Mitä mieltä olitte SANNIn uusimmasta kappaleesta Dracula? Mielestäni biisin takana oleva tarina oli upeasti sanoitettu, oletin kuitenkin radikaalimpaa juonenkäännettä, mitä usein esiintyy Sannin kappaleissa. Henkilökohtaisesti kuitenkin pidin tästä biisistä eniten Sannin kolmesta uusimmasta julkistamistaan kappaleista.
Kaunis koti oli hyvin lattea ja mitäänsanomaton, vaikka tarina biisin takaa olikin koskettava. Kertosäe särähti korviin. Mielestäni lyriikat oltaisi voitu muotoilla paremmin. Kyllästyin biisiin jo puolivälissä.
Sit ku mä oon vapaa kuuluu tähän kertosäkeen särähtävään sävyyn. Äänenkorkeus menee yhtäkkisesti ekspontentiaaliseen kasvuun, mikä kuulostaa enemmänkin koiran vinkumiselta kuin kauniilta Whitney Houston tyylisen hallitulta. Tarina biisin takaa oli kuitenkin merkittävä, ja se tuotiin selkeästi esille. Kertokaa omat mielipiteenne, näkökulman vaihtelu virkistää.
SANNIn uusimmat biisit
Banaanijogurttipurkki
1
305
Vastaukset
- Dracula
Mikä siinä Dracula biisissä on sanomana? Miksi en ymmärtänyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512