Onko yleinen käytäntö puhelinpalvelukeskuksissa, että työntekijän on mentävä noin 15 minuuttia ennen työvuoron alkamista käynnistämään työnantajan tietojärjestelmiä palkatta?
Puhelinpalvelukeskus
Kanelit
1
207
Vastaukset
- Anonyymi
En puhelinpalvelualan käytäntöä tiedä,mutta kuulostaa väärältä toimintatavalta. Mielestäni työssä tarvittavien laitteiden käynnistykseen tarvittava aika kuuluu laskea työaikaan,siitäkin huolimatta,että siihen menee 10 - 20 minuuttia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172423
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694