja miehille. Lisäksi yleistät miehiä valehtelijoiksi. Kokemus on osoittanut että noi itseään täynnä olevilla naisilla on itseoikeutus valehdella silloin kun heille sopii, koska status nyt vaan sattuu olemaan sen verran muiden ihmisarvon yläpuolella. Oikein rupesi vituttamaan koko helvetin vastaukset. Sanonpahan vaan että tolla asenteella on parempi varautua pettymyksiin haussa.

        Mjuu että. Siinäkös louskuttelet leukojasti tätä tyttöä ei vois vähempää kiinnostaa mitä joku anonyymi heittää kommenttia jollain suomi24:n palstalla. Enkhään minä kaikkein parhaiten kuiteski tiedä sen kuinka v:mäinen minä olen tai en ole. Oikea vastaus en ole. Olen hyvinkin kohtelias oikeasti kyllästyin vain tähän touhuun niin ilmaisin itseäni hyvinkin kärkkäästi.

        Mutta se on ymmärrettävää, koska kuka tahansa kyllästyisi ennenpitkää, kun kaikki kiinnostuneet oli jotakin ihan muuta kuin mitä minä hain joko iän puolesta tai juomistottumusten puolesta. Ja melko suuriosa vielä poltti tupakkaakin. -_-" Kiinnostu siinä sitten semmosista.

        Oli miten hyvänsä niin en ole nyt joutanut seuramaan tätä keskustelua, koska minä löysin minun dream matchin. Hän on kaikkea mitä minä mieheltä toivon ja enemmänkin. <3 :3 Kyllä unelmat voi näemmä käydä toteen ja tämä helmi odotti vain talteen poimimistaan, kun kukaan toinen nainen ei ymmärtänyt hänen todellista arvoaan. Minäpä ymmärsin ja olen nyt onnellisempi kuin koskaan aikaisemmin 22 vuotisen elämäni aikana.


      • Anonyymi
        Tiukkaa_tekstiä kirjoitti:

        Kun nainen uskaltaa puhua suoraan niin se on heti vittumainen ja vaikea.
        Ja kun mies puhuu suoraan niin sitä ylistetään rehellisyydestä maasta taivaaseen.

        Tuolla ylimielisellä asenteella näytät millainen luonteeltasi olet.Sinulla on nyt jo sellainen ajatus että miehen pitää olla juuri niinkuin itse haluat,alistua sinun vaatimuksiisi.Kuvittelet että se jalkojesi välissä oleva hukkaviiva tekee sinusta ylijumalan miehen silmissä mutta ei se niin mene.Sinä jäät vaatimustesi kanssa yksin korkeintaan yhden illan ja yön hauskuuttajaksi.Hukkaviivoja on pilvin pimein ja sellaisten naisten jalkojen välissä,jotka ymmärtää paikkansa miehen rinnalla.Monta järveä on soudettu monia vielä soutamatta.


    • dsfsdfsdf

      Täytän kriteerit kyllä mutta olen 32v

      • yksityiskohta

        Eli et täytä Uunoseni.


    • TotuusSattuuQC

      On ihan selvää että mitä enemmän aivan ehdottomia vaatimuksia miehelle esität, sen vähemmän sellaisia miehiä on.
      Absolutismin vaatimisessa on myös se ongelma että nykymaailmassa iso osa ainakin miespuolisista absolutisteista on sellaisia jotka ovat absolutisteja siksi että heillä on ollut pahoja ongelmia alkoholin kanssa tai sitten ovat jotain himouskovaisia.
      Ihan tavallista absolutistia voi siis olla hankala löytää.

      • Miestä_etsimässä_

        Kyllä nuo minun vaatimukset on todella pieniä siihen verrattuna mitä pahimmillaan naiset miehille esittää niin realismia kehiin.

        En ymmärrä suoraan sanottuna, että mikä päähän pinttynyt ajattelutapa ihmisillä on että jos on absolutisti niin on jotenkin viallinen yksilö. -.-" Ihminen ei edelleenkään tarvitse sitä elääkseen millään tavalla ja sen vaaroistakin on puhuttu tiesi kuinka kauan aikaa.

        Noh, odottelen kaikessa rauhassa niin eiköhän se minun herra oikea jolle nautintoaineet ei ole se elämän tärkein asia niin kävelee vielä jokupäivä minun elämään. Tai sitten vaihtoehtoisesti elän elämäni yksin, mutta teenpä sen ainakin omilla ehdoillani enkä tyytyen johonkuhun joka ei ole samanhenkinen kuin minä.


      • TotuusSattuuQC
        Miestä_etsimässä_ kirjoitti:

        Kyllä nuo minun vaatimukset on todella pieniä siihen verrattuna mitä pahimmillaan naiset miehille esittää niin realismia kehiin.

