Useita avioeroja

Häh

Miten suhtaudutte, kun treffikumppani kertoo olleensa naimisissa kaks, tai jopa
kolmekin kertaa? Minulle tulee tunne, että hänessä täytyy olla jotain pielessä.
Ei kai ne kaikki eksät, voi olla p*rseestäkään.

19

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä siinä tyypissäkin pitää jotain vikaa olla, että on eronnut monta kertaa. Ensinnäkin, miten heppoisin perustein mennään naimisiin? Ja miksi pitää mennä naimisiin, kun yhdessä voi olla muutenkin!

• Aaamen

Olen samaa mieltä. Mitä hiton järkeä on mennä naimisiin kerta toisensa jälkeen, kun se ei ole nykyaikaan mitenkään "pakollista". Naimisiinmeno ei takaa yhtään mitään, hääjuhliin ja myöhemmin eroprosessiin menee tolkuttomasti rahaa. Eipä hirveästi kiinnostaisi mennä naimisii sarja-avioitujan kanssa...

• yölläkirjoitettua

Samaa mieltä.

• ainasamajuttu

"tyypillä" tarkoitit tietenkin miestä. Entä jos ap puhuikin naisesta kuten itse oletan?

• ainasamajuttu kirjoitti:

"tyypillä" tarkoitit tietenkin miestä. Entä jos ap puhuikin naisesta kuten itse oletan?

Älä oleta mitään, olet kuitenkin väärässä. Minulle on ihan sama, onko "tyyppi" mies vai nainen, en ymmärrä hetken huumassa avioitumista. Se että itse olen nainen, ei automaattisesti tarkoita, että tuomitsen vain miehet ja hyväkdyn naisten toiminnan.

• 33fg
        Keto.neilikka kirjoitti:

Älä oleta mitään, olet kuitenkin väärässä. Minulle on ihan sama, onko "tyyppi" mies vai nainen, en ymmärrä hetken huumassa avioitumista. Se että itse olen nainen, ei automaattisesti tarkoita, että tuomitsen vain miehet ja hyväkdyn naisten toiminnan.

Miestä tarkoitit tyypillä, turha itkeä vastaan.

• 33fg kirjoitti:

Miestä tarkoitit tyypillä, turha itkeä vastaan.

Onpa sinulla huono itsetunto.

• Noh toiset haluavat äkkiä avioliittoon ja toiset ei. Mielestäni sama kysymys voisi olla: Miten suhtaudutte treffikumppaniin jolla on useita suhteita alla?

• Myös

On myös se toinen ääripää, jossa viiskymppiset eivät ole edes asuneet yhdessä kenenkään
      kanssa. Tässäkin on jotain outoa ja itse kierrän kaukaa tälläiset tapaukset.
      Onkohan kyse sitoutumiskammosta, vai pelko omien tapojen muutoksista. Itse tapailin
      vähän aikaa tälläistä, kunnes selvisi ettei hänellä ollut kokemusta yhdessä asumisesta. No,
      arvata saattaa, ettei siitä sitten tullut mitään. Jo ekana yhteisenä viikonloppuna alkoi
      jankutus, miten hän oli tottunut tekemään asiat näin ja sitä rataa. Hänhän oli minun luona
      vierailulla, joten olisi pitänyt vähän jarrutella tuota minä minä, toisaalta hyvä noin. Se loppui
      siihen. En yleensä halua puhua eksistä, mutta nykyään haluan tietää, onko ollut naimisissa,
      tai edes asunut kenenkään kanssa..

• JUSTjooei

MIten se menee oikein aina niin että keksitään syitä olla olematta parisuhteessa sen sijaan että keksii syitä olla parisuhteessa. Sen parisuhteen pitää olla pelottava asia.
      Kaikissa löytyy aina joku vika miksi ei kannata olla suhteessa. Ne löytyy väistämättä kun niitä etsii.
      Syitä miksi haluaa olla jonkun kanssa ei löydetä koskaan, miksi siis miettiä ihmistä josta ei ole mitään syytä löytynyt olla yhdessä.
      Jos jostain ihmisestä löytyy paljon enemmän positiivista kuin muista yleensä on jo aika hyvät edellytykset että suhde voisi jopa toimia.
      Jos odottaa toisen olevan virheetön voi joutua odottamaan aika kauan sellaista tavatuksi.
      On pelottavaa joutua luopumaan suhteesta ja etsitään vikoja toisesta ettei tarvitse pettyä, mutta eikö se ole pettynyt jo valmiiksi jos syyt olla yhdessä on vähäiset, mutta syyt olla olematta on pienet.
      Parisuhteen luominen on jo tarpeeksi vaikeaa ilman moista tutkiskelua, miksi siis vaikeuttaa sitä entisestään luomalla uhkakuvia toisesta.

Jos jollakulla on paljon suhteita takanaan ja jotka ovat epäonnistuneet, mitä se kertoo hänestä.
      Hän ei ole täydellinen ja on ehkä sitoutumiskyvytön tai jotain, mutta mitä itse olette.
      Oletteko muka parempi ja jos olette niin miksi miettiä häntä jos haluatte paremman.
      Mikisi nähdä vaivaa sen miettimiseen ihan kuin olisitte ostamassa maitoa vaikka ette edes pidä siitä.
      Se maistui pahalle viimeksi ja oikeasti inhoan sitä mutta pakko sitä on kokeilla että voi taas sanoa ettei maku ole parempi kuin viimeksikään.
      Keskittykää olennaiseen eli miltä joku ihminen maistuu ja haluatteko maistella häntä vielä jatkossakin.
      Joo tietenkin te pureksitte ja etsitte taas josko taas löytäisi jonkun ktkerän maun että voitte taas jatkaa olla olematta. Menetätte makuaistin kun ette halua edes maistaa vain se pelossa että maku onkin kitkerä.

Pointti on siinä jos haluaa kestävän suhteen on molempien sitä haluttava riippumatta siitä onko eronnut kymmenen vai sata kertaa.
      Jos haluaa jatkaa eroamista on se selvitettävä ensin itselleen ja sitten ehdokkaille miksi asiat menisi paremmin jatkossa.
      Haluan uskoa että kaikilta löytyy se kyky että keneen kannattaa satsata ja keneen ei.
      Huolimatta siitä päättyykö suhde vai ei. Koska suhde voi päätttyä myös monesta muustakin syystä kuin siitä minkä syyn suhteen loppumiseen oletettiin olevan ensin.

• kerraneronnut

Laitanpa minäkin lusikkani tähän soppaan elikkä kerron hieman tilanteestani. Jäin leskeksi pitkästä avioliitosta. Olin totaalisen yksin kolme vuotta mutta halusin vielä löytää ihmisen jakamaan elämää kanssani. Löysin mutta millaisen, hän ei aluksi kertonut itsestään paljon mitään. Sain kuitenkin irti että eronnut kolmesti. Tosiasiassa olikin eronnut neljä kertaa oli kuulema kysynyt kirkkoherran virastossa täytyykö kertoa ja virkailija oli sanonut että parempi kun kerrot itse koska se tulee ilmi siitä kuulutus ilmoituksesta. Silloin olin paniikissa mitä teen lopetanko suhteen vai jatkanko. Tunteet kuitenkin vei ja menimme avioon. Hänellä oli yksi poika yhdestä liitosta. Niinhän siinä lopulta kävi että erosimme noin vuosi sitten. Elikkä nyt hänellä takanaan viisi avioeroa. Mikä lie suomen ennätys enpä ole ottanut selvää mutta nyt tiedän että olisi kannattanut luottaa vaistoon eikä antaa tunteiden viedä. Enää en moisiin ukkoihin kajoa jos ei parempaa löydy olen ilman. Sen sanon että kyllä on avioliitto kokenut inflaation kun sen pitäisi olla ikuinen niin olisin toivonut ja sehän se kai on tarkoituskin.

• Kertariittikiitti

Menin naimisiin, koska en halunnu lasteni olevan äpäriä. Ero tuli 6v jälkeen, mutta yhä en oo äpärää tänne maailmaa synnyttäny. Eli en mee naimisiin enkä tee lisää lapsia. Tulevat kumppanit saavat hyväksyä tämän seikan. Enkä koske todellakaa näihin 3eri muijaa-miehiin.

• monillaonuseitasuhteitjo

Mä käännän alottajan kysymyksen. Jos ihminen on ollut useita kertoja naimisissa niin hän saattaa ihadtua ja rakastua vääränlaisiin, jopa hirviömäisiin ihmisiin. Mietipä sitä ap. Sussa täytyy olla jotain pahasti vialla, kun susta on kiinnostunut tai sitten se toinen on ottanut opikseen ja evoluutiopsykologian mukaan etsii järkevää kumppania: rahaa, turvaa tms.

• Ihmetellyt

Entäs nämä tyypit ketkä palaa aina sen saman eksän luo? Aina petetään, lähdetään ja siitten palataan.

• Eiikinäenää

Ei se sen pettäjän vika ole. Jotkut on vaan niin säälittäviä ja eivät omaa mitään itsekunnioitusta sekä tuskin kelpaavat kellekään muulle että suostuu tuohon järjestelyyn. Siinä ei ole kyse rakkaudesta vaan järjestelystä ja addiktiosta. Ovat sellaisessa tunnekoukussa tuohon peliin. Aivot saa palkinnon sen kuvion toistamisesta.

• Eiikinäenää

Omasta kokemuksesta voin sanoa että nämä muutama henkilö on olleet vaikeasti persoonallisuushäiriöisiä, rikostaustaisia, patologisia valehtelioita, päihdeongelmaisia ja loisijoita sekä sarjapettäjiä. Avioliittojen lisäksi ollut toistakymmentä seurustelusuhdetta ja avoliittoa. Exissä tietysti on ollut vikaa tai ainakin niissä jotka muistavat.

• kaksi.pitkaa.suhdetta

Olisiko aiheellista puhua asiasta suoraan ko. henkilön kanssa ja kysyä syytä eroihin. Ei ole sen vaikeampaa, jos kysyt ja saat vastauksen miksi eronnut ja onko useampi kuin yksi ja miksi. Sen perusteella sitten voi tehdä ratkaisuja. Turha täällä palstalla spekuloida onko huono asia vai mitä. Ihmisillä on erilaisia elämän tarinoita ja vaikea kysymättä tietää syitä. Turha tuomita kysymättä. Olen kerran ollut naimisissa ja toisen kerran pitkässä suhteessa. Jos tietäisitte erojen syyt, ette syyttäisi minuna. Olen nainen.

• Häh

Niin, ainahan sitä voi kysyä, mutta onko se totuus. Kuka myöntää ekatrelleillä,
        että on syyllinen eroihin. Sehän ois kun sahais oksaa, jolla istuu.

• jooooo
        Häh kirjoitti:

Niin, ainahan sitä voi kysyä, mutta onko se totuus. Kuka myöntää ekatrelleillä,
        että on syyllinen eroihin. Sehän ois kun sahais oksaa, jolla istuu.

Niin kannattaa aina valehdella ennen totuutta. Totuutta ei voi kukaan tietää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3802
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3010
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2931
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      2003
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1136
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      959
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      930
    Aihe