Vanhempi mies

Ihanaltatuntui

Eksyin sitten 16 vuotta vanhemman miehen kanssa sänkyyn...

Se käsittely oli aivan mahtavaa. Tiesi tasan tarkkaan, miten toimia. Varmat otteet. ❤️

Kiihotun jo pelkästä ajatuksestakin. Harmi, ettei tämä tule toistumaan.

13

875

4Äänestä

Vastaukset

• Niin minäkin eksyin vanhemman miehen mukaan ja kamala pettymys koko ukko.. Kesti ehkä viisi minuuttia ja sitten oli poikki, kyllä se näin taitaa olla, että vanhat papsut ei enää kestä niinkuin nuoret uroot.. Seuraavan kerran katselen 30v miehiä.

• Sitten minulla kävi tuuri. 😊

• Ei kai sitä alle puolen tunnin kuitenkaan. usein kauemmin.

• Tuu kokeile mun kans

• Mulla on todella ihana muisto vanhemman miehen kanssa rakastelusta. Harmi kun oli yhden illan juttu.

• Pistetäänko uusiksi?

• Pannaan vaan.

• :) no missäs oot?

• Kyllä meissä miehissä on monenlaisia ikään katsomatta ja itsellä saan parhaan nautinnon siitä kun voin tuottaa naiselle mielihyvää kunnolla

• Tuollaisen miehen kun saisi kaveriksi,jos synkkaa ja ok,tutustuttaa myös muhkeamuotoiseen vaimoonikin ; )
      T. Um53 hesasta,jolla ei itsellä paukut riitä...

• Täällä olis vanhempi herrasmies vailla nuorempaa rakastajatarta,
    pitempiaikaiseen suhteeseen. M60

• Eli tykkäät parin minuutin munasta? Itseäni, eivät vanhat ukot kiihota sensijaan nuoret miehet parasta hottia..

• Tälläkin on kokenut syksyllä 47v täyttävä, siisti ja hyväkroppainen mies, joka on muutenkin mukava..kiihotun siitä, kun saan naisen nauttimaan, joten se on hyvä alku sille, että tykkäisit:). jos kiinnostuit niin nyt vaan pitäisi saada kontakti jotenkin aikaiseksi..

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.