        En ymmärrä suoraan sanottuna, että mikä päähän pinttynyt ajattelutapa ihmisillä on että jos on absolutisti niin on jotenkin viallinen yksilö. -.-" Ihminen ei edelleenkään tarvitse sitä elääkseen millään tavalla ja sen vaaroistakin on puhuttu tiesi kuinka kauan aikaa.

        Noh, odottelen kaikessa rauhassa niin eiköhän se minun herra oikea jolle nautintoaineet ei ole se elämän tärkein asia niin kävelee vielä jokupäivä minun elämään. Tai sitten vaihtoehtoisesti elän elämäni yksin, mutta teenpä sen ainakin omilla ehdoillani enkä tyytyen johonkuhun joka ei ole samanhenkinen kuin minä.

        "En ymmärrä suoraan sanottuna, että mikä päähän pinttynyt ajattelutapa ihmisillä on että jos on absolutisti niin on jotenkin viallinen yksilö. -.-" Ihminen ei edelleenkään tarvitse sitä elääkseen millään tavalla ja sen vaaroistakin on puhuttu tiesi kuinka kauan aikaa."

        En minä niin ole sanonut. Mutta on ihan fakta että ihan vain huvikseen absolutisteja on määrällisesti aika vähän. Näin se vain menee eikä tällä ole mitenkään tarkoitus arvottaa niitä ihmisiä huonommiksi tai viallisiksi. Itse kunnioitan niitä jotka sellaisen valinnan ihan vapaaehtoisesti ovat tehneet. Mutta vähän heitä silti on.

        "Noh, odottelen kaikessa rauhassa niin eiköhän se minun herra oikea jolle nautintoaineet ei ole se elämän tärkein asia niin kävelee vielä jokupäivä minun elämään. "

        Sellaisia on sitten kyllä jo aika paljon joille nautintoaineet eivät ole elämän tärkein asia. Mutta heistä moni ei ole täysin absolutisti. Kuten esim. minä joka otan alkoholia satunnaisesti jos siltä tuntuu mutta voin olla hyvin ilman. Humalaan en itseäni koskaan juo enkä tahdo juoda. Minulle alkoholi on vain yksi pieni asia muiden lukemattomien joukossa maailmassa eikä se määritä elämääni tai ajankäyttöäni mitenkään. En juuri edes osta alkoholia ihan omasta aloitteestani tai siksi että tekisi mieli mutta jos joku juo lasin viiniä niin voin ottaa seuraksi.

        "Tai sitten vaihtoehtoisesti elän elämäni yksin, mutta teenpä sen ainakin omilla ehdoillani enkä tyytyen johonkuhun joka ei ole samanhenkinen kuin minä."

        Älä tyydy mihinkään jota et halua. Huomaat kyllä sitten kun jonkun kanssa natsaa.


      • Tiukkaa_tekstiä
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        "En ymmärrä suoraan sanottuna, että mikä päähän pinttynyt ajattelutapa ihmisillä on että jos on absolutisti niin on jotenkin viallinen yksilö. -.-" Ihminen ei edelleenkään tarvitse sitä elääkseen millään tavalla ja sen vaaroistakin on puhuttu tiesi kuinka kauan aikaa."

        En minä niin ole sanonut. Mutta on ihan fakta että ihan vain huvikseen absolutisteja on määrällisesti aika vähän. Näin se vain menee eikä tällä ole mitenkään tarkoitus arvottaa niitä ihmisiä huonommiksi tai viallisiksi. Itse kunnioitan niitä jotka sellaisen valinnan ihan vapaaehtoisesti ovat tehneet. Mutta vähän heitä silti on.

        "Noh, odottelen kaikessa rauhassa niin eiköhän se minun herra oikea jolle nautintoaineet ei ole se elämän tärkein asia niin kävelee vielä jokupäivä minun elämään. "

        Sellaisia on sitten kyllä jo aika paljon joille nautintoaineet eivät ole elämän tärkein asia. Mutta heistä moni ei ole täysin absolutisti. Kuten esim. minä joka otan alkoholia satunnaisesti jos siltä tuntuu mutta voin olla hyvin ilman. Humalaan en itseäni koskaan juo enkä tahdo juoda. Minulle alkoholi on vain yksi pieni asia muiden lukemattomien joukossa maailmassa eikä se määritä elämääni tai ajankäyttöäni mitenkään. En juuri edes osta alkoholia ihan omasta aloitteestani tai siksi että tekisi mieli mutta jos joku juo lasin viiniä niin voin ottaa seuraksi.

