Heissan,
olispa tällainen kysmys kun sain tietooni että keittiössä missä olen töissä on yksi
nuorempi likka hankkimas tatuointia kyynerpäästä sormiin(jonkinmoinen sleeve) ja hän aikoo
olla keittiössä töissä heti huomenna kuulemma. Sanoin että tuommonenhan voi tulehtua
ja se on avohaava mutta likka ei kuunnellu ja on nyt oletettavasti hakattavissa kaverin(ei ammattilaisen) tykönä. Hän myös sanoi että aikoo käyttää hanskoja töissä huomenna?
Siis help me saamaan ajatukset kasaan. Itsellä on kaks pientä tähteä tatuoituna rantees mutta siittä on jo aikaa kun sen ottanu ja en muista minkälaista oli se tuore tatuointi. Tajuan kyllä että tuosta ei
mitään tuu että hän keittiöön tulee kädet avohaavoilla mutta tarvitsen nyt viisaita lauseita ja neuvoja mitä voin asialle tehdä. Olen tietyssä vastuussa tässä puljussa mutta olen uusi tässä tehtävässä.
Eli jos on koulun keittiössä töissä niin mitä voin tälle tapaukselle tehdä kun likka ei kuuntele ja tulee huomenna näitten kans töihin. Oliko minulla oikeus kieltää tällainen?
Tuore tatuointi kädessä ja keittiötyö
0
469
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161