Mikä mielikuva sosiaalidemokraateista?

Niin, millaiseksi keskimäärin ajattelisit demarin? Noin niin kuin jos pitäisi kuvailla semmoinen?

Hahah, väärin meni :D Ruotsissa ollaan tietysti jo vähyän pidemmällä mutta kuitenkin, aika hupaisa juttu:

https://www.suomenuutiset.fi/islamistifalangi-noussut-ruotsalaisdemareiden-nuorisojarjeston-johtoon/

"Olen toiminut 20-vuotta työväenliikkeessä enkä ole koskaan kokenut mitään vastaavaa, sanoo tapahtumia todistanut piirijärjestön toveri."

"Liittoa on Expressenin mukaan johtanut porukka, joka on koostunut mielipiteiltään perinteiselle ruotsalaiselle työväenliikkeelle vieraista henkilöistä. "

Tämä minua oikeastaan tässä huvitti.

"Nokkamies on samaten todennut, että ateismi on moraalitonta sekä vaatinut islaminopetuksen laajentamista. Nuorisoliiton johto on myös boikotoinut pride-marsseja, joka on erityisen raskauttava tekijä riidassa ja suivaannuttanut muuta sosiaalidemokraattista puolueväkeä."

Ei kai vaan nyy ole niin että suvaitsevaiset islamisti-demarit ja suvaitsevaiset gay-pride demarit eivät tulisi toimeen keskenään? Volvon tehtaalla nokkamiehenä työskentelevä Per-Åke on suivaantunut kun muslimiuskoinen nuorisojärjestöjohto aikoo boikotoida Per-Åken kovasti odottamaa pride-tapahtumaa :D

7

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmiä.ovat

Sossut ovat tyhmiä työläisiä, joita viedään kuin litran mittaa

• Jani Toivola turbaani päässä...

Vähän aiheen vierestä. Kroatia liittyy Unkarin ja Itävallan kanssa joukkoon, joka ei allekirjoita GCM sopimusta.
      Hvala, Hrvatska!

• Voi ei, menin lausumaan n-sanan. Pyydän anteeksi kaikilta ketkä kokevat sanan loukkaavaksi ja eritoten kaikilta niiltä pieniltä n-pojilta ja -tytöiltä, jotka poimivat fazerin sinisessä käytetyn suklaan.

Asiai oli kuitenkin tärkeä. Suomen työläisten päällysmies Antti Rinne on näet ryhtynyt syömään pekonipastan sijaan puuroa. Antti pelastaa tällä toiminnallaan ilmaston. Kun samaan aikaan vihreät pj-ehdokkaat ja kansanedustajat ovat lentäneet kuka mihinkin kaukaiseen maailman kolkkaan lepäämään rankan ilmaston pelastamisen uuvuttamina, Antti keräilee muutaman poliittisen irtopisteen ja tekee kokonaisvaikutuksista hiilineutraalin syömällä puuroa seuraavat 300 vuotta.

• "Tilannetta on katsottu läpi sormien, koska kovan linjan johto on tuonut nuorisoliittoon ja puolueeseen paljon uusia, ulkomaalaistaustaisia jäseniä."

.. OpportuNistien Ahneus Syö Heidät Itsensäkin.. Ennemmin Tai Myöhemmin.. ;P

.. Mut Joo.. Ei mitään Uutta täällä.. NarsuMarsuLandian Taivaan Alla.. ;D

• Jo vanhuuseläkkeellä oleva ex-duunari lienee Suomessa demarin prototyyppi.

• typical.perse

Jaa.. vissiin aika tavallinen työmies.

Persuista voisi tehdä samanlaisen aloituksen niin voisi tulla hauskaa :)

• JossainMuualla

Hajatelmina seuraavaa:

-Tasapäistäminen on vahva ja erottumisen pelko suuri
      -Kansalaisten rahat kuuluvat valtiolle joka jakaa rahat parhaaksi katsomallaan tavalla
      -Megalomaaniset rakenteet, jotka eivät jotenkin vain oikein toimi
      -Punainen solmio

Hassu oikeudenmukaisuuden vaatimuksen, kateuden ja tasapäistämisen yhdistelmä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      310
      3069
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      63
      2370
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      126
      2072
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      350
      2051
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1409
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      1303
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1268
    Aihe