Kysymyksiä "sisäpiirin" ulkopuolella oleville

Mariaaaaaa

Otin nämä netistä, jätin liian henkilökohtaiset kysymykset pois. Ei ole tarkoitus udella mitään. Toivoisin, että ne saisivat kerrankin äänensä kuuluviin, jotka eivät tunne kuuluvansa tähän maagiseen sisäpiiriin.

1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut?
2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä?
3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä?
4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota?
5. Montako tuntia nukuit viime yönä?
6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja?
7. Onko sinulla tylsää juuri nyt?
8. Mitä kappaletta rakastat?
9. Mitä kappaletta inhoat?
10. Mihin maahan haluaisit matkustaa?


1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? -Molempia, ennemmin ujo.
2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä? -Välillä kapinallinen, yleensä noudatan sääntöjä.
3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä? -Olen kaikin tavoin luova.
4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota? -Kuolen välillä itsesääliin.
5. Montako tuntia nukuit viime yönä? -Nukun huonosti, 2x 3h.
6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? -En. Liian sosiaalinen ammatti.
7. Onko sinulla tylsää juuri nyt? -Vähän tylsää, yksinäistä ja ahdistavaa.
8. Mitä kappaletta rakastat? -Monia. Rock - klassinen.
9. Mitä kappaletta inhoat? -Wham - Last Christmas.
10. Mihin maahan haluaisit matkustaa? -Irlantiin.

145

2562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sun kannata tälläsiä laittaa tänne, ketään ei kiinnosta ^-^ kohta tietty porukka tulee tukkimaan tämänkin keskustelun samoilla lätinöillä..kool gang rules ^-^

      • Lopeta itsesäälisi.


      • Mariaaaaaa

        No ei näköjään. :) Mutta miksi sitten pitää valittaa, ettei saa koskaan vastakaikua keneltäkään naiselta? Minä olisin ollut kiinnostunut vastauksista, ja halunnut jutella niiden pohjalta.


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        No ei näköjään. :) Mutta miksi sitten pitää valittaa, ettei saa koskaan vastakaikua keneltäkään naiselta? Minä olisin ollut kiinnostunut vastauksista, ja halunnut jutella niiden pohjalta.

        Tämähän on hyvä aloitus.

        Olet tylsistynyt, yksinäinen ja ahdistunut? Ei varmastikaan kivaa.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Lopeta itsesäälisi.

        itken vuolaasti;) mitä sitä tosiasioita kieltelemään. sitä paitsi ei koske vain sinua,on täällä muitakin "kool gang"issä. me ollaan yläasteella taas fuck yeah : p


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        No ei näköjään. :) Mutta miksi sitten pitää valittaa, ettei saa koskaan vastakaikua keneltäkään naiselta? Minä olisin ollut kiinnostunut vastauksista, ja halunnut jutella niiden pohjalta.

        joskus täällä on ihan hyvä flow, porukka on enemmän avoimempaa mutta tällä hetkellä taas tätä draamailua ja omien lemppareiden kanssa juttelua eli aika kökköä: p kannattaa tottua siihen ettei kukaan vastaa tai ignoorataan kun tätä palstaa käyttää:)


      • trolli.mieheksi
        peppupupu kirjoitti:

        joskus täällä on ihan hyvä flow, porukka on enemmän avoimempaa mutta tällä hetkellä taas tätä draamailua ja omien lemppareiden kanssa juttelua eli aika kökköä: p kannattaa tottua siihen ettei kukaan vastaa tai ignoorataan kun tätä palstaa käyttää:)

        Sinähän se ihme trolli oot, kun et ees omien pseudonyymiesi kanssa tule toimeen arvon mariia/palstamäki/donatello/peppupupu/elisakettu sekä muutama muilta kaapattu nikki ;)


      • trolli.mieheksi kirjoitti:

        Sinähän se ihme trolli oot, kun et ees omien pseudonyymiesi kanssa tule toimeen arvon mariia/palstamäki/donatello/peppupupu/elisakettu sekä muutama muilta kaapattu nikki ;)

        mitä v*ttua sä selität? meni varmaan väärälle tyypille..


      • trolli.mieheksi kirjoitti:

        Sinähän se ihme trolli oot, kun et ees omien pseudonyymiesi kanssa tule toimeen arvon mariia/palstamäki/donatello/peppupupu/elisakettu sekä muutama muilta kaapattu nikki ;)

        Ihanaa. Mua luullaan kaikiksi noiksi nimimerkeiksi. Aikamoinen kunnia.

        Jos olisin moinen monilahjakkuus, satsaisin kyllä hieman enemmän siihen, minne kirjoittaisin.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ihanaa. Mua luullaan kaikiksi noiksi nimimerkeiksi. Aikamoinen kunnia.

        Jos olisin moinen monilahjakkuus, satsaisin kyllä hieman enemmän siihen, minne kirjoittaisin.

        Älä..aikamoinen järjenjättiläinen toi tyyppi,kandee varmaan epäillä trolliksi kahta varmasti aitoa tyyppiä tässä multinikki trolli palstalla. Meillä molemilla on kuitenkin omanlainen tyyli kirjoittaa ja kommentoida : p


      • peppupupu kirjoitti:

        Älä..aikamoinen järjenjättiläinen toi tyyppi,kandee varmaan epäillä trolliksi kahta varmasti aitoa tyyppiä tässä multinikki trolli palstalla. Meillä molemilla on kuitenkin omanlainen tyyli kirjoittaa ja kommentoida : p

        Mjoo. En edes pystyisi kirjoittamaan kuten sinä. Se vaatisi ihan uuden tavan ajatella ja tarkastella maailmaa. Ja mun nahkapersuskuvia tuskin tullaan näkemään palstalla :) Mutta kunnia se silti oli :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Ihanaa. Mua luullaan kaikiksi noiksi nimimerkeiksi. Aikamoinen kunnia.

        Jos olisin moinen monilahjakkuus, satsaisin kyllä hieman enemmän siihen, minne kirjoittaisin.

        Ihmettelinkin peiliin katsoessani kuonoani ja korviani, näytin ihan ketulta.


    • 1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? Kait siltä väliltä. Tutussa porukassa aika ulospäinsuuntautunut, oudossa porukassa muodollinen.

      2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä? Pyrin noudattamaan sääntöjä, mutta erittäin kapinallinen jos en pidä sääntöjä reiluina.

      3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä? En varsinaisesti, mutta olen aika värikäs ihminen.

      4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota? Itsepintaisuuteen. Joskus voisi tyytyä tekemään asioita vähemmällä tarmolla

      5. Montako tuntia nukuit viime yönä? 8 tuntia

      6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? Olen perehdyttänyt alaisiani työhön. Oikeaksi opettajaksi en alkaisi.

      7. Onko sinulla tylsää juuri nyt? Ei ole.

      8. Mitä kappaletta rakastat? Musiikki on kulutustavaraa.

      9. Mitä kappaletta inhoat? En osaa nimetä.

      10. Mihin maahan haluaisit matkustaa? Australiaan.

      • Tohtoris

        Pertti on tyypillinen esimerkki ihmisestä, jonka pakkomielle kehittyy mielen sairastumiseksi. Tämän tapauksen tekee erityisen surulliseksi se asia, että pakkomielle ei kohdistu tosielmän henkilöön/asiaan, vaan jononuodostelmaan asetettuihin sinisiin kirjaimiin.

        Pertin tulisi nyt ymmärtää hakea itselleen apua, sillä kukaan toinen ei tee sitä hänen puolestaan.


      • Mariaaaaaa
        Tohtoris kirjoitti:

        Pertti on tyypillinen esimerkki ihmisestä, jonka pakkomielle kehittyy mielen sairastumiseksi. Tämän tapauksen tekee erityisen surulliseksi se asia, että pakkomielle ei kohdistu tosielmän henkilöön/asiaan, vaan jononuodostelmaan asetettuihin sinisiin kirjaimiin.

        Pertin tulisi nyt ymmärtää hakea itselleen apua, sillä kukaan toinen ei tee sitä hänen puolestaan.

        Ainoa, joka vastasi noihin kysymyksiin. Ja vielä asiallisesti.


      • thereisnoproof
        Mariaaaaaa kirjoitti:

        Ainoa, joka vastasi noihin kysymyksiin. Ja vielä asiallisesti.

        Ainoa, jolla on sun sp.osoite. Vieläkään ei ole varmaa oletko todellinen vai taruolento.


      • wanhaämmä
        Mariaaaaaa kirjoitti:

        Ainoa, joka vastasi noihin kysymyksiin. Ja vielä asiallisesti.

        Höh, monet nukkuu öisin.


    • wanhaämmä

      1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? Riippuu tilanteesta. Olen kuitenkin vahvasti introvertti.
      2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä? Tämäkin riippuu tilanteesta. Joskus ongelman ratkaiseminen vaatii sääntöjen kertämistä.
      3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä? Kyllä. Mutta en koe olevani erityinen tai korvaamaton, jos sitä tarkoitetaan. Olen mukavasti keskinkertainen.
      4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota? Nöyryys ja ylpeys.
      5. Montako tuntia nukuit viime yönä? 7,5.
      6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? Liian hyvin.
      7. Onko sinulla tylsää juuri nyt? Ei juuri nyt. Alkaa pieni stressi puskea päälle. Kohta alan purkamaan ruuhkaa.
      8. Mitä kappaletta rakastat? Musiikkiin liittyy hyvin henkilökohtaisia tunteita ja tapahtumia. Vaihtelee jonkin verran mielialan mukaan.
      9. Mitä kappaletta inhoat? Sama kuin edellä. En pidä monestakaan uudemmasta musiikkigenreistä.
      10. Mihin maahan haluaisit matkustaa? Olen nyt siellä missä haluan olla.

      • Mariaaaaaa

        Yllättävä tieto, että olet introvertti. Olen pitänyt sinua ekstroverttinä! Kiitos, että vastasit kysymyksiin. En itsekään pidä uudemmista musagenreistä. Tiedän hyvin vähän suomalaisesta musiikista. Erityisesti Ela jne. ei säväytä yktään.


    • mklbgflrt

      Mikä se sisäpiiri sitten on? Tähän mennessä on vastauksia lähinnä Palstamäeltä ja Peppupupulta jotka lasken kuuluvaksi sisäpiiriin. Miksei siihen menisi wanhaämmäkin.

      • wanhaämmä

        Sijoitat vaan itsesi sujuvasti ulkopuolelle ja vastaa kysymyksiin ;)


      • mklbgflrt
        wanhaämmä kirjoitti:

        Sijoitat vaan itsesi sujuvasti ulkopuolelle ja vastaa kysymyksiin ;)

        Mä olen jo siellä ulkopuolella. Siksi mun vastaukseni ei ketään kiinnostaisikaan.


      • mklbgflrt

        Vastataan nyt kuitenkin.

        1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? - jos näistä pitää valita niin up-suuntautunut.
        2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä? - noudatan sääntöjä. Enimmäkseen.
        3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä? - en
        4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota? - heikkoon itsekuriin
        5. Montako tuntia nukuit viime yönä? - 5h
        6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? - joo, mutta en ole akat eikä ole pedag.opintoja
        7. Onko sinulla tylsää juuri nyt? - melko
        8. Mitä kappaletta rakastat? - ei ole yhtä
        9. Mitä kappaletta inhoat? - lukemattoman monia
        10. Mihin maahan haluaisit matkustaa? - moneen. Sanotaan nyt vaikka Skotlantiin, vaikka se ei oma maansa olekaan.


      • Mariaaaaaa
        mklbgflrt kirjoitti:

        Vastataan nyt kuitenkin.

        1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? - jos näistä pitää valita niin up-suuntautunut.
        2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä? - noudatan sääntöjä. Enimmäkseen.
        3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä? - en
        4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota? - heikkoon itsekuriin
        5. Montako tuntia nukuit viime yönä? - 5h
        6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? - joo, mutta en ole akat eikä ole pedag.opintoja
        7. Onko sinulla tylsää juuri nyt? - melko
        8. Mitä kappaletta rakastat? - ei ole yhtä
        9. Mitä kappaletta inhoat? - lukemattoman monia
        10. Mihin maahan haluaisit matkustaa? - moneen. Sanotaan nyt vaikka Skotlantiin, vaikka se ei oma maansa olekaan.

        Kyllä minua kiinnostaa vastauksesi. Nukun itsekin huonosti joten tiedän, että 5h yössä on vähän. Haluaisin itsekin käydä myös Skotlannissa. Kiitos, että vastasit.


    • 345

      1. Pidättyväinen, mutta en ujo.
      2. Ainakin kaasujalka on turhan raskas.
      3. Absoluuttinen sävelkorva.
      4. Erakkomaisuus, ihmisiin väsyminen.
      5. 7,5 tuntia.
      6. Olen ollutkin.
      7. Mulla ei koskaan ole tylsää.
      8. Bachin Brandenburgilaiskonsertto nro 4.
      9. Suurin osa iskelmä- ja popmusiikista.
      10. Japaniin.

    • 1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? Välimalli
      2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä? Välimalli
      3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä? Eos ehkä
      4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota? Rauhattomuuteen ehkä
      5. Montako tuntia nukuit viime yönä? 5 h
      6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? En missään tilanteessa
      7. Onko sinulla tylsää juuri nyt? Ei
      8. Mitä kappaletta rakastat? Ohi
      9. Mitä kappaletta inhoat? Kari Tapion kappaleita
      10. Mihin maahan haluaisit matkustaa? Japani

      • Mariaaaaaa

        Japani mainittu jo 2x. :) Olen myös itse välillä rauhaton. En itse vihaa Kari Tapion biisejä. Ennemmin Juha Tapion ja Lauri Tähkän.


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        Japani mainittu jo 2x. :) Olen myös itse välillä rauhaton. En itse vihaa Kari Tapion biisejä. Ennemmin Juha Tapion ja Lauri Tähkän.

        Mä olen aina fanittanut japania myös, voikun pääsis käymään edes kerran,varsinkin j-fashion kiinnostaa:)


      • peppupupu kirjoitti:

        Mä olen aina fanittanut japania myös, voikun pääsis käymään edes kerran,varsinkin j-fashion kiinnostaa:)

        Helsingistä hyppää koneeseen, niin Tokiossa on noin 10 tunnin lennolla


      • super-ytm kirjoitti:

        Helsingistä hyppää koneeseen, niin Tokiossa on noin 10 tunnin lennolla

        mä monesti seuraan flight trackerillä noita aasian lentoja..mä en ole ikinä matkustanut minnekkään ja taitaa olla mennyt haave jo(terveys) 10 tuntia on hiton pitkä aika..saako siellä koneessa edes kävellä?:D tosiaankin,japanin muoti varsinkin katumuoti on jotain mitä haluais tutkia paikan päällä. siellä vois pupuilla eikä kukaan pitäis outona haha


      • peppupupu kirjoitti:

        mä monesti seuraan flight trackerillä noita aasian lentoja..mä en ole ikinä matkustanut minnekkään ja taitaa olla mennyt haave jo(terveys) 10 tuntia on hiton pitkä aika..saako siellä koneessa edes kävellä?:D tosiaankin,japanin muoti varsinkin katumuoti on jotain mitä haluais tutkia paikan päällä. siellä vois pupuilla eikä kukaan pitäis outona haha

        Kyl lennon aikana saa kävellä ja on suotavaakin pitkillä matkoilla


      • super-ytm kirjoitti:

        Kyl lennon aikana saa kävellä ja on suotavaakin pitkillä matkoilla

        okei..mitens vessa puoli,mulla on sellanen käsitys et siellä on vaan pari vessaa..entä jos pitää ravata vessassa koko ajan? : p mä voin kuvitella,turistiripuli..


      • peppupupu kirjoitti:

        okei..mitens vessa puoli,mulla on sellanen käsitys et siellä on vaan pari vessaa..entä jos pitää ravata vessassa koko ajan? : p mä voin kuvitella,turistiripuli..

        Varaa käytäväpaikka vessan vierestä


        ;-P


      • Mariaaaaaa
        peppupupu kirjoitti:

        mä monesti seuraan flight trackerillä noita aasian lentoja..mä en ole ikinä matkustanut minnekkään ja taitaa olla mennyt haave jo(terveys) 10 tuntia on hiton pitkä aika..saako siellä koneessa edes kävellä?:D tosiaankin,japanin muoti varsinkin katumuoti on jotain mitä haluais tutkia paikan päällä. siellä vois pupuilla eikä kukaan pitäis outona haha

        Erityisesti se on silloin pitkä aika, jos polttaa. Siihen vielä lisäksi lentokentillä odottelut.


      • super-ytm kirjoitti:

        Varaa käytäväpaikka vessan vierestä


        ;-P

        mulla on kauhukuva,jännitys ripuli ja vessat varattuja koko ajan haha:D mä joskus luen kauhukertomuksia lennoilta,jotkut sai ruokamyrkytyksen pahat migreenit etc huh huh,ja porukka silti lentää :) ei,mä haluan paikan takaa,paras tsäänssi selvitä jos kone tippuu ^-^


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        Erityisesti se on silloin pitkä aika, jos polttaa. Siihen vielä lisäksi lentokentillä odottelut.

        varmasti,aikoinaan sai koneissakin polttaa! onneks mulla ei oo mikään rööki pakko,sauhuttelen satunnaisesti mutta, olen veippaaja,mitenköhän on,saako sähkösavuketta viedä koneeseen,ei varmaan ^-^


      • peppupupu kirjoitti:

        mulla on kauhukuva,jännitys ripuli ja vessat varattuja koko ajan haha:D mä joskus luen kauhukertomuksia lennoilta,jotkut sai ruokamyrkytyksen pahat migreenit etc huh huh,ja porukka silti lentää :) ei,mä haluan paikan takaa,paras tsäänssi selvitä jos kone tippuu ^-^

        Takana vessajono häiritsee nukkumista ja takimmaisia penkkejä ei yleensä saa kallistettua, jos kone tippuu olet toivottavasti hyvissä väleissä taivaanherran kanssa

        ;-P


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        Erityisesti se on silloin pitkä aika, jos polttaa. Siihen vielä lisäksi lentokentillä odottelut.

        Nikotiinipurukumi toimii lennoilla moitteettomasti, ensimmäinen rööki syttyy viimeistään taksijonossa


      • Mariaaaaaa
        super-ytm kirjoitti:

        Nikotiinipurukumi toimii lennoilla moitteettomasti, ensimmäinen rööki syttyy viimeistään taksijonossa

        10h lennolla oli 3 vahvinta laastaria. Vedin vielä kynsisaksilla laastareiden pinnan rikki, jotta nikotiinia vapautuisi enemmän. Olen polttanut 8- vuotiaasta asti.


      • Mariaaaaaa
        peppupupu kirjoitti:

        varmasti,aikoinaan sai koneissakin polttaa! onneks mulla ei oo mikään rööki pakko,sauhuttelen satunnaisesti mutta, olen veippaaja,mitenköhän on,saako sähkösavuketta viedä koneeseen,ei varmaan ^-^

        Vaikea sanoa. Luulen, ettei saa. Litkut kuitenkin nestemäisiä. Sairaaloissakin sais muuten joskus polttaa, siis jopa lääkärin vastaanotolla.


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        10h lennolla oli 3 vahvinta laastaria. Vedin vielä kynsisaksilla laastareiden pinnan rikki, jotta nikotiinia vapautuisi enemmän. Olen polttanut 8- vuotiaasta asti.

        Minulle tulee mielipuolinen ihoärsytys nikotiinilaastareista, en pysty laastareita käyttämään. 8-vuotiaasta todellako?


      • Mariaaaaaa
        super-ytm kirjoitti:

        Minulle tulee mielipuolinen ihoärsytys nikotiinilaastareista, en pysty laastareita käyttämään. 8-vuotiaasta todellako?

        Kyllä. Täytyy myöntää, että aluksi varastin harvakseltaan isäni sikareja. Pari vuotta nuorempi kaverini varasti isältään nortteja. Tuon jälkeen en ole koskaan varastanut mitään. En edes teininä karkkia kaupasta jännityksen vuoksi. Lopetin kyllä jossain vaiheessa vähäksi aikaa. 13 -vuotiaasta lähtien sain ostettua kauppa-autosta tupakkaa. Isäni alkoi polttaa 7 -vuotiaana, mutta lopetti 28 -vuotiaana. Toki tuo kaikki kuulostaa ihan kauhealta nykypäivänä.


    • En kuulu mihinkään palstapiireihin, joten kai tämä sitten on mulle:

      1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? Enemmän ulospäinsuuntautunut.
      2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä? Sekä että. Töissä on pakko noudattaa sääntöjä pilkulleen, siviilissä tarpeen mukaan.
      3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä? Testien mukaan olen keskimääräistä älykkäämpi, ja minulla on hyvä paineensietokyky. Olen myös luova.
      4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota? Laiskuuteen. Minun on vaikea motivoida itseni tekemään tarpeellisia asioita, jotka eivät ole kiinnostavia.
      5. Montako tuntia nukuit viime yönä? 8
      6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? En.
      7. Onko sinulla tylsää juuri nyt? Ei.
      8. Mitä kappaletta rakastat? Nightwishin vanhoja biisejä.
      9. Mitä kappaletta inhoat? Suomi-iskelmää ja kaikkia Elton Johnin biisejä.
      10. Mihin maahan haluaisit matkustaa? Vaikea kysymys, jokainen työpäiväni on tavallaan matkustamista. Sanotaan, että Etelämantereelle, vaikka ei se valtio olekaan.

    • Mariaaaaaa

      4. Sama juttu. Erityisesti siivoamisen suhteen. Välillä tulee kuitenkin inspis puunata kaikki paikat. Toisaalta olen äärimmäisen tarkka siisteydestä, jos joku tulee kylään. Kaveri tulee ke. Megasuursiivous sitä ennen.

    • pujotteIija

      1. Enemmänkin ujo
      2. En nyt kaikkia sääntöjä noudata
      3. Ei nyt ainakaan heti tule mieleen
      4. Ehkä sitten ujouteen
      5. Suunilleen 8
      6. Kuvitellahan voi ihan mitä vaan
      7. Taitaa vähän olla
      8. Vaikea sanoa, en ehkä mitään
      9. Joskus inhosin jotain Pyhät Nuket yhtyeen biisiä
      10. Uuteen-Seelantiin

      • Mariaaaaaa

        Ujous on söpöä.


    • flowersreally

      1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? En kumpaakaan
      2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä? Kumpaakin
      3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä? Riippuu miten erikoinen määritellään
      4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota? Kärsimättömyys
      5. Montako tuntia nukuit viime yönä? 7,5 h
      6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? En
      7. Onko sinulla tylsää juuri nyt? Ei
      8. Mitä kappaletta rakastat? Monia
      9. Mitä kappaletta inhoat? Se Roope salaisen mother fucking darra
      10. Mihin maahan haluaisit matkustaa? Moneenkin, vaikka Uuteen-Seelantiin

      • Lähdetäänkö yhdessä Uuteen-seelantiin?


      • flowersreally
        pujotteIija kirjoitti:

        Lähdetäänkö yhdessä Uuteen-seelantiin?

        Joo, millon lähdetään?


      • flowersreally kirjoitti:

        Joo, millon lähdetään?

        Tää tuli nyt niin yllättäen, että siitä täytyy varmaan keskustella joskus myöhemmin. Nyt täytyy lähteä keittelemään kahvia, mukavaa päivänjatkoa vaan


      • flowersreally
        pujotteIija kirjoitti:

        Tää tuli nyt niin yllättäen, että siitä täytyy varmaan keskustella joskus myöhemmin. Nyt täytyy lähteä keittelemään kahvia, mukavaa päivänjatkoa vaan

        No niinhän se tuli, mullakin on ränneissä lehtiä ja vaikka mitä.

        Samoin, päivänjatkoja, toivottavasti sulla on pullaa kans.


      • Tuo Roopen biisi oli mun yhden kesän "paras nostatusfiilisbiisi". Mulla vaihtuu ne vuosittan. Viime vuonna taisi olla Autiosaari. Tälle vuodelle jäänyt nimeämättä.

        Uusi Seelanti? Olisi muuten huikea.


    • .. Mulla on (Ainakin Omasta Mielestä) aika Hyvät näkymät täältä Puusta.. Enkä kyllä ainakaan itse näe/koe, että olisi joku "MaaginenSisäpiiri" ja/tai UlkoPuolelle "työnnettyjä" jne.. ;P

      .. Kyllä ainakin Musta täällä nämä asiat ovat PääOsin ihan jokaisen Itse Valitsemiaan Juttuja.. Elikkäs osallistuuko johonkin Lörpöttelyyn jne. Vai Ei.. ;P

      .. Jos/kun mä päätän Vaiks Loikoilla Tiäl "Puus", niin Kyllä se on Ihan Mun Oma Valinta, eikä kenenkään Muun.. Jne.. ;P

      • Laskeudu sinäkin sieltä puustasi tavallisten ihmisten tasolle.

        Aina olevinaan muita parempi :P


      • flowersreally
        elisakettu kirjoitti:

        Laskeudu sinäkin sieltä puustasi tavallisten ihmisten tasolle.

        Aina olevinaan muita parempi :P

        Bobobot viihtyy puussa.


      • flowersreally
        flowersreally kirjoitti:

        Bobobot viihtyy puussa.

        Siis bonobot.


      • flowersreally kirjoitti:

        Siis bonobot.

        Niinpä :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Laskeudu sinäkin sieltä puustasi tavallisten ihmisten tasolle.

        Aina olevinaan muita parempi :P

        .. Saa kait sitä Olla Tiäl, jos Haluu.. Syystä tai Toisesta.. ;P

        .. Yrität Vuan Kiusia (Ravistella IlkiKurisesti tätä Mun Puutani, että Tippuisin.. ;D).. ;P

        .. Juuri Tuollaisia Kaikki IlkiKuriset Naaraat Aina On.. ;(


      • ikivanhapuska
        flowersreally kirjoitti:

        Siis bonobot.

        Tarkoitit varmaankin BoNoBot.


      • flowersreally kirjoitti:

        Bobobot viihtyy puussa.

        .. Jeps.. Ei ole jäänyt Huomaamatta.. Että sellaisiakin näissä Latvustoissa Lymyää.. ;D

        .. Mut joo.. Ihan hyvin ollaan tultu toimeen.. Niidenkin Kans.. Et ei siin mittää.. =)

        .. Hyvää PäivänJatkoa Sullekin.. *Vilkuttaa Viereisen Puun Lymyäjälle*.. ;P


      • ikivanhapuska kirjoitti:

        Tarkoitit varmaankin BoNoBot.

        .. Kukka Korjasi sen toisessa kommentissa.. Tuossa Ylempanä.. ;P


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jeps.. Ei ole jäänyt Huomaamatta.. Että sellaisiakin näissä Latvustoissa Lymyää.. ;D

        .. Mut joo.. Ihan hyvin ollaan tultu toimeen.. Niidenkin Kans.. Et ei siin mittää.. =)

        .. Hyvää PäivänJatkoa Sullekin.. *Vilkuttaa Viereisen Puun Lymyäjälle*.. ;P

        Piä kiinni ettet putoa.
        (vilkuttaa varovasti takaisin)


      • flowersreally
        ikivanhapuska kirjoitti:

        Tarkoitit varmaankin BoNoBot.

        Jepjep, BotBot ja KotKot.


      • flowersreally kirjoitti:

        Piä kiinni ettet putoa.
        (vilkuttaa varovasti takaisin)

        .. Emmeköhän ole molemmat jo Aikast Taitavia LatvustoissaVaeltajia.. *Ihmettelee mitäs se Höpsö nyt Oikein Esittää*.. ;D

        Coldplay - Adventure Of A Lifetime
        https://www.youtube.com/watch?v=QtXby3twMmI

        .. Kato.. Ilman Käsiä!.. ;D.. *Jammailee Latvustossa ja Vilkuttaa molemmilla Käsillä*.. =)

        .. Ja oon Kyl nähnyt Sunkin Jamitukset.. Ihan Vahingos kyl Vaan.. En ole Vakoillut.. Tarkoituksella.. Ihan.. Vaan Vahingossa.. Pistänyt Silmään.. *Selittää..*.. KaunisPäivä ollut muuten Tänään.. AiNiin.. Munhan piti olla Yhdes Paikas Just Nyt.. Se On Moro!.. =)


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Emmeköhän ole molemmat jo Aikast Taitavia LatvustoissaVaeltajia.. *Ihmettelee mitäs se Höpsö nyt Oikein Esittää*.. ;D

        Coldplay - Adventure Of A Lifetime
        https://www.youtube.com/watch?v=QtXby3twMmI

        .. Kato.. Ilman Käsiä!.. ;D.. *Jammailee Latvustossa ja Vilkuttaa molemmilla Käsillä*.. =)

        .. Ja oon Kyl nähnyt Sunkin Jamitukset.. Ihan Vahingos kyl Vaan.. En ole Vakoillut.. Tarkoituksella.. Ihan.. Vaan Vahingossa.. Pistänyt Silmään.. *Selittää..*.. KaunisPäivä ollut muuten Tänään.. AiNiin.. Munhan piti olla Yhdes Paikas Just Nyt.. Se On Moro!.. =)

        Tuli jotenkin tää mieleen:

        https://m.youtube.com/watch?v=RxOBOhRECoo



      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Niin.. *Yrittää Tulkita NaapuriPuusta lähetettyä Sanomaa..*.. =)

        Ei kannata yrittää tulkita, se ihan oikeasti tuli vaan mieleen. Yritin muistella jotain apina juttuja ja siitä sitten humps päädyin elvikseen. Ei mitään sen kummallisempaa.


      • flowersreally kirjoitti:

        Ei kannata yrittää tulkita, se ihan oikeasti tuli vaan mieleen. Yritin muistella jotain apina juttuja ja siitä sitten humps päädyin elvikseen. Ei mitään sen kummallisempaa.

        .. Enhän Mä Mitään.. Yrittäny edes Oikeesti Tulkita.. Kuhan nyt Vain Heitin.. =/.. *Alkaa Putsaamaan Seiniä..*.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Enhän Mä Mitään.. Yrittäny edes Oikeesti Tulkita.. Kuhan nyt Vain Heitin.. =/.. *Alkaa Putsaamaan Seiniä..*.. ;D

        .. Siis Oman Puun Runkoa ja Lehtiä.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Siis Oman Puun Runkoa ja Lehtiä.. ;D

        .. AiNiin.. Kiitti Biisist.. Vaikka "hieman" yritän Khyl noit Tuollaisii Säännöstellä.. Ja Kuunnella niitä vain silloin, kun Itsestä siltä tuntuu ja vain sen verran kerralla, kun.. Sopivalta Tuntuu.. ;P


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. AiNiin.. Kiitti Biisist.. Vaikka "hieman" yritän Khyl noit Tuollaisii Säännöstellä.. Ja Kuunnella niitä vain silloin, kun Itsestä siltä tuntuu ja vain sen verran kerralla, kun.. Sopivalta Tuntuu.. ;P

        Ihan hyvä periaate, muttei mutaisissa vesissä uimatta jättäminen silti mutaa vedestä poista. Ja joskus siellä on käärmeitäkin!


      • flowersreally kirjoitti:

        Ihan hyvä periaate, muttei mutaisissa vesissä uimatta jättäminen silti mutaa vedestä poista. Ja joskus siellä on käärmeitäkin!

        .. Senkin HöpöNassu.. Ei ole pakko Mennä Uimaan MutaLammikoihin.. Ja Varsinkin Ennen Kuin Hyppää Sukelluksiin, niin.. Pitää Malttaa Tutkia tarkkaan Mihin Hyppää ja Millä Tavalla.. ;P

        .. Kyllä Sä nä Jo Tiesitkin.. Kuhan Taas Kiusit.. Mua.. ;(


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Senkin HöpöNassu.. Ei ole pakko Mennä Uimaan MutaLammikoihin.. Ja Varsinkin Ennen Kuin Hyppää Sukelluksiin, niin.. Pitää Malttaa Tutkia tarkkaan Mihin Hyppää ja Millä Tavalla.. ;P

        .. Kyllä Sä nä Jo Tiesitkin.. Kuhan Taas Kiusit.. Mua.. ;(

        Joskus tutkiessa on pakko hieman kahlata (sukelleta kyllä ei). Sitten voi myös sohia kepillä, se onneksi houkuttelee käärmeet aika usein pintaan.


      • flowersreally kirjoitti:

        Joskus tutkiessa on pakko hieman kahlata (sukelleta kyllä ei). Sitten voi myös sohia kepillä, se onneksi houkuttelee käärmeet aika usein pintaan.

        .. Jeps.. Kunhan ei Sohi millään KäärmeSauvalla.. Ainakaan Liikoja.. ;P


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jeps.. Kunhan ei Sohi millään KäärmeSauvalla.. Ainakaan Liikoja.. ;P

        Mä semmoisista käärmesauvoista ole kuullutkaan?


      • flowersreally kirjoitti:

        Mä semmoisista käärmesauvoista ole kuullutkaan?

        .. Noh, Se on Sellainen KäärmeilySauva.. Elikkäs sillä Käärmeillen Sohitaan.. Käärmeksien Käärmes Touhua.. Sellainen.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Se on Sellainen KäärmeilySauva.. Elikkäs sillä Käärmeillen Sohitaan.. Käärmeksien Käärmes Touhua.. Sellainen.. ;D

        .. Voin Khyl hieman Tarkentaa, jos ei Meinaa Aueta.. =)


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Voin Khyl hieman Tarkentaa, jos ei Meinaa Aueta.. =)

        No tarkennapa.


      • flowersreally kirjoitti:

        No tarkennapa.

        .. Noh.. Käärmeksien Käärmes Touhua on Just esim. Laskelmoidut Manipulaatiot/Draamailut.. Kylmää&KuumaaShow.. MustikkaShow jne.. Yms&Ymv.. Jne.. Jne.. ;D

        .. Oli Mulla jotain muutakin Sanottavaa Miäles.. Muistaakseni.. Mut.. Ei nyt just Khyl tuu Miäleen.. Se Karkas Näemmä MiälenPäähän.. ;D


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh.. Käärmeksien Käärmes Touhua on Just esim. Laskelmoidut Manipulaatiot/Draamailut.. Kylmää&KuumaaShow.. MustikkaShow jne.. Yms&Ymv.. Jne.. Jne.. ;D

        .. Oli Mulla jotain muutakin Sanottavaa Miäles.. Muistaakseni.. Mut.. Ei nyt just Khyl tuu Miäleen.. Se Karkas Näemmä MiälenPäähän.. ;D

        No nyt sä puhut käärmeistä kun piti puhua käärmesauvoista!


      • flowersreally kirjoitti:

        No nyt sä puhut käärmeistä kun piti puhua käärmesauvoista!

        .. Ei tartte alkaa Huutaa.. Mulle.. Etkä näemmä sit (edes) ole yhtään Kuunnellut Oikeesti mitä mä Sano(i)n.. ;(

        .. Haiskahtaa KäärmeSauvallaSohimiselta..*.. Ei kai Kukka PökäleTestaile Mua?.. Pohtii Ihtekseen*.. ;(


    • 1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut?
      - sekä että. Nuorempana hyvin ujo, nykyisellään seurassa aikamoinen ääniharava.
      2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä?
      - sekä että. Olen kapinoinut aina typeriä sääntöjä vastaan ja haluan romuttaa monia niistä aikansaeläneinä. Toisaaalta olen myös äärimmäisen jämpti ja kunnioitan lakia.
      3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä?
      - en mainitsisi. No, jos joku pitäisi mainita, niin ajantaju.
      4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota?
      - piittamattomuus muista ihmisistä.
      5. Montako tuntia nukuit viime yönä?
      - 11. On päässyt vähän univelkaaa kertymään. Ja maalla nukun aina paremin kuin kaupungissa. Nyt siis maalla.
      6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja?
      - voisin kuvitella. Jonkinlaista preventiotyötä ehkä tehnyt, ohjausta enimmäkseen. Mutta leipätyökseni? En.
      7. Onko sinulla tylsää juuri nyt?
      - ei. Nautiskelen erittäin hyvästä seurasta ja vapaapäivistä.
      8. Mitä kappaletta rakastat?
      - tykkään monista. En voi sanoa rakastavani mitään yli kaiken. Fiilispohjaista aina. Ja makukin muuttuu. Nyt kuuntelen vauhti korjaa virheet-biisiä.
      9. Mitä kappaletta inhoat?
      - inhoan sanoja hei älä koskaan ikinä muutu-biisissä. En silti inhoa kappaletta sinänsä.
      10. Mihin maahan haluaisit matkustaa?
      - vaikka vielä minne. Kun Karibia on koluttu, haluan käydä ainakin Sri Lankassa, Kanadassa, Etelä-Amerikassa, Tanzaniassa ja Kiinassa. Britanniasta Irlanti. Ja Skotlanti uudelleen. Se on maa, josta tykkään. Ns viimeisen matkani tulen tekemään Etelämantereelle.

      Mikä sisäpiiri? Tottakai tunnen kuuluvani sisäpiiriin :-D

      • Mariaaaaaa

      • Mariaaaaaa

    • 1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? Olen introvertti ja puhun vähän ja mieluiten asioita.
      2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä? Riippuu tilanteesta, jos säännöt osoittautuvat tilanteeseen sopimattomaiksi en mielelläni noudata niitä.
      3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä? Eläytymiskyky ja se auttaa minua puhelinmyyjän työssäni.
      4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota? Olen pitkäpinnainen mutta se saattaa tiuetyissä tilanteissa olla huono asia sallia epäedullista tilannetta liian pitkään.
      5. Montako tuntia nukuit viime yönä? siinä kahdeksan tuntia.
      6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? Opetustyöhön en tunne mitään vetoa. ainakin peruskoulun opettajan on nykyään edes vaikea tehdä työtään.
      7. Onko sinulla tylsää juuri nyt? No eipä ole.
      8. Mitä kappaletta rakastat? Musiikkimakuni on laaja Heavymetallista humppaan ja kansanmusiikkiin.
      9. Mitä kappaletta inhoat? en yksilöi mitään piisiä, rapista en vain yksinkertaisesti pidä.
      10. Mihin maahan haluaisit matkustaa? Kesäaikana Islantiin.

      • Mariaaaaaa

        Pidän myös hevistä. Erityisesti 80`. Olisin huono puhelinmyyjä, en saisi mitään kaupaksi. Tuo on varmasti raskas ammatti. Onko sinulla provisiopalkka?


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        Pidän myös hevistä. Erityisesti 80`. Olisin huono puhelinmyyjä, en saisi mitään kaupaksi. Tuo on varmasti raskas ammatti. Onko sinulla provisiopalkka?

        Kieltämättä puhelinmyyntityö on raskasta ajoittain mutta onnistuessaan tuntuu niin palkitsevalta, että se on parasta työtä jäin aikanaan heti koukkuun kun menin kokeilemaan sitä.

        Palkkauksesta en kerro enempää kuin, että provisiona yritän palkkani saada. Pieni takuupalkkakin on mutta ammattiylpeä myyjä ei edes ajattele jäävänsä sen varaan.


    • 1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? - Kyllä mä oon ambivertti mielestäni..
      2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä? - Tokihan vähän täytyy kapinoida ihan älyttömiä asioita vastaan..
      3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä? - Juu suutun joskus nollasta sataan sekunnissa..
      4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota? - Tuohon edellä kertomaani..
      5. Montako tuntia nukuit viime yönä? - Taisi tulla 4,5 tuntia unta
      6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? - Nykyään pysyn loitolla kaikista kasvatukseen liittyvistä töistä..emmä jaksas olla opettaja..
      7. Onko sinulla tylsää juuri nyt? - Ei oikeestaan
      8. Mitä kappaletta rakastat? - Niitä on pitkä liuta..mutta mutta love is in the air on ikisuosikki!!
      9. Mitä kappaletta inhoat? - Kaikkea rääkymistä ja lollotusta, juoppo veisuja englannista..
      10. Mihin maahan haluaisit matkustaa? - No espanjaan AINA😋

      • Mariaaaaaa

        Mielenkiintoista. Ystäväni asuu osittain Fuengirolassa. Ei ole päivääkään katunut, haaveili siitä monta vuotta. Kesällä käy Suomessa, koska siellä on liian kuuma. Kielimuuri välillä paikallisten kanssa, jos ei osaa hyvin espanjaa. Mikään ei maksa juuri mitään.


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Ystäväni asuu osittain Fuengirolassa. Ei ole päivääkään katunut, haaveili siitä monta vuotta. Kesällä käy Suomessa, koska siellä on liian kuuma. Kielimuuri välillä paikallisten kanssa, jos ei osaa hyvin espanjaa. Mikään ei maksa juuri mitään.

        Costa del sollille mäkin haluaisin mennä osaksi vuotta asumaan ja kesät voisin olla syksyyn suomessa. On siitä jo kotona juteltukin ja kuuluu tulevaisuuden toteutettaviin asioihin..☺️

        Isäntä ei ole niin mielissään sinne hinkumassa, joten mun tarvii ottaa sekin huomioon. Mutta on hän lämmennyt ajatukselle, piipahdetaan pidempi loma siellä ja tunnustellaa miten paikanpäällä mielipide pysyy taikka muuttuu..

        Ensi vuonna jo, kun koulu on loppu ja saan hamstrattua vähän rahnaa jemmaan. ☺️👍

        Alkuun nyt siis lomia säästellään pidemmälle reissulle...jos mä yksin saisin päättää, me oltas siellä jo. Ja vaikka vuosia samantien..


      • mazy kirjoitti:

        Costa del sollille mäkin haluaisin mennä osaksi vuotta asumaan ja kesät voisin olla syksyyn suomessa. On siitä jo kotona juteltukin ja kuuluu tulevaisuuden toteutettaviin asioihin..☺️

        Isäntä ei ole niin mielissään sinne hinkumassa, joten mun tarvii ottaa sekin huomioon. Mutta on hän lämmennyt ajatukselle, piipahdetaan pidempi loma siellä ja tunnustellaa miten paikanpäällä mielipide pysyy taikka muuttuu..

        Ensi vuonna jo, kun koulu on loppu ja saan hamstrattua vähän rahnaa jemmaan. ☺️👍

        Alkuun nyt siis lomia säästellään pidemmälle reissulle...jos mä yksin saisin päättää, me oltas siellä jo. Ja vaikka vuosia samantien..

        Jaja tuota espanjaa mä löhden vuodenvaihteessa opiskelemaan, että pärjään ees auttavasti, siellöhän voi kieltä opiskella lisää..

        Mä olen semmonen höntti, että kun mä jotakin haluan kovasti en pruukaa antaa periksi, lähen rakentamaan palikka palikalta tietä päämäärään. 😄


      • serkkulikanserkku
        Mariaaaaaa kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Ystäväni asuu osittain Fuengirolassa. Ei ole päivääkään katunut, haaveili siitä monta vuotta. Kesällä käy Suomessa, koska siellä on liian kuuma. Kielimuuri välillä paikallisten kanssa, jos ei osaa hyvin espanjaa. Mikään ei maksa juuri mitään.

        Serkkulikka muutti joskus Epsanjaan asumaan ja töihin asuntomyyjäksi. Ei ollut kovin pitkään kun muutti takaisin Suomeen, liian kuumat kelit..en tiedä oliko asuntokauppakin kuumaa.


      • serkkulikanserkku
        mazy kirjoitti:

        Jaja tuota espanjaa mä löhden vuodenvaihteessa opiskelemaan, että pärjään ees auttavasti, siellöhän voi kieltä opiskella lisää..

        Mä olen semmonen höntti, että kun mä jotakin haluan kovasti en pruukaa antaa periksi, lähen rakentamaan palikka palikalta tietä päämäärään. 😄

        Jaja tuota espanjaa mä löhden vuodenvaihteessa opiskelemaan, että pärjään ees auttavasti, siellöhän voi kieltä opiskella lisää..""

        Tuosta tuli mieleen eräs parin kuukauden pituinen seurustelukumppaninainen, hän sanoi jossain vaiheessa että on opiskellut kreikan kieltä jo pitkän aikaa että voisi joku kesäloma lähteä Kreikkaan ja yrittää iskeä sieltä mies itselleen.
        Taisi unohtaa siinä hetkessä että meillä oli seurustelu päällä tai sitten oli jo päättänyt ettei se jatku mutta ei ollut muistanut mulle mainita asiasta. :)
        Koska se asia ei häirinnyt mun ajatuksia millään lailla niin en tainnut sitten olla kovin tosissani myöskään hänen kanssaan ja aika pian juttu loppuikin sitten.


      • serkkulikanserkku kirjoitti:

        Serkkulikka muutti joskus Epsanjaan asumaan ja töihin asuntomyyjäksi. Ei ollut kovin pitkään kun muutti takaisin Suomeen, liian kuumat kelit..en tiedä oliko asuntokauppakin kuumaa.

        Talvet tuskin on liika kuumia mulle espanjassa,kesäsin luultavasti kaipaisin suomeen..täällä on kesällä mukavaa ja kaunista. Eikä kesällä oo kipujakaan, mitä taas on aina syksy, talvi ja kevät...ilmapuntari..😐

        Välittäjiä varmaan alkaa olee tulvien jo sielläkin maassa. Nyt tarttee lähtee työtä kohti..


      • flowersreally
        mazy kirjoitti:

        Talvet tuskin on liika kuumia mulle espanjassa,kesäsin luultavasti kaipaisin suomeen..täällä on kesällä mukavaa ja kaunista. Eikä kesällä oo kipujakaan, mitä taas on aina syksy, talvi ja kevät...ilmapuntari..😐

        Välittäjiä varmaan alkaa olee tulvien jo sielläkin maassa. Nyt tarttee lähtee työtä kohti..

        Välimeren maissa ei ole _kunnollisia_ vuodenaikaeroja. Vuodenaikojen vaihtelusta pitävälle se voi olla yhtä tuskaa.


      • flowersreally kirjoitti:

        Välimeren maissa ei ole _kunnollisia_ vuodenaikaeroja. Vuodenaikojen vaihtelusta pitävälle se voi olla yhtä tuskaa.

        Mulle tuo jus sopis paremmin kun hyvin!☺️


    • Enpä' tiedä pitäisikö vastata koska ap kertomansa mukaan vihaa minua ja varmaan myös kuvittelee minun kuuluvan johonkin ihmeen sisäpiiriin jollaista en ole oikeastaan täällä havainnut mutta näin.

      1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? //Monet varmaan pitää ulospäinsuuntautuneena mutta varmaankin ennemminkin ujo, riiippuu toki tilanteesta.
      2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä? // Sääntöjä pyrin noudattamaan
      3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä? // osaaan ärsyttää, onko se kyky :D
      4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota? // viittaan edelliseen
      5. Montako tuntia nukuit viime yönä? // jotain 5-6
      6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? // Olisin hyvä opettaja
      7. Onko sinulla tylsää juuri nyt? // ei juurikaan, minulla on harvoin varsinaisesti tylsää sillä tavalla että kärsisin siitä
      8. Mitä kappaletta rakastat? // En oikeastaan mitään, rakkaus on minulle termi jota käytetään vain korvaamattomasta ja kaikki kappaleet ovat korvattavissa
      9. Mitä kappaletta inhoat? // Ei nyt tule mitään mieleen, ehkä jotain tuontyyppisiä ei jaksa
      10. Mihin maahan haluaisit matkustaa? euroopassa ehkä irlanti, färsaaret ja grönlanti vois olla käymisen arvoisia, edempänä Osin USA, Kanada, Kuuba, Galpagossaaret ja joko sanoin Alaska?


      • Mariaaaaaa
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ysistä jäåi linkki pois, tuommoista ei jaksa, ottaaa korviin:

        https://www.youtube.com/watch?v=28fPjj-OP4k

        Itseasiassa olen todella iloinen ja yllättynyt, että noin moni ihminen on vastannut! Yllättävää yhteisöllisyyttä palstalla edes yhden viestiketjun verran.


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        Itseasiassa olen todella iloinen ja yllättynyt, että noin moni ihminen on vastannut! Yllättävää yhteisöllisyyttä palstalla edes yhden viestiketjun verran.

        Yleensä en juuri glallupeihin vastaile mutta tämä oli ihan asiallinen & mielenkiintoinen vastasit itsekin, aika monelta gllupoijalta unohtuu se seikka, niin vastasin. Varmaan alussa vähän rajoitti vastaajia tuo "sisäpiirin" ulkopuolella olo -vaatimus kun varmaan kukaan vakkari ei oikein tiedä onko jotain sisäpiiriä olevinaan, sitten kai kaikki vaan ajatteli että vastaan kuitenkin.


      • tyypillistä
        Harmaaritari kirjoitti:

        Yleensä en juuri glallupeihin vastaile mutta tämä oli ihan asiallinen & mielenkiintoinen vastasit itsekin, aika monelta gllupoijalta unohtuu se seikka, niin vastasin. Varmaan alussa vähän rajoitti vastaajia tuo "sisäpiirin" ulkopuolella olo -vaatimus kun varmaan kukaan vakkari ei oikein tiedä onko jotain sisäpiiriä olevinaan, sitten kai kaikki vaan ajatteli että vastaan kuitenkin.

        Alkaako mielistely kun on nähty kuva, eikös tää typy ole se joka on sanonut inhoavansa sua ;)


      • tyypillistä kirjoitti:

        Alkaako mielistely kun on nähty kuva, eikös tää typy ole se joka on sanonut inhoavansa sua ;)

        Joo enkä usko sen käsityksen muuttuneen mutta asiallisuuteen vastaan asialisuudella. Siitä kuvasta ei voi päätellä mitään, mariaaa oli siinä selällään ja kuva oli rajusti suodatettu värit ei täsmänneet. Niin ja vaikka ne sanoo rakkauden ja vihan kulkevan käsi kädessä tässä tapauksessa en oikein jaksa uskoa siihen :D


    • 1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut?
      Ujo, enemmän introvertimpi
      2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä?
      Seuraan pääosin sääntöjä
      3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä?
      Hyvä muisti erikoisiin asioihin
      4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota?
      Pelko epäonnistua
      5. Montako tuntia nukuit viime yönä?
      noin 7h
      6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja?
      Kai voisin, on veljenlapsii tullut autettuu kouluasioissa
      7. Onko sinulla tylsää juuri nyt?
      Ei nytten
      8. Mitä kappaletta rakastat?
      No pidän muun muassa kappaleesta Natural - Imagine Dragons
      9. Mitä kappaletta inhoat?
      Suomiräppiä
      10. Mihin maahan haluaisit matkustaa?
      Paikkoja on monia. Italia ja jonnekkin kaakkois asiaan ainakin.

      • Mariaaaaaa

        Mitä erikoisia asioita muistat? Pelkään myös epäonnistumista. Hyvä valmistautuminen auttaa. Se on sitten kohtalon käsissä, miten loppupeleissä käy. Ei aina hyvin.


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        Mitä erikoisia asioita muistat? Pelkään myös epäonnistumista. Hyvä valmistautuminen auttaa. Se on sitten kohtalon käsissä, miten loppupeleissä käy. Ei aina hyvin.

        Muun muassa maitten lippuja ja automerkkejä. Sit mulla on myös hyvä nimimuisti, pystyn nimeämään liki kaikki jotka ovat olleet samalla luokalla kanssani vaikka.

        Olen kyllä pyrkinyt vaan tehdä asioita ja puhua uusien ihmisten kanssa voittamaan pelon ja ujouden.


      • Mariaaaaaa
        garfield94 kirjoitti:

        Muun muassa maitten lippuja ja automerkkejä. Sit mulla on myös hyvä nimimuisti, pystyn nimeämään liki kaikki jotka ovat olleet samalla luokalla kanssani vaikka.

        Olen kyllä pyrkinyt vaan tehdä asioita ja puhua uusien ihmisten kanssa voittamaan pelon ja ujouden.

        Mielenkiintoista. Muistan käsittämättömän määrän kaikkea täysin turhaa. Usein oikosulku helpoissa asioissa. Eilen en saanut millään päähäni, kuka on kirjoittanut Sinuhe egyptiläisen. Voitko kuvitella. :) Numerosarjoja en myöskään muista.


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Muistan käsittämättömän määrän kaikkea täysin turhaa. Usein oikosulku helpoissa asioissa. Eilen en saanut millään päähäni, kuka on kirjoittanut Sinuhe egyptiläisen. Voitko kuvitella. :) Numerosarjoja en myöskään muista.

        Okei, kiva että on muitakin samantyyppisiä. En olisi osannut tuota myöskään. Kirjasta olen kuullut mutta en oo varma jos kirjoittajasta olen kuullut.


      • kirjastotäti
        Mariaaaaaa kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Muistan käsittämättömän määrän kaikkea täysin turhaa. Usein oikosulku helpoissa asioissa. Eilen en saanut millään päähäni, kuka on kirjoittanut Sinuhe egyptiläisen. Voitko kuvitella. :) Numerosarjoja en myöskään muista.

        Voi sinuhe sua. Sen kirjanhan on kirjoittanut tietenkin Sami Hedberg.


      • Mariaaaaaa
        kirjastotäti kirjoitti:

        Voi sinuhe sua. Sen kirjanhan on kirjoittanut tietenkin Sami Hedberg.

        Niinpä, voi sinuhe mua. Tiedän kyllä tällä hetkellä, että Nykänen kirjoitti Sinuhen levytettyään albumit "Ehkä otin, ehkä en" ja "Yllätysten yö."


    • eihänkukaanunohtunut

      Joko kaikki sisäpiiriläiset ovat saaneet vastata?

      • Mariaaaaaa

        Mitä Sinä haluaisit vastata noihin?


    • hienoahienoa

      En kuulu tämän palstan sisäpiiriin, koska tapanani ei ole kaapata keskusteluita "chattaamiseen", toisin kuin nämä tietyt vakkarityypit täällä yleensä tekevät (tiedätte kyllä).

      1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut?
      Ulospäinsuuntautuneen mielestä olen varmaankin todella ujo ja hiljasenpuoleinen. Ujon mielestä olen varmaan todella ulospäinsuuntautunut ja rohkea.

      2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä?
      Pinnallisella tasolla noudatan sääntöjä ja mielestäni yleisiä sääntöjä tulisikin noudattaa. En myöskään tykkää, jos joku jättää noudattamatta sääntöjä omaa laiskuuttaan tai itsekkyyttään. Toisaalta haluan kapinoida täysin typeriä sääntöjä vastaan, eikä mielestäni typeriä sääntöjä tarvitse noudattaa. Toki pitää osata perustella miksi joku sääntö on turha tai typerä.

      3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä?
      Osaan mielestäni lukea ihmisiä suht hyvin face-to-face. En osaa käyttää sitä kovinkaan hyvin omaksi hyväkseni, mutta tiedän melko nopeasti minkälainen joku ihminen on ja vaistoni huomaavat kyllä kannattaako sitä ihmistä välttää ja miten ko. ihmisen seurassa kannattaa käyttäytyä. Olen huomannut, että todella moni ihminen on sinisilmäinen narsistien ja psykopaattien suhteen. Ja varsinkin sellaisten suhteen, joilla on jokin pakkomielle puhua sensaationhakuista p*skaa joka asiasta, eli tietyllä tavalla esiintyä "asiantuntijana", vaikkei tietäisi yhtään mitään aiheesta.

      4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota?
      Mikä nyt sitten on huonoa...olen aika varautunut ihan vain sen vuoksi, että ihmiset ovat niin pinnallisia ja monesti myös lyhytpinnaisia toisiin ihmisiin tutustuessa. Kaipa sellainen tietty hidas syttyminen ja epäintuitiivinen luonne on varsinkin nykyaikana huono luonteenpiirre.

      5. Montako tuntia nukuit viime yönä?
      Yli 6, eli ihan tarpeeksi. Ne jotka väittävät, että 8h on minimi, eivät tajua mistään mitään.

      6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja?
      Opettaisin mielelläni kehityskelpoisia ihmisiä, mutta en idiootteja. Niin ja älykäskin voi olla idiootti. Viisas sen sijaan ei.

      7. Onko sinulla tylsää juuri nyt?
      On ollut tylsempääkin.

      8. Mitä kappaletta rakastat?
      Vaikkapa tämä (se rollareiden versio on kyllä ihan surkea):
      https://www.youtube.com/watch?v=1lyu1KKwC74

      9. Mitä kappaletta inhoat?
      https://www.youtube.com/watch?v=Kgjkth6BRRY

      10. Mihin maahan haluaisit matkustaa?
      Australiassa ei ole tullut vielä käytyä. Tosin se on vissiin tosi blue pilled betacuck-maa, mutta eipä siellä tarvitsisi välttämättä olla tekemisissä naisten kanssa.

      https://pastebin.com/0ckcJvG3

      • Mariaaaaaa

        3. Haluaisin myös tuon kyvyn. Elämä välillä vaikeaa, koska ei osaa lukea muita ihmisiä. Onneksi olen hyvä vaistoamaan mielentiloja.


    • Tsihhii, itseriittoisena ihmisenä tietenkin änkeän vastaamaan...

      1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? -Tarkkailen, ja puhun jos on asiaa. Tyhjäpuhuminen seurassa on p.skinta.

      2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä? -En aina noudata. Tarmoa on suuntaan jos toiseen.

      3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä? -Osaan viipsuttaa eli heiluttaa nenää ilman, että muu naama liikkuu.

      4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota? -Kärsimättömyys. En ole kovin pitkäjänteinen.

      5. Montako tuntia nukuit viime yönä? -En tainnut nukkua?

      6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? -Kyllä (mutta lyhytpinnainen), on taipumus neuvoa, puuttua, tarttua, ohjeistaa ja opastaa.

      7. Onko sinulla tylsää juuri nyt?- Nyt? :D En millään pysty kuvailemaan tilaani tylsäksi :D

      8. Mitä kappaletta rakastat? https://www.youtube.com/watch?v=FD-iFa5IjB8 Tim McGraw

      9. Mitä kappaletta inhoat? -Apulantaa ja Vilkkumaan tuotantoa kokonaisuudessaan.

      10. Mihin maahan haluaisit matkustaa? Ei ole rajjaisia siihen. Olen utelias. Otetaan karttapallo ja pyöräytetään ja sormella töks tuohon nuin, ni.

      Olipa hauska galluppi! Siinä on syvintä olemusta paljastettu, jos olisin toimittaja, olisin jo aivan kuumissani hah : )

      • Mariaaaaaa

        Oli vai? No kiitos. Vastaan kaikille jotain, kunhan ehdin. Eilen oli pitkä päivä töissä. Voin kysellä jatkossakin. Otin nämä ihan vaan netistä, jätin kaikki liian henkilökohtaiset kysymykset pois.


      • flowersreally
        Mariaaaaaa kirjoitti:

        Oli vai? No kiitos. Vastaan kaikille jotain, kunhan ehdin. Eilen oli pitkä päivä töissä. Voin kysellä jatkossakin. Otin nämä ihan vaan netistä, jätin kaikki liian henkilökohtaiset kysymykset pois.

        Tää on ihan selvä juttu, olet vastannut vain ”sisäpiiriläisille”.


      • Mariaaaaaa
        flowersreally kirjoitti:

        Tää on ihan selvä juttu, olet vastannut vain ”sisäpiiriläisille”.

        Anteeksi. Vastaan kyllä kaikille kun ehdin. En ainakaan vielä keksinyt vastauksistasi mitään sanottavaa:


        1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? En kumpaakaan
        2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä? Kumpaakin
        3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä? Riippuu miten erikoinen määritellään
        4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota? Kärsimättömyys
        5. Montako tuntia nukuit viime yönä? 7,5 h
        6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? En
        7. Onko sinulla tylsää juuri nyt? Ei
        8. Mitä kappaletta rakastat? Monia
        9. Mitä kappaletta inhoat? Se Roope salaisen mother fucking darra
        10. Mihin maahan haluaisit matkustaa? Moneenkin, vaikka Uuteen-Seelantiin


      • flowersreally
        Mariaaaaaa kirjoitti:

        Anteeksi. Vastaan kyllä kaikille kun ehdin. En ainakaan vielä keksinyt vastauksistasi mitään sanottavaa:


        1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? En kumpaakaan
        2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä? Kumpaakin
        3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä? Riippuu miten erikoinen määritellään
        4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota? Kärsimättömyys
        5. Montako tuntia nukuit viime yönä? 7,5 h
        6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? En
        7. Onko sinulla tylsää juuri nyt? Ei
        8. Mitä kappaletta rakastat? Monia
        9. Mitä kappaletta inhoat? Se Roope salaisen mother fucking darra
        10. Mihin maahan haluaisit matkustaa? Moneenkin, vaikka Uuteen-Seelantiin

        Ei tosiasioita tarvitse pyytää anteeksi.

        Mitäköhän tuosta välistä on poistettu.


      • Mariaaaaaa
        flowersreally kirjoitti:

        Ei tosiasioita tarvitse pyytää anteeksi.

        Mitäköhän tuosta välistä on poistettu.

        Ei ainakaan mitään minun kirjoittamaani. Tiesin kyllä, ettei tänne voi pistää yhtään ketjua, johon joku ei tule räksyttämään. Pistän tähän kysymyksiä jatkossakin. Uskon, että löydät palstalta silloin muualta kommentoitavaa, jos ei mitään hyvää sanottavaa ole.


      • flowersreally
        Mariaaaaaa kirjoitti:

        Ei ainakaan mitään minun kirjoittamaani. Tiesin kyllä, ettei tänne voi pistää yhtään ketjua, johon joku ei tule räksyttämään. Pistän tähän kysymyksiä jatkossakin. Uskon, että löydät palstalta silloin muualta kommentoitavaa, jos ei mitään hyvää sanottavaa ole.

        Kiitos tästä kommentista, se vahvisti aavistukseni.

        Ehkäpä sun kannattaisi noudattaa omaa neuvoasi?


      • Mariaaaaaa
        flowersreally kirjoitti:

        Kiitos tästä kommentista, se vahvisti aavistukseni.

        Ehkäpä sun kannattaisi noudattaa omaa neuvoasi?

        Olen "erittäin" "kiinnostunut" mielipiteistäsi tai persoonastasi. En kommentoi tätä asiaa enempää.


      • parempaansuuntaan-

        misspönttöuuni
        30.10.2018 1:37

        1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? -Tarkkailen, ja puhun jos on asiaa. Tyhjäpuhuminen seurassa on p.skinta.

        Ihanko totta? Jos olit tosissasi niin voisin ryhtyä ananiakselle kilpailijaksi piirittämään sua :) tai ei sittenkään. Kaiken vaivannäön jälkeen minkä ana on tehnyt ei saa tulla siihen väliin.


      • parempaansuuntaan- kirjoitti:

        misspönttöuuni
        30.10.2018 1:37

        1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? -Tarkkailen, ja puhun jos on asiaa. Tyhjäpuhuminen seurassa on p.skinta.

        Ihanko totta? Jos olit tosissasi niin voisin ryhtyä ananiakselle kilpailijaksi piirittämään sua :) tai ei sittenkään. Kaiken vaivannäön jälkeen minkä ana on tehnyt ei saa tulla siihen väliin.

        Mikä siinä nyt niin erikoista oli? En usko, että kukaan tykkää turhanpäiten kälkätyksestä. Viihdyn juuri tuon takia miesseurassa paremmin, koska akkalaumat osaavat olla mahdottomia läpättäjiä.

        Sieltä olen oppinut termin 'HILJAAA!'

        Naisseurassa nappaan oman shampanjapullon ja keskustelen mieluummin sen kanssa syrjäisessä nurkassa...Jos joku tulee, teeskentelen nukkuvani koristetyynyjen keskellä, ja sitten he jättävät minut rauhaan ja jatkavat pintaliitolätinäänsä. Olen kuitenkin lähtenyt, ja osallistunut etteivät siitä pääse marmattamaan. Pakkoko se on aina puhua.


      • niinsitäpitää
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikä siinä nyt niin erikoista oli? En usko, että kukaan tykkää turhanpäiten kälkätyksestä. Viihdyn juuri tuon takia miesseurassa paremmin, koska akkalaumat osaavat olla mahdottomia läpättäjiä.

        Sieltä olen oppinut termin 'HILJAAA!'

        Naisseurassa nappaan oman shampanjapullon ja keskustelen mieluummin sen kanssa syrjäisessä nurkassa...Jos joku tulee, teeskentelen nukkuvani koristetyynyjen keskellä, ja sitten he jättävät minut rauhaan ja jatkavat pintaliitolätinäänsä. Olen kuitenkin lähtenyt, ja osallistunut etteivät siitä pääse marmattamaan. Pakkoko se on aina puhua.

        Siksi erikoista kun täällä läpätät turhanpäiväisiä kuin akat yleensä, siihen kyllästyy ajan mittaan. Mutta ellet olekaan ihan samanlainen livenä niin hyvä juttu, parempi niinpäin.


      • niinsitäpitää kirjoitti:

        Siksi erikoista kun täällä läpätät turhanpäiväisiä kuin akat yleensä, siihen kyllästyy ajan mittaan. Mutta ellet olekaan ihan samanlainen livenä niin hyvä juttu, parempi niinpäin.

        Tämä oli kyllä ehdottomasti päivän paras ja syväanalyyttisin kommentti. Kiitos oikeasti tästä.

        Olisiko stand-up koomikkokaan kotonansa samanlainen.

        :D


      • niinpäniin
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tämä oli kyllä ehdottomasti päivän paras ja syväanalyyttisin kommentti. Kiitos oikeasti tästä.

        Olisiko stand-up koomikkokaan kotonansa samanlainen.

        :D

        Ainakin valtakunnan mielestä täällä ja kotona eli tosielämässä ollaan ihan samalla tavalla.


      • Mariaaaaaa
        niinsitäpitää kirjoitti:

        Siksi erikoista kun täällä läpätät turhanpäiväisiä kuin akat yleensä, siihen kyllästyy ajan mittaan. Mutta ellet olekaan ihan samanlainen livenä niin hyvä juttu, parempi niinpäin.

        Ilmiannan tämän, koska minun "hyvän tahdon" ketjussani ei kiusata ketään. Haluan antaa puheenvuoron erityisesti niille, joita ei yleensä kuunnella. Ilman pelkoa siitä, että joku kritisoi. En silti poista itseäni koskevaa kritiikkiä. En piittaa siitä.


    • Kaisanoasaa

      1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? Olen
      2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä? Noudatan sääntöjä paitsi työkkärin sääntöjä
      3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä? En
      4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota? Olen ruma
      5. Montako tuntia nukuit viime yönä? 5
      6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? En
      7. Onko sinulla tylsää juuri nyt? Ei
      8. Mitä kappaletta rakastat? En mitään
      9. Mitä kappaletta inhoat? Kaikkia
      10. Mihin maahan haluaisit matkustaa? En mihinkään.

      • Mariaaaaaa

        Huonosti nukkuvia on näköjään paljon. Tuliko karenssi? Kai nyt jostain musiikista pidät?


    • helmiä_sioille

      1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? Sosiaalinen erakko.
      2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä? On olemassa joitakin lainalaisuuksia, mitkä toimii. Muuten improvisoin.
      3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä? Joo.
      4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota? Ei kai mihinkään. Luonteenpiirteeni ovat ihan fine mulle. En muuttaisi mitään niistä.
      5. Montako tuntia nukuit viime yönä? En ole varma. Ehkä 7 timmaa.
      6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? Juu, voisin. Mutten koskaan ryhtyisi sellaiseksi muille kuin oppimiskykyisille ja -haluisille.
      7. Onko sinulla tylsää juuri nyt? Ei.
      8. Mitä kappaletta rakastat? Tätä https://www.youtube.com/watch?v=ELKVW8HiUTE yhtenä lukemattomien muiden joukossa.
      9. Mitä kappaletta inhoat? No en voi sietää esimerkiksi Reckless Lovea.
      10. Mihin maahan haluaisit matkustaa? Kuubaan.

      • Mariaaaaaa

      • helmiä_sioille
        Mariaaaaaa kirjoitti:

        Cure ei ole ikävä kyllä kovin tuttu. Pidän tästä: https://www.youtube.com/watch?v=RGT4V6JmINA

        Erityisesti videosta.

        Alkuperäinen on hieno. Aika minimalistisesti toteutettu kaikinpuolin. Mutta tämä on ehkä hienoin versio ikinä kyseistä biisistä. Kantsii kuunnella loppuun asti, vaikka aika venytetty onkin. Joy Divisionillekin osoitetaan vähän kunniaa tässä... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=hnVldyHRcjU


    • satunnainenkirjoittelija

      1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? Sosiaalisesti taitava introvertti.
      2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä? Siltä väliltä. En riko sääntöjä huvikseni, mutta en ole kovin mukautuva jos en koe niitä perustelluiksi.
      3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä? Kyllä.
      4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota? Tulevan murehtiminen.
      5. Montako tuntia nukuit viime yönä? 6-7.
      6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? Kyllä, mutta vain jos kyse on aiheesta jota oppilaat opiskelevat vapaaehtoisesti.
      7. Onko sinulla tylsää juuri nyt? Ei, odotan että saan pari asiaa hoidettua ja pääsen rentoutumaan.
      8. Mitä kappaletta rakastat? Rachmaninovin 3. pianokonsertto.
      9. Mitä kappaletta inhoat? Kaikkea aivotonta jumputusta.
      10. Mihin maahan haluaisit matkustaa? Huomaa että naisen tekemä kysely :D Ei ole suosikkimaata. Sanotaan nyt vaikka Sveitsiin Alpeille vaeltelemaan.

    • 1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut?Työelämässä ups, muuten ujohko.
      2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä? Säännöillä mennään vaikka kuinka tuntuisivat hölmöiltä
      3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä? Sulaudun hyvin massaan
      4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota? Sinisilmäisyys
      5. Montako tuntia nukuit viime yönä? 7h
      6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? Helposti; sekä ala-että yläasteen.
      7. Onko sinulla tylsää juuri nyt? Ei, todennäköisesti aamulla sitten töissä.
      8. Mitä kappaletta rakastat?cohen-A Thousand Kisses Deep
      9. Mitä kappaletta inhoat? Ei kai inhottavia ole, paljon kyllä sellaisia joista en pidä.
      10. Mihin maahan haluaisit matkustaa? Kotimaa riittää, nyt olisi mukava olla syysmyrskyssä saaristossa.

      • Mariaaaaaa

        Olen usein syysmyrskyssä saaristossa. Talvisin merestä huokuva kylmyys ja totaalinen pimeys ovat välillä hyytäviä. Kesällä saa pelätä punkkeja. Ihanaa silti.


    • 1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? Ujo
      2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä? Noudatan sääntöjä. Vaikka niitä usein kiroankin.
      3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä? En
      4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota? Aloitekyvyttömyyteen
      5. Montako tuntia nukuit viime yönä? n. 5½
      6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? En. Tosin olen vetänyt pienryhmäkoulutuksia töissä
      7. Onko sinulla tylsää juuri nyt? Ei
      8. Mitä kappaletta rakastat? Rainbow - Stargazer
      9. Mitä kappaletta inhoat? Koko Apulannan tuotantoa
      10. Mihin maahan haluaisit matkustaa? Jenkkeihin tai Japaniin

    • Jee, gallupit ovat rantautuneet tännekin. Miehen Logiikassa ne olivatkin ihan must :) Ja sopii sikäli, että Sinkut-palstalla olen todellakin outsider, johtuukohan siitä, etten ole sinkku :D :D

      1. Oletko ujo vai ulospäinsuuntautunut? Enemmän ujo, vaikka moni toisin luuleekin.
      2. Oletko kapinallinen vai noudatatko sääntöjä? En kovin kapinallinen ole ollut sitten lasten saannin, kai se on aikuistumistakin.
      3. Omaatko jotain erikoisia kykyjä? Omaan joitakin, mutta en tiedä erikoisuudesta :)
      4. Mihin huonoon luonteenpiirteeseesi sinun pitäisi kiinnittää huomiota? Varmaan moneenkin, mutta viimeksi sanottu, että liikaan huolehtivuuteen ja läheisten asioista stressaamiseen.
      5. Montako tuntia nukuit viime yönä? 7, kuten aina arkisin.
      6. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? Olen jopa tavallaan ollutkin, mutta vain aikuisille 18-60v. ja max muutamien kuukausien oman alan kursseja vetäen.Mutta en voisi olla oikea opettaja peruskoulussa tai lukiossa.
      7. Onko sinulla tylsää juuri nyt? Ei ehdi tylsistyä arkena, nytkin pitää kiirehtiä just nukkumaan.
      8. Mitä kappaletta rakastat? Suositaan suomalaista. Tähän biisiin ja varsinkin esittäjään (Tokela) rakastuin n. 16v. Pahus,kun Jonna T. sen sit nappas #katkera. :D Ei vaan, sopivat toisilleen. Tässä on mieletön energia, sanat on yleensä tärkeät, mutta tässä toimii tää vimma, varsinainen voimabiisi: https://www.youtube.com/watch?v=t0jIzBijXrM

      9. Mitä kappaletta inhoat? 90-luvulla oli sellainen kuin Movetron, aika järkkyjä biisejä..
      10. Mihin maahan haluaisit matkustaa? Vuokra-autolla kierrellen Montenegro-Albania-Makedonia -kieppeillä. Tulee varmaan toteutumaan lähitulevaisuudessa. Naapurimaissa onkin tullut jo pyörittyä perheen kanssa.

      • Mariaaaaaa

        Ihanaa, voisin lähteä mukaan.


      • Mariaaaaaa
        Mariaaaaaa kirjoitti:

        Ihanaa, voisin lähteä mukaan.

        :) Tuo oli kyllä trolli. Olen huono matkustelemaan, mutta Slovakiassa haluaisin Irlannin lisäksi käydä.


      • Mariaaaaaa
        Mariaaaaaa kirjoitti:

        :) Tuo oli kyllä trolli. Olen huono matkustelemaan, mutta Slovakiassa haluaisin Irlannin lisäksi käydä.

        Latviaan en menisi mistään hinnasta. Pari tuttavaa otti lentokentältä taksin. Seuraavaksi löysivät itsensä metsästä, jossa oli kolme miestä vastassa. Ryöstivät kaiken, mutta jättivät sentään henkiin.


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        :) Tuo oli kyllä trolli. Olen huono matkustelemaan, mutta Slovakiassa haluaisin Irlannin lisäksi käydä.

        Slovakiassa tuli käytyä tässä ihan justiinsa :) Kiehtova maa, paljon linnoja, hienoa luontoa, kivoja vanhoja kaupunkeja :) Irlantikin on mahtava, vihreyttä silmän kantamiin.Mulla ei ole Latviasta huonoa sanottavaa, ajoimme silloin omalla autolla reittiä Viro, Liettua, Latvia, Puola ja takas. Mutta voi olla, että taksia en tilaisi helpolla missään noissa maissa. Tallinna on ainoa paikka maailmassa, missä meidät on ryöstetty, kun olimme matkalla Saarenmaalle. Mutta sekin oli oma (tai pikemminkin mieheni) moka. Miksi jättää matkalaukku yöksi autoon, vielä vartioimattomalla parkkipaikalle. Ei siellä kyllä mitään arvokasta ollut. Lasten tavarat olivat sentään jättäneet rauhaan, jotain omatuntoa sentään rosmoilla.. Ylipäätään en kuljettaisi matkoilla mukana mitään kovin arvokasta.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Slovakiassa tuli käytyä tässä ihan justiinsa :) Kiehtova maa, paljon linnoja, hienoa luontoa, kivoja vanhoja kaupunkeja :) Irlantikin on mahtava, vihreyttä silmän kantamiin.Mulla ei ole Latviasta huonoa sanottavaa, ajoimme silloin omalla autolla reittiä Viro, Liettua, Latvia, Puola ja takas. Mutta voi olla, että taksia en tilaisi helpolla missään noissa maissa. Tallinna on ainoa paikka maailmassa, missä meidät on ryöstetty, kun olimme matkalla Saarenmaalle. Mutta sekin oli oma (tai pikemminkin mieheni) moka. Miksi jättää matkalaukku yöksi autoon, vielä vartioimattomalla parkkipaikalle. Ei siellä kyllä mitään arvokasta ollut. Lasten tavarat olivat sentään jättäneet rauhaan, jotain omatuntoa sentään rosmoilla.. Ylipäätään en kuljettaisi matkoilla mukana mitään kovin arvokasta.

        Tulee muutenkin nykyään vältettyä pääkaupunkeja ja suurimpia turistikaupunkeja. Ne kerää helposti mukaan myös niitä, joita turistit kiinnostaa vähän liikaakin. Eikä muutenkaan haluaisi olla kyseiselle paikalle ja maalle riesa, ekologisessa tai paikallisen kulttuurin pilaamismielessä, Tästä aiheesta tuli Areenalta aikanaa hyvä dokkari. Esim. Barcelonan, Venetsian Ja Dubrovnikin on turistimassat pilanneet aika tehokkaasti käyttäytymisellään. Mieluiten kierrellään eri maiden keskikokoisia ja pikkukaupunkeja sekä maaseutua ja kuljetaan luonnossa, retkipoluilla jne. Miehellä on sitä paitsi vähän sellainen olo kaikissa turistikohteissa, että tuntuu kuin olis yksi lammas lammaslaumassa :) Ja vähän sama itselläkin. Kanariansaarilla kyllä käydään, mutta kierretään sielläkin kaukaa turistipaikat ja suositaan usein niitä vähemmän tunnettuja saaria.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1686
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      748
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      727
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe