Miksi mies ei voi kertoa suoraan, jos ei kiinnosta

Zero50

Tutustuin 24:ssä 5kymppiseen mieheen. Ollaan tavattu kaks kertaa. Soitamme toisillemme päivittäin. Minulla on hänestä ihan ookoo fiilikset. Haluan rauhassa tutustua ja katsoa, onko meidän välillä tarpeeksi lämpöä seurusteluun asti.
Mutta, mutta... tämä mies kirjoittaa edelleen 24:ssä muiden kanssa. Lähettää viestejä..
Tiedän, koska ystävälläni on myös profiili 24:ssä ja treffit plus..
Kaiken huipuksi mies viestitti ystävälleni ja kertoi itsestään samat löpinät, kuin minullekin kuukausi sitten ja halusi sopia hänen kanssaan treffit viikonlopuksi. Kuinka "hän etsii naista, jonka kanssa kunnolla kolahtaa"..
Hänellä siis ei mitä ilmeisemmin ole "kolahtanut" mun kanssa riittävästi :)
MIKSI mies ei voi suoraan kertoa minulle, että sori, en tunne sua kohtaan riittävästi mitään.
No, joka tapauksessa, minä en ala varallaolo naiseksi. Aion päättää yhteydenpidon.

20

1013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu itse olen 50v. Kyllä minä sanon suoraan jos ei kiinnosta. Jätä tuommoinen ukko jos hän huutelee vieraisiin pöytiin...

    • 181105

      Mikä paikkakunta?

    • Zero50

      Tampereen - Lahti tien varrelta paikkakunta

      • 601811

        Etunimen ensim.kirjain?


      • Tarkenna

        Sotun alkuosa?


    • NetttiMiehetOnTollasia

      Unohda koko tyyppi. Ja muutkin nettimiehet: lähes kaikki ne siellä on tuollaisia. Ei ole selkärankaa sanoa suoraan, vaan pidetään varalla (että saisi edes jostakin viihdykettä) kunnes löytyy parempi. Joitkut lopulta löytää mieleisensä ja vakiintuu, valitettavasti valtaosa ei löydä koskaan ja jatkaa samaa rataa vuodesta toiseen.

      Livessä miehet lähestyy vain heitä oikeasti kiinnostavia naisia - simple.

    • Tipsuke

      Niinpä.mies ei oo riitävästi kiinostunut susta.niin tuttua juttu.

    • Zero50

      Juu, tiedän..
      ei oo riittävästi kiinnostunut minusta.
      Mut, miks ei sano sitä. Pitää varalla.
      Ja minä hölmö en tietäisi, että viestii edelleen muille, jos ei olisi viestinyt mm. ystävälleni...jolla on plussa ja näkee lähetettyjen viestien määrän..
      Minä en oo nyt viestinyt muille, koska halusin antaa tälle miehelle ja suhteelle mahdollisuuden.
      Menee niin usko S24 miehiin :(

      • Toiset vaan on idiootteja olipa ikä mikä hyvänsä. Kannattaisiko hienovaraisesti kysyä mieheltä, vieläkö viestittelee deittisivustolla vai onko lopettanut homman? Jos valehtelee, niin on luultavasti epäluotettava muutenkin. Jos myöntää viestittelevänsä vieläkin, niin mitä hän kertoo syyksi. Kannattaa kuitenkin ottaa puheeksi, eikä katkaista yhteydenpitoa ilman syyn kertomista.


