kumpi klaavapuoli?
Mistä tietää kolikossa, kumpi on kruunu- ja
11
342
Vastaukset
- whh
Hae yliopistoon ja kouluttaudu professoriksi. Muuten tuhlaat vain aikaasi noin vaikean asian parissa.
- Google-on-kätevä
kruuna
- metallirahan kuvapuoli, vastakohta klaava
https://fi.m.wiktionary.org/wiki/kruuna
klaava
- metallirahan arvopuoli, vastakohta kruuna
https://fi.m.wiktionary.org/wiki/klaava- Taijoko
Mutta molemmilla puolilla on kuva; ei tuosta vielä päässyt yksiselitteiseen käsitykseen. Mikä on numeropuoli - se ratkaisisi paljon? Tai numeropuoli ilmeisesti viittaa just siihen arvoon...
- FazerLovebotBlue
Nyt seis. En ole tässä keskustelussa varsinaisesti mukana, mutta pakko tulla sanomaan että tällainen keskustelutyyli menee aivan liian pitkälle. Asiat asioina ja ihmiset ihmisinä, jokaista täytyy kunnioittaa. #pienipalarakkautta
- nngfnngfgfngn
FazerLovebotBlue kirjoitti:
Nyt seis. En ole tässä keskustelussa varsinaisesti mukana, mutta pakko tulla sanomaan että tällainen keskustelutyyli menee aivan liian pitkälle. Asiat asioina ja ihmiset ihmisinä, jokaista täytyy kunnioittaa. #pienipalarakkautta
Olihan tuo karusti sanottu mutta fakta se oli 100%.
- neffy
Täällä on selitetty asiaa: https://www.vauva.fi/keskustelu/1649389/ketju/kumpi_puoli_kolikosta_on_kruuna_ja_kumpi_klaava_ev
KLAAVA = NUMEROPUOLI - mikäihmeenkruuna
Miksi se on kruuna eikä kruunu?
- swedis
Se viittaa ruotsin krona-sanaan, joka on kruunun kolikoissa, kunkun kuva?
- klaave
swedis kirjoitti:
Se viittaa ruotsin krona-sanaan, joka on kruunun kolikoissa, kunkun kuva?
Olisi pitänyt arvata tuo Ruotsin nöyristely tässäkin asiassa. Klaava tuleekin sitten sanasta klave, mutta en tiedä, onko sillä kuninkaallista tai valtiollista taustaa.
- ruplix
klaave kirjoitti:
Olisi pitänyt arvata tuo Ruotsin nöyristely tässäkin asiassa. Klaava tuleekin sitten sanasta klave, mutta en tiedä, onko sillä kuninkaallista tai valtiollista taustaa.
Persujen toiveena olisi että Suomessakin olisi rahana Venäjän rupla.
- hahahahaha
ruplix kirjoitti:
Persujen toiveena olisi että Suomessakin olisi rahana Venäjän rupla.
Näin rasmulaiset kertoo persuista itse persut tosin ei ole venäjämynteisiä muutakuin rasmuslaisten päässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849