Eksyin sitten 16 vuotta vanhemman miehen kanssa sänkyyn...
Se käsittely oli aivan mahtavaa. Tiesi tasan tarkkaan, miten toimia. Varmat otteet. ❤️
Kiihotun jo pelkästä ajatuksestakin. Harmi, ettei tämä tule toistumaan.
Vanhempi mies
21
2731
Vastaukset
- SinisellänuoseeNiin minäkin eksyin vanhemman miehen mukaan ja kamala pettymys koko ukko.. Kesti ehkä viisi minuuttia ja sitten oli poikki, kyllä se näin taitaa olla, että vanhat papsut ei enää kestä niinkuin nuoret uroot.. Seuraavan kerran katselen 30v miehiä. 
- IhanaltatuntuiSitten minulla kävi tuuri. 😊 - KunnollakuitenkinEi kai sitä alle puolen tunnin kuitenkaan. usein kauemmin. 

- PitkäänTuu kokeile mun kans 
- 39laivallaMulla on todella ihana muisto vanhemman miehen kanssa rakastelusta. Harmi kun oli yhden illan juttu. 
- Pistetäänko uusiksi? - dralliandPannaan vaan. 

- Kyllä meissä miehissä on monenlaisia ikään katsomatta ja itsellä saan parhaan nautinnon siitä kun voin tuottaa naiselle mielihyvää kunnolla - AnonyymiTuollaisen miehen kun saisi kaveriksi,jos synkkaa ja ok,tutustuttaa myös muhkeamuotoiseen vaimoonikin ; ) 
 T. Um53 hesasta,jolla ei itsellä paukut riitä...

- Täällä olis vanhempi herrasmies vailla nuorempaa rakastajatarta, 
 pitempiaikaiseen suhteeseen. M60
- AnonyymiEli tykkäät parin minuutin munasta? Itseäni, eivät vanhat ukot kiihota sensijaan nuoret miehet parasta hottia.. - AnonyymiTosimies vetää sen puoli tuntia helposti ja pitää huolen siitä että nainen saa kunnolla. Ja tarvittaessa monta kertaa. 
 M 52.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tosimies vetää sen puoli tuntia helposti ja pitää huolen siitä että nainen saa kunnolla. Ja tarvittaessa monta kertaa. 
 M 52.Ooobs! puolitunitia yhteen menoon. Mun mielestä ollaan jo jyystämisen puolella. Kymppiminsa ravakaa aikuisenmihen panemista riittää ensialkuun. Ooo Joskus on sattunut kohdalleni jyystäjä, tuli katon kuvin tutuiksi 

- AnonyymiTälläkin on kokenut syksyllä 47v täyttävä, siisti ja hyväkroppainen mies, joka on muutenkin mukava..kiihotun siitä, kun saan naisen nauttimaan, joten se on hyvä alku sille, että tykkäisit:). jos kiinnostuit niin nyt vaan pitäisi saada kontakti jotenkin aikaiseksi.. 
- AnonyymiMä oon 26 v nainen. On noita satunnaisia "nuorukaisia" ollut aika monta. Parhaat panot kuitenkin yli 40 kymppisiltä jotka osaa. Kaiken huippu oli se 53v mies joka todella tiesi mitä tehdä. Viikonloppu sen kans jaa oli paikat hellänä mut todella tyydytetty olo. 
- AnonyymiMonilla poikasilla laukee jo ennen kuin ehtii edes aloittaa mitään. mä 32 v nainen ja en huoli alle 45 enää. Aikuisella miehellä ei oo kiire. Jaksaa ja osaa. Tavannut yli 30 miestä joiden iät 43 -56 v. Alkuaikoina luulin et joku 25 on hyvä. Baarista sit mentiin ja jäbä oli kuumana. alle 5 minuuttia ja se oli siinä. Eikä kyennyt ees uusintaan - AnonyymiIhanko tosi,,, 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ihanko tosi,,, Katsoit kellosta aikaa ,,,, 

- AnonyymiMiksei voisi toistua? Mikä teitä estää? 
- AnonyymiMinkä ikäisiä olitte? Miksi ei voisi jatkua? 
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset475007
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut223695
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693473
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012828
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral892713
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302660
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa181821
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161636
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021488
- 1521331