https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/717838-kolme-missikisaa-voittanut-elisa-18-on-huippulukion-oppilas-helsingissa-paatti
Ätmit on liian rumia ja tyhmiä kauniille ja fiksulle naiselle
Ätmit ei saa tuollaista naista
14
229
Vastaukset
- sfdfsdfsdf
Kauniille ja FIKSULLE? Eihän naisen fiksuudella pitänyt olla mitään väliä miehille? Vain kauneus ja nuoruus merkkas, eiks niin?
- 5432
Niin, mutta kun se miehen tyhmyys merkkaa hyvinkin paljon naisille, ja nainen viimekädessä päättää.....
- JossainMuualla
No vastahan tässä todettiin, että palstalaisen perusvaatimuksia on äo 139 tai jotain.
Mutta ei se ätmi silti missi-Elisaa kiinnosta. - mklbgflrt
No ei tietenkään saa, eikä olis tarviskaan. Ihan tavis nainen kävisi, jotenkin tuntuu omaan silmään sieluttomalta tuollainen malli/missikauneus.
- Anssi_Kela
Vaan eipä päässyt Miss Lohja -finaaliin kuten kaunis Jasmin (joka aikoi malliksi Pariisiin).
- hahahahahahha
Kauniiksi kehutuksi tottuneille naisille on varmaan järkytys jos ei pärjääkään tai jos joku mies ei suostukaan oikukkaan kaunottaren pompoteltavaksi, tai jos mies ei edes reagoi millään tavalla xD
https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2016-04/24/15/campaign_images/webdr07/27-cat-pictures-that-are-never-not-funny-2-1892-1461525035-1_dblbig.jpg
Hiukan erikoista että plakkarissa on useampia pikkupaikkojen missititteleitä. Oikeasti naiivisti kuvittelin, että paikallismissien pitää olla kotoisin niiltä paikkakunnilta. :DD
- pitkätukka-68
Mä olen kans luullut et paikallismissikisoissa on paikalliset kilpailijat.
- joopa.joo
Eipä niin. Tuollaisten perään ätmit kuitenkin itkevät, kun omantasoiset eivät ätmeille kelpaa......
- mklbgflrt
Vasta edellä kirjoitin näin:
"No ei tietenkään saa, eikä olis tarviskaan. Ihan tavis nainen kävisi, jotenkin tuntuu omaan silmään sieluttomalta tuollainen malli/missikauneus. "
Tällaiset ääneenkään lausutut totuudetkaan eivät saa sinua luopumaan ätmivihastasi. - joopa.joo
mklbgflrt kirjoitti:
Vasta edellä kirjoitin näin:
"No ei tietenkään saa, eikä olis tarviskaan. Ihan tavis nainen kävisi, jotenkin tuntuu omaan silmään sieluttomalta tuollainen malli/missikauneus. "
Tällaiset ääneenkään lausutut totuudetkaan eivät saa sinua luopumaan ätmivihastasi."Ätmivihasta"?
Turha imarrella ätmejä väittämällä, että minä noin voimakkaita tunteita heitä kohtaan tuntisin.
Vaikka juuri sinä et olisikaan-, niin iso osa ätmeistä on todella hypergamista sakkia.
- Kurppa-nainen
Miest ei halua naista jolla on omat mielipiteet , joka ei ole riippuvainen miehestä ja miehen tuloista. Mies haluaa naisen joka tottelee.
- pitkätukka-68
No ei kaikki miehet todellakaan ole kuvaamasi kaltaisia.
- pikkulikkaseon
Naisesta? EIpä oo montaa kuukautta siitä kun likka on leikkinyt barbeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1581987
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131916- 1201350
- 981332
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4311191- 63920
- 50856
- 49851
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä221731Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa337707