Onko kaikki sinkut menneet pinnalliseksi?
Huvittuneena oon Love Islandia katsonyt miten ainakin siinä on vain pinnallisia ihmisiä. Huvittavaa oli vähän aikaa sitten, kun siinä joku uusi vei ”varatun” treffeille, niin lohduttivat tämän treffeille lähtevän tyttöä, että pitää kyllä olla tämän uuden olla tosi kaunis, jos meinaa sinut ohittaa! WTF? Mitä jos sen kanssa vaan juttu luistaisi muita paremmin, mutta olisi yhden kuppikoon pienemmät tissit?
Muutamia muitakin samantyylisiä juttuja tullut siinä ohjelmassa vastaan!
Onko nyky sinkkuus mennyt näin pinnalliseksi tinder aikakaudella?
Itseä näin varattuna nämä vähän ihmetyttää ja huvittaa, kun monet sinkkukaverit tuskailee, kun ei löydä sopivaa ja kaikki tinder tuttavat pitää varmuuden vuoksi vaihtaa paremman toivossa.
Pinnallisuus
8
220
Vastaukset
- pitkätukka-68
Aika pieni otos sinkuistahan tuo ohjelma on, mutta on tuollainen touhu ehkä yleistynyt siitä "kun minä olin nuori".
En ymmärrä miten kukaan jaksaa edes katsoa noita ohjelmia.No eihän noi ohjelmat olekkaan kuin aivovammaisille apinoille: p Ei niitä meidän sukupolvi katso..kertoo aika paljon milleniaaleista.
- evvk-
Yhtään jaksoa en ole katsonut noita samankaltaisia ohjelmia enkä aio katsoa, katsooko joku tosiaan niitä, samanlainen bimbo täytyy olla katsojankin.
- pitkätukka-68
Melkein 130 000 katsojaa tuollakin on. Teemalla esimerkiksi ei ole kuin yksi tuota katsotumpi onjelma, mutta sieltä tuleekin hyvää ohjelmaa.
- Ruma-ätmi
ei siinä ohjelmassa ole yhtään kaunista naista
- kaikkinirsoja
En katsele tollasta soopaa koska olen heteromies, mutta pääasiassa kaikki ovat pinnallisia vaikka väittäisivätkin muuta. Melkeinpä jokainen haluaisi itseään paremman näköisen kumppanin, mutta nykyään netin takia moni kuvittelee sen olevan mahdollista ja nirsoilee.
Kuka helvetti noille ohjelmille antaa katsojalukuja?
Ite aina äkkiä käännän kanavaa..
En muutenkaan hirveästi kattele normi telkkaria..
Netflixiä enempi.
TV-luvat pitäs saaha takasin että voin jättää maksamatta. :DHelevetin rikollista toimintaa periä joku ylevero ja pakottaa maksamaan jostain saatanan suvakki sonnasta..
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312723Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232150Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4232128- 831829
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201759Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281332
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221217Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 601076