Onko yleinen käytäntö puhelinpalvelukeskuksissa, että työntekijän on mentävä noin 15 minuuttia ennen työvuoron alkamista käynnistämään työnantajan tietojärjestelmiä palkatta?
Puhelinpalvelukeskus
Kanelit
1
215
Vastaukset
- Anonyymi
En puhelinpalvelualan käytäntöä tiedä,mutta kuulostaa väärältä toimintatavalta. Mielestäni työssä tarvittavien laitteiden käynnistykseen tarvittava aika kuuluu laskea työaikaan,siitäkin huolimatta,että siihen menee 10 - 20 minuuttia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503734
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342701Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262378- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271367
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188