Pituus, koulutus, työ ja tulot

Vihaannaisia

Nämä asiat eivät miehille merkkaa mitään naisessa. Sen sijaan pienituloisen ja lyhyen miehen on mahdotonta löytää naista. Nuoren naisen on käytännössä mahdotonta syrjäytyä, kunhan pitää itsensä hoikkana eikä sekaannu rikollisiin.

30

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistelen että olet ennenkin puhunut aiheesta...

• Vihaannaisia

Ja?

• Vihaannaisia kirjoitti:

Ja?

Niin että on puhuttu tästä ennenkin..

• Vihaannaisia
        Palstamäki kirjoitti:

Niin että on puhuttu tästä ennenkin..

Puhutaan lisää. Ei tämä palstan taso päätä huimaa.

• Vihaannaisia kirjoitti:

Puhutaan lisää. Ei tämä palstan taso päätä huimaa.

Hommaa itsellesi elämä ja sitten katsele itsellesi nainen.

Ei se ole tuon vaikeampaa.

• Oletvanhavajakki
        Palstamäki kirjoitti:

Hommaa itsellesi elämä ja sitten katsele itsellesi nainen.

Ei se ole tuon vaikeampaa.

Sinulle ainakin tuntuu olevan vaikeaa, koska sinulta puuttuu molemmat.

• Jos mies olisi järkevä ja looginen, niin mies vihaisi miehiä. Eiväthän naiset ole tehneet mitään sille, että syrjäytyminen on heille poikkeuksellista, vaan miehethän sen mahdollistavat. Mitäs juoksette p*llun perässä.

• Kyllä ne joillekin merkkaa, tuskin ne miehet muuten tahtois kouluttautua ja hommata hyvää tulotasoa työllään...jotkut korostaa pituuttaankin ihan harkiten. 🤣

Ja joillekin miehille se tuntuu toi pituus olevan joku miehinen itseisarvo...ei tietenkään kaikille. Mutta niille, joilla on vähän heikot muut lahjat...

• eisepituuskaan

Nojaa. Itse olen 190 pitkä mut naista ei näy kun oon ruma. Mikä sit onkaan tuo pituuskysymys?

• eisepituuskaan kirjoitti:

Nojaa. Itse olen 190 pitkä mut naista ei näy kun oon ruma. Mikä sit onkaan tuo pituuskysymys?

Rumuutta funtsit syyksi? Voipihan pituuskin olla syy, eikö tuo ole siittä kiinni kuka mitäkin syyksi tahtoo laittaa?☺️

• Kaisanoasaa

Naiset kuolee nuorena koska se pitkä momea hyvätuloinen jännämies tappaa.

• Olenko mäkin haamu?

• Merkkaa miehille.
      Jos nainen on pieni (lyhyt), hän on vain mitäänsanomaton kävelykeppi.

• mklbgflrt

Älä puhu pskaa, taskuvenus.

• Juha32552632

Kyllä nuo ainakin minulle (silloin kun olin vielä sinkkuna) merkitsivät pois lukien pituus silloin, kun oli jotain muuta kuin satunnaista hauskanpitoa haussa.

Parisuhteesta tekee paljon siedettävämmän, että toinen korkeasti koulutettu ja sellaisessa duunissa, josta pitää ja jota arvostetaan.

• kaikkeasitänäkee-

"Parisuhteesta tekee paljon siedettävämmän, että toinen korkeasti koulutettu ja sellaisessa duunissa, josta pitää ja jota arvostetaan. "

Miksi näin olisi parempi? Aika naurettava väite. Vähemmän koulutettu ei voisi mitenkään pitää duunistaan?

• tosiono
        kaikkeasitänäkee- kirjoitti:

"Parisuhteesta tekee paljon siedettävämmän, että toinen korkeasti koulutettu ja sellaisessa duunissa, josta pitää ja jota arvostetaan. "

Miksi näin olisi parempi? Aika naurettava väite. Vähemmän koulutettu ei voisi mitenkään pitää duunistaan?

jotkut eivät arvosta näitä korkeasti koulutettuja, koska monet heistä normaali asioissa, aivan typeryksiä, eikä minkäänlaista käytännön, eli maalaiasjärkeä omaa.

• voivovivovi
        tosiono kirjoitti:

jotkut eivät arvosta näitä korkeasti koulutettuja, koska monet heistä normaali asioissa, aivan typeryksiä, eikä minkäänlaista käytännön, eli maalaiasjärkeä omaa.

Samaa mieltä olen. Jotkut ovat lapsen asteella käytännön asioissa ja silti joillekin, pääasiassa naisille koulutus merkkaa parinvalinnassa suuresti. Totuushan on se että naiset haluaa korkeasti koulutetun kumppanin itselleen vain muita ihmisiä varten, on hienompaa sanoa että mieheni on korkeasti koulutettu. (sanomatta jää tietenkin että ei osaa mitään käytännön asioita)

faith.hope.love on hyvä esimerkki yliopistomiehestä verrattuna tavalliseen tukkijätkään.

• fsdfasfdsdf
        tosiono kirjoitti:

Arvostatko niitä vähemmän koulutettuja jotka on normaaliasioissa aivan typeryksiä, koska niitäkin on vähintään yhtä paljon?

• noinkohan

Kyllä se naisen pituus vain monille miehille on merkityksellinen. Harvassa ovat ne miehet, jotka haluavat olla naistaan lyhyempiä.

Päätellen siitä, kuinka halveksivasti palstamiehet kirjoittelevat siivoojista ja sivankassoista, heille on merkitystä myös naisen koulutuksella ja työllä. Tuloilla näyttää olevan sen verran merkitystä, ettei nainen saisi tienata enempää, kuin mies itse.

• eeeeeeee

Ei ole väliä mitä nainen tekee työkseen tai tekeekö mitään. Jos nainen tienaa enemmän niin mitä sitten, tuntuu hullulta jos joku mies loukkaantuisi siitä.
        Ex-vaimon palkka oli yli 60 000 e vuodessa, itsellä oli paljon vähemmän, ikinä se ei haitannut eikä puhuttu siitä.

• noinkohan
        eeeeeeee kirjoitti:

Ei ole väliä mitä nainen tekee työkseen tai tekeekö mitään. Jos nainen tienaa enemmän niin mitä sitten, tuntuu hullulta jos joku mies loukkaantuisi siitä.
        Ex-vaimon palkka oli yli 60 000 e vuodessa, itsellä oli paljon vähemmän, ikinä se ei haitannut eikä puhuttu siitä.

Teikäläiset ovat harvinaisia.
        Useimpia miehiä korpee naisen kovemmat tulot. He eivät halua kokea itseään vaimoaan "huonommiksi".

• Expihtarikurppa

Itsellä on täysin päinvastaisia kokemuksia. Kyllä ne naisen tulot pyritään selvittämään mahdollisimman nopeasti ja sitten miehen naamasta näkyy se laskelmointi, että "miten voisin tästä hyötyä". Koulutus vituttaa kaikkia miehiä, joilla on alempi tai ei koulutusta lainkaan. Tässäkin kohtaa se miehen jäätävä alemmuuskompleksi putkahtaa pintaan valoakin nopeammin. Pituus haittaa vain pieniä miehiä, jotka ovat kuitenkin niin uskomattoman typeriä, että yrittävät vongata pidemmältä naiselta. Miehiltä puuttuu täysin kyky itsekritiikkiin, mutta naisia syytellään innokkaasti kaikesta siitä, mihin itsekin sortuu.

• wanhaämmä

No niinpä!

Monelle miehelle olis tärkeää tienata naista enemmän. Ja kun ei tienaa, niin alkaa nillitys. Miten sellaisesta työstä muka maksetaan niin paljon, ylitöitä ei saisi tehdä, vaihda työpaikkaa, miksi et osta sitä ja tätä...

Parempi koulutus todellakin vituttaa miehiä myös. Heti löytyy korkeasti kouluttautunut kummin kaima, joka on todennut ettei sellaisista tutkinnoista ole mihinkään. Miehen työpaikalla on joku samalla koulutuksella ja se on aivan kädetön.... Ja miten itse olisi vaikka presidentti halutessaan, mutta on niin fiksu ettei viitsi.

Joillain lyhyillä on todellakin paha ongelma lyhyydestään. Tanssiessa häiritsee, kun ei näe partnerin pään yli, naisen ei sopisi käyttää korollisia kenkiä, jatkuvasti ollaan venyttämässä kroppaa nenän edessä ja vertaamassa pituutta.

Jotkut on niin pinnallisia, että niitä harmittaa jopa naisen auto. Jos se on liian kallis, se pitäisi vaihtaa, mitä sä muka tuollaisella teet.. Jos se on vanha ja ruma, nillitetään siitä ja ehdotetaan auton ostoa. Vaikka tekniikka toimisi moitteettomasti.

Ja tietysti sitten ne fyysiset voimat, huoh.. miehille on aivan hirveä paikka, kun eivät tietenkään treenaamattomana pärjää millään tasolla treenaavalle pienikokoiselle naiselle voimissa. Pitää lopettaa sellaiset harrastukset. Kiva kun peppu on tarakka, mutta ei saa treenata enempää, tulee liikaa lihaksia. Syömistä saatetaan vahtia myös, kun vedetään kaksinkertainen annos mieheen verrattuna joka ei treenaa - pelkäävät muka että nainen lihoo. Kaikki ovat juosseet cooperin testin intissä neljään tonniin (hengästyy rappusissa), nostaneet maasta ohimennen viime vuonna 200 kg (ei viitti ny kokeilla, ähisee kauppakassin kanssa) ja sen kummin kaiman pikkuserkku nostaa enemmän kuin sinä, ei toi oo yhtään mitään..

Heh... kaikenlaista sitä onkin tullut nähtyä ja kuultua. Että osaa ne miehetkin :D

• kaikkiako

Mitähän kokemuksia pihtarilla voisi olla asiasta? Pihtari ei pääse niin pitkälle miehen kanssa että tuloista aletaan puhumaan. Yksi tai kaksi kokemusta ei riitä mihinkään.

" Koulutus vituttaa kaikkia miehiä, joilla on alempi tai ei koulutusta lainkaan. "

Millaisesta summasta löisimme vetoa väittämästäsi, sullahan ei ole syytä pelätä häviötä koska olet ehdottoman varma asiasta joten sulla on pullat hyvin uunissa.

• kaikkiako kirjoitti:

Mitähän kokemuksia pihtarilla voisi olla asiasta? Pihtari ei pääse niin pitkälle miehen kanssa että tuloista aletaan puhumaan. Yksi tai kaksi kokemusta ei riitä mihinkään.

" Koulutus vituttaa kaikkia miehiä, joilla on alempi tai ei koulutusta lainkaan. "

Millaisesta summasta löisimme vetoa väittämästäsi, sullahan ei ole syytä pelätä häviötä koska olet ehdottoman varma asiasta joten sulla on pullat hyvin uunissa.

"Koulutus vituttaa kaikkia miehiä, joilla on alempi tai ei koulutusta lainkaan. "

Tämähän ei pidä lainkaan paikkansa. Minäkin niin mielelläni aina toivon, että koulutetut naiset antaisivat oppinsa mahdollisimman kirkkaasti. Mutta niin ne maisterit ja tohtorit vain loistavat poissaolollaan tältäkin palstalta.

• Pituus ei kyllä merkkaa kunhan jalat ylettyy maahan asti; vaikka ei ne aina tarvi ylettyäkään.

Koulutus, työ ja tulot kyllä merkkaavat. Se minkä tasoinen koulutus on tai mitä työtä tekee ja paljonko verokalenterissa lukee eivät itsessään ole minulle positiivinen tai negatiivinen asia. Paljon tärkeämpi on se miten hän tuo asiat ilmi. Minua kiinnostaa esimerkiksi miksi on jollekin alalle kouluttautunut; onko kiinnostunut alasta, vai riittikö tulevan ammatin arvostus, palkka tai työpaikkojen määrä; vai kenties se että pääsee käskyttämään alaisia.. Jos on töissä niin pitääkö työstään, miten suhtautuu työkavereihin yms.
      Tuloista sitten tietysti miten rahansa käyttää.

Parisuhdemielessä sitten pitäisi tietysti arvioida voisiko nämä olla asioita jotka tulisivat pitkällä aikavälillä kaatamaan suhteen jos ajatusmailmamme tässä poikkeaa kovasti.

• jotainmerkaamiehessä

Miehet on tyhmiä, jos ne asiat ei mitään merkkaa. Elämä on paljon helpompaa, jos nsinenkin tienaa suht hyvin. Kyllä mäkin nuorena ajattelin ettei tuloilla niin väliä ole, mutta en enää näin vanhempana. Eihän ne tulot ja koulutus pääasia ole, mutta valitettavasti rahalla saa ja hevosella pääsee.

• enkehtaisi

Jep, jos olisin mies, en todellakaan kehtaisi sanoa että naisessa nuo asiat ei merkkaa, vain pelkkä ulkonäkö ja ikä. Se on vähän kuin myöntäisi suoraan olevansa yksinkertainen.

• jotainmerkkaamiehessä

Kyllä hyvä ulkonäkö on tietty plussaa, mutta jos miettii että enempi vai vähempi fyffee niin ehkä kuitenkin enempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2297
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      74
      1186
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1065
    4. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1056
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      1009
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      967
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      16
      959
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      920
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      908
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      906
    Aihe