Meinasi psykoosi iskeä päälle :(
Olen nukkunut viime päivinä tosi vähän ja huonosti. Oikeastaan to-pe välisestä yöstä asti noin 5 tuntia per yö, kun yleensä nukun noin 9 tuntia. Viikonloppuna aika kului pääosin RDR 2:n parissa ja jos aamuyöllä heräsin pissalle, niin peliohjain kutitteli pöydällä kovasti.
Tänään aamuyöstä klo 5 heräsin pelkotiloihin ja olin aivan varma että mua on ammuttu kasvoihin niin että luoti viisti naaman ohi tehden kuitenkin arven kasvoihin. Tämä tapahtui muka Sokoksen takapihalla ja ampuja oli ympäröivien kerrostalojen parvekkeella. Olin katkera että jos olen selättänyt aknen niin pitääkö tapahtua tällanen. Sain myös ivallisia puhelinsoittoja ja viestejä, joita kuitenkaan ei ollut olemassa kun selasin puhelinta sairaalassa. Aamulla en kuitenkaan uskaltanut laittaa valoa päälle, ettei ampuja näkisi mua ulkoa pimeästä. Tärisin parisen tuntia sängyssä, seiskan aikoihin konttasin ikkunalinjan alapuolella äidin makuuhuoneeseen ja kerroin että mua on ammuttu ja hänkin voi olla vaarassa. Painotin että ei valoja eikä ylimääräisiä liikkeitä. Itse menin nojatuolin taakse istumaan, jotta ikkunan kautta ei muhun ollut näköyhteyttä.
Äitini huolestui valtavasti ja kutsui ensihoitajat paikalle. Mulle hän sanoi että lääkäri tulee ja putsaa "ampumahaavan". Ensihoitajat veivät mut sairaalaan jossa olin jonkin aikaa aivan hämmentyneessä ja sekavassa mielentilassa, jolloin myös osastohoidon mahdollisuus oli esillä, mutta sitten järki alkoi vähitellen ottamaan voiton. Aloin ymmärtämään että kyse oli poikkeuksellisen todentuntuisesta painajaisesta ja kun näin itseni sairaalan peilin kautta, ymmärsin että mua ei oltu ammuttu kasvoihin. Aiemmin aamuyöstä olin ihan varma, että tietokonepöydälläni olevaan talouspaperirullaan osoittaa punainen laser-osoitin jonkun tarkka-ampujan toimesta, mutta ensihoitaja totesi että se on digitaalisen kelloradion punaiset osoittimet jotka aiheuttivat sen.
Kahden lääkärin kanssa juteltuani tulimme siihen tulokseen, että olen valmis kotiutumaan. Sovimme että vähennän pelaamista ja pyrin palaamaan normaaliin unirytmiin ja unentarpeeseen. Olen tänään pelannut hetken aikaa, mutta pyrin siihen että pelaaja on osa pelimaailmaa, kuten kuuluukin, mutta pelimaailma ei enää tule mun elämään. Sain myös Tenox-lääkkeitä mukaan sairaalasta. Se bentso mulla onkin kokeilematta, joten ei missään nimessä hukkareissu siinäkään mielessä.
Kun kotiuduin iltapäivällä, ryhdyin heti puuhastelemaan työjuttujen parissa ja se oli varsin erikoinen, mutta varmasti ihan hyvä, tunne vaihtaa sairaalan sängyn peitto suunnilleen lennosta työkamppeisiin ja vastailla puhelimeen jne. Ja ainakin nyt mulle tuo lohtua se, että jos joku "uhkaa" mua, niin mulla on kuitenkin tuttuja moottoripyöräkerhoon kuuluvia tyyppejä, jotka kirjoittavat tällekin palstalle, ja he varmasti jeesivät kaveria tarvittaessa. Jos joku assassin uhkaa niin eipä aikaakaan kun pihalle kaartaa Chevy Silverado ja muutama liivimies pesäpallomailojen kera tulee näyttämään kaapin paikan 😊
P234: Jouduin käymään tänään sairaalassa
44
801
Vastaukset
- Kaisanoasaa
Pelasin eilen, aamu 11 aikaan aloitin ja lopetin tänään aamu kolmelta , heräsin 9 aikaan ja pelasin 18.00 saakka. Pelaan varmaan vielä tänään 23.00-03.00 välillä
Hienoa, toivottavasti sun pääkoppa kestää paremmin kuin mun 👍 Itse menen nukkumaan varmaa tunnin sisällä.
- pitkätukka-68
En tiennytkään et Tennarit on bentsoja, mutta wikistä tarkastettuani totesin niiden olevan.
Joka päivä oppii. - Tenoxii
Mullakin mennyt yöunet kun pelaan candycrushsaagaa. Koskahan pamahtaa psykoosi päälle. Myös äiti ja meidän tulevat rahahuolet painaa mieltä ja ahdistaa. Merkit on ilmassa..
- Vilii
Tenoxia ei helposti nykyään saakaan. Ei opamoxiakaan joka on rauhoittava bentso myös.
Ennen niitä sai helposti.
Niitten kanssa täytyykin olla varovainen, riippuvuus tulee helposti. Ja tenoxia täytyy ottaa isompia annoksia jos käyttää aktiivisesti koska sieto kasvaa, uni ei tulekaan ja täytyy kaksinkertaistaa annos.
Onko muuta lääkitystä, ap?- Khxgyb
Kysy vain että mitä kaikkea...
Niin tiedä sitten onko kolme tenoxia paperipussissa mikään avain onneen, kun viimeksi olen ollut syömättä bentsoja pitkäperjantaina 2016 eli taisi olla maaliskuuta. Noin muuten reseptillä ja käytössä on Lyrica maksimiannoksessa 600mg/vrk, Rivatril 0,5mg 4/vrk, Temesta 1mg tarvittaessa, Atarax tarvittaessa jne. 😅
Käsittääkseni Tenox on nukahtamislääke, mutta mulla ei varsinaisesti ole ollut vaikeuksia nukahtaa joskus puoliltaöin, mutta aamuöiset heräämiset ja siihen liittyvät ahdistuskohtaukset pehmensivät pään. Mitä luultavammin otan pari Ataraxia nukkumaan mennessä, mutta jos yöllä ahdistaa enkä saa nukuttua niin sitten Tenoxia kehiin.
Ja noin muutenkin nyt kun on taas paluu arkeen, niin ei tule pelattua niin paljoa. Joku pari tuntia illassa lienee sopiva määrä.- benzonarkki
peris234 kirjoitti:
Niin tiedä sitten onko kolme tenoxia paperipussissa mikään avain onneen, kun viimeksi olen ollut syömättä bentsoja pitkäperjantaina 2016 eli taisi olla maaliskuuta. Noin muuten reseptillä ja käytössä on Lyrica maksimiannoksessa 600mg/vrk, Rivatril 0,5mg 4/vrk, Temesta 1mg tarvittaessa, Atarax tarvittaessa jne. 😅
Käsittääkseni Tenox on nukahtamislääke, mutta mulla ei varsinaisesti ole ollut vaikeuksia nukahtaa joskus puoliltaöin, mutta aamuöiset heräämiset ja siihen liittyvät ahdistuskohtaukset pehmensivät pään. Mitä luultavammin otan pari Ataraxia nukkumaan mennessä, mutta jos yöllä ahdistaa enkä saa nukuttua niin sitten Tenoxia kehiin.
Ja noin muutenkin nyt kun on taas paluu arkeen, niin ei tule pelattua niin paljoa. Joku pari tuntia illassa lienee sopiva määrä.Mä haluaisin saman lääkärin kuin sulla on. Minun lekuri ei suostu enää kirjoittamaan rauhoittavia kun on syntynyt addiktio.
benzonarkki kirjoitti:
Mä haluaisin saman lääkärin kuin sulla on. Minun lekuri ei suostu enää kirjoittamaan rauhoittavia kun on syntynyt addiktio.
Mullakin varmasti on syntynyt fyysinen addiktio, mutta ihan yhtä lailla se syntyy masennuslääkkeisiin ja neurolepteihin joita kyllä kirjoitetaan vauvasta vaariin.
Mulla on lääkäri vaihtunut monestikin, mutta toi 2mg Rivaa päivässä ja tarvittaessa Temesta tai pari, on todettu sopivaksi paniikkihäiriön hoitoon. Ei ole sietokyky erityisemmin noussut enkä löydä bentsoista mitään väärinkäyttöpotentiaalia mitä joskus olen kokeillut, mutta sitä en ole toki lääkärille kertonut.
Kai se on osittain lääkäristä kiinni ja osittain siitä että miten esittää asiansa. Että miten tasapainoilee asiaatuntevan ja tietämättömän välimaastossa.
En olisi uskonut mitenkään, että sulla Peris olisi mitään psykoosi-oireita, kun sun kirjoituksesi ovat muutenkin aina kaikin puolin asiallisia ja hyvätasoisia. Huomaa kyllä heti palstan tasosta sen, jos sä et ole täällä kirjoitellut, kun ei ole ollut moneen päivään mitään hyviä keskustelujakaan tällä palstalla.
Hyvä tosiaan, kun tunnet niitä moottoripyöräjengiläisiä, niin he kyllä varmasti auttavat sua tiukan paikan tullen asiassa kun asiassa.No olenhan mä aiemminkin kertonut palstalla mun mielenterveysongelmista, mutta eipä kai ne ole mitenkään automaattisesti sidoksissa mun kirjoitusten tasokkuuteen. En kuitenkaan koskaan ole kirjoittanut mitään harhaisia juttuja palstalle tms.
- KurppaN
Melkoisen karhunpalveluksen teet periksen mielenterveydelle kun ruokit periksen satuolentoharhaa, mopojengiläisiä sun muita.
- Lastenpelejä.vaan
Ei pitäisi periksellä pelata K-18 pelejä kun pää ei niitä kestä :D
Oivoi, tuttu juttu.. Joskus sun ikäisenä vedin muutamia kertoja muutaman päivän pirikuurin jolloin jäi nukkuminen ja syöminen aika vähille, niin äkkiäkös siinä alkoi pikku-ukot hyppelemään makkarissa.
Mut hei hyvä juttu että pääsit lääkäriin ja sait vielä muutaman tennarin kaupanpäälle :))))) Ja tosiaan jos tarviit joskus apua niin minä, Bicky ja/tai muut Penetratorsin jätkät tullaan kyllä jeesimään. Se on yksi läimäytys lihaksikkaalla peniksellä päin näköä ja terve menoa!- crux
Peris, näillä feikkiprofiileilla kirjoittelu vain pahentaa olotilaasi, kannattaa lopettaa heti. Vievät loputkin todellisuudentajustasi.
- Lääkärisetä
Psykoottisella ihmisellä ei nimenomaan ole todellisuudentaju kunnossa. Ei tee perikselle yhtään hyvää jatkaa trollaamistaan näädillä sun muilla feikkiprofiileilla.
- hyväämatkaa
Pelon kautta ei kannata elämäänsä elää. Tee sopu oman kuolemasi kanssa ja elävien ihmisten. Koskaan ei tiedä, milloin oma aika tulee. Kerran se vaan napsahtaa, eikä taakseen kannata vilkuilla, jos on vamis. Elä hyvä elämä ja keskity siihen. Tee lista asioista, jotka tahdot tehdä ja saavuttaa ja ala ottaa pieniä askeleita niiden saavuttamiseksi. Käsittele menneisyytesi ja tiedosta asiat jotka olet tehnyt vääri. Pyydä anteeksi. Älä tee uudestaan samoja virheitä. Tee hyvää muille ihmisille, niin elämäsi saa syvemmän sisällön. Nämä lääkkeet auttoivat mua kovasti. Kaikki pelot ovat poissa. Tsemppiä.
Hyvin sanottu. Viime vuosina lähipiirissä ja tuttavapiirissä on ollut niin monta sairastumis- ja kuolemantapausta varsin laajassa ikähaarukassa, että olen pyrkinyt elämään enemmän täysillä kuin ennen. Esimerkkeinä vaikkapa mun toissa kesän kesäauto Jaguar S-Type, viime kesänä vanhan Mersun rähjän päivittäminen uudempaan, Xbox Onen ja mielenkiintoisten pelien hankinta, se etten lokakuun alussa kieltäytynyt pussysta kun sitä mulle tarjottiin jne. Monelle tietty ihan arkipäiväisiä juttuja, mutta mulle asperger-tapaukselle elämän merkkipaaluja.
- MengeIe
Eivät mielikuvitusystäväsi pysty auttamaan tosielämässä. Mene takaisin sairaalaan ja kerro lääkärisedille niistä, saat jotain stydimpää troppia angsteihisi.
- bIack.jake
Luultavasti vuosia jatkunut perseilysi ”liljalaaksolaisilla” on yksi merkittävä syy huonoon mielenterveyteesi.
- hmmmmmmmmmm
Kyllä toi oli ihan selkeä psykoosi.
- Nainen39vee
Liika pelaaminen, huonot geenit, unen puute, trollaaminen palstalla, jatkuva valehtelu ja ätmiys ovat periksen psykoosin syyt.
- hienoahienoa
Nyt peris alat tekemään penislihasreenejä, niin paranet alta aikayksikön!
- penis234
Vielä kun tärisin ja paskansin niin ripulit pärskähti housuihin ripulit. Sitten vasta tajusin että olin unohtanut laittaa anustapin paikoilleen.
- wanhaämmä
En viitsi kauheasti päätäni vaivata palstahahmojen todenperäisyydellä, kun sillä ei ole mulle merkitystä, mutta Peris on kyllä aika luova tyyppi. Tuollaisen porukan synnyttäminen keskustelupalstalle on mun mielestäni huippu hyvä idea. Kaikkea ei aina tarvitse tuijottaa jäykästi putken läpi.
Monella taiteilijalla on muuten mt-ongelmia, tosin yleisin taitaa olla kaksisuuntainen.
Perikselle tsemppiä jatkoon ;) Noin 10 tunnin yöunet teki oikein hyvää, eikä ollut mörköjä sängyn alla eikä tarkka-ampujia piharakennusten katolla 🤭
En jaksa jokaiselle kyseenalaistajalle vastat erikseen, mutta ei esimerkiksi Liljalaakson Timpan perhe tai Penetrators MC:n äijät liity muhun yhtään mitenkään. Niin moni palstalainen on kuitenkin nähnyt Timpan perheen Prismassa, Bicky Royal miehen keulivan Silveradon Varissuolla, JyystaXeja ympäri Turkua jne. että ihan oikeita henkilöitä he ovat.- wanhaämmä
Hyvä-hyvä :)
- LyyliLady
Peris-parka luulee bicky-satujensa olevan niin suurta taidetta, että aikuisetkin niihin uskovat. Alle 3-vuotiaat ehkä uskoisivatkin.
- Normaalia
Yksinäisillä on kaikenlaisia mielenterveys ongelmia. Ei muuta kun vuoden sairaslomaa ja valtion elättinä elelet pelaillen pleikkaria.
- höpsistä_
Oikeasti psykoottiset ihmiset eivät heitä läppää mielikuvitusystävistä.
- tiipi
Peris on perseestä.
Alimpaan tyrmään joutais kahlituks ja avain tungettais hinttari-df:n peräaukkoon joka roikkuis siel kahleis rottien syötävänä.- ihanasti.sanottu
Kaunis ajatus :)
- skitsokenties
Onko sulla muuten joku diagnoosi, joka selittää ton ajoittaisen liki täydellisen totuudentajun katoamisen? Ei ole meinaan ihan normaalia, että muutama huonosti nukuttu yö ja pleikkarin intensiivinen pelaaminen vievät ihmisen psykoosiin.
Niin ja niistä wt-liivijengiläisten pesäpallomailoista ei ole sitten mitään apua kun vastassa on 1800-luvun Villistä Lännestä Paattisten preerioille aikamatkustanut lännen nopein. Sellainen ehtii ampua kaikki penetratorsit niille sijoilleen ennenkuin ehtivät siirtää hädintuskin lihaisat ruhonsa ulos sieltä muskeliautostaan.- skitsokenties
Ok, mä en ole ainakaan koskaan kuullut, että Aspergerin oireyhtymään kuuluisi minkäänlaiset psykoottiset oireet. Toi psykoottispiirteinen persoonallisuushäiriö voi muuten ihan hyvin ollakin sulla.
Lisäksi toi psykoottispiirteinen persoonallisuushäiriö muistuttaa joiltakin osin Aspergerin syndroomaa, joten lääkäreilläkin voi olla vaikeuksia erottaa näitä kahta sairautta toisistaan. Voihan se olla, että lääkäri on antanut sulle väärän diagnoosin, ja sun ongelmat johtuukin enempi tosta skitsotyyppisestä pers.häiriöstä kuin Aspergerista.
Muistaakseni myös NAL on kertonut, että hänellä on tuo skitsotypaalinen persoonallisuushäiriö diagnosoitu. - FunBerman
skitsokenties kirjoitti:
Ok, mä en ole ainakaan koskaan kuullut, että Aspergerin oireyhtymään kuuluisi minkäänlaiset psykoottiset oireet. Toi psykoottispiirteinen persoonallisuushäiriö voi muuten ihan hyvin ollakin sulla.
Lisäksi toi psykoottispiirteinen persoonallisuushäiriö muistuttaa joiltakin osin Aspergerin syndroomaa, joten lääkäreilläkin voi olla vaikeuksia erottaa näitä kahta sairautta toisistaan. Voihan se olla, että lääkäri on antanut sulle väärän diagnoosin, ja sun ongelmat johtuukin enempi tosta skitsotyyppisestä pers.häiriöstä kuin Aspergerista.
Muistaakseni myös NAL on kertonut, että hänellä on tuo skitsotypaalinen persoonallisuushäiriö diagnosoitu.Aika skitso peris on kun jaksaa vuodesta toiseen pyörittää satuhahmokatrastaan palstalla ja inttää että ne ovat todellisia henkilöitä. Senkin jälkeen kun on itse monta kertaa kertonut totuuden. Skitsoa hommaa.
- sisarvalkoinen
Tuo tenox on yksin melko huono vaihtoehto ja näitä ei saisi käyttää pitkiä aikoja, kannataa varaa aikaa terveyskeskukseen, on olemassa ihan oikeasti unilääkkeitä, tenox on nukahtamiseen eli hieman väsyttää, jos valvot pidempään lääkkeen ottamisen jälkeen niin se ei auta enää uneen. Myös joku mielialalääkitys joka tasaa oloa olisi ehdottomasti hyvä ottaa käyttöön. Kirjoituksen perusteella epäilen sinulla todella olevan psykooosin oireita, maanisdepressio voisi olla kyseessä...
- hmmmmmmmmm
Mahtaakohan perikselle käydä kohta "juhakurviset"?
- F1fani
Mitäs jos vaihtaisit vaikka F1-peleihin? Sitten voisit sinkoilla radalla Maldonadon tavoin ja jättää Felipe Babyn taakse? Toisaalta jos pelaat Felipellä niin saatat joutua kuulemaan radioviestejä "Ok, Valtteri is faster than you, please let him pass"
Onhan mulla autopelejä ja olen joksikin aikaa saanut tarpeekseni niistä. Esim. Forza 7:n uran olen pelannut täysin läpi, sitten on Project Cars 2, Dirt 4 rallipeli jne. jotka ovat viittä vaille valmiita.
Mutta mikään siipimies en ole missään pelissä ollut, enkä ole jos pelaan kaverini kanssa.- F1fani
peris234 kirjoitti:
Onhan mulla autopelejä ja olen joksikin aikaa saanut tarpeekseni niistä. Esim. Forza 7:n uran olen pelannut täysin läpi, sitten on Project Cars 2, Dirt 4 rallipeli jne. jotka ovat viittä vaille valmiita.
Mutta mikään siipimies en ole missään pelissä ollut, enkä ole jos pelaan kaverini kanssa.Olet siis tula syöksevä ja sinkoileva Maldonado?
F1fani kirjoitti:
Olet siis tula syöksevä ja sinkoileva Maldonado?
Bicky Royal-miehellä sitä onkin keuliva Chevy Silverado ja uusimpana auto-ostoksena Kasipätkän Volvo:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- hmmmmmmmmmmm
Kyllä Bickyllä on hyvänlaatuinen ja tuuhea tukka, jos antaisi sen kasvaa. Mutta Bicky sitä kun tykkääkin, että kaljuksi ajettu pää on miehekäs ja karski, niin siksi ajaa hiuksensa mielellään pois.
Marko Savolaisellakin oli ammattilaisbodariaikoinaan aina kalju pää, mutta nykyään hän antaa hyvänlaatuisen ja tuuhean tukkansa taas kasvaa.
- jounin_kasipätkä
Periksen kannattaisi enemmän hyödyntää hulluuttaan markkinointimielessä. Jotenkin tulee mieleen pari suomalaista kyläkauppiasta ja Teslan perustaja Elon Musk :DDD
Anna psykoosien ja ahdistusten iskeä vaan päälle..
Kärsi.
Kyllä se pää ittensä laittaa takas kasaan. :D
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812