Tiiän että kaikilla kipu on yksilöllistä mutta paljon teillä sattui. Minkä hintanen oli? Itellä on kahdet ihan perus ampumalla otetut korvareiät ja ampua en enää halua mitään. Niin inhottavaa oli kun tunsin ja kuulin kuinka se sinne korvaa väkisin meni. Paljon sattuu normaaliin ammuttuun korvareikään verrattuna. Itsellä normit sattunut ja kirpaisee sen hetken mutta sen jälkeen kipu nopeasti laantui
Rustokoru kokemuksia
Mietteliäänäkysyn
1
289
Vastaukset
- Kyll
Itsellä on rustokoru, jonka tein kyllä itse. Se on ollu mulla nyt joku 4-5kk. Eka kuukaus oli kyllä kipeää enkä voinut nukkua sillä ”rusto puolella”. Nykyään koru on kuin korvareikä. Ei mitään ongelmia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614298KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362989Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?442218- 241873
- 911792
- 281586
- 221529
- 1471367
- 321200