Väliin tulee näkymä ettei palstalla olis keskusteluja? Kaatuuko mulla viestimet??
Pelittääkö muilla
31
369
Vastaukset
Sama täällä..
Mutta eihän tuossa mitään uutta ole.Ok..ihmettelin kun koitin kännyllä ja läppärillä, sama homma kummallakin..
No täytyy tehdä kouluhommia tää päivä...☺️- Sönkkisfani
mazy kirjoitti:
Ok..ihmettelin kun koitin kännyllä ja läppärillä, sama homma kummallakin..
No täytyy tehdä kouluhommia tää päivä...☺️Samaa tekee mulla. Ihanaa sunnuntain jatkoa sinulle!
Sönkkisfani kirjoitti:
Samaa tekee mulla. Ihanaa sunnuntain jatkoa sinulle!
Heh, hyvä etten ole ainoo jolla pelit ja vehkeet kaatuu kesken leikin...samoin sinne!! ☺️
Jotain skämää tässä on, mutta näin on ollut aina.
(Naurua)mazy kirjoitti:
Joku uudistusko taas tai päivityksiä..🤔
Mun käsittääkseni tää serverin pohja on todella vanha. Tämä vain ei ole enää tätä päivää, vaan kaukaista eilistä.
(Naurua)donnadonatello kirjoitti:
Mun käsittääkseni tää serverin pohja on todella vanha. Tämä vain ei ole enää tätä päivää, vaan kaukaista eilistä.
(Naurua)Vanhaahan tässä alkaa olla vähän kaikki, sinuun mitenkään tuota kohdistamatta...
- kaarlokuratello
Jotain skämää mun suolistossakin on, mutta niin on aina ollut.
(pierua)
- kyllä.se.toimii
kyllä se eteen ottaa onko sinulla erektio vaikeuksia no on kyllä kurjempi juttu mene lääkäriin
Poliittinen poliisi kokeilee uusia edistyksellisen sananvapauden rikastimia.
Niih halusin vaan tietää, etten oo ainoo jota koetellaan...kivempi kärsiä yhdessä pakotetusta mutismista...🙃
- lyhyempi.versio
Jos keskittyisit harhoista paranemiseen samalla pieteetillä mitä käytät tuohon rekattujen nikkien välisen monologiteatterispektaakkeliin, niin ihan saattaisit kuntoutua pannalliseksi ulkokoiraurokseksi
Räy räy älä nyt räkytä siinä, on sitä vikaa ittessäskin. Eikä tartte olla niin tosikko!! Huumoria mukaan tähän hommaan vähän hei...😃👍
- kytät.perässä
mazy kirjoitti:
Räy räy älä nyt räkytä siinä, on sitä vikaa ittessäskin. Eikä tartte olla niin tosikko!! Huumoria mukaan tähän hommaan vähän hei...😃👍
Kuule Tupeepäämies, sinun touhuistasi on hjyymöri kaukana, kokeile vaikka kilautella entisille ystiksille/kollegoille mitä-näitä-nyt-on ja kysyä saako tulla kylään kertomaan vähän huolia ja murheita
kytät.perässä kirjoitti:
Kuule Tupeepäämies, sinun touhuistasi on hjyymöri kaukana, kokeile vaikka kilautella entisille ystiksille/kollegoille mitä-näitä-nyt-on ja kysyä saako tulla kylään kertomaan vähän huolia ja murheita
Plä plä pläp pläp.
Eilen teki tuota, tänään ei
Mulla teki eilenkin...tänään vielä enempi!! Täähän nyt vaikeuttaa elintärkeiden asioiden käsittelyä, kuten Ananias ja Pönttöneidin suhteen kehittymisen seuraaminen, ätmien lohduttaminen, Valtakunnan vesileikit part one thousand and one, sinkkumiesten kyylääminen profiilikuvissa, naisten kaunistautumis trendeistä avautumiset, nuuskumuuslun musalinkit ja super ytmilön isku replat jää näkemättä yms yms...ja SUN lällyt jää kuulematta!!!!!😱
.. Teki eilen ja tekee.. Näemmä TänäänKinKin.. Tuota NollaSivuVirhettä.. ;P
.. Olen käyttänyt sitä taktiikkaa, että Vaihdan sen OsoiteRivillä näkyvän "0" (viimeinen merkki osoitteessa) haluamaani sivuun (Eli jos haluan nähdä etusivun laitan siihen 1, jos 2 sivun, niin 2 jne.).. Välillä tarvitsee muutaman yrityksen, että onnistuu.. ;PLässyn lässyn läää...
https://youtu.be/VMViOv9UmpM
Toimiiko tää suolinkainen?? 🙄- se.on.rikki
Sivusto ei toimi.
Sama täällä. Palstapoloinen natisee liitoksistaan.
Mulla ei lähde viestit.Mulla katoaa kaikki keskustelut...onneksi huomenna on taas työpäivä niin ei tuu täälläkään kliksutettua sivustoa auki.☺️
Syysloma oli ja meni...viuh..mazy kirjoitti:
Mulla katoaa kaikki keskustelut...onneksi huomenna on taas työpäivä niin ei tuu täälläkään kliksutettua sivustoa auki.☺️
Syysloma oli ja meni...viuh..Keskustelut katoaa, mutta kyllä ne aina löytyy kun päivittää sivua riittävän pitkään.
mazy kirjoitti:
Mulla katoaa kaikki keskustelut...onneksi huomenna on taas työpäivä niin ei tuu täälläkään kliksutettua sivustoa auki.☺️
Syysloma oli ja meni...viuh..Päivitän tätä tynkä-sivua koko ajan. Kohta menee hermot tämän palstailun kanssa. En ole kovin pitkäjännitteinen tapaus, näiden pitää vaan toimia. Ehkä tosiaan on palstatauon paikka? Sitä tämä varmaan yrittää viestittää...
Toivottavasti sulla oli oikein mukava syysloma. :)tosi..typy kirjoitti:
Päivitän tätä tynkä-sivua koko ajan. Kohta menee hermot tämän palstailun kanssa. En ole kovin pitkäjännitteinen tapaus, näiden pitää vaan toimia. Ehkä tosiaan on palstatauon paikka? Sitä tämä varmaan yrittää viestittää...
Toivottavasti sulla oli oikein mukava syysloma. :)Oli ihan laiskottelu loma, silleen mukava. Mutta vähän liikaa menny aikaa täällä lorviessa ja näköjään alkaa jo sapettaa nämä jututkin. Tarttee mennä iltapalan laittoon ja kattoa aamuks kamppeet valmiiksi...mukavaa iltaa typy!☺️
Kiva kun käyt täällä!!mazy kirjoitti:
Oli ihan laiskottelu loma, silleen mukava. Mutta vähän liikaa menny aikaa täällä lorviessa ja näköjään alkaa jo sapettaa nämä jututkin. Tarttee mennä iltapalan laittoon ja kattoa aamuks kamppeet valmiiksi...mukavaa iltaa typy!☺️
Kiva kun käyt täällä!!Kiva kuulla, että teillä oli rento lomameininki. Mukavaa iltaa sinne myös. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125