MMF, MMMF vai harvinaisempi FFM tai FFMM vetikö miesporukka sinua paljaalla tai pussasitko kaverin pimppiä? Kertokaas nyt palstanaiset.
Millaisella kokoonpanolla ryhmäseksiä
35
914
Vastaukset
- Lyyrikko
FFM
- Papittar
Lol Valtakunta pussasi kännissä kaverinsa pillua ja tuli uskoon.
En ole koskaan harrastanut ryhmäseksiä, jos ei parisuhdeseksiä peilin edessä sellaiseksi lasketa. Eli F olen minä ja M on mies ja kokoonpano on siis FM.
En edes fantasioi ryhmistä...tuntuu jotenkin niljakkaalle jo ajatuskin. Juu oikee sipuli täti täällä...- Yh-Lover82
Pari kertaa kaverin kanssa baarista jatkoille lähtenyttä naista ollaan yhdessä laitettu, eli MMF. Yleensä toinen on ollut pillulla ja toiselta otettu suuhun, sitten ollaan vuoroteltu MF kuviolla. Paljaalla ollaan aina vedetty.
MMF on ehkä paras. Kaksi naista voi himmentää tunnelmaa. Rupeavat ujostelemaan toisiaan. Toisaalta miehiltä odotan koskettelua tai ainakin sen sietämistä.
Paras on kimpassa ei jonossa.- MFMparas
DP:tä ei voita mikään. Kun sitä on kokeillut, siihen jää koukkuun
- Dark.fear
Kerran piti olla MMMF mut oltiinki MMM.
- deeäffää.pyrstöön
Niin, siis tämähän on darkki-special fleivörillä oleva turkulainen subwei
- Kimpassa5miestä
Meillä piti olla MMMMMFF.
Mökille tultuamme saimme tietää että yksi F oli estynyt joten vaimoni oli yksin viiden miehen kanssa. Olimme kahdessa ryhmässä ja itse olin kummassakin ryhmässä. Vaimoa pantiin illalla pari kierrosta ja jotkut vielä useammin aamulla kävimme vaimon sängyssä vuorotellen ennen kuin menimme mökin kunnostus töihin.
Päivän mittaan joku piipahti mökissä aina välillä. Panolla ilmeisesti.
jos kolme osallistuu niin se on se 3some.
- viisvee
sitten on parinvaihto tilauksuuksia,
- viisvee
varatuille tarkoitettu mutta jokin verran otetaan sinkkujakin mukaan tilaisuuteen,
- kuulalaakeri
Siinä voisi olla kaksi torvensoittajaa ja yksi rumpali joka lyö tahtia.Hyvä olisi olla myös erirotuisia ihmisiä ja eri pituisia.Joitakin eläimiä voisi olla myös mukana kuten lampaita ja yksi vuohipukki.
Joku voisi pukeutua poliisiksi ja pari sairaanhoitajaa olisi hyvä idea.Kumikäsineet olisivat jokaisella kädessä tarttuvien tautien varalta,Esim märkärupi tarttuu helposti ihmisestä toiseen samoin herpes ja hiv.Pitäisi myös varmistaa ettei kellään ole piilevää aidsia tai tarttuvaa maksasairautta.Ei sitten muuta kuin täysi rähinä päälle niin että satiaiset lentää..- JossainMuualla
Tämä kuvannee tapahtumia tai sitten esimerkiksi virheiden puoluekokousta:
https://www.youtube.com/watch?v=dj9_353Nnts
Voihan se tietysti olla kuvaus myös erään anonyymin Vasemmistoliiton kansanedustajan vapaasta maailmasta.
Ryhmäseksi on parhaimmillaan silloin kun on yksin.
- 101prosHetero
Ryhmäseksi. Se on homoille
- bi.mies.ei.homo
Ei muuten ole.
Kyllä se on umpi heteroiden hommaa ja aika vähän tiedät sillä homolla ei tuu hommista naisen kanssa yhtään mitään.
MMF ja MMMF ovat vaimon ja minun toive.
Minun ystävät ovat panneet vaimoani useimmiten myös ukkomiehet.- Bää.bää
Tai siis vaimosi toive ja sinä aisurina määkit vieressä.
- Kakkossmiess
Itse olen ollut MMF ja MFMF kimpoissa ja ensin mainittu on mielestäni parempi. Olen siis mies.
Mieheni haluaa minua ystäövänsä kanssa.
Olimme mökillä viikonloppuna mieheni kaveri oli mukana.
Kuten usein alkoholi sai estot häviämään ja kun jälleen kysyttiin haluanko kahta miestä niin suostuin. Kondomeja ei ollut eikä se estänyt kimppaa. Oli hienoa olla kahden miehen nainen.
Ollaan edelleen kimpassa erittäin usein melkein kuin olisin aviossa ja seurustelisin toisen kanssa ja seksiä kimpassa sekä erikseen on hyvä kokemus.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426