Ätmit ei saa tuollaista naista

Tämä-selvä

14

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfdfsdfsdf

      Kauniille ja FIKSULLE? Eihän naisen fiksuudella pitänyt olla mitään väliä miehille? Vain kauneus ja nuoruus merkkas, eiks niin?

      • 5432

        Niin, mutta kun se miehen tyhmyys merkkaa hyvinkin paljon naisille, ja nainen viimekädessä päättää.....


    • JossainMuualla

      No vastahan tässä todettiin, että palstalaisen perusvaatimuksia on äo 139 tai jotain.

      Mutta ei se ätmi silti missi-Elisaa kiinnosta.

    • mklbgflrt

      No ei tietenkään saa, eikä olis tarviskaan. Ihan tavis nainen kävisi, jotenkin tuntuu omaan silmään sieluttomalta tuollainen malli/missikauneus.

    • Anssi_Kela

      Vaan eipä päässyt Miss Lohja -finaaliin kuten kaunis Jasmin (joka aikoi malliksi Pariisiin).

    • Hiukan erikoista että plakkarissa on useampia pikkupaikkojen missititteleitä. Oikeasti naiivisti kuvittelin, että paikallismissien pitää olla kotoisin niiltä paikkakunnilta. :DD

      • pitkätukka-68

        Mä olen kans luullut et paikallismissikisoissa on paikalliset kilpailijat.


    • joopa.joo

      Eipä niin. Tuollaisten perään ätmit kuitenkin itkevät, kun omantasoiset eivät ätmeille kelpaa......

      • mklbgflrt

        Vasta edellä kirjoitin näin:

        "No ei tietenkään saa, eikä olis tarviskaan. Ihan tavis nainen kävisi, jotenkin tuntuu omaan silmään sieluttomalta tuollainen malli/missikauneus. "

        Tällaiset ääneenkään lausutut totuudetkaan eivät saa sinua luopumaan ätmivihastasi.


      • joopa.joo
        mklbgflrt kirjoitti:

        Vasta edellä kirjoitin näin:

        "No ei tietenkään saa, eikä olis tarviskaan. Ihan tavis nainen kävisi, jotenkin tuntuu omaan silmään sieluttomalta tuollainen malli/missikauneus. "

        Tällaiset ääneenkään lausutut totuudetkaan eivät saa sinua luopumaan ätmivihastasi.

        "Ätmivihasta"?
        Turha imarrella ätmejä väittämällä, että minä noin voimakkaita tunteita heitä kohtaan tuntisin.

        Vaikka juuri sinä et olisikaan-, niin iso osa ätmeistä on todella hypergamista sakkia.


    • Kurppa-nainen

      Miest ei halua naista jolla on omat mielipiteet , joka ei ole riippuvainen miehestä ja miehen tuloista. Mies haluaa naisen joka tottelee.

      • pitkätukka-68

        No ei kaikki miehet todellakaan ole kuvaamasi kaltaisia.


    • pikkulikkaseon

      Naisesta? EIpä oo montaa kuukautta siitä kun likka on leikkinyt barbeilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe