Mitä te tekisitte

Eikivaa

Lyhyt historia suhteestamme: Tapasimme reilu vuosi sitten, ihastuimme toisiimme ja olimme todella sielunkumppaneita. Ihastukseni oli omien sanojensa mukaan eronnut viimeisimmästä miesystävästään vajaa vuosi sitten. Kuitenkin tämän entisen miesystävän vaatteita oli parin komerollisen verran ihastukseni kotona sekä kuulemma keittiövälineistö olisi entisen hankkimat ja näin ollen hänen, myös entisen miesystävän isän kuva komeili keittiön seinällä edelleen urhoollisesti. Tämä entinen miesystävän soittoon heräsin ihastukseni luona joka aamua, ihastukseni mukaan entinen miesystävä haluaa soittaa hänelle eikä siinä ole mitään pahaa, toiveissa on se, että hän lopettaa soittelun kun aikaa kuluu. Reilu vuosi on mennyt ja soittelut ovat vain kiihtyneet, soittoja tulee aamun lisäksi illalla.

Kummastusta herätti myös ihastukseni kiinteä suhde toiseen bielä varhaisempaan exäänsä, he olivat olleet yhdessä aikoinaan yli vuosikymmenen ja harrastaneet aktiivisesti raviurheilua. Heidän eronsa jälkeen tämä yhteinen harrastus on jäänyt heille elämään, tälläkin hetkellä heillä on yhteisomistuksessa kahdeksan hevosta, joita he hoitavat yhdessä ja käyvät kilpailumatkoilla yhdessä. Lisäksi tämän raviurheilun lisäksi he ovat useita kertoja päivässä yhteydessä puhelimitse, ihastukseni mukaan vain hevosasioiden tiimoilta.

Tämän lisäksi ihastukseni ympärillä häärää yksi paikkakunnalla asuva raviurheilua harrastava naimisissa oleva mies sekä Norjassa majaileva ihastustani kymmen vuotta nuorempi raiviurheilua harrastava mies. Molemmat pommittavat häntä teksitiviesteillä.

Olen pyytänyt ihastustani näyttämään näiden miessuhteiden todellisen tolan minulle. Ihastukseni ei suostu näyttämään ensimmäistäkään viestiä, perustellen sitä yksityisasioilla. Ihastukseni väittää kivenkovaa ettei hänellä ole mitään eroottista kuviota kenenkään näiden kanssa ja on pannut ainoastaan minua. Ihastukseni on kovasti murheissaan ja loukkaantunut siitä' että en pane häntä enää, viime panostamme on aikaa puolisen vuotta, lopetin panot kun huomasin ihastukseni valehtelevan minulle monesta asiasta sekä minua alati kalvaaman uskottumuusepäilyn takia.

Nyt ihastukseni on lähtenyt jälleen kerran ravireissulle Norjaan. Reissu kokoonpano on kaksi muuta pariskuntaa sekä ihastukseni ja hänen entinen miehensä, jonka kanssa heillä on tämä hevosten yhteisomistajuus. Vituttaa tämmöinen touhu. Auttakaa tyhmää tekemään oikea liikku tämän suhteen suhteen.

2

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikivaa

      Vielä täsmennän tuota aloitustani. Tämä ihastukseni on itse äärimmäisen mustasukkainen ja kontroloiva sekä huomionhakuinen. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että minulta on kaikki se kielletty, mikä hänelle on sallittua. Esimerkiksi minulle tulevia tekstiviestejä ja puheluja hän haluaa kovasti nähdä ja loukkaantuu jos en niitä näytä. Hän on myös sellainen, että vaikka olisimme sopineet että soitamme toisillemme tai laitamme viestiä toisillemme, niin näin ei hänen puoleltaan tapahdu ja selityksiä tähän on piisannut,, esimerkiksi puhelimesta akku loppu, puhelin on äännettömällä, puhelinlasku maksamatta, numeroesto mennyt vahingossa päälle, puhelin on ollut laukussa ja ääni ei kuulu, puhelin on mennyt hukkaan, on ollut vihassa eikä halua vastata, puhelin on jäänyt autoon, puhelin on jäänyt työpaikallle, PUK koodi on hukassa, jne. jne., tämmöiset selitykset tuppaa myös menettämään merkityksensä ajan saatossa. Aina välillä minulla on sellainen olo että olen tekemisessä suuren huijarin kanssa, sillä tämänkaltaisia selityksiä piisaa myös monessa muussakin asiassa kuin puhelinkulttuurissa

    • Eikivaa

      Kahden viikon lomamatkaakin ovat suunnittelemassa, ottavat lennot helsingistä kohti bangkokkia ja ovat siekkä kuinka kauan lie. Tästähän on meiltä muutaman tunnin matka vantaalle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe