Serveri ja Monica-Viinica

Koskamäsanonniin

Niistä tulee pari, Monica eroaa Jiristä ja menee Severin kanssa naimisiin ja ne karkaa ulkomaille yhdessä. Viulu-Violaa itkettää vähän mutta kyllä se siitä kun se löytää melkein heti kuitenkin uuden jätkän, teinilutka kun on kuitenkin. Eiköhän Jirikin Lolalta tai joltain muulta saa lohtua.

11

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erwergwer

      Moona Viinikka ja Serveri Pätkis kyllä sulattavat toisensa 22 vuoden ikäerosta huolimati, niin kauan kuin jäykkäkaula-Akilta vaan virtaa lisää unsseittain korsikalaista punssia ja Chainz Elysee duos Libarten hienoimpia tammisia viskejä

      • klunssit

        Akilta virtaa klunsseittain "korsikalaista punssia".
        Viinicalle sellainen maistuu.


      • ViiniäServataan

        Severi servaa. Severillä on ohut, mutta aika pitkä ja sillä mennään syvälle.


    • Puuma-Viinica

      Kyllä käy kovin kateeksi Serveriä kun pääsee jyystämään viiniä särpivää Viinica-Puuma-Muunicaa.

      • molomies

        Serverin prinssinakki ei Viinicalle riitä.


      • ViiniäServataan

        Muumi-Viinica on kuuma puuma.


      • MuuViinica
        molomies kirjoitti:

        Serverin prinssinakki ei Viinicalle riitä.

        Hyvin sille Viinicalle näytti Serverin prinssinnakki kelpaavan.


    • gfhfghgfh

      Viulu löytää kyllä jostain aina uuden mutiksen jonka jumppapatjaksi ryhtyy.

    • Minä arvelen, että Lola ja Sergei ovat uusi pari.

    • ViolaEerikäinen

      Kyllä on Severi vajonnu alas! Mä en voi tajuta, mitä se näkee tollasessa homeisessa lakimummossa, joka vois olla ikänsä puolesta vaikka Severin mutsi.

      No, tää oli tässä. Multa on turha tulla sit vonkaamaan, kun tekee mieli. Ettäs tiedät!

      • SeveriSievinen

        Älä selitä, annat kuitenkin jos vaan tuun kysymään. Tai vähintäänkin otat Benkun takas tai jonkun muun jätkän samantien, sehän sulta luonnistuu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1838
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1186
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1064
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      990
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      886
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      267
      864
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      809
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      61
      778
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      211
      761
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      746
    Aihe