Eli kun nään ihastukseni lamaannun,en saa sanaa suustani,punastelen,käännän pääni jotta hän ei näkisi tuntemuksiani. Siis ihan päinvastaista mitä todellisuudessa oon. Miten ihmeessä voisin iskeä ketään tai edes osoittaa tunteitani hymyillä ja tervehtiä kauniisti tällaisessa olotilassa. Onko vinkkejä.: )
Vastaukset 4
- Anonyymi
Nosto
- Anonyymi
Onko vielä sama ihastus, kuin 7 vuotta sitten?
- Anonyymi
Saitko sä itsesi kokoon? Mä luulen että ihastumisen voimakkaimmassa vaiheessa tuo on ihan normaalia. Se helpottaa kun tottuu uusiin tunteisiin ja ne eivät ole niin myrskyäviä. Pahinta on alkaa stressata sitä että on vähän poissa tolaltaan. Ei se oikeasti haittaa ketään , salli kaikki tunteet niin ne hiljalleen tasaantuvat hallittaviksi.
- Anonyymi
Etenisin askel kerrallaan. Pyrkisin ensiksi keskittymään tuohon pään pois kääntämiseen, koska se oikeastaan ainut, joka mielletään selkeästi torjuvaksi eleeksi ja näin ollen saa sinut antamaan täysin päinvastaisia signaaleja. Kun pääset siitä, voit alkaa panostamaan esimerkiksi tervehtimiseen jne. Pointti oli kai, että ongelmat on helpompi ratkoa yksi kerrallaan, jolloin ne tuntuukin pienemmiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132396Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371433Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha640986- 106983
- 71962
- 97868
- 48865
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686