Heissan,
olispa tällainen kysmys kun sain tietooni että keittiössä missä olen töissä on yksi
nuorempi likka hankkimas tatuointia kyynerpäästä sormiin(jonkinmoinen sleeve) ja hän aikoo
olla keittiössä töissä heti huomenna kuulemma. Sanoin että tuommonenhan voi tulehtua
ja se on avohaava mutta likka ei kuunnellu ja on nyt oletettavasti hakattavissa kaverin(ei ammattilaisen) tykönä. Hän myös sanoi että aikoo käyttää hanskoja töissä huomenna?
Siis help me saamaan ajatukset kasaan. Itsellä on kaks pientä tähteä tatuoituna rantees mutta siittä on jo aikaa kun sen ottanu ja en muista minkälaista oli se tuore tatuointi. Tajuan kyllä että tuosta ei
mitään tuu että hän keittiöön tulee kädet avohaavoilla mutta tarvitsen nyt viisaita lauseita ja neuvoja mitä voin asialle tehdä. Olen tietyssä vastuussa tässä puljussa mutta olen uusi tässä tehtävässä.
Eli jos on koulun keittiössä töissä niin mitä voin tälle tapaukselle tehdä kun likka ei kuuntele ja tulee huomenna näitten kans töihin. Oliko minulla oikeus kieltää tällainen?
Tuore tatuointi kädessä ja keittiötyö
0
541
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis471478Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999