Ovat metrohinkkaajia?
https://yle.fi/uutiset/3-10492602
Ketkä palstalaiset
26
474
Vastaukset
- kitketään.limanuljuisuus
miksi ranskalaiset miehet on tuollaisia eli iljettäviä ahdistelijoita ottaisi mallia arabimiehistä mutta kaikkein iljettävin ja limaisin on suomimies eikö arabimiehet voi puuttua ja ruveta hävittämään suomimiehiä ja poikia niin kyllä arabi ja tinderimiehet on miehiä isolla m llä
Mietin tänään käyttäväni metroa, mutta päädyin bussiin.
Intialaissyntyinen (tai Pakistan) bussinkuljettaja ei päästänyt lähi-idästä (tai pohjois-afrikasta) tulleen miespolon nousta bussiin ilman voimassaolevaa lippua. Jos suomalainen bussinkuljettaja olisi estänyt miekkosen liputta matkustamisen, kyseessä olisi varmasti ollut rasistinen teko.
Bussissa oli kaunis tumma maahanmuuttajanainen, pohdin että kyllähän geeniperimän laajentaminen tekee meilläkin hyvää.- lihavihatipunen
Menitkö huohottamaan naisen korvaan?
lihavihatipunen kirjoitti:
Menitkö huohottamaan naisen korvaan?
En. Olen jotenkin liian pidättyväinen siihen.
Itselläni hurjinta Stadissa asuessa on ollut se, että metrossa olen jutellut itselleni tuntemattoman naisen naisen kanssa. Metrossa tulee istuttua omalla reviirillä ja Helsingissä hurjajuttu on jo jutella jollenkin naiselle. Yleensä metrossa tulee istuttua tuppisuuna, mutta kerran olen jutellut. En minäkään juuri metrolla ajale vaan dösällä. Sielläkin naisen kanssa on tullut lähinnä juteltua työstä palatessa, kun nainen on ollut tuttu työpaikalta. Minun kokemani mukaan ranskalainen todellisuus ei taida vastata Stadin totellisuutta?
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Itselläni hurjinta Stadissa asuessa on ollut se, että metrossa olen jutellut itselleni tuntemattoman naisen naisen kanssa. Metrossa tulee istuttua omalla reviirillä ja Helsingissä hurjajuttu on jo jutella jollenkin naiselle. Yleensä metrossa tulee istuttua tuppisuuna, mutta kerran olen jutellut. En minäkään juuri metrolla ajale vaan dösällä. Sielläkin naisen kanssa on tullut lähinnä juteltua työstä palatessa, kun nainen on ollut tuttu työpaikalta. Minun kokemani mukaan ranskalainen todellisuus ei taida vastata Stadin totellisuutta?
Meilläpäin metroissa on niin väljää että hinkuttelu huomataan taatusti.
Palstamäki kirjoitti:
Meilläpäin metroissa on niin väljää että hinkuttelu huomataan taatusti.
Niin Stadissa istutaan metrossa omalla istuimella. Sporassa saattaisi olla joskus tungosta ruuhka-aikana? Matkalla duunista himaan voisi ruuhka-aikana jossain muualla kuin metrossa mahdollista? Myös Dösässä on ollut joskus tungosta ihan asuinkaupungissani Joensuussa, joten se mahdollisuus voi olla landellakin maakuntakaupungeissa?
- wanhaämmä
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Niin Stadissa istutaan metrossa omalla istuimella. Sporassa saattaisi olla joskus tungosta ruuhka-aikana? Matkalla duunista himaan voisi ruuhka-aikana jossain muualla kuin metrossa mahdollista? Myös Dösässä on ollut joskus tungosta ihan asuinkaupungissani Joensuussa, joten se mahdollisuus voi olla landellakin maakuntakaupungeissa?
Olen joskus seissyt täpötäyden nyssen kyydissä.
wanhaämmä kirjoitti:
Minä olen myös ollut joensuulaisessa dösässä ruuhka-aikana. Yhden kerran jalkani on koskettanut silloin naista, mutta kyseessä ei ole ollut sentään keskijalka. Mansestako olet, kun puhut nyssestä?
- pitkätukka-68
wanhaämmä kirjoitti:
Delhin metroa täydemmässä liikennevälineessä en ole ollut. Ei siellä ollut tilaa edes hinkutella.
Ei ois kyllä uskaltanutkaan, kun joka asema oli täynnä vartijoita kiväärit olalla.
- Mietinvaib
Lasketaanko jos bussissa osoittaa aikomuksensa nousta pois puristamalla vieressä istuvan nuoren naisen reittä? Ja minkäs sille voi jos käsi vahingossa hipaisee peppua..
Periaatteessa metro ei "käänny" ympäri, sillä muuten se joutuisi katolleen. Metrokuski vain kävelee orgioiden ohi ja toivottaa matkustajille mukavaa loppumatkaa.
Ohjaamo on käsittääkseni molemmissa päissä metroa.
(Hihitystä)- rtgf
Juuri tuollainen ahdistelu täyttää metrohinkkauksen tunnusmerkit. Sinä siis ilmoittauduit -hinkkaajaksi.
rtgf kirjoitti:
Juuri tuollainen ahdistelu täyttää metrohinkkauksen tunnusmerkit. Sinä siis ilmoittauduit -hinkkaajaksi.
