En ymmärrä miksi en löydä naista. Mikään pysyvämpi suhde ei onnistu. Alan pikku hiljaa lannistua asiassa. Toivoisin löytäväni naisen, joka ei odota minulta mitään.
Minä haluaisin naisesta ystävän, panokaverin, yhdessä harrastajan, kodista huolehtivan matkakumppanin, sekä sellaisen kumppanin joka ymmärtää että mies tarvitsee joskus kaveri-iltoja, mutta en halua ihmistä, joka odottaa, että hautapaikka on yhteinen. Onko liikaa pyydetty? Jään varmaan yksin.
Suhteet ei vain onnistu
6
336
Vastaukset
- graveyardshift
Ei kai se tohon hautapaikkaan ole kenenkään kanssa kaatunut?
- Oppeliini1
Siis et hae elinikäistä kumppania?
No, siinä tapauksessa maksulliset ystävät ovat juuri sinua varten. Maksua vastaat saat heiltä kaiken odottamasi. Kuten missä tahaansa kaupankäynnissä. - öitätänne
Ehkä ne pysyvämmät suhteet ei onnistu kun et itsekään halua sitä "yhteistä hautapaikkaa". Itsekin olen seukannut sellaisen miehen kanssa, jolla on jonkin sortin sitoutumiskammo, haluaa ja ei sitten halua, haluaa ja ei sitten halua kuitenkaan, haluaa.... Suhteisiin pitää uskaltaa itsekin sitoutua, jos mielii saada pysyvämmän suhteen. Itsekin olen ollut kyseisen hepun kanssa valmis moneen otteeseen, vaikka yhteisen kotipesän ostoon, mutta taas on otettu sitä takapakkia.
Ehkä hänkin pelkää sitä oman itsenäisyytensä menettämistä, mut eihän se häviä mihinkään, vaikka tiettyjä velvoitteita yhdessä asuessa onkin. - Eisittenmillään
Mulle kelpaisi yhteinen hautapaikkakin. Silti ei löydy mitään.
- SuponProfiloija
Sun toiveet on ristiriitaisia. Elämä ei mene niin edes saduissa, että kaiken saa, antamatta mitään. Ei se mene niin edes ystävyyssuhteissa. Hanki nukke, jos mitään et ole valmis antamaan. Elämässä saavuttaakseen jotain täytyy luopua jostain. Se on sitä kasvamista ja aikuistumista. Valinnat.
- olenvapaa
Eikö kukaan tunne sarkasmia? Sehän oli vitsi koko aloitus. Täällä näyttää olevan oikeasti sellaisia jotka elättelevät toiveita jostain palvelijasta, joka tekee kaiken mutta mitään ei tarvitsisi antaa. Näitä ihmisiä on ilmeisesti oikeasti olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254437
- 1062229
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa971490Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1721418- 601274
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561145Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041108- 501029
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo111009Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M193984