    • RehtiPena

      Niin, voihan se olla niinkin että sit ei ole tarpeeksi kiinnostunut? Tai vaihtoehtoja voi silti olla muitakin. Niinku sanoit itsekkin, niin vaikka toinen olisikin kiinnostava, silti tarvitsee aikaa siihen että setvittelee tunteita ja pohtii onko sitä tarpeeksi seurusteluun. Ja siihenki on monta keinoa. Esim se että tutustuu myös muihin ihmisiin ja saa sitä kautta perspektiiviä tunteisiin ja mielipiteisiin. Mut sillon minusta on reilu olla avoin ja todeta että tilanne on näin. Ja sit vaan pitää päättää, haluaako maltilla odotella ja kuullostella löytyykö sitä molemminpuolista tunnetta ja selkeyttä juuri teidän välille vai unohtaako koko jutun, jos näkemykset tilanteest eivät oo samat? Minusta näissä hommissa tärkeää on juurikin se luottamuksen löytäminen alusta saakka ja siinä kannattaa luottaa omiin vaistoihin :) Mitäpä jos kysyisit suoraan häneltä asiasta? Jos tulee valkoisia valheita, niin jätä siihen ja jos rehtisti sanoo miten toimii, ni mieti sitten mitä itse ajattelet.

      Oon törmänny aikonaan omakohtaisesti samaan "ongelmaan", että vaikka etsinkin yhtä ja ainoaa, ni en ollut valmis ottamaan ensimmäistä jonosta johon tunteet värähtivät, vaan halusin hetken tavata ihmisiä, juurikin siitä syystä että tunnostelen itseäni ja omia tunteita. Tiesin että tää voi olla haastavaa nii itelle ku vastakkaiselle puolelle, joista osa oli odottanut että mennään vain yksi kerrallaan- tyyppisesti. Mut olin asiasta avoin ja osa vetäs herneen nenään ku kerroin etten nyt eka treffien jälkeen lopeta tiliä ja ihmisten tapaamista. En vaan ollut valmis. Myönnän edelleen että ristiriitaiset oli omatki fiilikset, mut luotin asiassa omiin tunteisiin ja niinhän siinä kävi, että lopulta sit löyty nainen, jonka jälkeen tuntu että nyt on valmis lopettaan muut tapailut ja jatkaan tutkimista hänen kanssaan. Mutta jos hän olisi ollut ekana jonossa, nii en usko että näin olisi käynyt, ainakaan siinä alussa. Ehkä sit myöhemmin? Yksinkertaisesti siitä syystä että tarvitsin hetken aikaa tunnostella ihteeni ja tutustua ihmisiin ymmärtääkseni ihteeni paremmin. Ja edelleen mielestäni tää kannatti! Avain on minusta olla avoin ja rehellinen nii itselleen ku toisillekkin! :)

    • Zero50

      Kiitos vastauksista :)
      Kysynkin häneltä.. toivottavasti on rehellinen.
      Kunpa löytäisin tuollaisen "RehtiPenan"..

    • Eipelimies

      Haluat rauhassa tutustua mieheen.. Siis kuinka rauhassa? Tietääkö mies, että olet tosissasi hänen suhteen? Näytä se! Vasta sitten voit vaatia miestä olemaan lirkuttelematta muille naisille. Pelin henki on tämä. Naisetkin noudattavat sitä..

    • ArvaaMitä

      Häh!? Sanothan itsekin että haluat edetä rauhassa, ette te seurustele, teillä ole mitään sidoksia toisiinne. Mitä se väärin tekee jos jutteleekin muiden kans.

    • Todettu

      Miehet etsii nettitreffeiltä vain tyyppejä joita ei ole olemassakaan. Ei natsaa yhdestä tai toisesta syystä. He itsekin ovat vain tavallisia miehiä mutta etsii pelkkää unelmaansa jota ei löydy. Toisekseen kaikenlaiset seksihurjastelijat ovat pesineet nettiin. He etsii vain seksiä ei syvällisempää.
      Naisten on kunnioitettava enemmän itseään ja annettava näille rohkeasti pakit, kertoa mitä heistä jo tietävät. Jotkut tekee feikkiprofiileita ja ottaa selvää minkälaisesta tyypistä on kysymys. Varovaisiakin on ja siellä yritetään salailla, mutta aina jostakin vinkistä selviää kuka on kysymyksessä. Se on hyvä paljastuskeino sekin, profiilin voi myöhemmin sulkea.
      Netissä on hyvinkin helppo pettää ja valehdella että ei ole muita vaikka olisi jonossa. Helmiä sieltä on vaikea löytää kaiken keskeltä. On keksittävä mistä erottaa ne kunnolliset, sanoihin ei voi luottaa. Patoutuneet valehtelijat valehtelee kaikesta, se ei ole heille ongelma. Usein eivät tiedä edes paljastuneensa.
      Kiinnostunut pitää kiinni hänestä johon haluaa tutustua syvemmin. Silloin ei ole tarvetta heitellä onkea joka jorpakkoon missä nappaisi.

    • Zero50

      JUURI NÄIN! Tuollaista on netti treffailu. Helmeä ei löydy :(
      Muutamalle seksin vonkaajalle oon sanonut, miksi et lue profiiliani.. siellä lukee ihan selvästi etten hae pelkkää seksiseuraa...
      Tosiaan, jos tämä 5kymppinen mies olisi minusta kiinnostunut, hän varmaan sopisi minun kanssa viikonlopuksi tapaamisen, treffit.. Eikä jonkun ihan toisen naisen kanssa.
      No, tilanne on nyt hänen kanssaan se, että "päästin" menemään.. etsiköön sen oman helmensä.
      Rauhassa tutustuminen on sitä, että antaa toiselle mahdollisuuden. Treffailee, juttelee, kuuntelee.. ja toki fiilistelee myös miltä toisen katse, kosketus tuntuu, fyysinen olotila. Ilman että tarvitsee hypätä sänkyyn heti toisilla treffeillä. Toki sekin voi olla ihan ookoo, jos on sellainen tarve molemmilla ;)
      Moni ei halua rauhassa tutustua, vaan luottaa ensimmäisen viiden minuutin vaikutelmaan, jopa pelkkään kuvaan... Juu, ei, et oo sopiva/oot ruma/lihava/liian kaukaa/asut lapsien kanssa jne.
      ja jatkaa etsintää.
      Minä ainakaan en heti ensisilmäyksellä osaa tehdä niin syväluotaavaa selvitystä toisesta, että tietäisin miten hyvä ja sopiva toinen voi minulle olla aidossa parisuhteessa. Pitää ensin tuntea toista paremmin. Ajatuksia ja arvomaailmaa, taustoja.. toki jokin tunnelma toisesta täytyy olla, että haluaa tavata toisenkin kerran, haluaa soittaa joka päivä, kertoa itsestään asioita, jutella..
      Onko Suomi24 miehille ookoo, että nainen jatkaa saman aikaisesti viestittelyä 24:ssä kolmen - viiden miehen kanssa, kun treffailee yhtä...?

    • Montaparempi

      Monta kullia pitää naisen tyytyväisenä. Miksi tyytyä yhteen?

    • Ettäsillee

      Harvassa on miehet ja naiset, kehen voi luottaa ja kelle merkitsee enää tänä päivänä tosissaan vakiintuminen, yksiavioisuus tai rehellisyys, jolla pitkälle pääsisi. Leikitään ihmisillä ja tunteilla ja pidetään itsestäänselvyytenä ja varalla. Aina halutaan enemmän ja enemmän ja parempaa ja parempaa. En mä katkera ole, mutta realisti, enkä yleistä, mutta onhan se totta. Ei riitä, että yksi on se kunnon tyyppi, kun sitä käytetään hyväksi kuitenkin, kun on hyväsydäminen, rehellinen ja luotettava. Uskoaan ei silti halua kokonaan kadottaa.

    • MattijaTeppo

      Nämä on niin vaikeita asioita, en ymmärrä naisia.

    • Riittaaaaa

      Onko entinen jalkapalloilija Stadista, 58 vee, hakee varakasta naista ja kämppä menossa alta.

    • Anonyymi

      kun pitää useampaa katiskaa pyynnissä niin saalis on varmempaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      74
      3374
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3190
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2762
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2062
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      313
      1864
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1795
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      136
      1442
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1261
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1248
    Aihe