Mjaa
Siis fiktiivisen palstakirjoittelijan suurin etu on sen että tuotetut tuotteet ovat fiktiivisiä.
(Naurua)donnadonatello kirjoitti:
Mjaa
Siis fiktiivisen palstakirjoittelijan suurin etu on sen että tuotetut tuotteet ovat fiktiivisiä.
(Naurua)Miinus 'n'.
Shit happens, mutta Aller siitä tuskin mulle valittaa.
(Hirn)- lkjskdl
rtgf kirjoitti:
Entä jos nainen on monen miehen nussima?
- CortoMaltese
Ei reidestä puristaminen tarkoita sitä, jotta puristelijan tarkoitus on jäädä seuraavalla seisakkeella pois. Se on seksuaalista häirintää. Matkustaja joka aikoo jäädä "kolhoosikyydistä" pois avaa suunsa sekä puhuen ilmoittaa aikomuksensa jäädä seuraavalla seisakkeella / pysäkillä pois. Näin ainakin ennenvanhaan.
lkjskdl kirjoitti:
Mjoo
No mä kerron kuinka se oikeasti meni niin pääset tuskastasi.
Ok?
Mä olin siinä viidentoista. Ruoholahden asema jäi multa väliin - sillä nenäni oli ruudulla. Ruoholahden jälkeen ei tule enää mitään muuta kuin käsittämätön pimeys - ilman asemaa.
Istuin yksin vaunuosastossa.
Mikään ei liikkunut, eikä ketään ollut paikalla.
Sirinää.
Tämä hetki on piirtynyt todella syvälle tajuntaani. Olen siis maan alla, yksin, vieraassa maassa. Kuin elävältä haudattu.
Sitten siihen ilmestyy tämä jamppa, joka oli varmaan nähnyt satoja kaltaisiani. Hän sanoi näin:
- Pääset kohta takaisin.
(Naurua)- rtgf
lkjskdl kirjoitti:
Ei vaikuta sinun asemaasi mitenkään. Hinkkaaja mikä hinkkaaja.
En Ranskan kieltä osaa mutta oikeastiko tuo termi suomentuu siten että kuka tahansa henkilö voi olla hinkkaaja mutta uhri vain yhtä sukupuolta? Voihan olla toimittajan oma tulkinta.
Meidän kotikulmilla tämä ongelma on hoidettu muuten kuin lakiteitse. Pikkuhiljaa ollaan pisteessä josta myös mustassa kirjassa mainitaan. Ei mikään paratiisin hehku vaan tyyliin "maa oli autio ja tyhjä". Jos ei omaa autoa ole niin kyllä luonto ja etäisyydet hoitaa.
Metrossa en ole matkustanut mutta toki junalla muuten; nekin niin myöhässä että harmitukseen meinaavat jo ihmiset alkaa hinkuttaa itseään.
Ainoa julkinen kulkuneuvo jossa olen hinkuttamista nähnyt on risteilylaivat Turusta-Tukholmaan, sinänsä hassu paikka että siellä tätä tapahtuu kun tilaa kuitenkin olisi poistua tilanteesta.
Se että itse ei ole asiaa huomannut ei tietenkään poista sitä etteikö niin tapahtuisi ja mukava huomata että nyt kun siellä on asia nostettu pintaan niin parannusta on tapahtunut. Onhan tuo tympeää jos joutuu kokoajan varomaan julkisissa kulkuneuvoissa.
Saa nähdä tuleeko Suomeenkin vastaava laki seuraamisesta ja huutelusta. Olisi mielenkiintoinen näky kun poliisi istuu muiden mykkien Suomalaisten kanssa bussissa odottaen sanooko joku tuhman sanan.- hässinkinmetrossa
Helsingin metrossa matkustanut suomalaismies iski yllättäen kirveen itselleen entuudestaan tuntemattoman kanssamatkustajan niskaan tappaen tämän sillä. Tapahtumasta on jo aikaa, mutta kuvaa tämäkin sitä miten suomalaismiehet ei joutavia hinkkaa vaan jotain muuta mielessä liikkuu.
- 78789787
Ihan yleinen juttu junassa. Täysi aamu -tai iltapäiväjuna ja ei vapaita paikkoja; jengi seisoo siinä oviaulassa tai mikä se nyt on nimeltään. Aina jonkun käsi hivelee hannesta tai joku tulee takaa kiinni. Kun kääntää päätä, tyyppi on hypähtänyt kauemmas. On muuten tosi sairasta. Ja kyllä sen huomaa, ettei ne vahinkoja ole.
Vähän aiheesta sivuun, mutta samoilla mestoilla kuitenkin, Miehet täällä, kun naisia tuntuvat vihaavan - huomattava osa tän palstan miehistä tai sitten täällä on muutama tosi äänekäs tapaus - ei ole helppoa olla nainen aina, kun tullaan kysymään minkä hintainen on. Juurikin noilla juna-asemilla näitä tyyppejä on. Siinä on tosi halpa ja surkee fiilis. Mie en ymmärrä sellasia eukkoja ja miehiä jotka tulee aivan iholle vaikka siellä on muuallakin tilaa..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739