Onko yleinen käytäntö puhelinpalvelukeskuksissa, että työntekijän on mentävä noin 15 minuuttia ennen työvuoron alkamista käynnistämään työnantajan tietojärjestelmiä palkatta?
Puhelinpalvelukeskus
1
186
Vastaukset
- Anonyymi
En puhelinpalvelualan käytäntöä tiedä,mutta kuulostaa väärältä toimintatavalta. Mielestäni työssä tarvittavien laitteiden käynnistykseen tarvittava aika kuuluu laskea työaikaan,siitäkin huolimatta,että siihen menee 10 - 20 minuuttia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.1365225Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2441510- 651188
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei641054Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa881024Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau51008- 52995
Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti47980- 34930
- 43917