https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/717838-kolme-missikisaa-voittanut-elisa-18-on-huippulukion-oppilas-helsingissa-paatti
Ätmit on liian rumia ja tyhmiä kauniille ja fiksulle naiselle
Ätmit ei saa tuollaista naista
14
227
Vastaukset
- sfdfsdfsdf
Kauniille ja FIKSULLE? Eihän naisen fiksuudella pitänyt olla mitään väliä miehille? Vain kauneus ja nuoruus merkkas, eiks niin?
- 5432
Niin, mutta kun se miehen tyhmyys merkkaa hyvinkin paljon naisille, ja nainen viimekädessä päättää.....
- JossainMuualla
No vastahan tässä todettiin, että palstalaisen perusvaatimuksia on äo 139 tai jotain.
Mutta ei se ätmi silti missi-Elisaa kiinnosta. - mklbgflrt
No ei tietenkään saa, eikä olis tarviskaan. Ihan tavis nainen kävisi, jotenkin tuntuu omaan silmään sieluttomalta tuollainen malli/missikauneus.
- Anssi_Kela
Vaan eipä päässyt Miss Lohja -finaaliin kuten kaunis Jasmin (joka aikoi malliksi Pariisiin).
- hahahahahahha
Kauniiksi kehutuksi tottuneille naisille on varmaan järkytys jos ei pärjääkään tai jos joku mies ei suostukaan oikukkaan kaunottaren pompoteltavaksi, tai jos mies ei edes reagoi millään tavalla xD
https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2016-04/24/15/campaign_images/webdr07/27-cat-pictures-that-are-never-not-funny-2-1892-1461525035-1_dblbig.jpg
Hiukan erikoista että plakkarissa on useampia pikkupaikkojen missititteleitä. Oikeasti naiivisti kuvittelin, että paikallismissien pitää olla kotoisin niiltä paikkakunnilta. :DD
- pitkätukka-68
Mä olen kans luullut et paikallismissikisoissa on paikalliset kilpailijat.
- joopa.joo
Eipä niin. Tuollaisten perään ätmit kuitenkin itkevät, kun omantasoiset eivät ätmeille kelpaa......
- mklbgflrt
Vasta edellä kirjoitin näin:
"No ei tietenkään saa, eikä olis tarviskaan. Ihan tavis nainen kävisi, jotenkin tuntuu omaan silmään sieluttomalta tuollainen malli/missikauneus. "
Tällaiset ääneenkään lausutut totuudetkaan eivät saa sinua luopumaan ätmivihastasi. - joopa.joo
mklbgflrt kirjoitti:
Vasta edellä kirjoitin näin:
"No ei tietenkään saa, eikä olis tarviskaan. Ihan tavis nainen kävisi, jotenkin tuntuu omaan silmään sieluttomalta tuollainen malli/missikauneus. "
Tällaiset ääneenkään lausutut totuudetkaan eivät saa sinua luopumaan ätmivihastasi."Ätmivihasta"?
Turha imarrella ätmejä väittämällä, että minä noin voimakkaita tunteita heitä kohtaan tuntisin.
Vaikka juuri sinä et olisikaan-, niin iso osa ätmeistä on todella hypergamista sakkia.
- Kurppa-nainen
Miest ei halua naista jolla on omat mielipiteet , joka ei ole riippuvainen miehestä ja miehen tuloista. Mies haluaa naisen joka tottelee.
- pitkätukka-68
No ei kaikki miehet todellakaan ole kuvaamasi kaltaisia.
- pikkulikkaseon
Naisesta? EIpä oo montaa kuukautta siitä kun likka on leikkinyt barbeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 922975
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 191644
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61448Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131381Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin371353