Pelittääkö muilla

Väliin tulee näkymä ettei palstalla olis keskusteluja? Kaatuuko mulla viestimet??

31

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama täällä..

      Mutta eihän tuossa mitään uutta ole.

      • Ok..ihmettelin kun koitin kännyllä ja läppärillä, sama homma kummallakin..

        No täytyy tehdä kouluhommia tää päivä...☺️


      • Sönkkisfani
        mazy kirjoitti:

        Ok..ihmettelin kun koitin kännyllä ja läppärillä, sama homma kummallakin..

        No täytyy tehdä kouluhommia tää päivä...☺️

        Samaa tekee mulla. Ihanaa sunnuntain jatkoa sinulle!


      • Sönkkisfani kirjoitti:

        Samaa tekee mulla. Ihanaa sunnuntain jatkoa sinulle!

        Heh, hyvä etten ole ainoo jolla pelit ja vehkeet kaatuu kesken leikin...samoin sinne!! ☺️


    • Jotain skämää tässä on, mutta näin on ollut aina.

      (Naurua)

      • Joku uudistusko taas tai päivityksiä..🤔


      • mazy kirjoitti:

        Joku uudistusko taas tai päivityksiä..🤔

        Mun käsittääkseni tää serverin pohja on todella vanha. Tämä vain ei ole enää tätä päivää, vaan kaukaista eilistä.

        (Naurua)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Mun käsittääkseni tää serverin pohja on todella vanha. Tämä vain ei ole enää tätä päivää, vaan kaukaista eilistä.

        (Naurua)

        Vanhaahan tässä alkaa olla vähän kaikki, sinuun mitenkään tuota kohdistamatta...


      • kaarlokuratello

        Jotain skämää mun suolistossakin on, mutta niin on aina ollut.

        (pierua)


    • kyllä.se.toimii

      kyllä se eteen ottaa onko sinulla erektio vaikeuksia no on kyllä kurjempi juttu mene lääkäriin

      • Pöh...minulla toimii lerppunakin, kuis sulla??😬


    • Poliittinen poliisi kokeilee uusia edistyksellisen sananvapauden rikastimia.

      • (Naurua)


      • Niih halusin vaan tietää, etten oo ainoo jota koetellaan...kivempi kärsiä yhdessä pakotetusta mutismista...🙃


    • lyhyempi.versio

      Jos keskittyisit harhoista paranemiseen samalla pieteetillä mitä käytät tuohon rekattujen nikkien välisen monologiteatterispektaakkeliin, niin ihan saattaisit kuntoutua pannalliseksi ulkokoiraurokseksi

      • Räy räy älä nyt räkytä siinä, on sitä vikaa ittessäskin. Eikä tartte olla niin tosikko!! Huumoria mukaan tähän hommaan vähän hei...😃👍


      • kytät.perässä
        mazy kirjoitti:

        Räy räy älä nyt räkytä siinä, on sitä vikaa ittessäskin. Eikä tartte olla niin tosikko!! Huumoria mukaan tähän hommaan vähän hei...😃👍

        Kuule Tupeepäämies, sinun touhuistasi on hjyymöri kaukana, kokeile vaikka kilautella entisille ystiksille/kollegoille mitä-näitä-nyt-on ja kysyä saako tulla kylään kertomaan vähän huolia ja murheita


      • kytät.perässä kirjoitti:

        Kuule Tupeepäämies, sinun touhuistasi on hjyymöri kaukana, kokeile vaikka kilautella entisille ystiksille/kollegoille mitä-näitä-nyt-on ja kysyä saako tulla kylään kertomaan vähän huolia ja murheita

        Plä plä pläp pläp.


    • Eilen teki tuota, tänään ei

      • Mulla teki eilenkin...tänään vielä enempi!! Täähän nyt vaikeuttaa elintärkeiden asioiden käsittelyä, kuten Ananias ja Pönttöneidin suhteen kehittymisen seuraaminen, ätmien lohduttaminen, Valtakunnan vesileikit part one thousand and one, sinkkumiesten kyylääminen profiilikuvissa, naisten kaunistautumis trendeistä avautumiset, nuuskumuuslun musalinkit ja super ytmilön isku replat jää näkemättä yms yms...ja SUN lällyt jää kuulematta!!!!!😱


    • .. Teki eilen ja tekee.. Näemmä TänäänKinKin.. Tuota NollaSivuVirhettä.. ;P

      .. Olen käyttänyt sitä taktiikkaa, että Vaihdan sen OsoiteRivillä näkyvän "0" (viimeinen merkki osoitteessa) haluamaani sivuun (Eli jos haluan nähdä etusivun laitan siihen 1, jos 2 sivun, niin 2 jne.).. Välillä tarvitsee muutaman yrityksen, että onnistuu.. ;P

      • Aaaaa,en ookkaan tota kokeillut, tarttee kokeilla. Kiitti Nuusku.☺️


    • se.on.rikki

      Sivusto ei toimi.

      • Ei oikeen hyvin toimi nii...


    • Sama täällä. Palstapoloinen natisee liitoksistaan.
      Mulla ei lähde viestit.

      • Mulla katoaa kaikki keskustelut...onneksi huomenna on taas työpäivä niin ei tuu täälläkään kliksutettua sivustoa auki.☺️

        Syysloma oli ja meni...viuh..


      • mazy kirjoitti:

        Mulla katoaa kaikki keskustelut...onneksi huomenna on taas työpäivä niin ei tuu täälläkään kliksutettua sivustoa auki.☺️

        Syysloma oli ja meni...viuh..

        Keskustelut katoaa, mutta kyllä ne aina löytyy kun päivittää sivua riittävän pitkään.


      • mazy kirjoitti:

        Mulla katoaa kaikki keskustelut...onneksi huomenna on taas työpäivä niin ei tuu täälläkään kliksutettua sivustoa auki.☺️

        Syysloma oli ja meni...viuh..

        Päivitän tätä tynkä-sivua koko ajan. Kohta menee hermot tämän palstailun kanssa. En ole kovin pitkäjännitteinen tapaus, näiden pitää vaan toimia. Ehkä tosiaan on palstatauon paikka? Sitä tämä varmaan yrittää viestittää...

        Toivottavasti sulla oli oikein mukava syysloma. :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Päivitän tätä tynkä-sivua koko ajan. Kohta menee hermot tämän palstailun kanssa. En ole kovin pitkäjännitteinen tapaus, näiden pitää vaan toimia. Ehkä tosiaan on palstatauon paikka? Sitä tämä varmaan yrittää viestittää...

        Toivottavasti sulla oli oikein mukava syysloma. :)

        Oli ihan laiskottelu loma, silleen mukava. Mutta vähän liikaa menny aikaa täällä lorviessa ja näköjään alkaa jo sapettaa nämä jututkin. Tarttee mennä iltapalan laittoon ja kattoa aamuks kamppeet valmiiksi...mukavaa iltaa typy!☺️

        Kiva kun käyt täällä!!


      • mazy kirjoitti:

        Oli ihan laiskottelu loma, silleen mukava. Mutta vähän liikaa menny aikaa täällä lorviessa ja näköjään alkaa jo sapettaa nämä jututkin. Tarttee mennä iltapalan laittoon ja kattoa aamuks kamppeet valmiiksi...mukavaa iltaa typy!☺️

        Kiva kun käyt täällä!!

        Kiva kuulla, että teillä oli rento lomameininki. Mukavaa iltaa sinne myös. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe