Todella pettynyt ja loukattu olo

Loukattujapettynyt

En tiedä kuuluuko tää tänne mutta avaan mieltäni nyt johonkin. Rakastuin itseäni nuorempaan naiseen (yh), otin myös hänen lapsensa kuin omakseni. Rakastin(tan) kumpaakin valtavasti, näkemys rakkauteen vastaamisesta oli vain melko erinlaista kummallakin. Olisin tehnyt heidän vuokseen kaiken, tein heidän olonsa mukavaksi, maltoin äkkipikasen luonteeni, toin kukkia, muistin merkkipäivinä, tein usein mitä hän halusi, vähensin omia harrastuksiani ja asioita joista pidän hänen vuokseen. Enkä siksi että hän olisi niin sanonut vaan hänen vuorotyönsä vuoksi koin että olemme kovin vähän yhdessä. Kun pyysin halausta/läheisyyttä ei nyt ei oo sellanen fiilis, ehdotin makkari puuhia, ei todellakaan sanoit niin ja näin viikko tai kaks sitten... aina oli jokin selitys jos mä pyysin jotain, siis mitä vain mennään mökil ei, ei siellä ole kivaa tai ei hän pidä sukulaisistani. Katotaan joku leffa, nääh ei ainakaan tätä tää o ihan tyhmä. Olin todella pettynyt tilanteeseen ja siihen mitä sain, ajattelin et ok hän on vain sellanen, mutta rakastan(tin) häntä silti sellaisena kuin hän on. Kaiken kruunasi mielestäni se kun löysin koneelta vähäpukeisia kuvia hänestä, kysyin et mitä vitttt... no ne o jotain vanhoja, sit viestii ropisee puhelimeen melko paljon, puhelin aina piilossa, lukittu tai viestejä ei katsottu mun läsnä ollessa. Se oli todella loukkaavaa ja epäilyttävää minun mielestä. Kysyin asiaa koitin keskustella asiast tai minua vaivaavist asioist, mä olin hullu, mustasukkanen, pimee, ahdistava jne. jne. Sainpa vielä lukea muutaman viestinkin, vittu miten imelää paskaa ja flirttiä muiden miesten kanssa.... ja se oli hänen yksityisyyttä, hänelle tärkeää ja mä olin se joka oli outo. MISSÄ ON TAVALLISET NORMAALIT NAISET, mitä parempaa tai niin ihanaa hän sai somesta että mä en sitä pystynyt antaa, miksi ottaa itsestään "ITSELLEEN" vähäpukeisia kuvia (jos minä en puolisona niitä saa nähdä), miksi flirtata jotain imelää, jos kuitenkaan kotona makkarissa on ihan hiljasta? En voi muuta kuin ihmetellä ja tässä on vain osa asiast mut varmaan se mikä eniten minua mietityttää koko ihmisessä. Ja nyt asioista ei enää puhuta hän rakasti ja välitti minusta niin paljon, pyysin että voisko sen näyttää vaikka suukolla ja sanomalla että rakastan sinua ja oot tärkeä, siihen ei pystynyt millään. Tinderin sai saman päivän auki ja uuden(t) ukot ja viesti kaverit kun minä viimeiset tavarani hain, siinä tuli todistettua se rakkaus ja se välittäminen, merkitseekö sellaiset sanat tai toisen ihmisen tunteet enää nykyään mitään? On melko ahistunut ja paska olo

5

1227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuttuaon

      Kuulostaa erittäin tutulta! Olet törmännyt narsistiin, joka liukuu suhteesta toiseen. Plan-B on suunniteltu valmiiksi ennen kuin nykyinen suhde on ehtinyt kunnolla käynnistyä, mahdollisesti jopa usean miehen kanssa. Sinun pitäisi hyväksyä kaikki mielenmuutokset, kehua jatkuvasti, imarrella, mutta takaisin et saa juuri mitään. Seksillä koukuttaminen ja äkkipikaiset mielenmuutokset kertovat erittäin epävakaasta luonteesta - luonteesta, joka paljastuu vasta, kun on nyxä on saatu koukkuun/asumaan saman katon alle. Muista, vika EI OLE sinussa, olet vain törmännyt väärään ihmiseen, joka syö sinun voimavarat ja rahat nopeasti loppuun.

    • säälilasta

      Hyvä kun pääsit tuosta vastuuntunnottomasta naisesta eroon! Ainakin osasit tehdä yhden oikean asian: poistuit sen näkopiiristä.

      Ainoa jota todella käy sääliksi, on tuo lapsi. Hän on täysin riippuvainen "äidistään" vielä monta vuotta. Millaisen maailmankuvan tuo nainen luokaan lapselleen!
      Todennäkoisesti hän yrittää kaikkensa kasvattaa lapsestaan yhteiskunnan välinnputoajan, ihmisiä vihaavan, vailla omanarvontuntoa olevan rikkinäisen ihmisen.

    • Cercei

      Nuoremmat naiset vaan kyllästyvät vanhempiin miehiin, ja se rakkaus häipyy kuin tuhka tuuleen, kun mies alkaa kyttäämään ja epäilemään (sinänsä oikeutetusti) . Nuorempi nainen taas pitää oikeutenaan pyörittää muitakin, koska on "huolinut" vanhemman miehen.

    • Paljonkokemusta

      Yh:t. On semmosia, ei ne muuten olis y.huoltajia jos suhteet onnistuisi. Kannattaa pysyä kaukana yh. Naisista. Pillua niiltä saa kun käy vaan jyystämässä, suhteeseen ei missään nimessä koskaan.

      • Anonyymi

        Ei nyt kannattaisi yleistää.... minun mies kuoli joten en saanut valita olenko yh vai pysynkö parisuhteessa. Olin 8 vuotta yksin enkä pystynyt edes juttelemaan muita miehiä. Tuli aika kun uskaltauduin suhteeseen tapasin miellyttävän miehen joka sitten käyttikin vain hyväkseen ja heitti menemään....sattuu kuinka ihmiset voi olla julmia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe