Vanhempi mies

Ihanaltatuntui

Eksyin sitten 16 vuotta vanhemman miehen kanssa sänkyyn...

Se käsittely oli aivan mahtavaa. Tiesi tasan tarkkaan, miten toimia. Varmat otteet. ❤️

Kiihotun jo pelkästä ajatuksestakin. Harmi, ettei tämä tule toistumaan.

21

2468

6Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinisellänuosee

      Niin minäkin eksyin vanhemman miehen mukaan ja kamala pettymys koko ukko.. Kesti ehkä viisi minuuttia ja sitten oli poikki, kyllä se näin taitaa olla, että vanhat papsut ei enää kestä niinkuin nuoret uroot.. Seuraavan kerran katselen 30v miehiä.

    • Ihanaltatuntui

      Sitten minulla kävi tuuri. 😊

      • Kunnollakuitenkin

        Ei kai sitä alle puolen tunnin kuitenkaan. usein kauemmin.


    • Pitkään

      Tuu kokeile mun kans

    • 39laivalla

      Mulla on todella ihana muisto vanhemman miehen kanssa rakastelusta. Harmi kun oli yhden illan juttu.

    • Pistetäänko uusiksi?

      • dralliand

        Pannaan vaan.


      • :) no missäs oot?


    • Kyllä meissä miehissä on monenlaisia ikään katsomatta ja itsellä saan parhaan nautinnon siitä kun voin tuottaa naiselle mielihyvää kunnolla

      • Anonyymi

        Tuollaisen miehen kun saisi kaveriksi,jos synkkaa ja ok,tutustuttaa myös muhkeamuotoiseen vaimoonikin ; )
        T. Um53 hesasta,jolla ei itsellä paukut riitä...


    • Täällä olis vanhempi herrasmies vailla nuorempaa rakastajatarta,
      pitempiaikaiseen suhteeseen. M60

    • Anonyymi

      Eli tykkäät parin minuutin munasta? Itseäni, eivät vanhat ukot kiihota sensijaan nuoret miehet parasta hottia..

      • Anonyymi

        Tosimies vetää sen puoli tuntia helposti ja pitää huolen siitä että nainen saa kunnolla. Ja tarvittaessa monta kertaa.
        M 52.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosimies vetää sen puoli tuntia helposti ja pitää huolen siitä että nainen saa kunnolla. Ja tarvittaessa monta kertaa.
        M 52.

        Ooobs! puolitunitia yhteen menoon. Mun mielestä ollaan jo jyystämisen puolella. Kymppiminsa ravakaa aikuisenmihen panemista riittää ensialkuun. Ooo Joskus on sattunut kohdalleni jyystäjä, tuli katon kuvin tutuiksi


    • Anonyymi

      Tälläkin on kokenut syksyllä 47v täyttävä, siisti ja hyväkroppainen mies, joka on muutenkin mukava..kiihotun siitä, kun saan naisen nauttimaan, joten se on hyvä alku sille, että tykkäisit:). jos kiinnostuit niin nyt vaan pitäisi saada kontakti jotenkin aikaiseksi..

    • Anonyymi

      Mä oon 26 v nainen. On noita satunnaisia "nuorukaisia" ollut aika monta. Parhaat panot kuitenkin yli 40 kymppisiltä jotka osaa. Kaiken huippu oli se 53v mies joka todella tiesi mitä tehdä. Viikonloppu sen kans jaa oli paikat hellänä mut todella tyydytetty olo.

    • Anonyymi

      Monilla poikasilla laukee jo ennen kuin ehtii edes aloittaa mitään. mä 32 v nainen ja en huoli alle 45 enää. Aikuisella miehellä ei oo kiire. Jaksaa ja osaa. Tavannut yli 30 miestä joiden iät 43 -56 v. Alkuaikoina luulin et joku 25 on hyvä. Baarista sit mentiin ja jäbä oli kuumana. alle 5 minuuttia ja se oli siinä. Eikä kyennyt ees uusintaan

      • Anonyymi

        Ihanko tosi,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko tosi,,,

        Katsoit kellosta aikaa ,,,,


    • Anonyymi

      Miksei voisi toistua? Mikä teitä estää?

    • Anonyymi

      Minkä ikäisiä olitte? Miksi ei voisi jatkua?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe