Kauhea muotioikku

AnniiinnA

Nämä nykyajan varrettomat sukat ja paljain nilkoin kuulkeminen on kyllä yksi rumimmista muodeista sitten vyölaukkujen. Laittaisivat edes sukkikset alle. Toivon että kauppoihin palaavat pitkät ja paksuvartiset sukat jotka voi rutata kivasti nilkkaan.

16

455

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Banghead

      Tätä tyttöjen muotia harrastaa myös homo/bi -pojatkin

      • Assholes

        Lämpösillä kelillä ihan sopivat, mutta sää nyt tykkäät haukkua kaikki homoiksi mitkä ei pukeudu kuin esi-isäsi.


    • jiurftchm

      Niin, joka vuosikymmenellä on omat muotioikkunsa. Kannattaako niistä nyt niin kovin meuhkata?

    • Niinuliinia

      Kyllä mä olen jo kaivanut pitkät villasukat ja säärystimet esiin tälle talvelle. Ja ne paksut sukkiksetkin. En aio palella siksi että se ois jotenkin muodikasta.

    • Jevgenia

      Mulla on käytännössä aina talvella ulkona paksut villasukkikset ja säärystimet. En halua paleltua.

    • Yksi_utelias

      En ole nähnyt suomessa tällaisia myytävän miehille suomessa.
      https://www.suvashop.com/fi/mens/knee-socks/classic-knee-socks
      Tarkoitan siis noita polvien yläpuolelle tulevia sukkia. Voisi olla ihan hyvä vaihtoehto talvella laittaa tuollaiset jalkaan, esim. töihin mennessä. Sitten vain töissä vaihtaisi lyhyet sukat, niin ei tulisi kuuma sisällä ollessa.

      • Nettishopista

        Siitä selviää kun tilaa ulkomailta, miksi pitäisi rajoittaa vain siihen mitä on "lähikaupassa".
        Sukkien osalta vielä helpompaa kuin jonkin toisen vaatekappaleen koon arviointi.


    • Leenaneel

      80-luvulla tuli kauppoihin sellaisia pitkävartisia ruttusukkia joiden varret olivat kuin säärystimet. Ei ole vähään aikaan missään sellaisia tullut vastaan. Mistähän niitä saisi?

      • Nenina

        Halpahallista nimellä säärystinsukat


      • Meline

        Mikäli oikein arvaan, hakusanalla Slouch Socks löytyy nettikaupoista. Ja tosiaan HH:n säärystinsukille ääni täältäkin.


      • Jesseliina

        Ei taida kotimaasta saada?

        Olen kyllä aloittajan kanssa yhtä mieltä että ruma on tuo nykymuoti. Lisäksi jostain syystä kaikilla on mustat vaatteet. Mikä hiton suruaika nyt on joka puolella menossa?


    • Hellureijaa

      Punaiset housut ja valkoiset säärystimet oli tänäänkin jalassa. Takkikin on punainen ja valkoisella kauluksella. En pidä mustasta enkä kulje nilkat paljaana vaikka nuori olenkin.

    • Anonyymi

      Täytyy sanoa että ei sellaiset varrettomat sukat ole sukat ollenkaan, sanon niitä sukkeleiksi. Eivät aja sukan virkaa, kun pelkkä jalkaterä on sukka kankaan peittämä. Normaali hyvä sukka tulee reilusti nilkan yli korkeammalle, n. 1/3 pohkeen mitasta.

      Joo on karseen näköistä kun nuoret jannut ja likatkin kulkivat talvipakkasillakin nilkat paljaina. Rumaa! Mitähän reumapotilaita noistakin tulee vanhemmiten, kovat kivut tiedossa nilkkoihin.

    • Anonyymi

      Tämä "muoti" on todella typerää. Sitten kun sattuu sairastumaan nievel reumatismiin, (kestää loppu elämän) niin voi muistella miten "kiva" oli kulkea nilkat paljaana.

    • Anonyymi

      Mulla ei nilkat vilku talvella. Kesällä on eri asia.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Lapsena olin aina myöhään syksyllä kevyissä vaatteissa sortseissa t.paidassa ja paljain jaloin. Tämä kaduttaa nyt 50 vuotiaana. Vähänkin kylmällä sormet ja varpaat tunnottomana varsinkin jos on liikkumatta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe