Dbol aloittelijalle

Ap123

Minkälaista tavaraa toi dbol pelkästään otettuna on? Aattelin että jos kokeilis 3vko kuuria.

4

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettänäin

Aloittelijan ei kannata ottaa mitään aineita,treenaat muutaman vuoden puhtaasti ja katsot mielitkö vielä pitemmälle,mikäli mielit niin kyseessä on tällöin kilpalavat,muuten ei aineita kannata eikä pidä käyttää,tyhmähän se on joka pilaa elimistönsä täysin sillä että käytti huvikseen aineita eikä koskaan kilpailut lavoilla,näitä veijareita on paljon.Ei kannata sortuu tyhmyyteen ja pilata se natu elimistö.

• riponen

Tehokasta kuin mikä. Maksa toksista tosin.
      3Vko on ihan kuraa, 7vko minimi.
      1vko nousua, 5vko kuuria, 1vko laskua.
      Syö hyvin.

• kohti.isoa.guttia

Jos haluat hiuksistasi ja munuaisistasi eroon niin anna mennä vaan, sitten päälle vielä kasvua ja insua niin saat kunnon gutin.

• ettänäin

Rich Piana kertoo.....

Omasta käytöstään huolimatta Piana sanoo dokumentissa, että steroidien käyttö on lähtenyt käsistä. Hän arvostelee sitä, että käyttö aloitetaan heti, kun salitreeni alkaa.

- Ihmiset eivät ymmärrä, että mitä tahansa ainetta laitat kehoosi, kehosi tottuu siihen. Jossain vaiheessa steroiditkaan eivät enää toimi.

– Jos silti otat niitä, et tee mitään muuta kuin tuhoa kehoasi ilman hyötyjä.

https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/32df96d1-1f9a-400c-971b-a08ad85ebfbd_bs.shtml

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2237
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1126
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      980
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      969
    5. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      956
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      915
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      11
      880
    8. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      878
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      870
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      47
      810
    Aihe