Tulisko uskova pitää joka perjantai , lauantai Juutalaisten sapatti ?? Kyllä tai ei ??
Galluppi ??????
17
165
Vastaukset
Ei!
- Bibliasta
Palestiina lippu liehuu ja suu puhuu valhetta. Raamattu sanoo toisin. Jumala käskee pitämään sapatin.
"Muista sabbatin päivää, ettäs sen pyhittäisit. Kuusi päivää pitää sinun työtä tekemän ja kaikki askarees toimittaman. Mutta seitsemäntenä päivänä on Herra sinun Jumalas sabbati: silloin ei sinun pidä yhtään työtä tekemän, eikä sinun, eikä sinun poikas, eikä sinun tyttäres, eikä sinun palvelias, eikä sinun piikas, eikä sinun juhtas, eikä sinun muukalaises, joka sinun portissas on." (2 Moos 20:8-10)
Aivan oikein rakas KTS !! Sapatti ei kuuluu uskoville siinä muodossa. Vaan Lepo ja Rauha Herrassa joka päivä josta sapatti on vertauskuva !
- 1234567---
Rauha ja lepo voivat olla Herrassa joka päivä, mutta sapatti on pyhäpäivä, joka tulee pitää pyhänäpäivänä. Jumalan pyhittämä, joten pyhyys on sapatin yllä. Jumala muistuttaa "MUISTA" !
- antitoraisti
Minä vietän joka päivä sapattia.
- Kirjakääröt
Luuk.14:5 Biblia (1776) Ja hän vastaten sanoi heille: kenenkä teistä nauta eli aasi putoo kaivoon, eikö hän kohta sabbatin päivänä häntä ota ylös?
Shabbat shalom! Kysymys siis kuuluu, että tuleeko kristityn noudattaa kymmentä käskyä vai ei? Neljännessä käskyssä meidän käsketään pyhittää sapatinpäivä, joten päättele itse, tulee ko meidän pyhittää sapatti vai ei.
Ei Pyhä Raamattu sano että päättele itse vaan että kysy kaikki Jumalalta jos sulla on ongelma. Tuollainen te se itse usko vie Lain alle ja saa ihminen voida pahoin kun liukenee kohti iankaikkista tuhoa ! Vanhan Testamentti lainen
käsketään noudattaa varjo ja vertauskuvia. Totta ! Mutta Uuden Testamentin Uskovat käsketään noudattaa mitä varjo ja vertauskuvat esittää ! !! Oletko rakas Net Kristitty alkanut noudattaa ??- kirjakääröt
Savis kirjoitti:
Ei Pyhä Raamattu sano että päättele itse vaan että kysy kaikki Jumalalta jos sulla on ongelma. Tuollainen te se itse usko vie Lain alle ja saa ihminen voida pahoin kun liukenee kohti iankaikkista tuhoa ! Vanhan Testamentti lainen
käsketään noudattaa varjo ja vertauskuvia. Totta ! Mutta Uuden Testamentin Uskovat käsketään noudattaa mitä varjo ja vertauskuvat esittää ! !! Oletko rakas Net Kristitty alkanut noudattaa ??Jos joku noudattaa lakia, hän ei ole lain alla. Lain alla ovat ne juutalaiset, jotka eivät usko Jeesukseen.
Jos sinä et noudata lakia, sinä et ole silloin armon alla, vaan olet synnin orja.
Armon alla ovat ne, jotka uskovat Jeesukseen ja noudattavat lakia.
"Synti ei enää ole teidän herranne, sillä te ette ole lain vaan armon alaisia. Miten siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme elä lain vaan armon alaisina? Emme toki! Tehän tiedätte, että jos antaudutte orjina tottelemaan jotakuta, olette juuri sen orjia, jota tottelette. Te joko palvelette syntiä, mikä johtaa kuolemantuomioon, tai olette kuuliaisia Jumalalle, mikä johtaa vapauttavaan tuomioon." (Room 6:14-16)
"Tässä kysytään pyhiltä kestävyyttä, niiltä jotka noudattavat Jumalan käskyjä ja uskovat Jeesukseen." (Ilm 14:12) Savis kirjoitti:
käsketään noudattaa varjo ja vertauskuvia. Totta ! Mutta Uuden Testamentin Uskovat käsketään noudattaa mitä varjo ja vertauskuvat esittää ! !! Oletko rakas Net Kristitty alkanut noudattaa ??Onko uskova muka lain alla jos noudattaa kymmentä käskyä? Kerro sinä, missä kohtaa Raamattua sanotaan, että saamme rikkoa kymmentä käskyä ja häpäistä sapatin.
- Googleta
Juutalaisten sapattia määrittävät tarkat säännöt.
- sdf
Juutalaisilla on omia perinnäissääntöjä, jotka ovat Mooseksen lain vastaisia. Sellaisia sääntöjä ei pidä edes noudattaa.
Mk 7:7 Turhaan he minua palvelevat, kun opettavat oppejaan, ihmisten tekemiä käskyjä. 8 Te olette hylänneet Jumalan käskyn ja noudatatte ihmisten perinnäissääntöjä.» 9 Ja hän jatkoi: »Taitavasti te teette tyhjäksi Jumalan käskyn, jotta voisitte noudattaa omia sääntöjänne. 10 Mooses on sanonut: ’Kunnioita isääsi ja äitiäsi’ ja ’Joka kiroaa isäänsä tai äitiään, häntä rangaistakoon kuolemalla’. 11 Mutta te opetatte toisin. Jos joku sanoo isälleen tai äidilleen: ’Se, mitä sinun piti minulta saada, on nyt korban : olen luvannut sen uhrilahjaksi’, 12 te ette salli hänen enää tehdä mitään isänsä tai äitinsä hyväksi. 13 Näin te perinnäissääntöjä seuratessanne ja opettaessanne teette tyhjäksi Jumalan sanan. Ja paljon muutakin te teette, samanlaista.»
- EiTietenkään
Oikea vastaus = EI
kirjakääröt
4.11.2018 8:25
Savis kirjoitti:
käsketään noudattaa varjo ja vertauskuvia. Totta ! Mutta Uuden Testamentin Uskovat käsketään noudattaa mitä varjo ja vertauskuvat esittää ! !! Oletko rakas Net Kristitty alkanut noudattaa ??
Näytä lisää
Jos joku noudattaa lakia, hän ei ole lain alla. Lain alla ovat ne juutalaiset, jotka eivät usko Jeesukseen.
Jos sinä et noudata lakia, sinä et ole silloin armon alla, vaan olet synnin orja.
Armon alla ovat ne, jotka uskovat Jeesukseen ja noudattavat lakia.<<<<<
SIIS ?? Etkö ole minun todistuksia ole lukenut missä todistan että pidän ja noudatan ja Täytän,, koko Laki ja Mooseksen Laki ! Kaikki miten Jumala käskee ja sen takia teen niin kuin Jeesus käskee >>> Rakasta Lähimmäinen koko sydämellä niin täytät ja noudatat ja pidät koko Laki ja Mooseksen Laki ! Ja Kaikki miten Jumala käskee koska silloin Rakastat Hänet yli kaiken ! Ala nyt auta Lähimmäinen niin kuin Laupias Samarialainen niin saat elää Laista joka on sovitus ja Huuto Ristiltä kaikki myös Laki on täytetty koska sanassa kaikki sisältää kaikki !!- 1234567---
Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi yli kaiken. Pidä siis Jumalan antama sapatti pyhänäpäivänä. Ja rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202473Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381766Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3201405Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai561005- 65979
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.55870- 39854
J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e36783Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh37717Sinulle vain
Kirjoitan sinulle, koska sydämeni on niin täynnä asioita, joita en ole voinut sanoa ääneen. Tämä ei ole kirje, jossa pyy45678