Todella heikko?
Rasvan ravintosisältö on heikko
25
384
Vastaukset
- 800
Rasva tietää enrgiaa, jota ei löydy rasvan lisäksi kuin sokerista tai alkoholista. Valinta on vapaa.
- palu
Antimateriassa on paljon enemmän energiaa.
- varastorasvaa
Rasva varastoituu vyötärölle 3 tunnissa;
iltalehti.fi/terveys/a/2013082217400066
Oxfordin yliopiston tutkimuksen mukaan rasvan kerääntyminen vyötärölle kestää rasvaisen aterian, kuten hampurilaisaterian jälkeen noin kolme tuntia.
Väite perustuu siihen, että suurin osa ravinnosta saadusta rasvasta varastoituu rasvakudokseen, mitä ihmiskehossa on eniten vatsan seudulla. Keho käyttää rasvaa polttoaineena, mutta jos ihminen syö säännnöllisesti liikaa, rasvan kertyminen kehoon jatkuu.
- veijo73098372
Ja joulupukkis asuu korvatunturissa.
- joulupukkis
Onpas älykäs kommentti. Ja liittyy varmasti palstan aiheeseen.
- veijo63987363
joulupukkis kirjoitti:
Onpas älykäs kommentti. Ja liittyy varmasti palstan aiheeseen.
joulupukkis
Yhtä "älykäs" kuin asiaa ymmärtämättömien, kuten sinä, kommentit. - swedegay
veijo63987363 kirjoitti:
joulupukkis
Yhtä "älykäs" kuin asiaa ymmärtämättömien, kuten sinä, kommentit.Kehtaako kysyä että mihin pyrit tuolla ihmisten herjaamisella?
Parannatko jotenkin omaa itsetuntoasi, vai koetat saada asiasi uskottavammaksi?
Jotenkin ei vaan näytä ihan terveeltä touhulta. - veijo73098733
swedegay kirjoitti:
Kehtaako kysyä että mihin pyrit tuolla ihmisten herjaamisella?
Parannatko jotenkin omaa itsetuntoasi, vai koetat saada asiasi uskottavammaksi?
Jotenkin ei vaan näytä ihan terveeltä touhulta.swedegay
Metsä vastaa niinkuin sinne huutaa. Kutsun lapiota edelleen lapioksi.
- TotuusSattuuQC
Riippuu ihan siitä mitä "ravintosisällöllä" tarkoitta. Jos tarkoitat kaloreita niin olet väärässä. Mutta jos tarkoitat sitä että saako siitä monia kehon tarvitsemia vitamiineja ja hivenaineita niin olet oikeassa, ei saa.
- hpv27
Kasviöljyissä on kyllä runsaasti välttämättömiä rasvahappoja, E- ja -K-vitamiinia. Laardissa ja ihrassa ei sitten ole oikein muuta kuin energiaa ja voissa ainoastaan A-vitamiinia runsaasti.
- veijo63987362
Reilu annos paistettua sivulihaa ja pari kananmunaa niin saat kaikki vitamiinit ja mineraalit samalla mitä tarvitset, poislaskettuna C-vitamiini. Syö appelsiini. Varo appelsiinimehua ja sivun arkkitolloa, hoitonsa pilannutta hpv:tä.
- Hohhoijakkaa
"Reilu annos paistettua sivulihaa ja pari kananmunaa niin saat kaikki vitamiinit ja mineraalit samalla mitä tarvitset, poislaskettuna C-vitamiini. "
Ihanaa että tämäkin selvisi, nyt saan kaikki tarpeelliset B-vitamiinit, K2 vitamiinit ja vielä D-vitamiininkin, ilman että tarvitsee sen enempää miettiä.
Jos totta puhutaan, olisi ehkä syytä miettiä edes hetki, ennenkuin tarjoilee suorastaan vaarallisia ohjeistuksiaan. Joku saattaa ottaa vielä tosissaan ja aiheuttaa itselleen vakavia terveyshaittoja. - veijo63098363
Hohhoijakkaa kirjoitti:
"Reilu annos paistettua sivulihaa ja pari kananmunaa niin saat kaikki vitamiinit ja mineraalit samalla mitä tarvitset, poislaskettuna C-vitamiini. "
Ihanaa että tämäkin selvisi, nyt saan kaikki tarpeelliset B-vitamiinit, K2 vitamiinit ja vielä D-vitamiininkin, ilman että tarvitsee sen enempää miettiä.
Jos totta puhutaan, olisi ehkä syytä miettiä edes hetki, ennenkuin tarjoilee suorastaan vaarallisia ohjeistuksiaan. Joku saattaa ottaa vielä tosissaan ja aiheuttaa itselleen vakavia terveyshaittoja.Hohhoijakkaa
Etkö sietänyt vastaustani??????? - perinneruokaa
Tuohon vielä lisukkeeksi pieni kappa puikulaperunoita, ruisleipää ja kirnupiimää sekä hiukopalaksi tönkkösuolattuja muikkuja niin ei tarvitse sepelvaltimotautia sairastaa.
- veijo73098732
Hohhoijakkaa
Mitä terveyshaittoja????- Hohhoijakkaa
Ennenaikainen kuolema
- veijo63987363
Hohhoijakkaa
Ja perustelut luuloillesi - veijo73098372
faktaapeliin
"Rasvan ravintosisältö on heikko"
Kuinkas on sokerin kanssa?
Asiat on hieman vaikeita kun on perunat ja porkkanat sekaisin.- Faktaapeliin
"Rasvan ravintosisältö on heikko"
Kuinkas on sokerin kanssa?
Aiheen voi kääntää vaikka lillukanvarsiin, mutta aloitus koski rasvan heikkoon (mitättömään) ravintoarvoon. - logiikkahoi
voisko vaikka olla että molemmat ovat aikalailla täysin ravintoköyhää tyhjää energiaa. vitun idiootti
- tremtrene
logiikkahoi kirjoitti:
voisko vaikka olla että molemmat ovat aikalailla täysin ravintoköyhää tyhjää energiaa. vitun idiootti
no mikä on sitten ravintorikasta, mitä tarkoittaa ravintorikkaus?
- syöpis
logiikkahoi kirjoitti:
Sokru muistaakseni 4500kcal / kg ja vedetön rasva 9000kcal/kg.
Vaakanäytön laardikilo edustaa noin 7000kcaloria/kg jontuen vesispitoisuudesta. Sama koskee mm. pakettivoita. - logiikkahoi
tremtrene kirjoitti:
no mikä on sitten ravintorikasta, mitä tarkoittaa ravintorikkaus?
Sellainen, joka sisältää paljon vitamiineja ja hivenaineita? Kuitu on myös hyödyksi ruoansulatukselle ja muutenkin terveydelle.
Sokerissa ja rasvassa ei ole laisinkaan kuitua eikä juuri laisinkaan vitamiineja.
- syöpis
Vilkaisehan ruokaöljypullon tuoteselostetta!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569