        "Tai sitten vaihtoehtoisesti elän elämäni yksin, mutta teenpä sen ainakin omilla ehdoillani enkä tyytyen johonkuhun joka ei ole samanhenkinen kuin minä."

        Älä tyydy mihinkään jota et halua. Huomaat kyllä sitten kun jonkun kanssa natsaa.

        Lueppa tuo ap:n kommentti tuolta ylempää. Löysi jo itelleen etsimänsä niin häntä ei varmaan kiinnosta enää yksituhannes murto-osan vertaa seurata tätä keskustelua.


    • No kyllä tuollainen mies löytyy. Tällä nimimerkillä löytyy treffien puolella. Että jos kiinnostaa niin voit ottaa yhteyttä.

      Olen työssäkäyvä, liikunnallinen, luotettava ja juon hyvin harvoin alkoholia, mutta en näe tarvetta että olisi pakollista juoda. Olen myös savuton.

    • Miehekäsmies

      Olen normaali suomalainen mies! Juon saunaoluet viikonloppuisin ja kaveriporukassa enemmän. Poltan tupakkaa ja syön makkaraa aina kun grilli lämpiää pihalla. Teen työni mukisematta ja fyysistäkin, mutta salille en lähde itseäni nolaamaan. Absolutisteja katson hiukan kieroon kuten uskovaisia ja muitakin kummalisuuksia yhteiskunnasta. Nämä kriteerit eivät vain riitä enään kenellekkään. Tavallinen mies on niin ulkona peleistä. Terv. hyötyliikkuja

      • Tietää_mitä_hakee

        Sopisit mulle Miehekäsmies, jos ikäsi on 50-59v :)


      • Fiksu_nainen

        Ja sairastut ennenpitkää elintaso sairauksiin joita sitten hoidetaan yhteiskunnan varoilla, koska sinä "normaali suomalainen mies" teit loistavia elämän valintoja. Well done! Miten kukaan nainen voisi ikinä vastustaa sinun vetovoimaa?!


    • Anonyymi

      Ikä ei täsmää (47 v.), muuten tärppäisi... :(

    • Anonyymi

      En mä polta enkä juo viinaa. Olutta joskus. Liikuntaa olen harrastanut vuodesta 1985 jalkapalloa, pesistä, salibandyä 25 vuotta, kuntosalia. Pyöräilen joka päivä ja pyöräilen kalaankin aina ja se on 10 km yhteen suuntaan mun veneelle joten ei kukaan voi väittää etten liiku. Maaliskuusta olen käynyt kalassa varmaan 5 kertaa viikossa ja kalastusta olen aina harrastanut.
      Taitaa olla mahdotonta löytää naista jolla on jotain muita harrastuksia kuin juopottelu.

      M 44

    • Anonyymi

      No siiderivalaita ja juopporetkuja löytyy jokaisesta yhteiskuntaluokasta ja kaiken ikäisiä. Mitäs siinä jos joku haluaa elää päihteettömästi, mitä se muille kuuluu tai millä tavalla se on pois niiltä jotka eivät ole päihteettömiä. Varmasti löytyy tällekin aloittajalle sopiva kumppani....toivottavasti.

    • Alle 30-vuotias raitis, liikunnallinen ja työssäkäyvä mies. Pitäisikö herran olla vielä fiksu ja mukava?

      Ei tuollaisia ole olemassakaan, ei edes sarjakuvissa.

    • Anonyymi

      Täällä M22, harrastan urheilua yksin ja ryhmissä. Alkomahoolia en juo, tupakkia enkä huumeitakaan käytä. Töissäkin käyn vielä, ja elätän itseni ihan hyvin. Päätellen siitä että postaus on jo vuoden vanha ja sinä varmaan ainakin 20 kun postasit tämän, taidat olla liian vanaha minulle. Minä nääs haluan naisen joka on fyysisesti ja psyykkisesti vahva, lähes yhtä pitkä kuin minä, eli 185cm-175cm, haluaa olla kotiäiti, ja hetelmällisyyttä riittää ainakin neljään(4) lapseen, ainakin. Sinä luulet etsiväsi harvinaisuuksia, mutta ettepä te naisetkaan vaikuta olevan kynnelle kykeviä, ihan globaalilla skaalalla.

    • Anonyymi

      On mahdotonta löytää naista joka pitää raittiista miehestä. 20 vuotta oon etsinyt.

    • Anonyymi

      Mielestäni aloittajalla on aivan väärä asenne. Vielä haukkuu toisia kirjoittajia.
      Hänen lieneekin paras pysyä yksin pilaamasta kenenkään piruparan elämää.

    • Anonyymi

      No niin, luettuani tekstejä, vaikka olen kaikkea toivottua ja rikaskin vielä, niin jatkan omaa elämääni. Mukavaa syksyä!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe