Suomi24 Blogissa on ylläpidon aloituksia koskien sääntöuudistuksia, siellä on kerrottu vähän mitä on tulossa ja pyydetty myös käyttäjien omia ehdotuksia asiaan liittyen.
Oletteko käyneet kirjoittamassa toiveistanne, ja onko jotakin mitä toivoisitte muuttuvan tuon uudistuksen johdosta?
Mitä odotatte suomi24-sivuston uudistuksilta
24
429
Vastaukset
En ole käynny edes kattomassa mitä siellä sanotaan. Onko tulossa blokkaustoimintoa keskusteluihin?
Pakollinen rekkautuminen tulee varmuudella, se on lähtökohta. Mahdollisesti joku "maailman menoa" palsta voisi olla rekkautumattomille, mutta pääsääntöisesti siis rekkaudutaan.
Minä laitoin blogiin puskana ehdotuksen siitä että keskustelijoilla pitäisi olla keinoja suojautua palstakiusaamiselta, ja esimerkkinä mainitsin tuon omista aloituksista blokkaamisen. Ylläpito vastasi viestiini että uudistuksen keskiössä on tuon palstakiusaamisen ehkäiseminen.
Keinoista ei mainittu mitään, mutta kattellaan ny.Palstamäki kirjoitti:
Pakollinen rekkautuminen tulee varmuudella, se on lähtökohta. Mahdollisesti joku "maailman menoa" palsta voisi olla rekkautumattomille, mutta pääsääntöisesti siis rekkaudutaan.
Minä laitoin blogiin puskana ehdotuksen siitä että keskustelijoilla pitäisi olla keinoja suojautua palstakiusaamiselta, ja esimerkkinä mainitsin tuon omista aloituksista blokkaamisen. Ylläpito vastasi viestiini että uudistuksen keskiössä on tuon palstakiusaamisen ehkäiseminen.
Keinoista ei mainittu mitään, mutta kattellaan ny.Oolrait. Katotaan mitä tuleman pitää..
- wanhaämmä
Uudistusten jälkeen menee muutama vuosi sivuston kaatuiluun ja korjaamiseen. Vastaus otsikkoon.
Nykyiset sivut on myös aika fiasko.
Luin myös että palstoja yhdistellään, nythän niitä on yli 2000.
En ole käynyt mutta ehodtan tässä Paljasta Palstamäki -nappia. Aina kun epäilet palstamäen huutelevan puskista voisit painaa Palajasta Palstamäki -nappia asian varmistamiseksi ja se näyttäisi sitten Palastamäen olevan ns. "puskissa" huutelemassa. Automaatisesti sitten sivusto vaihtaisi nikiksi "Palstamäki puskissa" ja näin muutkin keskustelijat pysyisivät kärryillä missä mennään.
Eilen myönsin laittaneeni Pönttöneidille puskaviestin. Se ei ollut ilkeä, ja näytti siltä että se oli jäänyt Pönttöneidin mieleen positiivisesti.
Nyt myönsin tehneeni puskista aloituksen "omasta aloituksesta blokkaaminen". Ylläpito on vastannut siihen kiittämällä hyvästä aloituksesta.
Puskailen tosi harvoin, mutta silloinkaan en ilkeilläkseni. Älä siis ole katkera.Palstamäki kirjoitti:
Eilen myönsin laittaneeni Pönttöneidille puskaviestin. Se ei ollut ilkeä, ja näytti siltä että se oli jäänyt Pönttöneidin mieleen positiivisesti.
Nyt myönsin tehneeni puskista aloituksen "omasta aloituksesta blokkaaminen". Ylläpito on vastannut siihen kiittämällä hyvästä aloituksesta.
Puskailen tosi harvoin, mutta silloinkaan en ilkeilläkseni. Älä siis ole katkera.Jaa, mulla on vähän epäluuloja tuon suhteen, sen verran olet minua aiheesta syytellyt mutta voihan ne muutkin trollit huuudella eipä sillä,
Harmaaritari kirjoitti:
Jaa, mulla on vähän epäluuloja tuon suhteen, sen verran olet minua aiheesta syytellyt mutta voihan ne muutkin trollit huuudella eipä sillä,
Noihin molempiin puskailuihini oli inhimilliset syyt, eikä todellakaan siis ilkeily.
Osaan sanoa sanottavani kovaakin kun on tarvis, mutta perustellusta syystä voin ottaa positiivisesti kantaa puskasta.
- Pillujen--asiantuntija
Onpas yksinäinen palstamäki innoissaan kirjautumispakosta. Palstamäki viettää palstalla seuraavat 10 vuotta ätmien seurana koska naiset pistäneet kriteerit liian korkealle joten parasta keksiä hyvä nimimerkki sitten.
- pitkätukka-68
Mitä toivon ja mitä odotan on kaksi eri asiaa.
Toivon toimivuutta, mutta odotettavissa on entistäkin pahempaa toimimattomuutta. Sivuston toimivuutta
Tulisi nyt se rekisteröintipakko niin iso osa trolleista katoaisi hyvin nopeasti.
- marimekko
Katoaa varmasti monia muitakin samalla.
Harvoin tulee enää edes käytyä. marimekko kirjoitti:
Katoaa varmasti monia muitakin samalla.
Harvoin tulee enää edes käytyä.Aika näyttää.
Ehkä trollien katoaminen tuo muita keskustelijoita.- ojefej
Tunnistautumispakko niin katoavat timpat, bickyt ja muut pelkästään trollaamiseen tarkoitetut profiilit.
ojefej kirjoitti:
Tunnistautumispakko niin katoavat timpat, bickyt ja muut pelkästään trollaamiseen tarkoitetut profiilit.
Jokuhan niistä voi jäädäkin.
Janica Näätä jää vonkaamaan sinkkupalstan neitsytsetiä...
- varovainenodotus
Askelta kohti asiallisempaa palstaa. Trollien häipymistä.
- pitkätukka-68
Ei liika asiallisuuskaan kivaa ole.
pitkätukka-68 kirjoitti:
Ei liika asiallisuuskaan kivaa ole.
Eipä kyllä, huumoria tarvitaan.
Trollien harjoittama palstakiusaaminen ei ole kuitenkaan huumoria.
Odotan sitä että NuuskaMuikkune katoaa palstalta.
Hän on linjannut ettei jää jos rekisteröintipakko ulottuu sinkut-palstalle. No, se koskee sinkut-palstaa, joten Nuuska lähtee.- 46325585
Vähän kyllä epäilen ettei hän osaa laittaa ovea hiljaa kiinni perässään. Joku näytös nähdään vielä.
- ruoskalla
Yks hyvä uudistus olis että homomulkkunen,paskamäki ja hinttidf bannattais ja poliisit kävis "pamputtaa" niit sauvoillaan takaapäin.
oppiispahan olemaan. - zxczxc
Odotan palstan kuihtumista ja kuolemaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404