Minkälaista tavaraa toi dbol pelkästään otettuna on? Aattelin että jos kokeilis 3vko kuuria.
Dbol aloittelijalle
4
186
Vastaukset
- ettänäin
Aloittelijan ei kannata ottaa mitään aineita,treenaat muutaman vuoden puhtaasti ja katsot mielitkö vielä pitemmälle,mikäli mielit niin kyseessä on tällöin kilpalavat,muuten ei aineita kannata eikä pidä käyttää,tyhmähän se on joka pilaa elimistönsä täysin sillä että käytti huvikseen aineita eikä koskaan kilpailut lavoilla,näitä veijareita on paljon.Ei kannata sortuu tyhmyyteen ja pilata se natu elimistö.
- riponen
Tehokasta kuin mikä. Maksa toksista tosin.
3Vko on ihan kuraa, 7vko minimi.
1vko nousua, 5vko kuuria, 1vko laskua.
Syö hyvin. - kohti.isoa.guttia
Jos haluat hiuksistasi ja munuaisistasi eroon niin anna mennä vaan, sitten päälle vielä kasvua ja insua niin saat kunnon gutin.
- ettänäin
Rich Piana kertoo.....
Omasta käytöstään huolimatta Piana sanoo dokumentissa, että steroidien käyttö on lähtenyt käsistä. Hän arvostelee sitä, että käyttö aloitetaan heti, kun salitreeni alkaa.
- Ihmiset eivät ymmärrä, että mitä tahansa ainetta laitat kehoosi, kehosi tottuu siihen. Jossain vaiheessa steroiditkaan eivät enää toimi.
– Jos silti otat niitä, et tee mitään muuta kuin tuhoa kehoasi ilman hyötyjä.
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/32df96d1-1f9a-400c-971b-a08ad85ebfbd_bs.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701126
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72969- 46956
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31870Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810