Suhteet ei vain onnistu

olenvapaa

En ymmärrä miksi en löydä naista. Mikään pysyvämpi suhde ei onnistu. Alan pikku hiljaa lannistua asiassa. Toivoisin löytäväni naisen, joka ei odota minulta mitään.

Minä haluaisin naisesta ystävän, panokaverin, yhdessä harrastajan, kodista huolehtivan matkakumppanin, sekä sellaisen kumppanin joka ymmärtää että mies tarvitsee joskus kaveri-iltoja, mutta en halua ihmistä, joka odottaa, että hautapaikka on yhteinen. Onko liikaa pyydetty? Jään varmaan yksin.

6

381

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • graveyardshift

Ei kai se tohon hautapaikkaan ole kenenkään kanssa kaatunut?

• Oppeliini1

Siis et hae elinikäistä kumppania?

No, siinä tapauksessa maksulliset ystävät ovat juuri sinua varten. Maksua vastaat saat heiltä kaiken odottamasi. Kuten missä tahaansa kaupankäynnissä.

• öitätänne

Ehkä ne pysyvämmät suhteet ei onnistu kun et itsekään halua sitä "yhteistä hautapaikkaa". Itsekin olen seukannut sellaisen miehen kanssa, jolla on jonkin sortin sitoutumiskammo, haluaa ja ei sitten halua, haluaa ja ei sitten halua kuitenkaan, haluaa.... Suhteisiin pitää uskaltaa itsekin sitoutua, jos mielii saada pysyvämmän suhteen. Itsekin olen ollut kyseisen hepun kanssa valmis moneen otteeseen, vaikka yhteisen kotipesän ostoon, mutta taas on otettu sitä takapakkia.
      Ehkä hänkin pelkää sitä oman itsenäisyytensä menettämistä, mut eihän se häviä mihinkään, vaikka tiettyjä velvoitteita yhdessä asuessa onkin.

• Eisittenmillään

Mulle kelpaisi yhteinen hautapaikkakin. Silti ei löydy mitään.

• SuponProfiloija

Sun toiveet on ristiriitaisia. Elämä ei mene niin edes saduissa, että kaiken saa, antamatta mitään. Ei se mene niin edes ystävyyssuhteissa. Hanki nukke, jos mitään et ole valmis antamaan. Elämässä saavuttaakseen jotain täytyy luopua jostain. Se on sitä kasvamista ja aikuistumista. Valinnat.

• olenvapaa

Eikö kukaan tunne sarkasmia? Sehän oli vitsi koko aloitus. Täällä näyttää olevan oikeasti sellaisia jotka elättelevät toiveita jostain palvelijasta, joka tekee kaiken mutta mitään ei tarvitsisi antaa. Näitä ihmisiä on ilmeisesti oikeasti olemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6354
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5428
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      62
      4279
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      74
      4151
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      67
      3901
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      76
      1237
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1105
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      60
      1070
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      880
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      831
    Aihe